Weer ongepland zwanger.. houden? Ervaringen single moeders

07-08-2019 19:06 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
DELETE
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2019 09:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.75% gewijzigd
3x abortus en er ging na de 2e keer geen :lightbulb: bij je branden? Je verwacht toch iets meer intelligentie bij een juriste he :byee:
Wat is er nu anders dan de andere drie keren dat je abortus pleegde? Het feit dat hij nog niks gezegd heeft?
Hij wil geen relatie , maar verwekt tot 3 x toe een potentieel kind bij je. En jullie hebben zes maanden officieel iets.
Ik zal wel oud zijn...
aloha66 schreef:
07-08-2019 19:47
Topic starter, als jij in je eentje moeder kunt en wil zijn gewoon doen. Als je vriend er later bij komt mooi en anders maar niet..
.
Er is ook nog een hoop tussen een betrokken vader en een afwezige. Eentje die niet stabiel is, op onregelmatige momenten het leven van je kind in- en uitwandelt en een hoop onrust veroorzaakt. Als je daarvoor vreest TO, vraag je dan af wat het KIND verdient. Niet (een van) jullie.

Succes.
Heb je die andere drie keren geen spijt gekregen? Je bent 30, oud en "wijs" genoeg om de verantwoordelijkheid voor een kind te dragen. Als het goed is. Maar je moeder denkt daar blijkbaar anders over?
Noder schreef:
07-08-2019 19:52
TO: Nooit gehoord van de pil?
Noder: nooit gehoord van begrijpend lezen?
Voor de 4e keer o_o
Wat voor vader denk je dat hij zal zijn? Wat voor rol zal hij hebben? Een vader met hechtingsproblematiek kan nog best een negatief effect hebben op zijn kinderen denk ik.

Nou kan je dat niet zo goed voorspellen natuurlijk. Maar een vader is erg belangrijk voor een kind. En ik persoonlijk ben liever een BAM moeder dan een moeder van kinderen met een vreemde vader die ze teleurstelt etc.

Nou zou ik persoonlijk nooit aan abortus doen, maar als je het toch al drie keer hebt gedaan.
4x Zwanger door de prikpil heen? Heel bijzonder!
Lucifer2018 schreef:
07-08-2019 19:47
Afbeelding
Doe maar blauw Lucifer.
:popcorn:
Ook toekomstige generaties hebben behoefte aan volwassenen met een fucked up jeugd.
:popcorn:
Je weet toch wel dat je de prikpil elke 3 maanden moet laten zetten? Heb je je daar wel strikt aan gehouden? Dat het 1x mis gaat okee maar toch geen 4 keer?! Dan doe je echt iets niet goed. Hup naar de huisarts voor betere voorlichting.
‘Hij heeft nog niks gezegd’...
De keren daarvoor wilde je m zo graag bij je houden dat je maar gewoon deed wat hij wilde, of hoe moeten we dat zien?
Jij klinkt ook niet helemaal zonder issues.
Marnamai schreef:
07-08-2019 19:51
Aan een klaploper die na de 3de (!) keer een abortus nog niet kan bedenken dat hij wel es een condoom kan gebruiken als ie geen kinderen wil heb je niets als vader.
TO was er zelf bij hè.
Neuken doe je samen en de verantwoordelijkheid heb je dus ook samen. En ze hadden intussen dus ook samen kunnen bedenken dat er hier met die prikpil blijkbaar iets helemaal niet goed gaat.
Marnamai schreef:
07-08-2019 19:51
Kan ook zijn dat dit kind van jullie 2 er gewoon wil, zal en moet komen.
4 keer door de pil heen van dezelfde man?
Oh ja tuurlijk, het is een teken!! :fortune:
Er bestaat ook nog zoiets als sterilisatie bij zowel de man als de vrouw.
In jouw geval zou ik zeggen 4 maal is scheepsrecht en gelijk je eileiders door laten knippen. En man zou ik ook naar de uroloog sturen voor een knipje.
Lucifer2018 schreef:
07-08-2019 19:42
Jaja.

Iemand een bakje zoutje popcorn? :popcorn: Ik heb genoeg gemaakt.
Ja lekker, dalussikookwel want wat een gel** weer.
TO als jij netjes die prikpil op tijd zou halen, dus exact na 3 maanden (niet ongeveer na 3 maanden en een beetje) is het godsonmogelijk om zwanger te worden, tenzij je natuurlijk Maria uit Nazareth bent.
Voor de 4e x, en dan beweren dat je de prikpil hebt en daar zorgvuldig mee omgaat, sure...
Anticonceptiemiddelen zijn geen tovermiddelen hoor...
ShaunTheSheep schreef:
07-08-2019 20:06
Voor de 4e keer o_o
En dan ook nog beweren dat je de prikpil gebruikt...

Nee TO ik heb geen ervaring.
Ik ben 37, een jaar of 10 sexueel actief, ik heb geen kinderen, wil ze ook niet en ben ook nog nooit zwanger geweest.
Dat wil ik namelijk absoluut niet en daarom neem ik mijn verantwoordelijkheid.
(En ik heb niet eens universitaire hersentjes maar lekker dom MBO... :bonk:)
En nee het is geen toeval dat ik nooit zwanger geweest ben en ja alles werkt bij mij.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:05
56.03% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
07-08-2019 21:00
En dan ook nog beweren dat je de prikpil gebruikt...
Maar we weten niet waar die pil dan in geprikt is.... :-?
Mensen Mensen, jammer zo veel oordelen meteen en kinderachtige opmerkingen met popcorn. Dat zegt meer over hoe sommige van jullie zijn dan ik. Soms verbaas ik me erg over de hoeveelheid onaardige mensen die op dit forum zitten. Ik heb verschillende vormen anticonceptie gebruikt; pil, prikpil, nuvaring. Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor met deze specifieke man. Want van andere mannen raakte ik nooit zwanger. Raar verhaal, ja, zeker. Toch verzin ik het echt niet. Dus ja, voortaan altijd met condoom.
Maar goed, voor serieuze reacties moet ik blijkbaar niet op dit forum zitten want hier zitten weinig mensen met inlevingsvermogen of een wijze raad. Dus bedankt voor de moeite, maar ik zoek wel verder!
DELETE
DELETE
Waarom heb je geen spiraaltje overwogen dan? En waarom blijven sex hebben met de man die je al 3x zwanger gemaakt heeft als je blijkbaar wist dat geen enkele anticonceptie werkt?
OrchidFlower schreef:
07-08-2019 21:14
Mensen Mensen, jammer zo veel oordelen meteen en kinderachtige opmerkingen met popcorn. Dat zegt meer over hoe sommige van jullie zijn dan ik. Soms verbaas ik me erg over de hoeveelheid onaardige mensen die op dit forum zitten. Ik heb verschillende vormen anticonceptie gebruikt; pil, prikpil, nuvaring. Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor met deze specifieke man. Want van andere mannen raakte ik nooit zwanger. Raar verhaal, ja, zeker. Toch verzin ik het echt niet. Dus ja, voortaan altijd met condoom.
En na de eerste, tweede en derde abortus was dit nog niet eerder bij jullie opgekomen?

Anyway: even een lesje biologie. De pil zorgt ervoor dat er bij de vrouw geen eisprong plaatsvindt. Dus ongeacht met welke man zij vervolgens seks heeft, dan wordt zij niet zwanger. Dan kan een man nog zulk turbo-superzaad hebben, zonder eicel geen zwangerschap.

Dus dit verhaal dat jouw anticonceptie niet werkt bij deze specifieke man.... :facepalm:
vaucluse wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:21
0.24% gewijzigd
Vaucluse schreef:
07-08-2019 21:04
Maar we weten niet waar die pil dan in geprikt is.... :-?
Blijkbaar niet waar het zou moeten...
OrchidFlower schreef:
07-08-2019 21:16
DELETE
Dit lijkt meer op 'repeat'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven