Weer ongepland zwanger.. houden? Ervaringen single moeders

woensdag 7 augustus 2019 om 21:32
Lieve schat,OrchidFlower schreef: ↑07-08-2019 21:15Maar goed, voor serieuze reacties moet ik blijkbaar niet op dit forum zitten want hier zitten weinig mensen met inlevingsvermogen of een wijze raad. Dus bedankt voor de moeite, maar ik zoek wel verder!
Hoe kunnen wij jou nou goed advies geven als je verhaal op zn zachts gezegd nogal vreemd is?
Als jij die prikpil keurig iedere 3 maanden laat zetten door de huisarts of door de assistente, en je houdt dat netjes bij dan kun je gewoon niet 4 x achter elkaar zwanger zijn, dat kan medisch gewoon niet als je je aan de gebruiken van die prikpil houdt.
En dat je blijft seksen met iemand met wie je al jaren lang geen stabiele relatie hebt is ook een beetje raar.
Het spijt me echt maar hoe kunnen we verhalen die aan alle kanten rammelen serieus nemen? (Dan neem je ons ook niet serieus als je niet vertelt hoe het echt zit)
woensdag 7 augustus 2019 om 21:33
Wel in de hoofden van veel per-ongeluk-zwangeren hoor.

woensdag 7 augustus 2019 om 21:40

En bij de per-ongelukken zit stom toevallig ook nooit een gebruiksaanwijzing in het doosje van het anticonceptiemiddel..
Of een gebruiksaanwijzing voor de gebruiksaanwijzing.. (Namelijk dat je dat mot lezen omdat anticonceptie een medicijn is, geen titatovenaarmiddel)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:45
39.39% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 22:17
Phoebemeaculpa schreef: ↑07-08-2019 21:40
En bij de per-ongelukken zit stom toevallig ook nooit een gebruiksaanwijzing in het doosje van het anticonceptiemiddel..
Of een gebruiksaanwijzing voor de gebruiksaanwijzing.. (Namelijk dat je dat mot lezen omdat anticonceptie een medicijn is, geen titatovenaarmiddel)

woensdag 7 augustus 2019 om 22:28
Read The Fucking Manual

woensdag 7 augustus 2019 om 22:38

donderdag 8 augustus 2019 om 07:50

donderdag 8 augustus 2019 om 07:55
Je bedoeld met serieus voor reacties waar enkel gezegd wordt wat je horen wilt.OrchidFlower schreef: ↑07-08-2019 21:15Maar goed, voor serieuze reacties moet ik blijkbaar niet op dit forum zitten want hier zitten weinig mensen met inlevingsvermogen of een wijze raad. Dus bedankt voor de moeite, maar ik zoek wel verder!
Dan zit je op het verkeerde forum lieverd.
En bovendien, voor de 4e keer ongepland zwanger van een man met wie je geen stabiele relatie hebt. En je beweerd ook nog dat je goede anticonceptie hebt en op de juiste manier gebruikt, hoogopgeleid bent terwijl je het hebt over superzaad...
Als je serieuze reacties wilt zul je eerst zelf serieus moeten worden.