wat denken jullie

31-03-2015 20:56 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedenavond

even het volgende,

ik ben aan de pil en heb afgelopen periode een blaasontsteking gehad.

de naam van de kuur weet ik helaas niet meer.

nu had ik donderdagavond mijn laatste pil voor de stopweek,ben normaal heel regelmatig.

nu dacht ik gister van het is zo ver hele erge buikpijn net als anders

echter er komt haast niets,ook vandaag hele dag buikpijn maar amper bloed,combinatie bruin heel licht rood zeg maar

wat denken jullie

liefs
quote:perveniunt schreef op 31 maart 2015 @ 21:06:

Welkom op het Vivaforum Het begint hier echt op fok! Te lijken.Hebben ze daar ook zoveel van die domme "o jee ben ik nou zwanger?" topics?
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:08:

degenen die er niet op normaal kunnen of willen reageren..reageer dan gewoon lekker niet zit niet op sarcastische antwoorden te wachten

Ha, nu krijg je helemaal het hele forum over je heen

Maar Mirjan, serieus, online doen ze goede testen hoor. Misschien is dat wat voor je:

http://www.thepregnancytester.com/scan.html

Wij zijn tenslotte niet helderziend hier. Dus lang leve de digitale ontwikkelingen!
quote:Moiren_ schreef op 31 maart 2015 @ 21:12:

[...]

Hebben ze daar ook zoveel van die domme "o jee ben ik nou zwanger?" topics?Dat weet ik niet, maar ze bitchen wat af daar. Ik vind het leuk.
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:06:

nou ja oke het was gewoon een vraag maar als ik dergelijke antwoorden lees kan ik beter ergens anders heen gaan bah

Had dan even aangegeven wat de gewenste antwoorden waren...

De meesten hier hebben geen voorspellende gaven, en we weten zelfs niet of jij stiekum op een zwangerschap zit te wachten, of dat je er wakker van ligt omdat je de pest aan kinderen hebt.

Dus wat verwacht je dan in hemelsnaam???
het forum, niet het bitchen.
Even een serieuze vraag tussendoor: heb je deze maand onbeschermde seks gehad?
quote:hoelahoepla schreef op 31 maart 2015 @ 21:12:

[...]

Ha, nu krijg je helemaal het hele forum over je heen

Maar Mirjan, serieus, online doen ze goede testen hoor. Misschien is dat wat voor je:

http://www.thepregnancytester.com/scan.html

Wij zijn tenslotte niet helderziend hier. Dus lang leve de digitale ontwikkelingen!

Wauw die test is echt heel goed.

Ik heb gelijk gestest en niet zwanger!

WTF!

Pregnancy detected!

Congratulations, Moiren! You're "with child". Our remote testing system has detected that you're pregnant. The Miracle Of Life has begun! To see whether your baby is a boy or a girl, click the "View My Baby" button below.

quote:Bieb2.0 schreef op 31 maart 2015 @ 21:19:

Ja lach maar. Ik heb hier heel wat uit te leggen.
absor ik wil daar best wel antwoord op geven

maar ik doe dat niet meer hier,

als ik zie hoe anderen er van genieten om een ander belachelijk te maken ben ik wel klaar.

jammer dat het zo moet
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:07:

hoezo dom??Het feit dat je regelmatig bent, zegt niets over je cyclus. Deze wordt namelijk geregeld door je pil en de bloeding is geen menstruatie maar een onttrekkingsbloeding!
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:22:

als ik zie hoe anderen er van genieten om een ander belachelijk te maken ben ik wel klaar.

jammer dat het zo moetWaarom hap je zo als je al lang een serieus antwoord hebt gehad?
quote:lionlily schreef op 31 maart 2015 @ 21:23:

[...]

Het feit dat je regelmatig bent, zegt niets over je cyclus. Deze wordt namelijk geregeld door je pil en de bloeding is geen menstruatie maar een onttrekkingsbloeding!

dankje,

het was meer een vraag omdat ik normaal in de stopweek op de derde dag echt goed bloed en nu dus amper,dacht dat het kon komen door de kuur voor de blaasontseking heb heus wel bijsluiter gelezen maar stond niets over pilgebruik etc in

nou de dames die me graag weer belachelijk maken kom maar weer op
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:22:

jammer dat het zo moet

In ieder geval bij antwoord ja: koop morgen een test.

Bij antwoord nee: maak je geen zorgen.
Kut en ik ben volgens die test zwanger.

Momentje, ik open even een "ongewenst zwanger, want nu" topic
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:26:

[...]

nou de dames die me graag weer belachelijk maken kom maar weer op

Nee hoor pop. Dat is te makkelijk,

Succes met je bloeding. Hoop dat het volgende maand weer normaal is.
quote:lilalinda schreef op 31 maart 2015 @ 21:27:

Kut en ik ben volgens die test zwanger.

Momentje, ik open even een "ongewenst zwanger, want nu" topicFijn, ik moet mijn vrucht ei echt kwijt.

[...]

dankje,

het was meer een vraag omdat ik normaal in de stopweek op de derde dag echt goed bloed en nu dus amper,dacht dat het kon komen door de kuur voor de blaasontseking heb heus wel bijsluiter gelezen maar stond niets over pilgebruik etc inDat klopt, dat heeft geen invloed.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 31 maart 2015 @ 21:00:

Ik denk, nee ik weet, dat antibiotica geen effect heeft op de werkzaamheid van anticonceptie.

Ziekte wel op de regelmatigheid.Ligt eraan. Als je bijvoorbeeld een lichte diarree hebt gehad tijdens het slikken van de kuur dan heeft het wel een negatief effect op de pil.
quote:perveniunt schreef op 31 maart 2015 @ 21:31:

[...]

Ligt eraan. Als je bijvoorbeeld een lichte diarree hebt gehad tijdens het slikken van de kuur dan heeft het wel een negatief effect op de pil.Diarree en overgeven binnen 4 uur na inname hebben altijd een negatief effect op de werking, maar ik neem aan dat TO dat in de bijsluiter van de pil heeft gelezen.
Oh grutjes, ik ben zwanger.

Is die test hierboven betrouwbaar?

[...]

dankje,

het was meer een vraag omdat ik normaal in de stopweek op de derde dag echt goed bloed en nu dus amper,dacht dat het kon komen door de kuur voor de blaasontseking heb heus wel bijsluiter gelezen maar stond niets over pilgebruik etc in

nou de dames die me graag weer belachelijk maken kom maar weer opNee, volgens mij heeft dat geen invloed, wel als je ziek bent geweest.
quote:inkie1 schreef op 31 maart 2015 @ 21:35:

Is die test hierboven betrouwbaar?

Yep

Wat leuk Ink!
quote:inkie1 schreef op 31 maart 2015 @ 21:35:

Is die test hierboven betrouwbaar?Yep. Bij mij was het 100% goed. Duss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven