welke babynamen?
donderdag 27 augustus 2015 om 14:59
Hallo ladies. Welke babynamen vinden jullie het mooist? Ik ben zwanger van een tweede en we willen het geslacht niet weten. We moeten dus 2 namen bedenken. Helpen jullie ons mee?
Meidennamen: Jongensnamen:
Livvy ( Griekse naam betekenis: vrede ) of Collin of
Livv Lenn
Livy heeft geen betekenis, vindt het ook mooier schrijven ipv vv.....daarom is de keuze een beetje lastig ook
Andere namen en sugesties zijn welkom!
Thanxx
Meidennamen: Jongensnamen:
Livvy ( Griekse naam betekenis: vrede ) of Collin of
Livv Lenn
Livy heeft geen betekenis, vindt het ook mooier schrijven ipv vv.....daarom is de keuze een beetje lastig ook
Andere namen en sugesties zijn welkom!
Thanxx
donderdag 27 augustus 2015 om 15:22
Tenzij je van Engelstalige afkomst bent zou ik geen naam nemen die typisch Engels is en waaraan je kan horen dat jijzelf niet uit die taalstreek komt.
Anders klinkt het tokkie-achtig.
Vroeger een kindje op school waarvan de moeder haar zoontje Charles altijd "Sjarrel" noemde. Ik vond het pure armoe. Je kan toch wel een mooie naam uit je eigen taalgebied halen?
Anders klinkt het tokkie-achtig.
Vroeger een kindje op school waarvan de moeder haar zoontje Charles altijd "Sjarrel" noemde. Ik vond het pure armoe. Je kan toch wel een mooie naam uit je eigen taalgebied halen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 27 augustus 2015 om 15:32
donderdag 27 augustus 2015 om 15:57
Liv vind ik leuker dan Liv(v)y. De laatste klinkt een beetje te kinderlijk, alsof het een koosnaampje is voor Liv.
Anders misschien Livia?
Anders misschien Livia?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.