Zwanger van een jongen!!!!!

02-04-2012 18:50 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit kon ik me indenken met een zoon, ik zag mezelf simpelweg alleen met dochters (heb al 1 dochter). Al mijn vriendinnen zeiden ook altijd; Dani, jij krijgt vast weer een dochter. Wat een omschakeling, maar zo ontzettend leuk!!! Ik ben meteen kleertjes gaan kopen om al het roze te vervangen voor blauw en stoer voor het kereltje. Dat helpt het ook 'echt' te maken.

Het is nu langzaam aan het landen en ik krijg steeds meer vlinders in mijn buik. Een zoon; hoe fantastisch is dat?!
Wat leuk! Gefeliciteerd!

Die tip over het piemeltje naar beneden duwen is echt een gouden tip. Zoon heeft heel wat keertjes "wraak" op me genomen omdat ik elke keer z'n ogen dichtspoot met moedermelk
Vandaag ook te horen gekregen dat wij een zoon krijgen.ik zag mezelf ook altijd als een meisjes mama maar ben nu echt helemaal blij.gelijk allemaal blauw gekocht(mijn nieuwe favoriete kleur) haha
Ik dacht bij mijn tweede zwangerschap ook dat het een meisje zou zijn. Het was echt niet mogelijk dat ik een jongen in mijn buik had, ik had immers al een meisje? Ik kon me niks voorstellen bij een jongen in mijn buik! Maar bij de echo bleek er toch echt een piemeltje aan te zitten. En nu is hij zes maanden en kan ik me niets leukers meer voorstellen. Het is zo'n grote knuffelbeer, heerlijk!
Ik dacht toen ik je toptitiel las 'Duhuuu!'. Maar ik snap 'm. Gefeliciteerd!
Oh wat leuk, gefeliciteerd TO!

Jongens zijn inderdaad echt leuk! Ik heb een dochter en een zoon, op allebei ben ik even gek, maar mijn zoontje is op de een of andere manier een echt mama/knuffelkind. Nu zwanger van de derde en hoewel het geslacht me niks uitmaakt, zou ik het stiekem toch wel heel leuk vinden weer een jongen te krijgen!
Gefeliciteerd!

Jongens zijn leuk, maar ik ben bevooroordeeld, heb één zoon.

Hij is nu 4 en zei pasgeleden dat hij verliefd op me is dan smelt je toch?
Gefeliciteerd! Ik ben er vorige week ook achter gekomen dat ik een jongen verwacht! Echt super, we hebben dan twee meiden en twee jongens.

Geniet ervan!
quote:missy_acy schreef op 02 april 2012 @ 19:30:

Gefeliciteerd!!!! Een koningspaar, heerlijk.Een koningsspaar is toch jongen - meisje?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:abcdefg2009 schreef op 02 april 2012 @ 19:37:

Haha ik dacht echt dat je zwanger was van een jongen (oftewel dat een jochie van 18 je zwanger had gemaakt ofzo)...

Maar gefeliciteerd!!!Dat dacht ik ook
quote:Kolki schreef op 02 april 2012 @ 18:54:

Gefeliciteerd!!!

Hier precies hetzelfde gevoel zoals jij het omschrijft. Ik heb ook al een dochter en mijn zoon (hoe onwennig dat nog klinkt) is onderweg. Ik ben 37 weken en kan niet wachten om hem te zien!ik sluit me hier bij aan!!!
Hier ook 2 jongens en ik vind 't fantastisch . Oudste is nu verliefd op me en wil met me trouwen en jongste roept de hele dag: 'mama liehief' .

Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd.

Nog een aanvulling op die gouden tip; tijdens de eerste les baby massage had ik even niet aan het piemeltje gedacht en vond mijn zoon die massage blijkbaar zo ontspannend dat ik nat naar huis kon De andere lessen maar even een hydrofiele luier over z'n piemeltje gelegd..

Zoon is nu ruim vier jaar oud en wil later met mij trouwen en ik kreeg vandaag een vers geplukt madeliefje "voor in mama's haar'
Oh, wat leuk! Gefeliciteerd!

Hier ook eerst een dochter en daarna een zoon. Ik moest enorm omschakelen dat ik een jongen zou krijgen want dat leek me maar vreemd. Een meisje was inmiddels wel vertrouwd.

Maar ik ben zo dolgelukkig met ons vrolijke, lieve, stoere ventje erbij! Hij is nu elf maanden, tijgert vrolijk door de kamer op zoek naar snoeren en allerlei dingen die dochter nooit interessant vond :-)
Tip: bij het verschonen een billendoekje op het piemeltje. En werk snoeren vakkundig weg :-)
quote:Fame schreef op 02 april 2012 @ 19:06:

Duw het piemeltje bij het verschonen naar beneden, dat voorkomt dat je ondergeplast gaat worden.

Yep! en aanvullend:

luier los en 'open' en dan weer even dicht. Om de 1 of andere reden gaan ze vaak plassen agv de 'kou' en plassen ze andere direkt de schone luier vol;)

Na 2 meiden kreeg ik een zoon. En wat een verschil. Ik ben echt (vast hormonaal) echt echt verliefd geweest op hem.

Ik heb geen meisjes-meisjes maar deze zoon was toch ff wat anders, moest echt altijd 'uitgelaten' worden, niks was fysiek teveel. Super knuffelig tot op de dag van vandaag (bijna 10).

een zoon is zooooooooo stoer!

gefeliciteerd, enjoy
Je bent zelf een theepot
Wat leuk al die verhalen over zoons, het lijkt me zo vertederend als je zoon zegt dat hij met je wil trouwen. Ik smelt al als mijn dochter mijn gezicht vastpakt en i lov Joe mama zegt!

Dat van het naar beneden drukken van het piemeltje ga ik onthouden, haha! Ik had wel meteen na de echo het idee van, mijn man krijgt een zoon!

Hebben nog zat de tijd, maar de meiden dingen alvast vervangen voor jongens spul kan vast geen kwaad.......!
Ps sorry voor de ongelukkig gekozen topic titel, maar die kan ik niet aanpassen in 'zoon'
Gefeliciteerd!!

Ik ben 18 weken zwanger en

Ik krijg er 2 zoons bij ;) en heb er al 1

(sorry baas boven baas) hihi

Heel leuk zoons !
Loat goan!!!
Wauw een tweeling! Leuk 3 jongens, volgens mijn kun je dan veel aan elkaar hebben. Gefeliciteerd!
Thankzz is ook heel bijzonder !

Me zoon is een echte knuffelkont en heel stoer! Zo schattig straks nog 2 van die donderstenen
Loat goan!!!
Ik krijg ook een zoon! ik heb al een dochter en ik wilde graag een jongen, en ik krijg er 1! we zijn zo blij! nog 19 weekjes haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven