Welke box kwalitatief beter?

07-06-2015 19:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online twee boxen gezien,

qua prijs verschillen ze amper en uit cosmetisch oogpunt maakt het me niet uit welke, vind ze beide even mooi.

Of is whitewash echt anders dan wit? De Bebies First box heet White Wash en de Bopita box heet wit haha..

Daarom lastig om keuze te maken.

Misschien heeft iemand 1 van deze twee boxen of kent de merken en kan zeggen welke qua kwaliteit beter is?

Misschien dat één van de twee wel gammel voelt in het echt, dan is mijn keuze zo gemaakt.

Ik ga namelijk online bestellen dus kan niet in t echt voelen/kijken

Hier de linkjes naar de boxen:

Bebies First Bart White Wash:

http://www.babyentiener.n ... tm_campaign=banner_criteo

Bopita box Brent wit:

http://babykoop.nl/bopita ... t.nl&utm_campaign=beslist

Kan iemand mij helpen de knoop door te hakken?

Hartelijk dank alvast voor een reactie!

Welke kopen?

Totaal aantal stemmen: 13

Bebies First box (8%)
Bopita box (92%)
Ik heb een bopita box gehad. Hij heeft gedaan wat ie moest doen en doet het nu nog een keer bij mijn vriendin in prima staat.
Whitewadh is niet wit? Je ziet er als het goed is de houtnerf doorheen?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Ik zie nu dat de maat van de Bebies first = 90x80x100 (hxbxd staat erbij)

en de Bopida 81x102x81,5 (zonder uitleg, maar zal dit dan zijn hxdxb? anders wel een groot verschil??)
Mijn broer en schoonzus hebben de bopita box. Deze is volgens mij wat lager dan gemiddeld, maar in het geval van mij en mijn schoonzus niet nadelig. (wij zijn beide ongeveer 1.65m en kunnen makkelijk bij de baby nu de box op de laagste stand staat, een vriendin van mij heeft een hogere box en daar moet ik mezelf helemaal uitrekken om de baby uit de box te halen)

De bopita is een stevige box die makkelijk in hoogte verstelbaar is en bij mijn broer nu voor de 4e keer gebruikt wordt.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wij hebben er 1 staan van bopita, stevig en fijn materiaal.. Gaat ook nog wel een 2e 3e of 4e x mee indien nodig.
Wij hebben ook een bopita box. Tweedehands maar als nieuw. Hele fijne stevige box, makkelijk in hoogte te verstellen. Kan inderdaad heel wat rondes mee
Bopita is van beuken, de ander van vurenhout.

Beukenhout is een van de meest populaire houtsoorten. De redelijk harde houtsoort wordt veel toegepast bij het maken van meubelen. Het is echter weinig duurzaam en slecht bestand tegen weersinvloeden maar eenvoudig te bewerken.

Vurenhout is het favoriete naaldhout in Nederland. Voordelen van deze houtsoort zijn dat het makkelijk te bewerken en vrij goedkoop is. Vuren is in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden bleek van kleur. Deze houtsoort kan slecht tegen vocht. Door te verven, beitsen of lakken kan de duurzaamheid eenvoudig vergroot worden. Zorg bij het kiezen dat er zo min mogelijk noesten in het hout zitten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dank jullie wel! Neig nu naar de Bopita

ik zie 10 uitgebrachte stemmen, maar kan de uitslag nergens zien?
Ik heb gestemd en kan daardoor de uitslag zien

91% bopita

9% babies first
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:mellifluous schreef op 07 juni 2015 @ 22:40:

dank jullie wel! Neig nu naar de Bopita

ik zie 10 uitgebrachte stemmen, maar kan de uitslag nergens zien?Heel suf, maar je moet zelf ook stemmen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven