zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Ik duim mee voor je Huisje! Zou supergaaf zijn!!!
Ik ga vandaag nog even afwachten.. Misschien morgen..wel in de ochtend dan denk ik, met vriend
Spannend!!!
Spannend Huisje! Knap dat je zo geduldig bent. We duimen!

Normaal gezien zou ik gisteren starten met een nieuwe pilstrip en mijn lichaam is nudat we gestopt zijn helemaal ontregeld.

In plaats van dat mijn ms nu minder worden, werden ze zeer heftig (zeer pijnlijke onderbuikkrampen, lage rugpijn, misselijk, veel bloedverlies en stolsels). Ik nam nu een andere pil, misschien dat het daardoor zo anders is en dat mijn lichaam zo fel en snel reageert op de pilstop. Ach ik zal het maar positief bekijken he. Mijn lichaam is een nieuw hormonaal evenwicht aan het zoeken ofzo?
Spannend huisje. duim voor je
deze maand is voor ons de enige maand dat ik echt niet zwanger wil worden (dan zou ik namelijk precies uitgerekend zijn op de 1e verjaardag van het dochtertje van mijn broer)

dat vind ik dan echt een bijzonder moment afpakken.. hoe zien jullie dat?

juist nu kriebelt het natuurlijk weer ontzettend
@Aanoniemous: En als je volgende maand zwanger bent maar te vroeg bevalt kan jouw kindje alsnog op die datum geboren worden. Ik zou deze ronde niet overslaan om die reden.
Dat vind ik echt iets waar ik totaal geen rekening mee zou houden. T komt zoals t komt...
Daar zou ik idd ook geen rekening mee houden. Je kunt het toch niet plannen.

Morgen neem ik mijn laatste pil van mijn een na laatste pil strip! Jeeeeeeeej!!!

Super leuk Fleur!

En spannend huisje!
Nee daar zou ik me ook écht niet mee bezig houden hoor..

Ik wil dit, mijn vriend wil dit, wij willen dit en staan erachter als een huis..

Dus geen enkele reden houd ons tegen..

Nog steeds niet ongesteld.. Al 2x gedacht vandaag oh daar is het..

Elke x het gevoel alsof ik het voel lopen.. Maar het is helder vocht.. Echt heel dun ook.. Niet zoals afscheiding zoals eerder deze week..

Iemand enig idee? Internet maakt me gek..

Toch maar morgen testen
Oeh gut; huisje: geen idee, kan je niet helpen, maar ik duim zo hard! Spannend! Wie weet!
Wat spannend, Huisje!! Ik ben heel benieuwd morgen!

En Aanoniemous, ik snap dat het niet leuk zou zijn dat jullie kindje dan op dezelfde dag zou worden geboren als het dochtertje van je broer. En als een zwangerschap op de dag precies te plannen zou zijn, snap ik dat je ee rekening mee wil houden. Maar de kans dat je komende maand zwanger raakt én dat jullie kindje dan ook nog op die dag geboren wordt is wel klein. Ik zou daardoor dus niet deze poging voorbij gaan. Maar als het voor jou zo voelt, moet je dat natuurlijk gewoon doen!

Ik had vandaag voor het eerst een beetje koudwatervrees. voor het eerst dat ik negatieve gedachten had, vooral de spanning van hoe, wat en wanneer komt het allemaal. En dat ken ik helemaal niet van mezelf. Moet zeggen dat het gelukkig ook alweer wat gezakt is en nog steeds heel graag wil starten over 3 weken! Pff.. wat een gedoe!
@Huisje: Ik zou morgenvroeg testen, dan ben je in één keer van die onzekerheid vanaf. Hopelijk maakt de onzekerheid dan plaats voor een vreugdedans.
Eennnenenen huisje??
Ik ben ook heeeel benieuwd!
Jaaa, ik ook!!
Ik ook Huisje!!

Oh en Aanoniemous, ik zou daar echt geen rekening mee houden hoor.. Het komt zoals het komt. De kans dat je op dezelfde dag bevalt is gewoon heel erg klein.

De kans dat schoonzus bevalt op de verjaagdag van mijn broertje en zusje of mijn moeder is best aanwezig. Maar dat zien we dan wel!

(Al moet ik wel zeggen dat augustus helemaal onderaan mijn favoriete bevalmaand staat, alleen al door de 4 verjaardagen in de familie.. En dat allemaal voor 12 augustus..)

Als het zo is, dan is het zo. Mensen wennen snel hoor..
Spannend! Ik hoop dat je twee dikke vette strepen zag, Huisje!
zeg huisje word wel tijd dat je je even komt melden
haha ben niet de enige die even vroeg kwam kijken of huisje al getest had

succes huisje!
Ik zit hier ook met spanning te wachten
Spannend huisje!!!!
Agh wat lief van jullie allemaal

Vriend moest gehaast de deur uit (half6!!) en ik heb een rot nacht achter de rug.. Dus hij kwam heel lief naast t bed zitten om te vragen of ik als-je-blieft toch wil wachten tot vanavond..

Hij vind het zelf ook zó spannend.

Té lief.. Dus ik wacht.. aaaahh MOEILIJK

Hij is helemaal mee in de kriebels.

Broer en schoonzus hadden gister hun 2e echo en vrienden van z'n sporten zijn ook zwanger.

Hij is er zo mee bezig..

Dus...word vervolgt..
Oeeeeh we wachten in spanning!!
@Huisje: wow wat heb jij geduld. Wel heel lief van je vriend dat hij er zo mee naartoe leeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven