Wat niemand je van tevoren vertelt..

04-05-2021 19:25 201 berichten
Hoi allemaal,

Mijn partner en ik willen dit jaar de anticonceptie de deur uit doen en ik neus regelmatig even rond op deze pijler voor alle informatie. Nu ben ik erg benieuwd naar dingen die jullie van tevoren niet wisten over zwanger worden/zijn.

Ik merk dat ik het best spannend vind, het is nogal wat wat je lijf aan het doen is, als het eenmaal zo ver is..
Alle reacties Link kopieren
Dat je uit je slof kan schieten om niks. Ik had het op mijn werk heel erg. Er hoefde maar iets te gebeuren, of je kreeg de volle laag en mijn ongezouten mening over je heen. Ik had het zelf wel in de gaten gelukkig, dus met mijn collega’s konden we er ook lekker om lachen.

Dat je 9 mnd beroerd, opgeblazen, maagzuur, intens moe, kunt zijn. Dat ik met 6 wk al zo belabberd er aan toe was, dat ik me haast er niet toe kon zetten om oud/nieuw bij beste vrienden te vieren. Maar ja, was afgesproken en ik dacht dat ik nog wel de schijn kon ophouden. Toen ik ook nog geen wijn dronk, wisten ze genoeg. Ik schijn daar als een plumpudding op de bank gehangen te hebben.

Qua bevalling; ik kwam er zelf pas redelijk ‘laat’ achter dat veel mensen poepen tijdens de bevalling. Best logisch als je er over nadenkt, maar ik had er echt nog nooit bij stil gestaan of iemand daar over gehoord.

En als je kind er eenmaal is; het leukste aan een werkdag is thuiskomen en begroet worden alsof je op wereldreis bent geweest, elke dag weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven