zwanger en misselijk

03-08-2014 19:12 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah ik ben 7,5 week zwanger en zooo misselijk nu :( ik probeer over te geven maar dat lukt niet? T is echt niet grappig meer gewoon. Ik heb geprobeerd m'n vriend de schuld te geven maar dat helpt ook niet. Ik krijg er hoofdpijn van en ik word nog humeurig van ook. Feestelijke zondag zo... Blegh

Iemand tips? Om de misselijkheid te verminderen?
Toen ik zwanger was, was ik ook hondsberoerd.

Dokter gebeld, pillen gekregen en over!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ana_isabel, praat TO niet meteen angst in!

Ik heb weken/meerdere maanden geen vlees kunnen eten (of koken). Ook heb ik lange tijd op slechts eerder genoemde producten geleefd.

En toch, mijn ijzer is perfect!

Hetzelfde geldt voor alle andere vitaminen en mineralen. Dont worry TO, blijf eten en eet wat je aanstaat.

Het is belangrijker dát je eet, dan wát je eet.
Emefasene heet het dacht ik
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Hier nu 22 weken zwanger en veel misselijk geweest en vaker overgegeven dan in m'n hele leven.

Wat mij idd hielp was eten.... Gewoon waar je trek in heb maar eet elke 2 uur ook als je geen trek hebt!

Ik merk nu dat de misselijkheid weg is maar m'n eetlust is nog niet terug. Merk het wel direct als ik te weinig eet, dan is het weer overgeven!
Hè wat vervelend nieuwsbrief!! Helaas geen tips voor je, maar ik kwam alleen even langs om je een knuffel te geven en sterkte/succes te wensen!
Ik ben ruim 14 weken zwanger en geef dagelijks over. Ben vanaf de middag tot in de nacht misselijk. Wat helpt is idd om iedere twee uur te eten. Ik eet dan vooral boterhammen met kaas. Ook drink ik het liefst ijskoud water. Hoop dat het bij mij nog Max twee weken is, want het is echt niet leuk.
Ik moest ook echt elke 1,5 á 2 uur wat eten, anders werd ik echt hondsberoerd! Ook eten voor ik m'n bed uit kwam.

Bij mij gingen tomaten, kaas en zure snoepjes er goed in..

Warm eten kon ik absoluut niet verdragen, nog niet ruiken!

Ik nam in het begin van die visolie capsules en zodra ik die liet staan werd het al de helft minder.

Ik heb ook een tijdje het hoofdeind van m'n bed omhoog gelegd, dat maakte ook wel enigszins verschil.

Het ging bij mij vanzelf over met 13 weken.

Succes! Hopelijk ben je er snel vanaf.
quote:MereldeMus schreef op 03 augustus 2014 @ 22:03:

Emefasene heet het dacht ikKlopt, maar helpt bij mij helemaal niet.
Wanneer is Emesafene echt aan de orde?

En is het heel slecht als je zo weinig kan eten, voor de baby, i.v.m. misselijk zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven