Zwanger willen worden

05-11-2017 23:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden zie dat het hier al tijdje stil ligt! Zijn et nog meiden die ook graag zwanger willen worden ! Welke ronde zitten jullie. Hier zitten we in ronde 8 cyclus dag 22 over week weer testen! Ben benieuwd of er nog meiden zijn met een baby wens of ervaringen in welke ronde je zwanger was.
Ligt niet stil. Genoeg topics die praten.

Zit in ronde 2. En nog geen ervaring met zwanger zijn dus. We gaan rustig door.
Bam!!!!
Stil ligt? Er zijn 82731 topics over zwanger worden.
Uhm, deze pijler is echt enorm overactief?! Hoe zie jij dat het hier stilligt?
Er zijn echt hondderdduizend topics zoals deze, waarom sluit je niet aan bij een ander topic?
Heey , ik ben nieuw hierop! Sorry maar als ik op actieve topics klik of nieuwe Zie ik allemaal maand geleden 🙃 zou iemand me dan willen vertellen waar ik heen moet gaan sorry meiden .
Kom maar naar t wachtbankje, daar zitten er meer soortgenoten ;-)
Graag1 schreef:
06-11-2017 08:02
Heey , ik ben nieuw hierop! Sorry maar als ik op actieve topics klik of nieuwe Zie ik allemaal maand geleden 🙃 zou iemand me dan willen vertellen waar ik heen moet gaan sorry meiden .
Een maand geleden betekent: een maand geleden gestart.

Ik heb mij daar ook wel eens in vergist.
Maar ligt aan dit forum.
Als je op het topic zelf klikt en naar de laatste reactie gaat, kan het zijn dat die maar van drie uur geleden is.
Succes.
Graag1 schreef:
06-11-2017 08:02
Topic maand geleden gestart dan denk ik. ;-) Genoeg dames met een kinderwens hier.
Oké bedankt damens , ga ik even kijken hoe ik deze kan verwijderen .
Graag1 schreef:
06-11-2017 08:23
Oké bedankt damens , ga ik even kijken hoe ik deze kan verwijderen .
Verwijderen van het topic zelf kan niet, maar je kunt het wel verwijderen uit je lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven