Wat nu?

27-10-2018 22:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378075 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 23:44
Reden: Voel me aangevallen
99.68% gewijzigd
Waarom slik je je pil niet gewoon?
Waarom ga je zo onnauwkeurig met de pil om?
Als je zwanger wil worden kun je daar beter eerst goed over denken en praten met je partner. Je hebt een vaste partner?
Het zou natuurlijk goed kunnen dat je zwanger bent. Neem aan dat je dat ook wilde anders had je de pil wel geslikt.
Testen maar en je seksuele partner inlichten
where ever you go, go with your heart
Je hebt maanden je pil niet geslikt? Waarom niet!
Het kan ook zijn dat je cyclus door elkaar is gehaald met het stoppen van de pil.

Ik zou een test doen.
En hopen dat je weet wie de vader is als je zwanger bent.
geen idee of dit stafwaardig is, maar bij dit soort topics is mijn eerste gedachte altijd: zoveel domheid moet zich niet voortplanten.
Cafetière schreef:
27-10-2018 23:33
geen idee of dit stafwaardig is, maar bij dit soort topics is mijn eerste gedachte altijd: zoveel domheid moet zich niet voortplanten.
Waarom is "onbetrouwbaar zijn met je pil" staf-waardig?

Het is hoogstens zuur voor de vader in spé die waarschijnlijk dacht dat zijn bedpartner haar voorzorgen nam.
(Maar als ie écht zekerheid had gewild, had ie daarnaast een condoom gebruikt.)
Je wil graag zwanger worden dus.
Ik snap het ook niet goed.. hoop je dat je zwanger bent of ben je er bang voor? Waarom heb je de pil niet geslikt?
Belg007 schreef:
27-10-2018 23:34
Waarom is "onbetrouwbaar zijn met je pil" staf-waardig?

Het is hoogstens zuur voor de vader in spé die waarschijnlijk dacht dat zijn bedpartner haar voorzorgen nam.
(Maar als ie écht zekerheid had gewild, had ie daarnaast een condoom gebruikt.)
Nee, ik bedoel mijn opmerking
Cafetière schreef:
Jij zegt het, ik dacht het.
Cafetière schreef:
+ 1
Cafetière schreef:
Amen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven