Weer ongepland zwanger.. houden? Ervaringen single moeders

woensdag 7 augustus 2019 om 20:01
.
Er is ook nog een hoop tussen een betrokken vader en een afwezige. Eentje die niet stabiel is, op onregelmatige momenten het leven van je kind in- en uitwandelt en een hoop onrust veroorzaakt. Als je daarvoor vreest TO, vraag je dan af wat het KIND verdient. Niet (een van) jullie.
Succes.

woensdag 7 augustus 2019 om 20:19
Wat voor vader denk je dat hij zal zijn? Wat voor rol zal hij hebben? Een vader met hechtingsproblematiek kan nog best een negatief effect hebben op zijn kinderen denk ik.
Nou kan je dat niet zo goed voorspellen natuurlijk. Maar een vader is erg belangrijk voor een kind. En ik persoonlijk ben liever een BAM moeder dan een moeder van kinderen met een vreemde vader die ze teleurstelt etc.
Nou zou ik persoonlijk nooit aan abortus doen, maar als je het toch al drie keer hebt gedaan.
Nou kan je dat niet zo goed voorspellen natuurlijk. Maar een vader is erg belangrijk voor een kind. En ik persoonlijk ben liever een BAM moeder dan een moeder van kinderen met een vreemde vader die ze teleurstelt etc.
Nou zou ik persoonlijk nooit aan abortus doen, maar als je het toch al drie keer hebt gedaan.

woensdag 7 augustus 2019 om 20:21
4x Zwanger door de prikpil heen? Heel bijzonder!
Doe maar blauw Lucifer.

woensdag 7 augustus 2019 om 20:53
TO was er zelf bij hè.
Neuken doe je samen en de verantwoordelijkheid heb je dus ook samen. En ze hadden intussen dus ook samen kunnen bedenken dat er hier met die prikpil blijkbaar iets helemaal niet goed gaat.
Oh ja tuurlijk, het is een teken!!

woensdag 7 augustus 2019 om 20:58
Ja lekker, dalussikookwel want wat een gel** weer.Lucifer2018 schreef: ↑07-08-2019 19:42Jaja.
Iemand een bakje zoutje popcorn?Ik heb genoeg gemaakt.
TO als jij netjes die prikpil op tijd zou halen, dus exact na 3 maanden (niet ongeveer na 3 maanden en een beetje) is het godsonmogelijk om zwanger te worden, tenzij je natuurlijk Maria uit Nazareth bent.
Voor de 4e x, en dan beweren dat je de prikpil hebt en daar zorgvuldig mee omgaat, sure...
Anticonceptiemiddelen zijn geen tovermiddelen hoor...

woensdag 7 augustus 2019 om 21:00
En dan ook nog beweren dat je de prikpil gebruikt...
Nee TO ik heb geen ervaring.
Ik ben 37, een jaar of 10 sexueel actief, ik heb geen kinderen, wil ze ook niet en ben ook nog nooit zwanger geweest.
Dat wil ik namelijk absoluut niet en daarom neem ik mijn verantwoordelijkheid.
(En ik heb niet eens universitaire hersentjes maar lekker dom MBO...

En nee het is geen toeval dat ik nooit zwanger geweest ben en ja alles werkt bij mij.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:05
56.03% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2019 om 21:04
Maar we weten niet waar die pil dan in geprikt is....

woensdag 7 augustus 2019 om 21:14
Mensen Mensen, jammer zo veel oordelen meteen en kinderachtige opmerkingen met popcorn. Dat zegt meer over hoe sommige van jullie zijn dan ik. Soms verbaas ik me erg over de hoeveelheid onaardige mensen die op dit forum zitten. Ik heb verschillende vormen anticonceptie gebruikt; pil, prikpil, nuvaring. Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor met deze specifieke man. Want van andere mannen raakte ik nooit zwanger. Raar verhaal, ja, zeker. Toch verzin ik het echt niet. Dus ja, voortaan altijd met condoom.
woensdag 7 augustus 2019 om 21:20
En na de eerste, tweede en derde abortus was dit nog niet eerder bij jullie opgekomen?OrchidFlower schreef: ↑07-08-2019 21:14Mensen Mensen, jammer zo veel oordelen meteen en kinderachtige opmerkingen met popcorn. Dat zegt meer over hoe sommige van jullie zijn dan ik. Soms verbaas ik me erg over de hoeveelheid onaardige mensen die op dit forum zitten. Ik heb verschillende vormen anticonceptie gebruikt; pil, prikpil, nuvaring. Blijkbaar ben ik er niet gevoelig voor met deze specifieke man. Want van andere mannen raakte ik nooit zwanger. Raar verhaal, ja, zeker. Toch verzin ik het echt niet. Dus ja, voortaan altijd met condoom.
Anyway: even een lesje biologie. De pil zorgt ervoor dat er bij de vrouw geen eisprong plaatsvindt. Dus ongeacht met welke man zij vervolgens seks heeft, dan wordt zij niet zwanger. Dan kan een man nog zulk turbo-superzaad hebben, zonder eicel geen zwangerschap.
Dus dit verhaal dat jouw anticonceptie niet werkt bij deze specifieke man....

vaucluse wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:21
0.24% gewijzigd

woensdag 7 augustus 2019 om 21:28
Dit lijkt meer op 'repeat'