Welke stad leuke positiemode?

11-11-2015 18:37 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik zit me suf te zoeken naar actuele topics en ook op google, maar is moeilijk te vinden.

Mijn vraag: waar zitten meerdere leuke zwangerschapskleding winkels?

Laatst was ik op aanraden naar Den Bosch gegaan. Miss Etam deed niet meer aan zwangerschapsmode in de winkels, H&M en C&A werd ik niet blij van, 1 winkel was weg... Dus toen bleef alleen de noppies winkel over.

Ik zag net op google ook Breda, maar daar blijkt ook 1 van de twee winkels gesloten te zijn.

Dus graag jullie advies....! Ik zit nog te denken aan Rotterdam, Dordrecht of Utrecht.
In Eindhoven zit een winkel speciaal voor zwangere vrouwen. Innana heet deze winkel.

Hier hebben ze meerdere merken. Misschien is dat een bezoekje waard.
Op het wereldwijde web vind je alles! Wel zo gemakkelijk, vind ik.
In Breda valt het ook vies tegen, je hebt eigenlijk alleen de h&m en prenatal.

Het is eigenlijk toch echt online bestellen passen en terug sturen.
Rotterdam

Ozewiezewoze, Keiweg 117

Future Maman, Korte Hoogstraat 18

Beebies en Bengels, Dorpsstraat 147

Prenatal, Coolsingel 60 B

Prenatal, Watermanweg 311

http://www.dikkebuikenmod ... kleding-zuid-holland.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het ook tegenvallen tegenwoordig.

Google is your friend!

Lekker online bestellen.
quote:mmaas schreef op 11 november 2015 @ 18:42:

In Eindhoven zit een winkel speciaal voor zwangere vrouwen. Innana heet deze winkel.

Hier hebben ze meerdere merken. Misschien is dat een bezoekje waard.Eindhoven is ook wel een goede optie ja!!
quote:Suzimoo schreef op 11 november 2015 @ 18:46:

[...]

Eindhoven is ook wel een goede optie ja!!Daar zit ook een babydump, hebben ze ook positiemode (iig paar jaar geleden toen ik zwanger was wel).
quote:_blabla_ schreef op 11 november 2015 @ 18:48:

[...]

Daar zit ook een babydump, hebben ze ook positiemode (iig paar jaar geleden toen ik zwanger was wel).Goede tip! Ik ga voor Eindhoven, eerst met auto langs baby-dump en dan middagje centrum en dan kan ik naar Inanna. Super leuk! Bedankt meiden.
Utrecht zit een winkel, happy days. Wel in het centrum maar net buiten het winkelgebied van de Oude Gracht enzo. Afhankelijk hoe mobiel je bent kan je lopen, en anders de bus. Verder zit er een H&M, een prenatal, maar dat zijn meer de standaardwinkels die in meerdere steden zitten.
Ik wil ook een motto
Innana heeft wel voornamelijk de duurdere merken. Verder zit in de stad h&m en prenatal. C&A en miss Etam hebben wel wat, maar is maar weinig.

Online is de keuze toch het allergrootst, is mijn ervaring.

Als je ook op zoek gaat naar babyspul: in Veldhoven zit de Babypark.

Overigens, kijk ook eens op het topic stylish de zwangerschap door (mode pijler)
Eindhoven!
Online is verreweg de meeste keuze! Vind de echte winkels erg tegenvallen of gelijk schreeuwend duur.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2015 @ 18:43:

Rotterdam

Ozewiezewoze, Keiweg 117

Future Maman, Korte Hoogstraat 18

Beebies en Bengels, Dorpsstraat 147

Prenatal, Coolsingel 60 B

Prenatal, Watermanweg 311

http://www.dikkebuikenmod ... kleding-zuid-holland.htmlBij Klein Beginnen in de Hartmanstraat verkopen ze ook positiekleding.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik ben goed geslaagd in Maastricht, daar hebben ze bij de C&A een grote positieafdeling.

Verder online bij miss team, en op marktplaats ook; hele pakketten voor een paar tientjes. Heb het zelf ook bewaard voor als er ooit nog een baby komt, daarna probeer ik het ook door te verkopen (wat nog mooi is dan) en anders naar de kringloop of de kledingcontainer :-) Weggooien doen we niet hier thuis
Ik vind het zelf jammer dat er in de stad zo weinig te koop is qua positiekleding. Ik ben inderdaad wel geslaagd in eindhoven. Een mooie trui bij Innana en jeans en een trui bij de H&M. Verder inderdaad een grotere Prenatal of Babydump en verder ook vooral Zalando etc Online shoppen heeft zo zijn voordelen maar een keertje de stad in.... blijft ook nog leuk zolang ik nog kan lopen
Ik heb alleen maar schoenen en tassen gekocht "live" de rest eigenlijk allemaal via internet en 1 broek dan bij C&A in maastricht...
Room42 in Haarlem. Echt een aanrader!
Herkenbaar!! Geen mooie positiekleding of het is kei duur!

In hilversum zit een leuke zaak. Je kan ook online kijken

http://www.prachtigebuik.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven