Wat denken jullie?

28-03-2017 00:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, wat zouden jullie doen?

Vorige week zondag ben ik "ongesteld" geworden, voor wat het was, normaal een erg heftige menstruatie, incl. Heftige krampen. Ook een onregelmatige cyclus, die meestal rond 35 á 45. Dagen is. Nu had ik een cyclus van 28 dagen, en heel licht bruin "bloed" verlies. Dit heeft één week aangehouden, maar was het gebruik van tampons niet waard. Ook totaal geen last gehad van de kwaaltjes die ik normaal wel heb tijdens mijn menstruatie. Ik ben gestopt met anticonceptie omdat mijn man al jaren is gesteriliseerd, en ik helemaal klaar was met bijwerkingen van de pil. Verder heb ik last van enorme vermoeidheid, verkoudheid en een soort griep gevoel wat net niet door lijkt te willen komen, mijn buik is ook al zeker 2 weken opgezet, en ik heb met enige regelmaat boven het toilet gehangen ivm. Misselijkheid, meestal was dit in de avond. Ik weet natuurlijk dat alleen een test uitsluitsel kan geven, maar ik vroeg me af of er meerdere dames dit herkennen. Wat vinden jullie? Morgen een testje halen?
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2017 @ 09:21:

Wat een vriendelijkheid hier allemaal weer... Man man man

Bij twijfel gewoon een test doen TO. spontaan herstel is wel degelijk mogelijk. De dames hier op viva zijn nogal wantrouwend

Het zal de eerste troll niet zijn.

Maar goed, gewoon vandaag een test van de kruidvat halen (huismerk, goed en goedkoop).

Ik zou niet weten waarom veel vrouwen zo twijfelen over wel/niet testen. Gister was hier ook al een dame die ondanks een week overtijd niet wilde testen omdat haar vriend dat niet nodig vond .

Is het omdat de uitslag dan ineens hard is ipv open voor dromen?

Spontaan herstel is volgens mij vooral mogelijk vlak na de sterilisatie. Hoe langer het geleden is, hoe onwaarschijnlijker het is.

Bedenk wat je wil als je toch zwanger blijkt en doe die test.

Ps: ik ken het gevoel hoor. Ik was ooit ook overtijd terwijl man geholpen is. Ik heb toen gewoon een test gedaan. Die overigens negatief was tot mijn opluchting.
quote:SallySpectra schreef op 28 maart 2017 @ 00:23:

Mij was je kwijt na 'zand uit je bikinibroekje'.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Ik snap nooit waarom vrouwen hier komen vragen of ze een test moeten doen of niet...Dat kan je toch zeker zelf wel bedenken?
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2017 @ 09:21:

Wat een vriendelijkheid hier allemaal weer... Man man man

Bij twijfel gewoon een test doen TO. spontaan herstel is wel degelijk mogelijk. De dames hier op viva zijn nogal wantrouwend

Het is ook wel weer de zoveelste domme vraag, man man man.

Wonderbaarlijk dat iemand zelf niet kan bedenken een test te moeten gaan doen.

Dan vraag ik mij af wat er in je bovenkamer gebeurt.
Er bestaat niet zoiets als domme vragen, iedereen heeft hier het recht om een vraag te stellen en als jij dat dan een domme vraag vind dan reageer je toch gewoon lekker niet? Doe niet zo belachelijk man....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven