zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
@ Sfietje: ik ben 19 dagen geleden eindelijk ongesteld geworden. Sindsdien ovulatietesten aan het gebruiken om eisprong op te sporen... Heb nog steeds geen goed inzicht in mijn cyclus (aangezien dit eigenlijk de eerste echte ronde is voor mij).
@Swirls: Ik hoop dat je nu een regelmatige cyclis hebt. Na dat lange wachten heb je dat wel verdiend, vind ik (jammer dat het zo niet werkt).

@Badedas en Whoopsadaisies: Spannend! Hou ons op de hoogte.
Badedas: ik heb ergens dit weekend, begin volgende week mijn NOD. Maar ben erg onregelmatig, dus ik wacht rustig af...
Oehh spannend Chocolientje!
Eigenlijk ben ik er niet heel erg mee bezig. Ik heb zoiets: ik zie wel hoe het loopt. Komt denk ik ook dat ik.de vorige keer na 9 rondes zwanger was. Dus heb ik me daar eigenlijk op in gesteld. En toen.voelde ik duidelijk dat ik zwanger was... dat heb ik nu niet. Dus mijn verwachting ligt niet hoog.

Jij ook succes met afwachten badedas!
@ swirls, slim om ovulatietesten te gebruiken. Hopelijk heb je snel een eisprong! Ik hoop voor je dat er snel wat regelmaat in komt.
@ Sue: aah, lief dat je dat zegt. Helaas werkt het niet zo nee...

@ Sfietje: regelmaat zou zeker fijn zijn, haha...

@ Badedas, Choccolientje en Whoopsadaisies: spannend!
Hmmm, net naar de wc geweest en bij het afvegen helderrood bloed (sorry voor het onsmakelijke verhaal)... Niet hetzelfde als het bloed van een menstruatie en voel me ook niet zo naar als bij een menstruatie... Vraag me af wat het zou kunnen zijn...

(Stom eigenlijk hoe erg je nu soms op je lijf kan gaan letten)
Wat vervelend Swirls!

Ik had dat ook, na 12 dagen.. En daarna weer na 15 dagen. Was een doorbraakbloeding.

Geen idee of dat ook bij jou zo is hoor, maar zoiets zou het kunnen zijn.

@ Hier, midden in mijn vruchtbare dagen, al heb ik nog steeds geen knal-ovulatietest.

Nou ja, we doen gewoon ons best 5 augustus NOD, dus nog even wachten

Ik heb mezelf de vorige keer echt gek gemaakt, misselijk, duizelig etc. Allemaal zwangerschapskwaaltjes en toch gewoon ongesteld geworden.

Ik reken gewoon niet meer op dat lijf van mij
@ Chantilly: stom hè, hoe je lijf je voor de gek kan houden?! Ik gok er overigens ook op dat het een doorbraakbloeding is
Hier net een knipperende smiley gezien op m'n clearblue ovulatietest, dus de komende dagen ga ik een keer ovuleren Eindelijk! Had het eerder verwacht, maar goed. Ik ben allang blij dat ik de bevestiging heb dat ik iets van een ovulatie ga krijgen
Vervelend swirls! Inderdaad wat chantilly zegt misschien een doorbraakbloeding?

Chantilly, fijn dat je een knipperende smiley hebt en dat je een ovulatie gaat krijgen!
de tabel is aangepast! Hopelijk klopt het allemaal zo. Als er iets mist dan laat maar weten!

Degenen die al lang niet meer geschreven hebben staan onderaan, misschien over een tijdje deze uit de tabel halen?

Leuk, al 5 zwangeren in deze groep (als ik goed heb geteld iig ).
happiness = reality - expectations
Oh en ik ben vanmiddag ongesteld geworden, op naar de 2e ronde! Volgende NOD heb ik op 28 dagen vanaf vandaag gezet, maar mijn huidige cyclus was dus 30 dagen, dus misschien moet ik dan ook pas na 30 dagen gaan testen . Ben weer eens ongeduldig, hihi.
Jammer whoops! Op naar de volgende ronde!!

Fijn Chantilly, lekker komend weekend van genieten;).

Hier de hele dag lichte kramp. Oehoehoeh.. Ik maak mezelf ook wel gek zo.

Bedankt voor het aanpassen! Nod is 24juli en ronde 1. Geen ac meer;).
Wat jammer Whoops, maar inderdaad, op naar de volgende ronde!

Volgens mij zijn huisjebeestjekindje, aanoniemous en apenkoppie ook zwanger. Al schrijft Apenkoppie niet meer echt mee geloof ik.
Inderdaad, vervelend, zelf nooit zoiets gehad, maar kan inderdaad gewoon een doorbraakbloeding zijn natuurlijk. Afwachten!

Chantilly; veel plezier deze dagen :-)-)!

En Whoops, inderdaad op naar de volgende ronde!

Ja, volgens mij zijn zij ook zwanger, denk dat ze misschien in andere zwangerschapstopics meeschrijven?
whoopsadaisie, zou je mijn NOD en ronde in de tabel willen zetten?

NOD: 2 augustus

Ronde: 2

De tabel is wel overzichtelijk zo, Dankje!

Op naar de volgende ronde whoops! En fijn van de positieve ovu test Chantilly
Ik hoor ook bij de zwangere whoop

Dus dat zijn er 6 dan!!

Uitgerekende datum staat op 2 maart

1augustus eerste echo

Wil je mijn gegevens ook aanpassen? Ronde 2, nod zaterdag 30 juli. Dan ga ik uit van m'n vorige cyclus van 28 dagen, al denk ik dat het dit keer later is. Maar dan staat er iets
ik ga het aanpassen! Heb door vakantie een paar dingen gemist geloof ik . Gefeliciteerd huisje! Tof! Je zult wel uitkijken naar 1 augustus .
Zullen we zeggen dat we per 1 augustus een aantal schrijfsters uit de tabel halen die al lang niet meer geweest zijn? Dat zijn bij mijn weten de ondersten in de tabel vanaf aanooniemous.

Verder staat volgens mij voor een aantal zwangeren nog de NOD en niet de UD in de tabel, als ik nog iets kan aanpassen dan hoor ik het wel!
Ik heb al een tijd niet geschreven maar lees wel zo nu en dan mee. Wat zijn er al veel mensen zwanger, gefeliciteerd!! Wij zitten nu in de derde ronde, NOD is dinsdag - bijna dus! Elke maand weer super spannend!
Hey dames, ik ga morgen vroeg testen. Officieel een dag te vroeg. Gemiddelde cyclus is 30 dgn. Dat is morgen. Kan niet meer wachten en voel vanalles.

Ben zo zenuwachtig

Hoe gaan jullie hiermee om? Testen jullie wel eens op de nod?
Spannend badedas! Ik heb nog niet getest bij mijn eerste cyclus. Werd na 26 dagen ongeteld en ging uit van 28 dus vandaar.

Maar snap wel je zenuwen, heb ik nu ook al terwijl ik nog 10 dagen moet wachten haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven