Zwanger en een uitje
zaterdag 30 maart 2019 om 12:49
Hoi iedereen,
Ik ben 7 weekjes zwanger.
Mijn schoonmoeder gaat trouwen over 2 maanden en zij wilde heel graag een vrijgezellen uitje. Ik had de taak gekregen het te organiseren.
Datum staat gepland op in het weekend volgende week.
Maar niemand weet nog dat ik zwanger ben en op dit moment heb ik gewoon te veel symptomen waardoor ik volgende week niet kan.
We gaan maar met z'n 4en, mijn moeder en schoonzus en mn schoonmoeder.
En als ik niet ga, dan vinden ze het niet de moeite waard meer.
Wat moet ik nu zeggen? Vind het zo sneu voor m'n schoonmoeder, maar het lukt me echt niet.
Hebben jullie ideeën voor smoesjes?
Thanks
Ik ben 7 weekjes zwanger.
Mijn schoonmoeder gaat trouwen over 2 maanden en zij wilde heel graag een vrijgezellen uitje. Ik had de taak gekregen het te organiseren.
Datum staat gepland op in het weekend volgende week.
Maar niemand weet nog dat ik zwanger ben en op dit moment heb ik gewoon te veel symptomen waardoor ik volgende week niet kan.
We gaan maar met z'n 4en, mijn moeder en schoonzus en mn schoonmoeder.
En als ik niet ga, dan vinden ze het niet de moeite waard meer.
Wat moet ik nu zeggen? Vind het zo sneu voor m'n schoonmoeder, maar het lukt me echt niet.
Hebben jullie ideeën voor smoesjes?
Thanks
zaterdag 30 maart 2019 om 17:16
zaterdag 30 maart 2019 om 17:23
Lijkt mij ook ja. Waarom smoesjes gaan verzinnen?Lucifer2018 schreef: ↑30-03-2019 14:13Gewoon vertellen dat je zwanger bent en moet kotsen de hele dag?
Tenminste dat is de reden dat je niet kan toch?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 30 maart 2019 om 17:25
Lieve TO, ik zie op acht kilometer afstand hoe mijn dochter zich voelt. Jij denkt serieus dat nog niemand in de gaten heeft dat jij zwanger bent???
Het is redelijk gangbaar om je zwangerschap te delen met ouders en niet met de rest van de wereld.
Als je toch perse een smoes wilt vertellen, bel dan gewoon op de ochtend vooraf en zeg dat je kotsend boven de wc hangt.
Dan heb je niet gelogen.
Het is redelijk gangbaar om je zwangerschap te delen met ouders en niet met de rest van de wereld.
Als je toch perse een smoes wilt vertellen, bel dan gewoon op de ochtend vooraf en zeg dat je kotsend boven de wc hangt.
Dan heb je niet gelogen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:15
Ik weet hoe het is! Was zelf ook echt heel ziek de eerste 20 weken. Na elke inspanning stond ik te kotsten.nausicaa schreef: ↑30-03-2019 17:14Tja, ik had dat niet gekund. Nou ja, als het een kwestie van leven en dood geweest was wel, maar groen, ellendig en om de haverklap moeten kotsen en zitten in niet om te vallen. Met 7 weken had ik al drie weken nauwelijks meer gegeten. Ik ben blijven werken omdat ik daar alleen van de auto naar mijn stoel hoefde te lopen en mijn kantoor naast de toiletten zit, maar alle overige inspanning was te veel. Niet echt een moment om een uitje te gaan doen dat om iemand anders draait.
(Mijn werk wist het overigens met ruim 5 weken dus al, omdat ik zo ontzettend beroerd was. Ja, dat kan echt, en nee, dan helpt medicatie niet altijd. Ik had echt niet verwacht dat ik zo beroerd zou worden, maar het was helaas wel zo. En het hield 25 weken aan. Dus ‘je bent zwanger, niet ziek, was geen leuke opmerking en niet waar, want ik was wel hartstikke ziek).