Zwanger worden eind 2017/begin 2018

30-10-2017 10:33 2952 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.

Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).

Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.

NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeRondeNOD
eneriirene291e kindjeronde 92-7
Stippeltjesbehang361e kindjeronde ..12-7
theemonster301e kindjeronde 517-4
Roffa38381e kindjeronde 517-5
Yogayup361e kindjeronde 520-5
Theepoes303e kindjeronde 2 (IUI)18-2
Pennelopeeeee241e kindjeronde 52-4
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.

Zwanger!!!:
NaamLeeftijd1e/2e/3e kindje1e echoUD
Jade_1982352e - zoon 15 mnd20-7-2018
Koekie27332e - dochter 15 mnd2-8-2018
Rose-87302e - dochter 121-8-2018
Vlammetje-1322e - dochter 222-215-9-2018
Elle_86312e - zoon 12-221-9-2018
Vievie_abc322e - zoon 112-223-9-2018
Kaatje1988292e kindje16-10-2018
Bella15312e kindje27-36-11-2018
Merl0t311e kindje9-417-11-18
Femme302e kindje1-512-12-18
Roos7281e kindje....14-12-18
Donderwolkje281e kindje19-630-1-18
Yogayup361e kindje…...27-1-18
Roffa38, Stippeltjesbehang :redrose: :redrose:
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
Ooooh ik hoor veel krampjes en geen bloed. Dat wordt morgen F5en!

(Hier nog steeds geen ei...)
Welkom nieuwe dames. Gezellig dat jullie mee schrijven.

Het is weer erg spannend vandaag 😊. Ik duim voor jullie! Hopelijk mag er eindelijk weer iemand naar de onderste tabel.

Ik had gisteren heel veel bloedverlies waardoor ik me heel slecht voelde. Maar nu lijkt het zo goed als over gelukkig. Voor de tabel wij gaan ronde 6 in en mijn nod is 1 februari
F5, F5, F5....

@roffa, Hahaha. Die symptomen horen zeker bij een zwangerschap 😂

@Penelopeee, wb de katten, dat hoor ik heel vaak! Hier was hond echt maatje van m’n vriend, maar toen ik zwanger was kwam hij alleen maar naar mij..

@bella, balen! Zeker omdat het zo heftig was 😞 Hopelijk voel je je snel wat beter!

En voor iedereen die twijfelt...geen bloed is het belangrijkste symptoom! 😃

Hier lopen de symptomen op... moe, check ; zware borsten, check; vol gevoel; opgeblazen gevoe; mijn vriendje de hond; pukkeltjes; prikjes/kneepjes in onderbuik; meer melkproductie (geef nog bv); moeder die vreemd naar me kijkt 😂.....en bovenal geen bloed.. nog 2 dagen.....!
@ kaatje, dat klinkt ook goed hoor. Behoorlijke symptomen!

Ik vind het zo lastig om niet te vroeg te testen

Ik moet nu snel wat gaan eten, want ik val om. (check ✅)
Dat was spannend! Hart zit in mijn keel..

http://i65.tinypic.com/2zhdxeu.jpg

Ons leventje gaat veranderen als alles goed gaat.. blij en beetje verbaasd ook wel.
Nou, hier dan een eerste tweede test-update.
Niks, nada, niente. Geen streep.

Symptomen zo ver:
Bijna twee weken gespannen borsten, zeer!
Geen bloed, 4 dagen overtijd.

Maar dus een negatieve test. Kan zijn dat m'n cyclus heel lang is. Wat een gek verhaal zou zijn, want wel een eisprong gehad vroeg in deze cyclus. Baal er flink van. Vandaag maar veel afleiding zoeken met m'n liefjes.

Hoe is 't bij de andere NOD-ers???
Hips, hopsakee en pierlala.
Vlammetje-1 schreef:
07-01-2018 09:08
Dat was spannend! Hart zit in mijn keel..

http://i65.tinypic.com/2zhdxeu.jpg

Ons leventje gaat veranderen als alles goed gaat.. blij en beetje verbaasd ook wel.
Ohh, wauw! Hoe knal wil je de streep hebben?! Gefeliciteerd Vlam!
En precies in de maand die je wilde skippen.. :)
Hips, hopsakee en pierlala.
Yes,Yes, Yes @vlam! Een duidelijke streep. Gefeliciteerd!
Jaaa vlammetje, gefeliciteerd!!! Wat een duidelijke streep zeg!
Goedemorgen!

@Bella, Ahh nee! Hopelijk is het de volgende ronde raak! Ik duim voor je!

@kaatje, spannend allemaal! het kan bijna niet anders zijn dat het raak is, als je symptomen steeds meer toenemen.

Vannacht geen krampen meer gehad, vanmorgen bij het opstaan ook niet. Normaal gesproken als ik zulke krampen heb heb ik meteen bloedverlies, tot nu toe nog geen bloed verloren alleen nog steeds dikke witte cremige afscheiding. Net een nieuwe test gedaan, deze was ook helaas negatief.. ik heb mezelf voorgenomen om tot zaterdag te wachten met opnieuw testen dan ben ik een week overtijd. Heb verder ook weinig last van symptomen.. alleen moe, reuk, de afscheiding, smaak is anders, aantrekkingskracht tot de katten en af en toe lichte menstruatiekrampen!
@merl0t he wat balen.. knuffel voor jou!
@vlammetje, wauw gefeliciteerd!! Lekker ervan genieten!
@pennelopeeeee ook balen weer een witte test. Hopelijk ook voor jou snel duidelijkheid!
Jaaaa vlam kon ook haast niet missen, whoop whoop!
Nou die is niet te missen, gefeliciteerd vlam! En inderdaad precies in de maand die je eigenlijk wilde skippen hihi
Balen merlot dat t zo onduidelijk is hoe t er nu voor staat.
En bij pennelope ook al, sterkte dames!
Vlam! Gefeliciteerd!!!!! Wat een mooie streep ook!

@Merl0t balen zeg...

@Pennelope jammer van de witte test :(
Hoi!
Wil ook graag hier mee schrijven, andere topic waar ik inzit ligt een beetje stil. Ik herken het verhaal van Vlammetje; gefeliciteerd trouwens!!
We hebben een dochter van 2 en wilde eigenlijk niet voor een 2e omdat we het best zwaar vinden. Het is een pittig meisje met erg veel energie ;elke dag tussen 5 en half 6 wakker en dan gelijk op AAN. Erg veeleisend, hele sterke eigen wil. We hebben vanaf geboorte al gebroken nachten en nu net sinds een maandje gaat het beter, alleen zo vroeg wakker....... Maar tegelijkertijd is ze ook het meest mooie wat ons is overkomen en genieten we ontzettend van haar. Het chronische slaaptekort heeft wel gevolgen voor ons leven en we moeten echt moeite doen om een beetje tijd en ruimte voor onszelf in te bouwen. En net als dat dan een beetje lukt, gaat het toch weer kriebelen, hahahaha! Wat doet de natuurlijk dat toch weer goed. Man twijfelde lang; hij is 43 en vindt het wel goed zo. Maar heeft ook nog een plekje in zijn hart voor nog een kindje.
15-01 is mijn NOD, geen symptomen hier dus denk niet dat het wat is, maar ik zie het wel.
Jaaa vlammetje! Wat een geweldige streep! Gefeliciteerd!

Penelopeee en merlot...balen! 😕 Hopelijk snel meer duidelijkheid (in de vorm van een positieve test)
Gefeliciteerd vlammetje. Geniet ervan!

Balen merlot en penellopee. Hopelijk hebben jullie snel wat meer duidelijkheid. Sterkte!
@Vlammetje jaaaaa gefeliciteerd!!! Leuk om je test zo in beeld te zien :)

Voor de rest blijf ik duimen!
@seagull welkom! Slaapgebrek is echt heftig ja, snap dat je de wens voor een tweede dan even uitstelt. Maar dan nu toch ervoor gaan, leuk! Onze nods zitten dichtbij elkaar, wordt een spannend weekje :)
Vlammetje Yes!!! Wat een prachtige streep, proficiat!! Hoe voel je je nu?

Merlot en penelopee wat balen van de witte streep, hopelijk verschijnt er snel een tweede streep!

Hier is alles goed, inmiddels al 3 goede echo’s gehad. Kleintje is lekker aan het spartelen en druk doen.
Ik ben nog steeds moe, pijnlijke (en groooooote) borsten, soms misselijk en hoofdpijn. Maar verder goed Haha
We hebben afgelopen donderdag bloed geprikt voor de nipt, daar krijgen we over ongeveer 2 weken de uitlag van. Dat is spannend
Wow Vlammetje! Niet te missen haha. Gefeliciteerd!! :-)
Ik breek even in, Vlam gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk!
Ik geloof dat het hier niet raak is... heb al een paar dagen kramp in mijn buik maar nu ook kramp in mijn benen. Wijst bij mij eigenlijk altijd op een naderende menstruatie. Zit nu 6 dagen voor nod en dat is best vroeg, maar niet heel gek. Ik heb wel vaker een uitschieter de ene of de andere kant op. Ik wacht het af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven