zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel iedereen voor de lieve reacties. Wel gelezen maar nu ook in de vakantiemodus. Ik kan het soms nog steeds niet geloven, kijk alweer uit naar de volgende echo.

labgeek voor jou is morgen d-day toch? Ik hoop heel erg op goed nieuws voor je.

mamamaria wanneer ga jij? Nog even wachten toch?
Hoi,

@Smurf, echt zo fijn voor jullie! wanneer mag je weer kijken?

@Baggal en Piene, dankjulliewel. Het is inderdaad echt verschrikkelijk deze periode... Ik wordt helemaal gek van mezelf overtuig mezelf dagelijks dat het mis gegaan is en dan weer niet...Heb nu ook het gevoel dat mijn 'klachten' ook iets afgenomen zijn ik hoop dat het gewoon op en neer gaat maar het maakt me erg onzeker. Eigenlijk niet echt misselijk meer wel moe, pijnlijke borsten, veel plassen en een enorm opgezette buik dus er is zeker nog wel wat gaande maar alles voelt weer anders als bij mijn vorige zwangerschappen. Het betekend allemaal niks dat weet ik maar wat een ellende deze onzekerheid....Wij hebben vrijdag de echo, bewust wat later gedaan dan ben ik al bijna 8 weken, als het dan goed nieuws is durf ik iets meer vertrouwen te hebben denk ik (nu dan he?).

@Labgeek, morgen de echo!!! ik ga zo hard voor jullie duimen, en waarschijnlijk 100x hier kijken op zoek naar nieuws...heel veel sterkte met de laatste uurtjes wachten en de zenuwen en op naar een mooi bericht morgen!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is idd morgen de echo dag! Ik ben zo ontzettend zenuwachtig.
Op dit moment misselijk op de bank met darmen die het er ook niet mee eens zijn. Ik hoop maar dat dat goede tekenen zijn! Ik heb pas ‘s middags de echo in Gent, eerst nog even ‘s ochtends mijn hart luchten bij de psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Labgeek heel veel succes vandaag!!!
Alle reacties Link kopieren
Labgeek heel veel succes vandaag!
Succes labgeek!
Alle reacties Link kopieren
Succes vanmiddag Labgeek!
Alle reacties Link kopieren
Hier net een mooi kloppend :heart: gezien! o_o
Alle reacties Link kopieren
Labgeek wat mooi nieuws! Gefeliciteerd!! :cheer2:
Ik hoop dat dit je een beetje geruststelt, al zijn de eerste 12 weken extra spannend.
Woohooo wat fijn labgeek! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
:cheer: jeeej wat heerlijk Labgeek :high5:
Alle reacties Link kopieren
Labgeek1990 schreef:
27-05-2019 14:11
Hier net een mooi kloppend :heart: gezien! o_o
Yessss! Gefeliciteerd! :cheer2: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaa, wat fijn Labgeek!! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Smurf en Labgeek, wat een heerlijke berichten!! :cheer: :cheer2: :cheer: . Gefeliciteerd! MamaMaria, aan het duimen dat je ook een geweldige echo hebt op vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Labgeek jeuj!!!
Alle reacties Link kopieren
Woohoo Labgeek! Wat een fijn bericht :hello: :hello: :hello: ! ik had het gisteren gelezen, maar had een drukke dag (London Zoo met SA, mijn man's favoriete voetbal team dat vervolgens speelde, etc.). dus nog geen tijd gehad je even te feliciteren hier! :heart:

Mamamaria: you;re next! Ik duim (overuren).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Smurf en Lagbeek, gefeliciteerd met deze mooie echo's!! Dat is al zo'n belangrijke stap.
We weten natuurlijk als geen ander dat het super spannend blijft dus we blijven duimen!!
Ook voor MamaMaria nu.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Wat fijn Labgeek!!
Alle reacties Link kopieren
Even uit de meeleesstand

Gefeliciteerd smurf en labgeek.
Labgeek en ik gingen beetje tegelijk meeschrijven.

Het is jullie zo enorm gegund.

Hier after hg zwangerschap: ik merk eindelijk eindelijk resultaat van de vele maanden mensendieck en word eindelijk fysiek sterker.

Het emdr traject bij de psycholoog is zwaar. Is zo ongeveer een jaar gelden dat ik zwanger en uitgedroogd in het ziekenhuis lag. Zoek naar manieren om het af te sluiten maar de emdr maakt dat ik hier even doorheen moet. Is zwaar maar ik kom er wel!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Ik heb voor 14 Juni mijn eerste echo staan bij de verloskundige. Duurt voor mijn gevoel nog echt mega lang maar eigenlijk is het nu even twee weekjes volhouden waarvan we 1 week op vakantie zijn.

Mamamaria: hoe is het met de spanning voor Vrijdag? Houd je het nog een beetje vol.

Smurf: Wanneer heb jij je volgende echo gepland?

Twin: Wat heb jij al veel meegemaakt tijdens je zwangerschap. HG is niet niks maar hopelijk helpt de EMDR. Ik loop ook bij een psycholoog en omdat ik de eerste curretage nog niet goed verwerkt heb willen ze ook EMDR doen alleen zie ik dat nu even niet zitten aangezien ik bang ben dat ik dan nu nog onzekerder wordt. Dus ik laat het even zo maar ga nog wel naar de psycholoog om de twee weken.
@Twin, HG lijkt me zo heftig echt niet goed voor te stellen hoe dat moet zijn. Ik begrijp dat het allemaal ook na het hele traject traumatisch is en dat je daaraan moet werken om er weer boven op te komen. Fijn dat je nu een methode hebt gevonden die werkt voor jou, en ik hoop dat je je snel weer de oude voelt zowel fysiek als mentaal!

@labgeek, 2 weekjes is echt snel inderdaad, mag je dan meteen komen voor je termijnecho? Fijn dat je nog een vakantie hebt tussendoor.

Hier gaat het op en neer, mijn kwaaltjes zijn echt anders als in mijn andere zwangerschappen, en dat maakt me heel onzeker. Eigenlijk voel ik me gewoon te goed...heb veel honger in plaats van moeite met eten etc.. Maar ja ik heb nu mega sterke vitamine B pillen (en heb gelezen dat dat kan helpen bij misselijkheid) en mijn schildkliermedicatie is flink omhoog gegaan waardoor ik me ook extra energiek en helder kan voelen..kortom wordt/maak me helemaal gek... :frusty: :facepalm: :bonk:

In ieder geval wij zijn er echt heel erg rekening mee aan het houden dat het gewoon slecht nieuws wordt vrijdag. Ben bang maar voel me ook wel rustig eronder een beetje gelaten...vind deze periode wel echt heel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve MamaMaria, ik hoop zo dat je gerustgesteld wordt vrijdag! Hoe laat heb je de echo?

Labgeek, hele fijne vakantie! Hopelijk nu echt jullie laatste vakantie met z’n tweetjes, hoe is het met de misselijkheid?

Ik denk aan jullie dames!
Alle reacties Link kopieren
Mamamaria, heel veel succes!

Smurf en Labgeek, wat fijn dat er kloppende hartjes zijn!
Hoi,

Net echo gehad en helaas slecht nieuws. Vruchtje formaat van 6-6.5 week een geen hartje, ik zou morgen 8 weken zijn. Betekend dat het mis ging een pasr dagen voordat ik me beter ging voelen...had het dus wel goed aangevoeld.
Voel me weer compleet verslagen.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee MamaMaria!!! Zo oneerlijk :( ik zat al te refreshen in de hoop een mooi berichtje van je te zien. Snap helemaal dat je verslagen bent, het is niet niks allemaal! Moest je naar Gent voor de echo? Hele dikke knuffel voor jou! Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven