zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Nou nee liever niet. En vakantie doen we niet meer dit jaar. Ach, na morgen nog maar 12 weken werken :)
Let goed op jezelf kashri! Uiteindelijk heb je jezelf er mee als je grenzen over gaat.. Hopelijk kun je het weekend ook weer een beetje opladen!

Hier nog 3 weken werken tot mijn vakantie/ verlof. Stiekem best aan het aftellen!
Oh en heb je vanillevla al geprobeerd tegen brandend maagzuur? Werkt hier erg goed!
Waaat ri ga jij over 3 weken alweer met verlof???? :cheer: heerlijk.

Vanillevla nog niet geproeerd eigenlijk. Vanilleyoghurt helpt iig niet (wel heel lekker) maar yoghurt is natuurlijk van zichzelf al zuur.
Ja ik heb het goed voor elkaar :proud: Mijn verlof gaat eigenlijk pas 6 augustus in maar aangezien mijn zomervakantie op 6 juli begint (ben leerkracht op een basisschool) hoef ik nu nog maar 3 weekjes te werken. Zo fijn!!!

En vanillevla is het proberen waard! Vaak helpt 1 lepeltje hier al genoeg om het even te onderdrukken.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk RII bijna vakantie en daarna verlof. Wanneer moet je ongeveer weer werken?

Hier nog 2 weekjes werken en dan 3 weken vakantie. Ik kijk er echt wel naar uit. Lekker even rust.
Wat een fijn vooruitzicht kaartje! Lekker even rustig aan doen! Ga je nog weg?

Waarschijnlijk moet ik ergens halverwege december weer beginnen met werken. Precieze datum is afhankelijk van de bevaldatum.
Nog een klein weekje op vakantie in Nederland. Voor de rest lekker thuis. Beginnen in de baby kamer. Andere leuke dingen doen.
Wat een fantastisch nieuws ashyka! Welkom terug :) welke ronde was dit voor jullie? Ronde 6 of 7 alweer? We liepen gelijk maar ik heb 2 lange cyclussen gehad ondertussen, dus ben het even kwijt! Ik ben heel blij voor jou/jullie! Ik hoop dat je kan genieten van een fijne zwangerschap en een gezond kindje over 8 maanden!

Pittig nog 12 weken werken kashri! Zorg goed voor jezelf en als het niet gaat dan gaat het niet he! Lekker aftellen, ze vliegen vast voorbij. Voor je het weet heb je jouw zoon in je handen! :)

Lekker kaartje even rust en een weekje lekker weg! Leuk om om bezig te gaan met de baby kamer. Bedankt voor de tip! Er staan leuke dingen op de site!

Jeetje Ri! Jouw zwangerschap vliegt echt voorbij! Lekker nog 3 weekjes en dan lekker lang verlof! Heb je goed voor elkaar zo! :)

Hier gisteren en vandaag helemaal niet lekker geweest.. keelontsteking, hoofdpijn en gewoon bleh. Ik had er vertrouwen in deze ronde, maar nu gaat mijn energie toch echt ergens anders naar toe. Jammer maar het is niet anders. Van de week zijn we wel nog een keer in ons nieuwe huis geweest! Ik ben weer helemaal verliefd. Het is zoo mooi en groot, in de tussen tijd had ik het me weer heel anders vootgesteld! Nog 1,5 maand en dan gaan we eindelijk verhuizen! Het aftellen is voor mij nu ook echt begonnen! :)
Dank jullie wel, het is nog een beetje onwerkelijk, maar het voelt wel goed.

Vanmorgen had ik nog een test gedaan, dikke +! Het was bij mij ronde 7.

Toen we erachter kwamen werd ik niet veel later door mijn moeder gebeld, uiteraard kon ze aan mijn stem horen dat ik blij was. Het duurde ook niet lang voordat ze het had geraden. Ze belde eigenlijk met een beetje slecht nieuws over mijn oma, maar mijn nieuws heeft haar toch weer blij gemaakt.

Het gaat al een tijdje niet goed met mijn oma, het vervelende: ze woont op Curaçao. Hopelijk hoeft mijn moeder niet hals over kop naar Curaçao te gaan.

@lala, vervelend dat je je niet lekker voelde. Hopelijk knap je snel weer op!

@Rii, lekker nog 3 weken werken. Kan mij heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt!

@Kashri, bij jou gaat het ook vrij snel. Leuk! Trouwens, leuk dat jullie een zoon krijgen.

@Dookster, fijn om te horen dat het met jou ook goed gaat. Zijn jullie er klaar voor om naar Nederland te komen?
Haha leuk ashyka! Snap heel goed dat je/jullie zo blij zijn! Grappig dat je moeder het meteen merkte! Wat naar van je oma.. ook naar dat ze dan juist zo ver weg is! Sterkte!

Kaartje, hoe gaat het trouwens met jouw oma?
Hiii
Ik lees Af en toe ng wel mee hoor ,maar voel me nog steeds beroerd ... heel misselijk . Dus vaak weinig puf om ook weer echt mee te kletsen !
Maar rii jeetje wat ga je snel, gaaf hoor!
Kashri fijn dat je echo goed was ! Ik vond t weer rete spannend de 20 weken echo, hier gelukkig ook goed nieuws so far..
Leuk om van he te horen suus! Minder leuk dat je je nog steeds zo slecht voelt, ik hoop dat de tweede helft snel beter word! Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Dat is een hele fijne mijlpaal!

Hoe gaat het dames?

Ik ben blij! Laatst zei ik dat ik mijn energie in nog iets anders wilde steken dan alleen het zwanger worden! Ik ben de eerste 6 kilo kwijt! Vond dit even leuk om te delen! Nog een aantal kilo er af en wie weet gaat dat de komende evebtuele rondes nog helpen!
@lala, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Zo 6 kg dat is nogal wat! Heb jij je vruchtbare dagen al gehad?

@hier, gaat het goed. Het gevoel dat we zwanger zijn is nu wel gezakt. Voor mijn man lijkt het ook binnen te komen, hij stelt mij nu vragen wat hij voorheen niet deed. Bijvoorbeeld: willen we het geslacht weten, wanneer weten we of het er eventueel meerdere kunnen zijn. Zo leuk!

@moedersvoormoeders, hebben sommige van jullie daar aan meegedaan?
Ik heb niet meegedaan ashkyla. Ze kunnen ook een synthetische variant maken van dat spul wat ze uit je urine halen. Dus vond ik het niet nodig.
Wat knap van je lalameme! Een hele mooie prestatie! Mag je trots op zijn!

Suus fijn weer wat van je te horen! Maar wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Hopelijk kan je af en toe toch ook genieten tussendoor! In ieder geval fijn dat de 20wk echo goed was!

Ashkyla ik heb bij deze zwangerschap wel meegedaan met mvm ja. Omdat zwanger worden bij mij 2 x heel snel is gegaan, vond ik het een mooi idee als ik ook maar 1 iemand door middel van zoiets simpels als urine inleveren, hetzelfde kan laten meemaken! Bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan, stond m'n hoofd op dat moment niet zo naar. Maar vond het nu echt een kleine moeite. Uiteraard doen wat voor jou goed voelt!
@ashkyla ook ik heb mee gedaan met mvm. Beetje zelfde idee als bij Rii. Snel zwanger daar dankbaar voor en gun het een ander ook. Ik ben nu met de laatste week van MVM bezig. Woensdag wordt voor de laatste keer de flessen opgehaald. In het begin vond ik het plassen in kannen en daarna overschenken in flessen even wennen. Maar al snel went het en weet je niet meer anders. Al ben ik nu ook wel blij dat ik er bijna vanaf ben. Wat ook wel leuk is om te vermelden. Doe je mee met moeders voor moeders dan krijg je een mooie cape/omslagdoek voor je baby. Daar doe je het natuurlijk niet voor. Maar altijd leuk zo'n cadeautje. en idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

@lala 6kg afgevallen. Goed bezig zeg! Knap hoor. Goed dat je je ook op andere dingen richt.

@suus gelukkig 20 weken echo goed. Wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Sterkte ermee.

@morgenavond hebben wij de geslacht bepalende echo. Mijn gevoel zij eerst steeds dat het een jongetje wordt. Maar laatste dagen denk ik dat een meisje ook nog wel eens zou kunnen. Ik heb mezelf maar voorgenomen om het af te wachten en het echt te zien als een verassing. We horen het morgen als het goed is... Spannend.
Dankjulliewel! En nu door!

Wat spannend kaartje! Nog maar een paar uur en dan weten jullie het! Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden, lekker genieten van jullie kleintje vanavond iniedergeval. :)

Ik vind het spannend. Ik temperatuur deze ronde! Ik weet niet of jullie dat wel eens hebben gedaan of er iets van weten. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was. Ik zit nu 7 dagen daarna. 2 dagen terug had ik een temperatuur dip, dat zou eventueel een innesteling kunnen zijn, maar hoeft natuurlijk niet.. En nu verlies ik wat bloed. Nog een weekje wachten!

Hoe gaat het met jullie? Met dit warme weer, is het een beetje vol te houden ?
@lala je maakt het spannend. Ik hoop het zo voor jullie.

Hier gaat het goed hoor. Gewoon wat rustiger aan met warme weer. Vanmorgen had ik toevallig ook nog afspraak bij verloskundige. Hartje voor het eerst gehoord. Kleine was druk met bewegen.
@mvm, gisteren heb ik mij opgegeven voor mvm. Het lijkt mij ook een mooie gedachte om andere vrouwen te kunnen helpen zodat zij ook moeder kunnen worden. Nu even wachten tot ze contact met me opnemen.

@vk, gisteren werd ik gebeld en mijn 1e echo staat gepland voor 6 juli. Dat is al over 2 weken. We zijn echt benieuwd. Vooral omdat er in mijn familie tweelingen zitten.

@warmte, in Limburg is het heel erg benauwd. Op het werk kreeg ik het bijna niet geregeld, waardoor ik ziek naar huis ben gegaan.

@lala, spannend! Hopelijk is het voor jullie ook raak! Het is jullie zeer zeker gegund.

@kaartje, spannend de geslachtecho! Heel veel plezier.
Een meisje! 😍
@Kaartje,Wat leuk, gefeliciteerd!

@vermoeidheid, waren jullie in het begin ook zo moe?
Aaah wat leuk kaartje! Klopte je gevoel toch nog! :) nu kunnen jullie lekker gericht inkopen gaan doen! Hoe was de echo verder?
Kaartje wat leuk een meisje!!!

Ashkyla dat is idd snel die echo. Hebben jullie het verder al mensen verteld?

Lala ik dacht altijd dat de temperatuurdip net na je eisprong kwam? Niet dat ik er verder veel van af weet.

Hier, warmte goed te doen. Sandalen aan, tempo beetje omlaag en vooral goed blijven drinken. Verder gisteren weer goedgekeurd bij vk en verder valt er niet zo veel te melden. Langzaam eea uitzoeken over in welk ziekenhuis ik wil bevallen.
@Kashri, bij mijn vk kunnen ze al vanaf de 7e week een echo doen waarop een hartslag te zien is. Op het moment dat ik mijn echo heb, ben ik 7 weken zwanger.

We hebben het voor nu alleen aan onze naaste familie verteld. Die waren natuurlijk heel erg blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven