Zwanger worden eind 2017/begin 2018
maandag 30 oktober 2017 om 10:33
Hoi!
De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.
Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).
Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.
Zwanger!!!:
Roffa38, Stippeltjesbehang
De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.
Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).
Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.
Naam | Leeftijd | 1e/2e/3e kindje | Ronde | NOD |
---|---|---|---|---|
eneriirene | 29 | 1e kindje | ronde 9 | 2-7 |
Stippeltjesbehang | 36 | 1e kindje | ronde .. | 12-7 |
theemonster | 30 | 1e kindje | ronde 5 | 17-4 |
Roffa38 | 38 | 1e kindje | ronde 5 | 17-5 |
Yogayup | 36 | 1e kindje | ronde 5 | 20-5 |
Theepoes | 30 | 3e kindje | ronde 2 (IUI) | 18-2 |
Pennelopeeeee | 24 | 1e kindje | ronde 5 | 2-4 |
Zwanger!!!:
Naam | Leeftijd | 1e/2e/3e kindje | 1e echo | UD |
---|---|---|---|---|
Jade_1982 | 35 | 2e - zoon 15 mnd | 20-7-2018 | |
Koekie27 | 33 | 2e - dochter 15 mnd | 2-8-2018 | |
Rose-87 | 30 | 2e - dochter 1 | 21-8-2018 | |
Vlammetje-1 | 32 | 2e - dochter 2 | 22-2 | 15-9-2018 |
Elle_86 | 31 | 2e - zoon 1 | 2-2 | 21-9-2018 |
Vievie_abc | 32 | 2e - zoon 1 | 12-2 | 23-9-2018 |
Kaatje1988 | 29 | 2e kindje | 16-10-2018 | |
Bella15 | 31 | 2e kindje | 27-3 | 6-11-2018 |
Merl0t | 31 | 1e kindje | 9-4 | 17-11-18 |
Femme | 30 | 2e kindje | 1-5 | 12-12-18 |
Roos7 | 28 | 1e kindje | .... | 14-12-18 |
Donderwolkje | 28 | 1e kindje | 19-6 | 30-1-18 |
Yogayup | 36 | 1e kindje | …... | 27-1-18 |

anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
vrijdag 13 juli 2018 om 08:44

vrijdag 13 juli 2018 om 14:18
Mèh, stippel wat shit zeg. Wellicht heb je nog geluk deze ronde. Voor nu een knuffel!
Roffa, nog maar 3 nachtjes slapen!
Theepoes: ook wel fijn dat je zo relaxt bent nu. Fijn dat er nu vanalles op de agenda staat en je dan wel ziet vanaf daar.
Hier weinig interessants. Ik moet nog tot de 23e wachten voor de 12 weken echo. En ondertussen vooral in de avond veeeel buikkrampen (darmen). Hopelijk gaat het allemaal na de 12 weken wat beter. We vliegen zo naar Bonaire met vrienden voor een weekendje weg. Ene kant zin in, andere kant: ik moet echt mijn grenzen bewaken, plus die buikkrampen zijn erg shit. Wordt vast heel leuk.
Fijn weekend alvast iedereen!
Roffa, nog maar 3 nachtjes slapen!
Theepoes: ook wel fijn dat je zo relaxt bent nu. Fijn dat er nu vanalles op de agenda staat en je dan wel ziet vanaf daar.
Hier weinig interessants. Ik moet nog tot de 23e wachten voor de 12 weken echo. En ondertussen vooral in de avond veeeel buikkrampen (darmen). Hopelijk gaat het allemaal na de 12 weken wat beter. We vliegen zo naar Bonaire met vrienden voor een weekendje weg. Ene kant zin in, andere kant: ik moet echt mijn grenzen bewaken, plus die buikkrampen zijn erg shit. Wordt vast heel leuk.
Fijn weekend alvast iedereen!
vrijdag 13 juli 2018 om 14:35
@Roffa je goed voelen is altijd goed! Ik duim voor je dat het snel maandag is en dat je een prachtig kloppend hartje gaat zien. Laat je het even weten als je bent geweest?
@Yogayup balen van de krampen. Hopelijk wordt het minder. Veel plezier met je weekend weg!
Ik ben net ongesteld geworden
Dus echt een baaldag op vrijdag de 13e... Heb mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven. Gaan zitten kniezen heeft geen zin dus muziek aan en even lekker opruimen in huis. Kan ik daarna lekker op balkon genieten van de zon en een koud biertje. Proosten op een mooie cyclus dan maar
@Yogayup balen van de krampen. Hopelijk wordt het minder. Veel plezier met je weekend weg!
Ik ben net ongesteld geworden

Dus echt een baaldag op vrijdag de 13e... Heb mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven. Gaan zitten kniezen heeft geen zin dus muziek aan en even lekker opruimen in huis. Kan ik daarna lekker op balkon genieten van de zon en een koud biertje. Proosten op een mooie cyclus dan maar

vrijdag 13 juli 2018 om 15:24
vrijdag 13 juli 2018 om 23:51
Ahhh, k*t Stippel! Balen mag echt hoor. Geef jezelf morgen of overmorgen een schoo onder je kont. Niet te streng zijn voor jezelf. Dikke knuffel!
Roffa, spannend! Nog even geduld! Hopelijk betekent goed voelen ook een goede echo!
Yoga, dat schiet al op, de 23e.
Leuk, Bonaire! Veel plezier! Hopelijk gaan je buikkrampen snel voorbij!
Femme,.fijn dat het zo goed gaat! Houden zo!
Roffa, spannend! Nog even geduld! Hopelijk betekent goed voelen ook een goede echo!
Yoga, dat schiet al op, de 23e.
Leuk, Bonaire! Veel plezier! Hopelijk gaan je buikkrampen snel voorbij!

Femme,.fijn dat het zo goed gaat! Houden zo!

maandag 16 juli 2018 om 17:57
Hoe is t vandaag stippel? Teleurstelling een beetje gezakt?
Femme: wowie, 18 weken alweer. Al bijna op de helft. Ik heb wel het gevoel dat de tijd iets minder traag gaat dan de eerste weken van de zwangerschap. Fijn dat je je goed voelt!
Ik refresh het forum ook steeds voor roffa. Duim echt voor een pracht echo
Femme: wowie, 18 weken alweer. Al bijna op de helft. Ik heb wel het gevoel dat de tijd iets minder traag gaat dan de eerste weken van de zwangerschap. Fijn dat je je goed voelt!
Ik refresh het forum ook steeds voor roffa. Duim echt voor een pracht echo

maandag 16 juli 2018 om 23:02

dinsdag 17 juli 2018 om 22:14
Ha dames
Ik ben echt te lang afwezig geweest
maar wat een mooie berichten lees ik! Naast ook heftige..
Yogajup en roffa, super zeg gefeliciteerd! Geniet ervan!!
Theepoes, voor jullie heel wat gebeurd afgelopen tijd. Maar goed te lezen dat het goed met je gaat en je er zo positief in staat. Wel spannend kan ik me voorstellen.
Stippeltjes, he bah balen mag absoluut.. heel begrijpelijk!
Femme wat gaat het hard, fijn dat je je zo goed voelt!
Ik ben zeker nog mensen vergeten, echt teveel terug moeten lezen om alles te onthouden, sorry daarvoor.
Hier alweer 30 weken gaat zo hard! Maar voel me goed dus dat is fijn. Geniet er volop van en van onze kleine man ook
Ik ben echt te lang afwezig geweest

Yogajup en roffa, super zeg gefeliciteerd! Geniet ervan!!
Theepoes, voor jullie heel wat gebeurd afgelopen tijd. Maar goed te lezen dat het goed met je gaat en je er zo positief in staat. Wel spannend kan ik me voorstellen.
Stippeltjes, he bah balen mag absoluut.. heel begrijpelijk!
Femme wat gaat het hard, fijn dat je je zo goed voelt!
Ik ben zeker nog mensen vergeten, echt teveel terug moeten lezen om alles te onthouden, sorry daarvoor.
Hier alweer 30 weken gaat zo hard! Maar voel me goed dus dat is fijn. Geniet er volop van en van onze kleine man ook

woensdag 18 juli 2018 om 10:18
@Stippel, wat balen zeg! Hopelijk valt het gedoe met de ex van je vriend een beetje mee... hopelijk is het volgende ronde raak!
@Roffa, jaaaaaaa! Gefeliciteerd!!! Wat geweldig! Hoe voel je je?
@Yogayup, ik geloof dat de hele zwangerschap niet bevordelijk is voor je seksleven... haha! Wij zijn van zeker 4x per week naar 1x per week gegaan. Moe of niet lekker, er is altijd wel iets! En straks zit de buik in de weg
.
@Roffa, jaaaaaaa! Gefeliciteerd!!! Wat geweldig! Hoe voel je je?
@Yogayup, ik geloof dat de hele zwangerschap niet bevordelijk is voor je seksleven... haha! Wij zijn van zeker 4x per week naar 1x per week gegaan. Moe of niet lekker, er is altijd wel iets! En straks zit de buik in de weg
woensdag 18 juli 2018 om 12:25

woensdag 25 juli 2018 om 09:37
woensdag 25 juli 2018 om 14:18
Oeh, de eerste baby’s uit dit topic zullen nu wel bijna geboren zijn. Spannend!
Voor de tabel: ik ben 2/2/2019 uitgerekend.
De termijnecho was eentje in de categorie speedy Gonzales, maar ik neem dan maar aan dat het goed nieuws betekent. Nu wachten op uitslag nipt.
En fijn dat het iets koeler is vandaag. Sterkte iedereen. Lijkt mij best lastig om het allemaal vol te houden in die warmte. Hier is alles ingesteld op de hitte, dus voor mij is het prima te doen gelukkig.
Voor de tabel: ik ben 2/2/2019 uitgerekend.
De termijnecho was eentje in de categorie speedy Gonzales, maar ik neem dan maar aan dat het goed nieuws betekent. Nu wachten op uitslag nipt.
En fijn dat het iets koeler is vandaag. Sterkte iedereen. Lijkt mij best lastig om het allemaal vol te houden in die warmte. Hier is alles ingesteld op de hitte, dus voor mij is het prima te doen gelukkig.