Zwanger worden aug/sep Tabel

14-10-2019 20:13 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons vorige topic (van Nina_90) voortgezet met een tabel die we allemaal kunnen aanpassen.

ww is hetzelfde als de nick.
NaamLeeftijdRondeKindjeNODUDBijz/echo's
Nina_9029💙2e-UD 4 mei
MienMandolien26❤️1e-UD 23 Mei
PepperyPie30❤️1eUD 17 juni24-01 20 wekenecho
Veikie30❤️1e17 juni bevallen van Noa ❤️plaats snel een update :)
Cranberryjuice23❤️❤️2&3UD mei?tweeling
libe35💙1eUD 31 juliangststoornis
pennenbak30:heart:1e-UD aug?Abortus gehad
eilean27❤️1eUD 3 septangststoornis
swimkim33??1eUD jan/feb16 juni eerste echo
Lostit30181e11 juni--
Es139029💙1eUD 23 november 6 juli 20 weken echo
vrouw van fietsslot3761e 29 maartdonor

En.. :sherlock:
Al een tijdje niets meer van gehoord. Zet jezelf in de tabel als je toch nog meeleest / meeschrijft!
Uiensoepje (28 aug)
Solane (10 sep)
Kokoloko (12 sep)
Cappuchino_lover (14 sep)
Bubbels85 (19 sep)
perfectlyimperfect (20 sep)
Maida (22 sep)
Sunshine1992 (23 sep)
Zonnestraal91 (12 okt)

Jinxie (UD 6 mei)
viva010102019 (UD eind mei?)
anoniem_391601 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 06:14
41.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat erg voor jullie Lostit en Eilean😓
Hopelijk is het jullie snel gegund!
Lief dat jullie dat delen in dit topic.
Ik lees gewoon mee, ondanks dat ik geen sterke wens heb voor een tweede. Vind het interessant om jullie ervaringen met een tweede zwangerschap te volgen.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat verdrietig dames.. hopelijk is het jullie snel weer gegund 😘 :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey dames,

Ik vind het lastig om dit bericht te delen na de vorige berichten.. Maar ik heb deze week 2 positieve testen gehad.. Alles nog heel pril dus heel voorzichtig blij dat het ons weer snel gegund is. Maar eerst de spannende weken eens goed door komen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd en spannend Nina!! Zal voor jullie duimen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Nina, veel succes!💙❤ Hoe voel je je?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjulliewel!

Ik ben met vlagen wat misselijk maar verder voel ik me prima.

Hoe is het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd! Wat leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig Nina, wordt dit jullie derde kind als alles goed gaat?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
@libe ja als alles goed blijft gaan wordt dit ons 3e kindje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb lang niet meegeschreven! Wat een hoop gebeurd alweer.
Heel sneu Eilean en Lostit. Ik hoop dat het jullie gegunt is en jullie snel wat leuks kunnen delen.
Hey wat spannend Nina! Hoe gaat het inmiddels met je?
Ik ben op 9 september bevallen van Charlotte! Een prachtige meid met een bos haar :flirting: Ik werd op 8 september ingeleid (39w) maar dit bleef hangen op 5cm dus toen gehaald met een keizersnede.
Inmiddels is ze 13 weken oud en ben ik alweer 2 weken aan het werk. Best druk, 4 dagen werken en 2 kids maar ik geniet van alle momenten!
Alle reacties Link kopieren Quote
@Es1390 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat alles goed gaat!

Ik ben inmiddels ruim 17 weken zwanger. Ik heb me het eerste trimester heel erg beroerd gevoeld. Dus ben heel blij dat ik me de laatste weken weer wat beter voel. We weten inmiddels dat we een dochter mogen verwachten, toch wel bijzonder na 2 zoontjes! Over 2 weken de 20-weken echo, toch wel weer erg spannend.

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog gefeliciteerd met de geboorte van Charlotte, @es1390!!

Fijn dat je je weer wat beter gaat voelen, Nina. En wat leuk, een meisje met twee grote broers (hoewel er vast een leeftijd komt dat zij dat minder leuk zal vinden hahaha)!


Hier gaat alles goed. Daan is een ontzettende boef. Heel lief ook. Ik was zaterdag heel hard gevallen, gelukkig had mijn man Daan vast. De boodschappentassen vlogen door de lucht zeg maar, mijn enkel flink verzwikt en ik kon mijn hoofd nog net optillen voordat ik de grond raakte. Maar goed, Daan zag mij dus ineens liggen en hij was ook heel erg geschrokken, hij bleef heel lief bij me staan, handje op mijn schouder. Mijn man heeft me naar binnen gebracht en daar week Daan ook echt niet van mijn zijde. Zo lief was dat!
Maar goed, verder is hij echt ontzettend ondeugend en kunnen we erg om hem lachen haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi ladies,
Hoe gaat het met jullie? :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey, wat leuk om dit topic weer eens terug te lezen! Echt lang geleden! Hier gaat het goed. Zoontje is al bijna 4 jaar in augustus en het gaat heel goed met hem, al is hij wel ontzettend vaak ziek door allerlei virussen waardoor ik toch nog vaak slapeloze nachten ervaar.
We zijn nu al een half jaar aan het proberen voor een tweede, maar helaas heb ik tot nu toe alleen maar 2 vroege miskramen gehad, dus het wil nog niet echt vlotten allemaal. Hoe gaat het met jullie?
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee wat leuk weer een reactie!
Wat leuk om te horen dat je zoontje het zo goed doet. Dat ziek zijn is wat he, hier ook wel veel ziek afgelopen maanden maar gelukkig goede slapers!
Jammer dat het zwanger worden lastiger gaat. Hoe ben je er zelf onder?

Met mij/ons alles goed. Dochtertje is 1,5 en zoon 3,5 en ze doen het beide heel goed. Zo leuk om te zien dat ze echt wel anders zijn. Berend is heel relaxed en heeft af en toe zijn peuter-puber buien maar echt een rustig en lief jongetje. Charlotte is wel een pittig ding, in positieve zin. Die begint nu erg haar grenzen op te zoeken en laat zich horen zodra ze het ergens niet mee eens is.
Ik vind het heerlijk ze te zien opgroeien en ontwikkelen. :flirting:

Wij gaan binnenkort aan de derde beginnen, dat is de laatste, dus als alles wil lukken ook de laatste keer al het kleins en bijzonders wat bij zwanger zijn en een babytje hoort. Toch ergens wel heel dubbel maar ik kijk ernaar uit. :loveys:

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Es1390 wat leuk dat jullie alweer voor de 3de willen gaan! 🙂 Ik schrijf nu weer mee in een ander zwanger worden topic. (Zwanger worden vanaf september '23 deel 2)
Het is wel fijn om daar dingen te delen met anderen die in hetzelfde schuitje zitten, maar ik ben er verder vrij nuchter onder gelukkig. Heel veel succes met zwanger worden!
Do you want to be right? Or happy?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven