welke babynamen?

27-08-2015 14:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies. Welke babynamen vinden jullie het mooist? Ik ben zwanger van een tweede en we willen het geslacht niet weten. We moeten dus 2 namen bedenken. Helpen jullie ons mee?

Meidennamen: Jongensnamen:

Livvy ( Griekse naam betekenis: vrede ) of Collin of

Livv Lenn

Livy heeft geen betekenis, vindt het ook mooier schrijven ipv vv.....daarom is de keuze een beetje lastig ook

Andere namen en sugesties zijn welkom!

Thanxx
Er zijn hier twee topics met namen. Misschien kan je daar eens kijken?
Heel eerlijk. Livv livvy??

Vreselijk sorry. Beetje geknutseld lijkt het wel. Waarom dan niet gewoon Liv?

Colin het leukst, Lenn gaat.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Livvy? livv

Bleef je toetsenborf hangen ofzo?
Liv en Lenn
Zou gaan voor Liv en Collin. Gewoon deze spelling.
Het zijn geen namen waar ik van houd, maar ik zou namen op een normale manier schrijven.

Waarom denk je aan dubbel 'v'?
Tenzij je van Engelstalige afkomst bent zou ik geen naam nemen die typisch Engels is en waaraan je kan horen dat jijzelf niet uit die taalstreek komt.

Anders klinkt het tokkie-achtig.

Vroeger een kindje op school waarvan de moeder haar zoontje Charles altijd "Sjarrel" noemde. Ik vond het pure armoe. Je kan toch wel een mooie naam uit je eigen taalgebied halen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou die dubbele 'v' ook weg laten inderdaad. Gewoon Liv vind ik wel heel leuk.
Ik ben ook niet zo van de Engelse namen. Geef mij maar gewoon een mooie, simpele Nederlandse naam. Ik zou gaan voor Liv (1 V!) of Lenn. Simpel en leuk. Ik vind Livvy heel eerlijk een naam met een hoog 'my little pony' gehalte.
Live life to the fullest
Ik stem voor liv en lenn klinkt krachtig en word niet betuttelend als ze ouder worden
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Liv met één v inderdaad.

mooi.
The best is yet to come
Ik vind die dubbele v ontzettend lelijk. Liv veel mooier.
Liv vind ik leuker dan Liv(v)y. De laatste klinkt een beetje te kinderlijk, alsof het een koosnaampje is voor Liv.

Anders misschien Livia?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:Mom_to_be schreef op 27 augustus 2015 @ 15:04:

Liv en Lenn+1
Bedankt voor jullie meningen! Niemand stemt voor Livvy. Dus bijna zeker dat het dan Liv wordt en voor een jongen Lenn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven