Zwanger van de 3e
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:36
Even serieus; de oplossing van overbevolking zit 'm natuurlijk niet in het beëindigen van een zwangerschap. Het zou schelen als de paus condoomgebruik toestaat, we een einde maken aan onze gezondheidszorg, iedereen meer rookt, minder verkeersregels en de maximumsnelheid afschaffen. Dat scheelt!
*Een beter milieu begint bij jezelft: niet bij TO op het Viva-forum*
*Een beter milieu begint bij jezelft: niet bij TO op het Viva-forum*
zondag 9 augustus 2015 om 12:59
zondag 9 augustus 2015 om 13:16
quote:stefanie33 schreef op 09 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Toen was ik 23 en 24 jaar. Ik ga het wel houden,zal het gaan zien als een kadootje. Maar moet nog erg wennen aan het idee.
Mooi
Nu je je besluit hebt genomen, kun je verder vanuit die positie. Het fijne aan wennen is dat je er niks anders voor nodig hebt dan tijd. Gun jezelf die tijd en dan komt vanzelf de dag dat je niet meer beter weet dan dat je zwanger bent en jullie er zometeen 3 hebben.
[...]
Toen was ik 23 en 24 jaar. Ik ga het wel houden,zal het gaan zien als een kadootje. Maar moet nog erg wennen aan het idee.
Mooi
Nu je je besluit hebt genomen, kun je verder vanuit die positie. Het fijne aan wennen is dat je er niks anders voor nodig hebt dan tijd. Gun jezelf die tijd en dan komt vanzelf de dag dat je niet meer beter weet dan dat je zwanger bent en jullie er zometeen 3 hebben.