Waterige afscheiding

22-08-2019 16:26 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik hoor het vele denken, weer een topic van KokoRose, jep! Hoop dat ik normale serieuze reacties krijg, zonder dat ik wordt doorverwezen naar de psycholoog.

Ik heb afgelopen dagen best wel veel last van waterige, kleurloze afscheiding. Het zijn constant kleine beetjes maar gaat wel de hele dag door. Hebben meerdere vrouwen hier last van?

Hoe kan je het niet verwarren met eventueel vruchtwater? Lees op het net dat het ook wel eens in kleine delen voorkomt en niet perse een hele plens.
Pergamon schreef:
22-08-2019 20:30
Overigens, ik zeg niet dat TO zich aanstelt of dat haar klachten niet gegrond zijn, maar door open te communiceren over angsten kunnen zowel je angsten aangepakt worden en ook je klachten op een andere manier worden bekeken (bijvoorbeeld vaker een echo of controle oid.)
Dat is zeker zo! Ik ben daar zelf heel makkelijk in en geef het altijd aan ( als ik ergens over pieker ) Er wordt nooit raar op gereageerd en vaak kijken ze dan inderdaad hoe ze je zoveel mogelijk gerust kunnen stellen, voor zover dat gaat natuurlijk.

Bij de eerste keer pre eclamsie raakte ik volkomen in paniek, omdat de medicatie niet goed ( snelgenoeg) aansloeg. Er kwamen toen drie artsen langs die al mijn vragen kwamen beantwoorden en mij probeerde gerust te stellen. Daar is toen ook niet raar op gereageerd terwijl mijn angst op dat moment redelijk ongegrond was.

Ik zou het dus echt bespreekbaar maken, als je dat niet doet kunnen hun er ook niets mee en blijft dit steeds terug komen.

Dus TO ik zou het zeker bespreken.
KokoRose schreef:
22-08-2019 17:53
Voelde het ook alsof je in je broek plaste? In de zin van het gevoel van of gebeurde het spontaan bij kleine beetjes? Rook het ook echt werkelijk zoet?

Sorry voor de vele vragen, maar je zou me er wel onwijs mee helpen.
Ja het voelde echt als plassen maar dan niet kunnen ophouden.

En ja het rook zoetig en was een beetje rozig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven