zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Haha ohjee dat is ook nog lang dekentje!

Ik drink deze weken ook niks, alleen als ik ongesteld zou worden en er zou dan een feestje zijn, dus net bbq hier, had voor mezelf jillz 0,0. (Binnen ingeschonken zodat het met alcohol leek)

En toen zei mam (had droge witte wijn), oeh deze wijn is wel zoet. Proef maar eens!

Ik zo: uhm.. Zij: nee hoeft niet als je niet wil.

Nee dankje.

Omdat je er zo mee bezig bent, denk je dat iedereen het door heeft, maar misschien is dat helemaal niet. Haha wel even tricky.

Jullie wel eens zo'n situatie meegemaakt?
Spannend Badedas! Ik duim voor je morgenvroeg.

Ik drink vrijwel nooit alcohol dus gelukkig geen gedoe.
quote:Badedas schreef op 23 juli 2016 @ 22:29:

Hey dames, ik ga morgen vroeg testen. Officieel een dag te vroeg. Gemiddelde cyclus is 30 dgn. Dat is morgen. Kan niet meer wachten en voel vanalles.

Ben zo zenuwachtig

Hoe gaan jullie hiermee om? Testen jullie wel eens op de nod?Ik heb de eerste ronde vroeg getest, en het was positief, en toen werd ik alsnog ongesteld. Komt best vaak voor omdat de innesteling dan niet plaatsvindt maar je daarvoor al wel wat hormonen aanmaakt. Ik ga dus niet meer vroeg testen...
Ohh dat is rot Minnim.. Hoe vroeg had je toen getest?

Morgen is mijn nod. Of maandag. En ik wil morgen dus testen.
Ik drink geen alcohol, dus zo'n situatie heb ik niet. En ik heb ook nog niet getest, want m'n vorige cyclus was de eerste ronde en ik werd precies op dag 28 ongesteld. Nu sta ik er nog heel nuchter in dat ik zeker pas na m'n nod ga testen. Sowieso heb ik het idee dat ik dit keer m'n eisprong later heb gehad, dus dan zou m'n nod ook later zijn. Maar makkelijk praten als het nog een week duurt. Misschien denk ik volgende week zaterdag ook wel anders.
quote:Badedas schreef op 24 juli 2016 @ 01:05:

Ohh dat is rot Minnim.. Hoe vroeg had je toen getest?

Morgen is mijn nod. Of maandag. En ik wil morgen dus testen.

Ik ging kamperen en dan zou m'n NOD zijn dus ik had een paar dagen te vroeg getest, helemaal dom dus! En ik hield er rekening mee dat er een grote kans was dat het niet door zou zetten. Maar toch teleurgesteld natuurlijk.

Op de NOD zelf testen, tja, dat kan ik me nog wel voorstellen Maar ik heb supergoedkope tests, 20 cent ofzo, dus de kosten spelen niet echt mee ;)

IK BEN ZWANGER!!!! Wooooooohooooo

Vanmorgen een test gedaan, zwak lijntje, toen naar een winkel gereden, daar een digitale clearblue gekocht, en die zegt "zwanger 1-2"

Zo onwerkelijk en had het stiekem al verwacht, maar durfde er niet vanuit te gaan. Dit bevestigt mijn gevoel. Zo mooi
Wauw Badedas, gefeliciteerd!! Fijn dat je gevoel klopte!
Aaaah geweldig Badedas!! Gefeliciteerd!
Supertof Badedas!! Gefeliciteerd!!!
Wauw badedas!!! Gefeliciteerd.

Dit is echt een vruchtbaar topic ;)

Nou wil ik ook hahah!!!
Hahaha, ja inderdaad dekentje! Ik wil ook
We hebben het goede topic uitgezocht om in mee te schrijven!
Heel fijn Badedas, gefeliciteerd!
Wauw gefeliciteerd badedas!
Super Badedas! Gefeliciteerd!!
Wauw badedas, gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd... oei dat geeft wel kriebels hoor, al die positieve testen van jullie
Gefeliciteerd Badedas! Tof!

Hier verwarring... nadat ik vrijdagmiddag dacht ongesteld te zijn geworden eigenlijk geen bloeding meer gehad . Vrijdag, en zaterdag ook, ietsiepietsie bloed verloren, vrijdag was het iig wel helder bloed. Maar geen tampon of maandverband nodig gehad eigenlijk. Maar toch had ik donderdagavond een negatieve test, op dag 29 van mijn cyclus die al heel lang niet meer dan 28 dagen heeft geduurd. Morgenochtend test ik nog een keer.
happiness = reality - expectations
Dankjullie!! Snap heeeel goed dat het kriebelt!

Spanned whoops. Klinkt niet echt als een menstruatie he..

Ben benieuwd! Hopelijk was de test toch te vroeg.
Wow Badedas; gefeliciteerd! Haha, gaat goed zo zeg

Raar Whoopsadaisies, ik zou morgen ook nog een keer testen! Spannend!
Gefeliciteerd Badedas! Was dit meteen in de eerste ronde?

Volgens mij gaat het in dit topic beter dan we statistisch mogen verwachten

Spannend Whoops, hopelijk een positieve test morgen. En zo niet dan hoop ik dat je menstruatie echt doorzet. Dit is/was de eerste ronde toch?

Op dit moment vind ik het niet erg om nog even te moeten wachten. Een huizenjacht is al spannend genoeg .
Ook leuk teemo! Een huis kopen. Fantaseren over later.

Dit was de eerste ronde ja. Nog mega ongeloofwaardig. Denk dat dat nog wel even blijft.

Zwangere dames, hebben jullie al iets gedaan behalve verloskundige gebeld? Ik heb me al aangemeld voor moeders voor moeders. Best vroeg he

En een negen maanden dagboek gekocht!
Ik zit ook in de 1e ronde. Had vanochtend een heul licht streepje... Het was net zichtbaar maar lang niet zo duidelijk als het controlestreepje. In combinatie met de nog altijd afwezige menstruatie betekent het dan toch...? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Misschien straks een clearblue test halen. Zelfs als het echt raak is, vraag ik me af waarom ik ineens een langere cyclus heb en waarom ik vrijdag / zaterdag toch ietsiepietsie bloed heb verloren. Ach, ik ben ook wel goed in mezelf gek maken . En morgen de huisarts bellen, met of zonder positieve test.

Spannend Teemo! Al een bepaalde woning op het oog?
happiness = reality - expectations
Het klinkt wel goed Whoops!

Clearblue doen inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven