wat denken jullie

31-03-2015 20:56 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedenavond

even het volgende,

ik ben aan de pil en heb afgelopen periode een blaasontsteking gehad.

de naam van de kuur weet ik helaas niet meer.

nu had ik donderdagavond mijn laatste pil voor de stopweek,ben normaal heel regelmatig.

nu dacht ik gister van het is zo ver hele erge buikpijn net als anders

echter er komt haast niets,ook vandaag hele dag buikpijn maar amper bloed,combinatie bruin heel licht rood zeg maar

wat denken jullie

liefs
van wat?
Dat je een test moet doen.
Ik denk dat je zwanger bent van een eeneiige tweeling die je Boris en Bram gaat noemen, die 56 en 59 centimeter gaan zijn bij de bevalling, die ongeveer 8 uur en 37 minuten gaat duren, en waaraan je maar liefst 34 hechtingen over gaat houden.

Gefeliciteerd, sterkte, en veel liefs terug.

PS bij de drogist verkopen ze zwangerschapstesten.
wat ik denk?

dat je voortaan bijsluiters moet lezen.

En de opmerking dat je normaal heel regelmatig bent slaat natuurlijk nergens op.
Ik denk, nee ik weet, dat antibiotica geen effect heeft op de werkzaamheid van anticonceptie.

Ziekte wel op de regelmatigheid.
Ik vermoed een baby, die ter ereld komt met de pilstrip overdwars in zijn mond
quote:bootje_op_de_golven schreef op 31 maart 2015 @ 21:00:

Ik denk, nee ik weet, dat antibiotica geen effect heeft op de werkzaamheid van anticonceptie.

Ziekte wel op de regelmatigheid.dit dus.
nou waarom van die sarcastische antwoorden,jeetje zeg
zo gaat het hier vaak Mirjan, het is niet persoonlijk. Wen je wel aan
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:04:

nou waarom van die sarcastische antwoorden,jeetje zegWaarom zet je dan zo'n domme vraag op het zwangertopic?
Welkom op het Vivaforum Het begint hier echt op fok! Te lijken.
nou ja oke het was gewoon een vraag maar als ik dergelijke antwoorden lees kan ik beter ergens anders heen gaan bah
Dat krijg je na 300 van dit soort topics per week, kun jij ook niets aan doen.

Maar goed, volgende maand is alles weer normaal. Voor de zekerheid kun je een testje doen. Alle info is te vinden in de bijsluiter.

nou waarom van die sarcastische antwoorden,jeetje zegJe bent zwanger, ik hoor het al.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hoezo dom??

nou waarom van die sarcastische antwoorden,jeetje zegEnig idee hoeveel topics hier dagelijks over geopend worden? En hoe, in vredesnaam, moeten wij weten of je zwanger bent?
quote:perveniunt schreef op 31 maart 2015 @ 21:06:

Welkom op het Vivaforum Het begint hier echt op fok! Te lijken.Daar kom ik ook graag..
degenen die er niet op normaal kunnen of willen reageren..reageer dan gewoon lekker niet zit niet op sarcastische antwoorden te wachten
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:08:

degenen die er niet op normaal kunnen of willen reageren..reageer dan gewoon lekker niet zit niet op sarcastische antwoorden te wachtenIk heb je een correct antwoord gegeven.
Het is iig niet zo dat AB invloed heeft op de werking van de pil. Dus dat kun je uitsluiten.
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:06:

nou ja oke het was gewoon een vraag maar als ik dergelijke antwoorden lees kan ik beter ergens anders heen gaan bahAls je toch ergens anders heen gaat, fiets dan even langs het Kruidvat, voor een test
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:07:

hoezo dom??

Omdat wij geen voorspellende gaven hebben.

En jouw opmerking over regelmatig zijn is gewoon dom. Je slikt de pil dus je bent regelmatig. Dat is geen hogere wiskunde toch.
quote:mirjan211 schreef op 31 maart 2015 @ 21:08:

degenen die er niet op normaal kunnen of willen reageren..reageer dan gewoon lekker niet zit niet op sarcastische antwoorden te wachtenIk heb je gefeliciteerd met plaatje en al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven