Weer niet :(

31-10-2016 10:38 42 berichten
Vanaf januari zijn wij bezig om zwanger te worden. Ik kon het wel goed naast mij neerleggen en had geen haast. Mijn cyclus is normaal 27 dagen en vorige maand was hij opeens 31 dagen, en ik was ontzettend moe, waardoor ik een paar dagen hoop heb gehad zwanger te zijn. Uiteindelijk werd ik toch ongesteld (en hoe, met heel veel pijn) Sindsdien wil ik zo graag zwanger worden! Deze week moest ik eigenlijk aankomende vrijdag ongesteld worden maar ik ben het gister al geworden, op dag 23 :( Weer even balen!
Is ook balen!
Alle reacties Link kopieren
Balen meid!! Het kan echt lang duren! Geen tips.. Hier hielp wijn, weekendjes weg, nieuwe kleren en schoenen een hoop! Het duurde uiteindelijk 2,5 jaar maar nu een prachtige zoon.. Succes!
Dankjullie ik ben 27 dus ik heb opzich geen haast maarja wel weer even balen, en nu gaat m'n cyclus ook opeens zo gek doen
Je mag hier ook van balen hoor! Heel begrijpelijk!
Dikke knuffel!
Het ziet er idd naar uit dat je cyclus aan het schommelen is, werk je met ovulatietesten?
Baal maar ff lekker! Mag ook gewoon! En gewoon lekker doen waar je iig wat blijer van wordt.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Balen vrouw Hier duurde het ook lang, dus ik weet donders goed hoe dat voeld. In oktober2014 begonnen met zwanger worden en in mei 2016 uiteindelijk zwanger geraakt met ICSI.

Geef de hoop niet op.
Nee ik werk niet met ovulatie testen maar ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk, ik had hem afgelopen keer al 2 dagen eerder gevoeld als de dag dat mijn app aangaf, dus in dat geval kan het wel kloppen dat ik nu eerder ongesteld ben. Misschien heeft het er mee te maken dat ik vorige te laat was? De acht maanden ervoor (en ook tijdens het jaar daarvoor met het ontpillen) is mijn cyclus altijd 27 dagen geweest.
Dankjullie wel! Ja is wel lekker even balen inderdaad wat fijn zombie queen dat het gelukt is! Na hoelang ben je naar het ziekenhuis gegaan? Ik dacht zelf nog een jaar proberen en dan te gaan.. maar aan de andere kant lijkt dat ook wel weer erg lang
Oh, inderdaad balen! En herkenbaar, uit een nog niet heel lang verleden.. Na 8 maanden naar zkh gegaan (wel wat ouder dan jij) en inmiddels moeder van 2 dochters. Hou moed!
Ja ik denk dat ze mij op mijn leeftijd niet na een jaar al helpen? Ik dacht zelf tot januari nog proberen maar m'n vriend vind het te snel om dan al te gaan.. maarja misschien gewoon telkens pech gehad! Mijn vriend heeft wel suiker, maar lees op verschillende sites dat dit geen probleem hoeft te zijn voor het kwaliteit van de zaadjes..
Herkenbaar TO! Het verlangen groeit steeds meer en ook de angst of er wat mis is. Maar het kan nog wel hoor! Bij sommigen duurt het gewoon langer... en anders volgend jaar een x naar de huisarts. Mijn ervaring is dat ze dan nog veeeel kunnen, dus hou vertrouwen!
Tegenwoordig moet je in sommige ziekenhuizen twee jaar wachten voor je wordt geholpen. Ik denk dat januari prima is.

Verder zou ik niet blind varen op het voelen van je eisprong en de komende cycli toch ovulatietesten gaan gebruiken. Je kunt ze heel goedkoop bestellen via internet en dan heb je het voor je naar het ziekenhuis gaat in ieder geval geprobeerd.

Sterkte!
Ik zou persoonlijk wel na een jaar gaan. Het onderzoek bij de man is zo gedaan. En dan weet je of dat goed zit. Bij jou lijkt het wel ok te zijn toch, af en toe korter of langer is niet heeeel gek
quote:Wilmamaworden schreef op 31 oktober 2016 @ 11:20:

Ja ik denk dat ze mij op mijn leeftijd niet na een jaar al helpen? Ik dacht zelf tot januari nog proberen maar m'n vriend vind het te snel om dan al te gaan.. maarja misschien gewoon telkens pech gehad! Mijn vriend heeft wel suiker, maar lees op verschillende sites dat dit geen probleem hoeft te zijn voor het kwaliteit van de zaadjes.. Hoe jonger je bent hoe makkelijker je vanzelf zwanger zou moeten kunnen worden. Dus wel even langs de huisarts in ieder geval, dan is het in ieder geval vastgelegd hoe lang je al probeert. Als er echt iets niet goed gaat wordt je van alsmaar door proberen ook niet zwanger, ga gewoon eens langs voor advies over je eventuele vervolgstappen.
quote:Wilmamaworden schreef op 31 oktober 2016 @ 11:06:

Dankjullie wel! Ja is wel lekker even balen inderdaad wat fijn zombie queen dat het gelukt is! Na hoelang ben je naar het ziekenhuis gegaan? Ik dacht zelf nog een jaar proberen en dan te gaan.. maar aan de andere kant lijkt dat ook wel weer erg lang

Na een jaar ben ik naar de huisarts gegaan. Maar ik wist al dat ik vruchtbaarheidsproblemen heb en wou het daarom eerst zelf proberen.

Volgens mij is het ook gebruikelijk dat je pas na een jaar een doorverwijzing krijgt. Een jaar is lang, maar de meeste vrouwen raken zwanger voordat het eerste jaar voorbij is.
Hier ook herkenbaar hoor, bijna hetzelfde verhaal als Zombiequeen. Gestart in nov 2014 en 1 sept had ik mijn positieve test na IVF. Ik vond het zwaar frustrerend worden en wilde alleen al daarom nov 2015 naar de huisarts. Daar bleek het zaad ook van zodanige kwaliteit dat we niet nog een jaar zelf hoefden te proberen.

Toch hebben we niet enorm veel haast gemaakt met de medische molen, ik vond het nl. best een pittig idee. Daarom gewoon nog een reis gepland die we graag wilden maken voor het traject en dus niet gelijk de eerste mogelijkheid gestart. Na een jaar naar de huisarts, en dan zie je wel weer verder zou ik zeggen

Succes! Hoop dat het gouden ei deze maand voorbij komt
Ah balen meid Duurt lang he, en je verlangen wordt alleen maar sterker. Hier heeft het ook ruim een jaar geduurt. Gelukkig toch nog spontaan zwanger geraakt voordat we de stap naar de ha gezet hebben. Ik hoop voor je dat het voor jullie toch ook nog binnenkort raak mag zijn en anders zou ik begin volgend jaar een keer langs de huisarts gaan.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Wij proberen nu ook zwanger te raken, nog niet zo lang maar ik merk wel dat je elke maand baalt als je dan toch weer ongesteld word. Het blijft toch iets waar je geen grip op hebt..
Dikke knuffel meid. Hier pas 4 maanden bezig en ik ben al met niets anders bezig en heel gestressed af en toe. Ik wacht nu ook op mijn menstruatie. Heb weer hoop.

Probeer te bedenken dat uiteindelijk 95% van de stellen uiteindelijk gewoon kids krijgt! De kans is dus veel groter dat het WEL lukt. Hou je daaraan vast en probeer je leven niet stil te zetten. Zo probeer ik er nu in te staan. Om mezelf relaxed eronder te krijgen.
quote:lux. schreef op 31 oktober 2016 @ 11:29:

Hier ook herkenbaar hoor, bijna hetzelfde verhaal als Zombiequeen. Gestart in nov 2014 en 1 sept had ik mijn positieve test na IVF. Ik vond het zwaar frustrerend worden en wilde alleen al daarom nov 2015 naar de huisarts. Daar bleek het zaad ook van zodanige kwaliteit dat we niet nog een jaar zelf hoefden te proberen.

Toch hebben we niet enorm veel haast gemaakt met de medische molen, ik vond het nl. best een pittig idee. Daarom gewoon nog een reis gepland die we graag wilden maken voor het traject en dus niet gelijk de eerste mogelijkheid gestart. Na een jaar naar de huisarts, en dan zie je wel weer verder zou ik zeggen

Succes! Hoop dat het gouden ei deze maand voorbij komt En eigenlijk is dat nog een soort van gekke mazzel, als je onbegrepen onvruchtbaar bent, moet je alle onderzoeken door en voordat er dan behandeld gaat worden ben je zeker drie jaar verder. Tussen het stoppen met de pil en mijn eerste behandeling zat 3 jaar. De tijd tussen het stoppen met de pil en de eerste succesvolle behandeling was vier jaar en drie maanden.
quote:lilly1980 schreef op 31 oktober 2016 @ 11:23:

Herkenbaar TO! Het verlangen groeit steeds meer en ook de angst of er wat mis is. Maar het kan nog wel hoor! Bij sommigen duurt het gewoon langer... en anders volgend jaar een x naar de huisarts. Mijn ervaring is dat ze dan nog veeeel kunnen, dus hou vertrouwen!Lief! Dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven