Zwanger worden 12+ mnd met/zonder MMM

06-03-2020 21:29 1696 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is een vervolg op de groep "Zwanger worden 6+ rondes".

Dit topic is bedoeld voor vrouwen die al langer dan een jaar bezig zijn om hun kinderwens in vervulling te laten komen.

:couple:

NaamLeeftijdProberen vanaf / RondeNodBijzonderheden
Vanessakusje1987 34 Juli'18 ... IVF 1
Krullenbol90 30aug '19?Wachten op uitslag hormoononderzoek
Polly.sebastian ?Ovulatie inductie clomid 100 en IUI

Zwanger! :heart:
Daneli (okt'20), Blonde83 (dec'20), Bankkussen (maart'21), Leeuwtje12345 (maart'21), Girafjes (maart'21), D0ris (april'21), Bailey26 (mei'21), Loozey (mei'21), Elmen (juni'21), Bam (sept'21), Falathiel (sept'21), Koffieleutjuh (januari'22), Vonskie (februari'22), Maneschijn (mei'22), Liv_123 (augustus'22)


Gegevens aanpassen?
[...]


Testdrang?
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

:heart: PS 'You were an amazing human before infertility. Don't lose her! ' :heart:
zw12plus wijzigde dit bericht op 10-01-2022 10:32
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He lieve meiden,
Sorry dat ik even niet heb gereageerd. Lijkt dan net alsof ik niet meer geïnteresseerd ben als ik van het wachtbankje af ben, maar niets is minder waar :loveys: ! Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichten, helpt me heel erg!

D0ris hoe gaat het met je meid? Kan je alles een beetje loslaten? En wat ongelofelijk lief van je man, smelt! Mijn vriend vindt het soms lastig om over te praten en is heel positief ingesteld, dat het allemaal echt wel goed komt. Ik zie hem soms mijn uitspattingen negeren/wegslikken als ik weer eens een hormoonattack heb, en me dan een knuffel geeft.. dat moet lastig voor hem zijn (en weet niet of ik het zou kunnen zo!)

Girafje Zoooooo herkenbaar dat snacken... maar deze week pak ik het weer op ! Lekker veel naar buiten en gezonde dingen in huis gehaald haha! Al een positieve ovu test?

Loozey Waaaaauw jouw gedicht, love it! Tranen in mn ogen, maar zo fijn om herkenning te zien in jullie gevoelens en dat je niet alleen bent. Wat kan je prachtig schrijven! :kneel:

Elmen Ook al een eisprong?

Bankkussen Jeetje meid.. zo met je te doen. Ik gun het je zo dat hier snel schot in komt, want dit is ook loodzwaar voor je. Heb je wel het gevoel dat ze je wel snel willen helpen? Laat je niet wegsturen he! (I know.. is nu natuurlijk lastig in deze tijd...)

Burg Knuffel!!! :heart:

Blonde Geniet!! Nog steeds heeeeel blij voor jou!

Ego Ik heb het weekend even alles laten gaan en heb gedaan waar ik zin in had, inclusief de nodige borrels erbij. Koude rosé in de zon, lekker eten besteld, maar ook mijn beste vriendin even verteld over de laatste week en de emoties die er bij kwamen. Ik baal nog steeds enorm dat ik niet door kan, maar ik ga me nu weer proberen te focussen op het positieve, gezond leven en goed voor mezelf zorgen. Ik heb de clomid wel doorgeslikt en ga wel ovulatietesten doen, gewoon om er track op te houden. Probeer me maar vast te houden in de positieve berichtgeving die je nu hoort en dat deze lijn gaat doorzetten.

Nogmaals allemaal - hang in there! Het gaat hoe dan ook goed komen!! :couple:
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meiden, genieten jullie – tussen de baalmomenten en tranen door – van dit mooie weer? Ik vind het altijd bijzonder wat een blauwe lucht en zonnetje met me kan doen. Het brengt op één of andere manier toch een soort verlichting. Ik word er minder negatief van, al verandert er aan de situatie weinig. Ik ben daarom erg blij dat het lente/zomer wordt en niet dat de herfst/winter voor de deur staat.

Loozey
, wat een mooi gedichtje toch weer. Kippenvel. Je teksten raken! Ik snap dat het je een gevoel van kwetsbaarheid geeft, maar ik stel voor dat je dat moet omarmen. Ik vind het prachtig en wou dat ik soms mijn gevoel zo bondig en compact kon verwoorden als jij doet. Als ik kort en krachtig wil zijn kom ik vaak niet verder dan 1) Kut of 2) naar omstandigheden goed ;). Dus, blijf lekker dichten en schrijven!
En ja, ik vond het ook een stomme streek, je krijgt hoop als ze niet bellen. Maar ik besef me ook waarom ze het doen. Het is gewoon heel dubbel.

Girafjes, wat mooi dat je vriend zich uitsprak dat hij er zo klaar voor is. Samen sterk.
Heb je inmiddels je ei gevonden!? Go for it!

Lieve Bankkussen, wat ontzettend rot. Ik begrijp je tranen, het besef van geen 2020 kindje is heel heftig (ik herken dat gevoel). Ik probeer nu andersom te denken: 2021 heeft volop kansen, je hebt dus lang kans op een 2021, daar gaan we voor. Ik vind het zo erg voor jou, en een ieder, waarbij behandelingen na zo lang wachten worden stopgezet. Zo oneerlijk. Je bent zo kansloos in dit verhaal, je kunt niet anders dan accepteren terwijl je hart iets anders wilt. Fijn dat het consult a.s. vrijdag gepland staat. Neem aan dat ze ook weten van je extreme menstruatiepijn? Kan toch niet dat ze, nu zeker nu alles on hold staat, je nog maanden door laten lopen? Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je je zin door kunt drijven, maar inzetten op IVF kan nooit kwaad.

Liv, ik vind dat wij trots mogen zijn op onze mannen. Het is voor hen ook niet makkelijk. Ik probeer hem dat ook af en toe te zeggen en duidelijk te maken.
Ik glimlach van je positieve instelling en indd gooi die borrels er maar in. Ook hier heb ik me gewoon laten gaan, laat die vino’s maar stromen ;).

Elmen, heb jij al zicht op je eisprong?

Bailey, ik ga heeel erg hard voor je duimen!

Ego, hier verwacht ik mijn eisprong ergens dit weekend. We gaan gewoon door met proberen al vind ik het wel lastig worden omdat ik niet de stand van zaken weet. Maar ja niet geschoten is altijd mis (letterlijk in deze context).
Deze maand is een rot maand sowieso en daarom heb ik het idee dat ie al gedoemd is te mislukken: vorig jaar had ik eind april mijn positieve test, bijna dezelfde NOD als nu.
Ik heb daarom het idee dat ik het aan het jinxen ben.

Oja en over thuiswerken en snacken: ik heb worteltjes en komkommers is huis gehaald want ik heb de hele dag zin om iets in mn mond te proppen en dat is NIET OKE. Haha

Dikke knuffel voor iedereen hier! Samen sterk
Alle reacties Link kopieren
Ego helaas nog geen ei gevonden. Ff baalmomentje hierzo
Alle reacties Link kopieren
Shit Girafjes, en de signalen van je lichaam?
Welke cd nu, wel eens vaker een iets later ei (of niet gevonden?)
Ik duim voor je dat ie snel tevoorschijn komt.. @(
Alle reacties Link kopieren
giraf Balen! Temp je eigenlijk ook? Dan kan je achteraf zien of er al een eisprong is geweest...

liv lieverd, that's the spirit. Gewoon extra genieten van die avondjes met een lekkere borrel en goeeld eten. Het komt goed, maar nu nog even niet. We stellen ons daar maar op in en wachten af vol goede hoop!

d0ris Ah, wat moeilijk dat het bijna een jaar geleden is.. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Mijn "UD" komt nu steeds dichterbij en af en toe kijk ik met dikke tranen naar m'n platte buik. Het helpt af en toe wel om het er even uit te gooien, anders is de pijn en het verdriet niet vol te houden.

Zo lief van je wat je schrijft over de gedichtjes. Ik gooi bijna altijd eigengemaakte liedjes en gedichtjes weg. Heeeel soms verstuur ik random een gedichtje naar iemand per post. XD
Denk dat k deze gewoon laat staan. Kan jullie miss ook weer steun geven(?).

Ego 7 dpo denk ik, niks te bespeuren en druk genoeg met werk om niet de hele dag te gaan googlen :)
Oh en natuurlijk geen zin, want zit al de hele dag op n scherm te turen :nerd:

Ciao bellas!
Alle reacties Link kopieren
Liv heeerlijk hoor, blijven genieten moet ook. Gelukkig hebben we wel een paar van deze prachtdagen in deze gekke periode, toch een beetje vieren, hoe wel je je niet altijd zo voelt. Ik heb ook al 'n keer aan een drankje gezeten deze week. Normaal doe ik dat écht alleen als ik ongesteld ben

@D0ris Ik merk nooit zo heel veel van mn lichaam, op het slijm na. Nu ook niet zoveel...
Spannend dat jouw eisprong voor de deur staat! En wat slim dat je snackgroente in huis hebt gehaald. Ik had deze week ook een zak worteltjes gekocht. Dan kan je toch snaaien haha

@Loozey nee ik temp (nog) niet, maar wil dat wel gaan doen denk ik. Ik zit nu op CD 22 (van de 35) en heb eigenlijk altijd op dag 18-21 een overduidelijke knalpiek op mn ovutest. Nu niet, vorige maand ook niet. Dus of mn lichaam doet mega raar, of k heb deze keer een korte cyclus, maar dat denk ik niet eigenlijk.
Wat ik al eerder schreef; ik merk als ik terug kijk in mn cyclusapp dat ik in langere periodes met minder ritme (zomervakantie, kerstvakantie, thuis met overspannendheidsklachten vorig jaar) ineens heel onregelmatig word. En tijdens perioden van stress ben ik stipt op de 35e dag 's ochtends om 8:00 ongesteld, bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
Girafjes, goeie van de wortels. Team up, bugs bunny. :bunny:
Balen dat je je ei nog steeds niet hebt weten te vinden. En wat gek wat je beschrijft, normaal denk je juist dat in periodes van stress het e.e.a. in de war wordt geschopt. Ik duim nog steeds voor je. Kan het zijn dat je hem net mist? Ik heb normaal gesproken een piek wat meer dan 24 uur zichtbaar is, maar een paar maanden terug echt maar max. 6 uur, toen was ie alweer een stuk lichter, als ik daarvoor niet had getest had ik hem dus ook gemist (want dan dacht ik dat ie nog niet positief was geweest). Ik probeer beetje mee te denken, maar jij kent je lichaam natuurlijk het beste.

Loozey, zeker je gedichtjes laten staan, maar wel doen waar je je goed bij voelt. Bewaar je de gedichtjes wel voor jezelf, verzamel je ze ergens? Ik zou het als ik jou zou zijn erg bijzonder vinden om het later, als alles is goedgekomen en deze rot periode van teleurstellingen voor bij is, allemaal terug te lezen + de gedichtjes aan te vullen met nieuwe.
Wat rot dat je UD nu steeds dichtbij komt. Het gekke was dat ik die dag in januari dus op de dag zelf ben vergeten. Ik was er zo mega mee bezig de weken ervoor, verdrietig etc. En op de dag zelf geen moment bij stil gestaan (ik was dan wel op vakantie en het was rond de jaarwisseling). Daarna viel een soort last van mijn schouders. Ik hoop dat dit voor jou ook zo mag voelen (al is het maar een beetje).

Ego, hier gisteren al slijm. Normaal heb ik dat pas rond cd 11 (vandaag) of cd 12. Ik denk dus dat mijn ei wat eerder is (cd 13 ipv cd 14/15). Heb vanmorgen rond 11:00 testje gedaan en tweede lijntje is al redelijk zichtbaar, gok op morgen een positieve test. We gaan er maar weer voor.. :moon: :hello:
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 09-06-2020 14:52
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Burg23 schreef:
08-04-2020 12:57

Bankkussen heb jij ook ons zkh weer gesproken? Bij mij gaf ze aan dat alles voorlopig stil ligt. Moet iig weer bellen bij volgende ms of als 'Rutte iets anders heeft gezegd'. Ik had trouwens een super aardige vrouw, heb nog 15 minuten meer haar gekletst en ze gaf me echt steun. Ik ben benieuwd naar je update van vrijdag. Ik houd het forum in de gaten. Veel succes iig!
Even snel een reactie op je vraag want ben aan het werk :). Ja ik heb maandag het zkh gesproken en volgens mij hadden we dezelfde aan de telefoon want ze zei “nee we weten niet wanneer het weer doorgaat, we volgen Rutte”. Bel volgende ms gewoon weer (al hoop ik dat die niet komt). Ik las vandaag of gister op het nieuws dat een of andere minister vond dat de reguliere zorg weer zsm hervat moet worden, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens. :lol:
Alle reacties Link kopieren
D0ris ja het zou kunnen hoor dat ik 'm mis, maar meestal als ik 'm niet vind, heb ik ook echt een langere cyclus. Baal er best wel van. Maar ik moet echt weer even de gezonde knop omzetten

Burg fijn dat je toch wel goed voelt tijdens de menstruatie. Fijn ook dat je schildkliermedicatie zo goed aanslaat. Als alles straks weer gaat draaien wil ik oa naar de huisarts om schildklierwaarden te prikken.
Fijn paasweekend, lekker ontspannen

Ego
Ohh en ik zag net een getal op de weegschaal die ik nog nooit gezien heb. Ik sta voor de klas en heb altijd 10k+ stappen. Nu zit ik heel veel en dat snaaien en vreten grrrr. Ik heb vandaag boodschappen gedaan en lekker veel fruit en groente gekocht.
En ik ben deze week begonnen met online lessen van de sportschool, hoera! Even de knop aanzetten
Als over 4 weken de school weer open is, wil ik minder wegen dan voordat de scholen sloten 😂 nieuw doel!
Ik ga zo nog een extra ovulatietestje doen
Alle reacties Link kopieren
Girafjes balen dat je jou ei nog niet hebt gevonden. Hopelijk heb je snel een positieve ovu test.
Goed hoor dat je gestart bent met online lessen. Het ontbreekt mij nog steeds aan motivatie om online mijn yoga lessen te doen.

Doris Ik kan ook zo genieten van het mooie weer. Wat bizar dat je vorig jaar rond deze tijd een positieve test had en nu waarschijnlijk je ei.

Loozy fijn dat je jouw gedicht wat langer met ons wil delen. Ik ga voor je duimen.

Burg wat fijn dat de medicatie zo goed helpt. Geniet van het Paasweekend.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
girafjes ohhhh jee! Lekker sporten en wandelen, dat doet je vast mentaal ook goed! Ik snaai nu eig minder, want ga nu maar 1x per week naar de winkel. Had verwacht zwaarder uit de quarantaine te komen want normaal een staand beroep, maar ben gewoon wat afgevallen. :-o

Burg fijn, he, die periode zo voor de eisprong! Ik voel me de laatste tijd ook heel chill dan.

T gaat op 9dpo goed met niet testen met dank aan de countdowntopregnancy website :worship:
Zondag wil ik testen, en bij OMO trek ik een grote fles pinot nero open. :)

Fijn paasweekend lieve meiden en succes met eitjes zoeken en uitpellen!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Loozey ik ben trots op je ;). Ga zo door. Bij elk zwak moment; pak die website erbij. Ik ken 'm inderdaad.

En girafjes, misschien wat thuis workouts doen? Ik sport normaal ook 4 keer per week en nu is het gereduceerd naar 2.. Maar het is iig iets. Ik stond ook op de weegschaal en was afgevallen, maar kleren zitten strakker (dus spier is geslonken, vet erbij, haha). Oepsie.

Bailey, jij ook onderweg naar je ei?

Hier vanmiddag een knalpositieve ovulatietest, dus ik zat goed.
Alle reacties Link kopieren
D0ris dan gaan we inderdaad maar voor een 2021 kindje! Ja ze weten er vanaf maar het was natuurlijk geen indicatie om met een traject te starten überhaupt. Misschien dat ze het nu wel mee laten tellen. Wat rot dat je vorig jaar dezelfde tijd een positieve test had. Is dan weer extra confronterend. Straks ben je de datum voorbij en hoef je er voorlopig niet meer tegenop te zien. Fijn dat je ei waarschijnlijk eerder is dan verwacht!

Burg fijn dat je cyclus nu regelmatiger is! Klinkt alsof je heel ontspannen bezig bent met de yoga en het schilderen. Wie weet helpt het voor de komende ronde! Ik moet ook eigenlijk weer beginnen met yoga maar heb geen zin zolang ik nog ongesteld ben haha.

L00zy spannend bijna je nod! Mocht het niet gelukt zijn is het wel een mooie dag om een fles open te trekken en lekker in het zonnetje te drinken :-D. Met dit weer heb ik ook weer zin om een balón 43 cocktail te maken. Ben alleen te lui om licor 43 te halen
Alle reacties Link kopieren
Loozey Spannend meid, ik duim heeeeel hard voor je! En anders proost ik heel hard voor je - goed dat je er al iets tegenover hebt gezet :)

Burg Balen zeg.... knuffel!! Ik hoop dat je kan genieten van dit Paasweekend! En super zeg dat je zo goed omgaat met de quarantaine! Ik merk dat het mij ook heel erg helpt om ritme te houden door elke ochtend bijv eerst een half uurtje te wandelen voor ik met werk begin, samen lunchen met mijn vriend en savonds nog yoga of sporten. Echt fijn!

Girafje Misschien lekker wandelen met dit weer ook iets voor jou? :sun:

D0ris Fijn zon knaltest!! Toch bijzonder dat je je lichaam zo goed kan aanvoelen he !

Bankkussen Bij mij noemde het zkh ook al Rutte als houvast.. hopelijk denkt die man aan ons en kunnen we gauw verder! Misschien zitten we ook wel bij hetzelfde zkh!

Ego Ik zit nu op CD10 en ga denk ik het weekend weer beginnen met ovulatietesten.. last van pigmentvlekken door de zon, denk ook vooral door de hormoonschommelingen en de clomid (eigenlijk troep!).. harder smeren!

Fijne Pasen met heel veel eitjes ladies!
Heeeey allemaal,

Sorry heb een tijdje niks van mij laten horen maar lees en leef nog altijd met jullie mee! Ik heb even wat afstand genomen en probeer dingen los te halen, wat resulteert in schijt aan alle leefregels 🤣. Ik denk dat m’n ei al geweest is en ook wel benut is, maar heb geen idee wanneer/hoe/wat en dat is best wel heerlijk!

Ik reageer later op jullie verhalen, dat is vanaf m’n tel nu even niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Loozey aahh wat fijn dat 't zo goed gaat. Nog heeeel eventjes afwachten.

D0ris super dat je zo'n knaltest had. :yes: en nu goed benutten
Thuis workouts doe ik inderdaad ook. M'n sportschool biedt online groepslessen aan die ik 2x per week doe en ik heb wat workout gear besteld voor thuis. Daar moet ik nog even m'n ritme in vinden


Liv ja wandelen vind ik heerlijk. Ben vandaag toevallig tussen de middag drie kwartier gaan wandelen. Maar meestal ga ik 'savonds want dan is 't lekker rustig. Misschien moet ik maar gaan proberen om echt elke dag te gaan.
Wanneer is jouw ovulatie meestal, op welke CD?

Maneschijn welkom terug! Wat fijn dat je het zo goed kan loslaten. Echt knap van je :heart:
En wie weet lukt het juist wel 'n keer als je er minder mee bezig bent!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Blonde!! :cheer2:

Ik heb besloten het even erbij te laten en alles even los te laten. Misschien dat wanneer de ziekenhuisafspraken weer plaatsvinden, ik weer van me laat horen.

Sterkte allemaal & stay safe :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Wow wat is er veel geschreven!

Girafjes wat vervelend dat je cyclus van de wap lijkt te zijn.. Denk je dat je je ei gemist hebt, of dat ie nog komt? Ben je nog aan doortesten? Ik hoop in ieder geval voor jou dat ie nog komt of als je hem gemist hebt, je hem toch goed hebt benut ;) Een mooi doel om minder te willen wegen dan voor de scholen sloten! Goed bezig! Ik heb zelf ook het idee dat ik heel veel beweging misloop nu ik thuis werk in plaats van dat ik me bezighoud met mn groeppie op school..

Loozey wat een supermooi gedichtje weer! Wauw! En wat knap dat je je testdrang tot zover hebt kunnen weerstaan! Trots op je ;) Ik ga duimen voor een prachtig positieve paastest :heart:

Elmen je ei inmiddels al gespot?

Bailey Vervelend he als je ms op je verjaardag begint, ik had dat ook en ik had toen wel ff hoop dat ik zwanger was. Leek me een prachtig verjaardagscadeau, maar dat viel ff tegen.. Ik hoop hard met je mee voor een goeie ronde met een eisprong! :)

Bankkussen Knuffel voor jou :hug: Ik begrijp je gevoel helemaal! Maar dan wordt 2021 vast jouw jaar! Hoe is je evaluatie gegaan? Was vandaag toch? Ben erg benieuwd!

Maneschijn WAt heerlijk dat je het zo ff los hebt kunnen laten!

Blonde fijn dat je nog niet zoveel last van kwaaltjes hebt.. lekker genieten! Wanneer mag je voor een echo?

Pax Stay safe! En wie weet zien we je wel weer verschijnen! :)

Liv dat klinkt als een superfijn weekend! Het is ook gewoon superfrustrerend dat alles stil ligt.. dus ik snap je gevoel ook helemaal hoor! Knap dat je je focust op het positieve :heart:

Doris Wat fijn dat je je ei weer gevonden hebt! Knuffel voor jou, het is niet fijn om geconfronteerd te worden met vorig jaar.. :hug:

Burg wat fijn dat je zo positief bent! Echt heerlijk om te lezen :) Logisch ook dat je ff gebaald hebt. Is ook klote om je ms te krijgen als je toch hoopt op iets anders, maar wel fijn dat je jezelf zo goed herpakt hebt :) en wat je zegt.. zoo fijn dat je nu regelmatig bent! Ik hoop ook met je mee op 1 snelle zwemmer deze maand!

Zoo volgens mij heb ik nu iedereen gehad, behalve Moos, maar die ga ik prive lastigvallen nog ;)

Ego gister mijn ms doorgebroken. Maandag al wat roze en woensdag ook, maar toch een dagje later doorgebroken dan normaal.. maar op zich is dat oke denk ik (merk dat ik me nu om elk onregelmatigheidje druk ga maken dat ik ineens echt met de overgang bezig ben.. zwaar frustrerend) Heb ook echt de hoop opgegeven dat het nog vanzelf gaat lukken..

Waar ik vorige week typte dat ik het egoïstisch vond om zo graag voor een tweede kindje te gaan, komt denk ik vooral doordat IVF hopelijk de weg naar een tweede kindje wordt. Omdat het niet vanzelf gaat komt het daardoor misschien over alsof 1 kindje voor ons niet genoeg is. (wanneer een tweede kindje wel snel gelukt was, had ik het ook niet egoïstisch gevonden) Dat zorgt er ook wel voor dat ik me soms zelfs schuldig voel naar dames toe die hier voor hun eerste kindje bezig zijn.. pff het is zo dubbel allemaal. De wens is zoo groot, zowel de wens voor een kindje voor mezelf als voor jullie :heart:

Vorige week vrijdag had ik het zkh al gebeld (zoals mijn gyn had gezegd) Ze hadden in het zkh hele verwijsbrief nog niet ontvangen! Gelukkig mocht ik die vorige week zelf doormailen, anders had het weer via mn gyn gemoeten en had het wellicht pas na het weekend geworden.. en nu vandaag maar weer gebeld of m'n mail aangekomen is. Dat was gelukkig het geval, nu wachten op afspraak ergens over 6 weken wss (!)
Dus we wachten ongeduldig af!

Lieve meiden, een heel fijn paasweekend toegewenst!
Liefs X
Alle reacties Link kopieren
Pax rustig aan, dikke knuffel :hug: soms is het ook wel heel fijn om er even wat minder mee bezig te zijn!

Koffieleutjuh
Wat fijn dat je contact hebt met het zkh en ze alles ontvangen hebben. Jeeetje 6 weken wachten, balen zeg. Ben benieuwd wanneer je afspraak uiteindelijk gepland wordt. Hoop zo snel mogelijk (als 't maar veilig is in het zkh!)
Ik weet niet of ik m'n piek misschien heb gemist of dat je nog komt. Zit nu op CD 23. Meestal test ik alleen van 18 tot 21 en vind ik 'm dan. Vond m'n test van vandaag wel weer hoopgevend, leek 'n tikkie donkerder dan de rest. Hopelijk loopt ie op! Zie foto:
https://ibb.co/f0Ytjhd
Alle reacties Link kopieren
Koffie wat irritant dat je het ziekenhuis moest bellen terwijl ze nog helemaal geen brief hadden gekregen. Wel fijn dat de afspraak nu in ieder geval in gang is gezet!
Haha ik denk al sinds 2018 dat 2019 mijn jaar werd, in 2019 2020. Maarja we zien het wel weer. Die evaluatie stelde niets voor want ze zei niet iets wat ik nog niet wist. Nog 3x iui. Ivf was nog niet bespreekbaar. Pas na de 6e keer iui worden de gesprekken voor ivf in gang gezet grr. Nouja wie weet is dat niet nodig. Wel gezegd dat ik volgende keer met gonal-f wil starten ipv clomid. Ze zei dat ze binnenkort de ovulatie inductie dingen weer op gaan starten, daarna wordt iui opgestart en daarna ivf. Ze wist niet of dat begin mei al zou zijn als ik mijn ms verwacht. Voelt nog steeds uitzichtloos dus dit hele gebeuren :lol:

Hebben van schoonouders voor Pasen een ontbijt/brunch pakket gekregen. Super lief. Met champagne erin. Dat wordt zondag dus een lekker champagne ontbijt

Girafje denk dat hij bijna positief is!!
Alle reacties Link kopieren
Girafjes Ik heb ff snel gekeken! Dat is idd een erg mooie donkere lijn! Ziet er veelbelovend uit, wellicht morgen je piek! Ik hoop het voor je! :)

Bankkussen Toch jammer dat het gesprek ging zoals je verwachtte.. van andere kant is IUI natuurlijk veel minder ingrijpend dan IVF, al snap ik je beweegredenen voor IVF heel goed, kans van slagen is toch stukken groter! Maar wie weet is poging IUI 4 wel de gelukstreffer, je zal de eerste niet zijn die bij poging 4 (5 of 6) zwanger raakt.. dat hoop ik dan ook echt voor je! :heart:

Waarom wil je voor gonal-f gaan, slechte ervaring met clomid? (gewoon benieuwd)

X
Alle reacties Link kopieren
Je schijnt van gonal-f een stuk minder bijwerkingen te krijgen dan van clomid. Nou had ik op zich ook nog wel 3 ronden met clomid willen doen hoor want had wel elke keer mooi 2 eitjes, maar ik dacht ja het is 3x niet gelukt met clomid dus als we de kans hebben om iets anders te proberen doen we dat gewoon
Alle reacties Link kopieren
Girafjes ik vind je streepjes van 6 april ook best wel donker! Wat verwarrend dat er dan geen mooie piek uit kwam.. Mweh! Maar.. Wie weet ga je hem vanavond/morgenochtend zien!?

Bankkussen oohhhh ik hoop echt zo voor je dat ze snel weer mogen opstarten met IUI!!

Koffie voel je vooral niet rot! Mijn wens is ook altijd geweest om min. 2 kindjes te krijgen. Ik zou het ook heel jammer vinden als die wens niet zal uitkomen, dus ik begrijp je echt! :hug:

Liv lekker eitjes zoeken tijdens de paas!

d0ris Hopelijk wordt je eitje mooi versierd tijdens dit paasweekend :flirting:

Ego Testjunk Loozey is helaas ontsnapt en het ziet er nu naar uit dat zondag de fles pinot aangebroken zal worden.. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
koffie ik had helemaal over het stuk heen gelezen dat je je schuldig voelt omdat je al een kind hebt. Hoeft helemaal niet. Een kinderwens is een kinderwens en die wens kan net zo groot zijn voor een eerste als voor een tweede.

Loozey het kan nog! Ik heb ook weleens negatief getest en 2 dagen later positief! En anders lekker genieten met een drankje in de zon.

Ik wil er komende ronde minder mee bezig zijn. Maar hoe ? :nut: Het zit er al 1,5 jaar zo in gebakken elke maand. Tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven