Zwanger van de 3e

08-08-2015 10:20 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe verwijder je een topic?
Even serieus; de oplossing van overbevolking zit 'm natuurlijk niet in het beëindigen van een zwangerschap. Het zou schelen als de paus condoomgebruik toestaat, we een einde maken aan onze gezondheidszorg, iedereen meer rookt, minder verkeersregels en de maximumsnelheid afschaffen. Dat scheelt!

*Een beter milieu begint bij jezelft: niet bij TO op het Viva-forum*
Ik vind het zelf toch best eng, ik bedoel om weer helemaal overnieuw te beginnen.
quote:stefanie33 schreef op 09 augustus 2015 @ 10:49:

Ik vind het zelf toch best eng, ik bedoel om weer helemaal overnieuw te beginnen.Geschiedenis heeft jouw "bewezen" dat je het kunt. Wil je het houden?
quote:ana_isabel schreef op 09 augustus 2015 @ 10:58:

[...]

Geschiedenis heeft jouw "bewezen" dat je het kunt. Wil je het houden?Toen was ik 23 en 24 jaar. Ik ga het wel houden,zal het gaan zien als een kadootje. Maar moet nog erg wennen aan het idee.
quote:stefanie33 schreef op 09 augustus 2015 @ 12:59:

[...]

Toen was ik 23 en 24 jaar. Ik ga het wel houden,zal het gaan zien als een kadootje. Maar moet nog erg wennen aan het idee.

Mooi

Nu je je besluit hebt genomen, kun je verder vanuit die positie. Het fijne aan wennen is dat je er niks anders voor nodig hebt dan tijd. Gun jezelf die tijd en dan komt vanzelf de dag dat je niet meer beter weet dan dat je zwanger bent en jullie er zometeen 3 hebben.
Lijkt me wel een stuk zwaarder, 3 kinderen. Maar als je het echt wilt dan zal alles wel meevallen.
Ja dat lijkt het mij ook! daarom ook deze post
Ben benieuwd hoe het nu gaat.
Hoi Moonlight,

het gaat goed hoor en op vermoeidheid naar nergens last van. Wij hebben onze kinderen ingelicht over de komst van een nieuw familielid en ze zijn er helemaal blij mee,ontzettend leuk!

Ik zelf begin aan het idee te wennen
Een fijne zwangerschap gewenst, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven