Zwanger worden eind 2017/begin 2018
maandag 30 oktober 2017 om 10:33
Hoi!
De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.
Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).
Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.
MiAnoo, Miamora, SMJ91 en Weetje5, jullie zijn uit de tabel gehaald vanwege langere tijd niet meeschrijven. Mochten jullie weer terug willen laat het dan even weten.
Zwanger!!!:
Roffa38, Stippeltjesbehang
De kogel is door de kerk, na lang twijfelen.. Ik begin vandaag met foliumzuur en we starten waarschijnlijk begin december met proberen zwanger te worden. Het is voor ons de tweede keer, we hebben een peuter van net 2.
Ik vind het weer erg spannend! Spannender dan de eerste keer. Hoe gaat het straks met twee kindjes? We hebben met de eerste een heftige babyperiode gehad en nu gaat alles lekker. Toch is de wens groter dan de angst en is de eerste periode relatief kort (al voelt dat heel anders wanneer je er middenin zit).
Wie schrijft er mee? Maakt niet uit of het de eerste, tweede, derde, vierde enz wordt. Gewoon samen de spannende periode doorgaan en elkaar steunen wanneer het nodig is.
Naam | Leeftijd | 1e/2e/3e kindje | Ronde | NOD |
---|---|---|---|---|
eneriirene | 29 | 1e kindje | ronde 9 | 2-7 |
Stippeltjesbehang | 36 | 1e kindje | ronde .. | 12-7 |
theemonster | 30 | 1e kindje | ronde 5 | 17-4 |
Roffa38 | 38 | 1e kindje | ronde 5 | 17-5 |
Yogayup | 36 | 1e kindje | ronde 5 | 20-5 |
Theepoes | 30 | 3e kindje | ronde 2 (IUI) | 18-2 |
Pennelopeeeee | 24 | 1e kindje | ronde 5 | 2-4 |
Zwanger!!!:
Naam | Leeftijd | 1e/2e/3e kindje | 1e echo | UD |
---|---|---|---|---|
Jade_1982 | 35 | 2e - zoon 15 mnd | 20-7-2018 | |
Koekie27 | 33 | 2e - dochter 15 mnd | 2-8-2018 | |
Rose-87 | 30 | 2e - dochter 1 | 21-8-2018 | |
Vlammetje-1 | 32 | 2e - dochter 2 | 22-2 | 15-9-2018 |
Elle_86 | 31 | 2e - zoon 1 | 2-2 | 21-9-2018 |
Vievie_abc | 32 | 2e - zoon 1 | 12-2 | 23-9-2018 |
Kaatje1988 | 29 | 2e kindje | 16-10-2018 | |
Bella15 | 31 | 2e kindje | 27-3 | 6-11-2018 |
Merl0t | 31 | 1e kindje | 9-4 | 17-11-18 |
Femme | 30 | 2e kindje | 1-5 | 12-12-18 |
Roos7 | 28 | 1e kindje | .... | 14-12-18 |
Donderwolkje | 28 | 1e kindje | 19-6 | 30-1-18 |
Yogayup | 36 | 1e kindje | …... | 27-1-18 |

anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 14:23
60.82% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 16:45
@lissy ik heb iets soortgelijks gehad in okt en helaas was het idd een miskraam. Hcg blijft nog lang in je lichaam, vandaar een positieve test. Soms merk je niet dat je een miskraam hebt omdat het gewoon met de menstruatie meekomt. De innesteling is dan net niet goed gegaan. Ik wil niet persé zeggen dat dit bij jou ook zo is, maar je verhaal is wel hetzelfde als bij mij. Goed dat je uitleg vraagt bij vk. Die kan je nu het beste helpen. Sterkte!!
maandag 22 januari 2018 om 17:17
Lissy. Weet je zeker dat je een menstruatie hebt gehad? Het kan namelijk ook een flinke innesteling zijn geweest. Zelf heb ik dit de vorige zwangerschap gehad, ook ik dacht toen gewoon ongesteld te zijn, bleek achteraf toch even anders. Helaas bij 9+2 toch minder nieuws gekregen, maar had niets met de bloedingen te maken.
Dus inderdaad even naar de VK, over 2 dagen nog een keer testen? Als de streep dan nog donkerder is maak je zeker wel HCG aan en mogen we je echt feliciteren.
Ik zal voor je duimen!
Dus inderdaad even naar de VK, over 2 dagen nog een keer testen? Als de streep dan nog donkerder is maak je zeker wel HCG aan en mogen we je echt feliciteren.
Ik zal voor je duimen!
maandag 22 januari 2018 om 18:06
D menstruatie was zelfs nog heviger dan anders! Normaal ben ik er na een dag of 3 a 4 wel vanaf maar deze keer zeker een week en heb de eerste dagen echt menstruatiekrampen gehad. Lijkt me geen innesteling. Ik test overmorgen nog een keer..eens zien of de test dan duidelijker wordt. Het blijft vreemd..
maandag 22 januari 2018 om 18:53
Lissy, wat vaag! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Yogayup, het zou mooi zijn dat je je ouders nog leuk nieuws kunt vertellen! Hoe vind je het dat ze zo lang bij jullie zijn? Zijn ze bij jullie in huis?
Hier: baggerdag. Twee kotsende kinderen, zelf misselijk, man misselijk en op het moment van test in de hand, voelde ik het al: ongesteld... kakzooi!
Woensdag begint het prikken weer, echo staat weer gepland en we gaan maar weer beginnen met het hele circus.
Yogayup, het zou mooi zijn dat je je ouders nog leuk nieuws kunt vertellen! Hoe vind je het dat ze zo lang bij jullie zijn? Zijn ze bij jullie in huis?
Hier: baggerdag. Twee kotsende kinderen, zelf misselijk, man misselijk en op het moment van test in de hand, voelde ik het al: ongesteld... kakzooi!

Woensdag begint het prikken weer, echo staat weer gepland en we gaan maar weer beginnen met het hele circus.
maandag 22 januari 2018 om 18:58
Oh no! Theepoes, wat balen zeg (understatement). Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk. Ik had anders gehoopt voor je.
Mijn ouders zitten in ons huis, maar gelukkig wel in een studio onder ons huis (we wonen heel decadent in een villa; iets dat in NL nooit te betalen zou kunnen zijn). Dus we hebben wel privacy en zij dus ook. Maar van echt ontspannen seks is wat minder sprake met die twee in de buurt. De studio is recht onder onze slaapkamer.
Mijn ouders zitten in ons huis, maar gelukkig wel in een studio onder ons huis (we wonen heel decadent in een villa; iets dat in NL nooit te betalen zou kunnen zijn). Dus we hebben wel privacy en zij dus ook. Maar van echt ontspannen seks is wat minder sprake met die twee in de buurt. De studio is recht onder onze slaapkamer.
maandag 22 januari 2018 om 20:07
Ik neem lekker even een gloeiend heet bad. Dat is altijd fijn!
Het zou ook wel te mooi zijn dat het in één keer raak zou zijn. Maar idd, balen is het wel..!
Een villa, heerlijk! Lekker veel ruimte (die nodig opgevuld moet worden
)!
Gelukkig wel genoeg privacy dus. Al snap ik dat je je dan wel een beetje inhoudt qua seksen
Het zou ook wel te mooi zijn dat het in één keer raak zou zijn. Maar idd, balen is het wel..!
Een villa, heerlijk! Lekker veel ruimte (die nodig opgevuld moet worden

Gelukkig wel genoeg privacy dus. Al snap ik dat je je dan wel een beetje inhoudt qua seksen

maandag 22 januari 2018 om 20:30
@yogajup leuk dat jullie al een plan hebben om het te vertellen mocht je positief testen! Haha toch gek, seks hebben als je ouders er recht onder liggen (dit klinkt wel heel vreemd
maar je snapt vast wat ik bedoel)
@lissy, wat vreemd. Ik zie ook een streep! Hopelijk de tweede test een duidelijkere streep, spannend..
@theepoes, nee wat balen! lekker ontspannen in bad, heerlijk.
@theemonster, haha oeps.. inderdaad fijn als je dat soort dingen op de zwangerschap kan gooien straks. Doe ik ook geregeld
Hier gaat ook alles goed. Dat humeur ken ik ook vievie. Vooral in de supermarkt ben ik echt licht ontvlambaar haha dat had ik bij ons zoontje ook.
Ja duurt zeker lang en voor jou helemaal vlammetje. Pfff... pomtiedomtiedom..

@lissy, wat vreemd. Ik zie ook een streep! Hopelijk de tweede test een duidelijkere streep, spannend..
@theepoes, nee wat balen! lekker ontspannen in bad, heerlijk.
@theemonster, haha oeps.. inderdaad fijn als je dat soort dingen op de zwangerschap kan gooien straks. Doe ik ook geregeld

Hier gaat ook alles goed. Dat humeur ken ik ook vievie. Vooral in de supermarkt ben ik echt licht ontvlambaar haha dat had ik bij ons zoontje ook.
Ja duurt zeker lang en voor jou helemaal vlammetje. Pfff... pomtiedomtiedom..

maandag 22 januari 2018 om 20:50
Zo, super veel geschreven de laatste tijd. Ik heb het behoorlijk druk gehad en had het even nodig om wat afstand te nemen.. Nu weer in mijn vruchtbare dagen...
@Lissy, erg vreemd! Ik zou niet denken aan een miskraam omdat je ‘vorige’ ronde negatief getest hebt...al kan het zijn dat je cyclus toen langer was en je te vroeg getest hebt. Het verhaal van Roffa klinkt ook logisch, maar geen idee of dat kan.. Goed dat je contact met de vk hebt opgenomen! Ben benieuwd wat zij zegt!
@theepoes, balen! Nu even genieten van een bad.. Ik duim voor jullie volgende ronde!
Verder alles wel gelezen, maar alles reageren is wel veel
Vanaf nu weer bij de les
@Lissy, erg vreemd! Ik zou niet denken aan een miskraam omdat je ‘vorige’ ronde negatief getest hebt...al kan het zijn dat je cyclus toen langer was en je te vroeg getest hebt. Het verhaal van Roffa klinkt ook logisch, maar geen idee of dat kan.. Goed dat je contact met de vk hebt opgenomen! Ben benieuwd wat zij zegt!
@theepoes, balen! Nu even genieten van een bad.. Ik duim voor jullie volgende ronde!
Verder alles wel gelezen, maar alles reageren is wel veel
maandag 22 januari 2018 om 21:35
@Theepoes wat balen! Hopelijk knap je een beetje op van het warme bad.
@Yogayup Ik kan me voorstellen dat het van echt ontspannen seks dan niet echt komt... lekker ongemakkelijk
@Elle oh de supermarkt is echt ene verschrikking (of eigenlijk ik in de supermarkt;)). En vanmiddag sliep zoontje net, komt er een auto met heel veel lawaai langsrijden.... zoontje wakker. Ik kon ze wel wat doen, was zo boos! En dat terwijl ik normaal nooit boos ben
@Kaatje veel plezier de komende dagen
@Yogayup Ik kan me voorstellen dat het van echt ontspannen seks dan niet echt komt... lekker ongemakkelijk

@Elle oh de supermarkt is echt ene verschrikking (of eigenlijk ik in de supermarkt;)). En vanmiddag sliep zoontje net, komt er een auto met heel veel lawaai langsrijden.... zoontje wakker. Ik kon ze wel wat doen, was zo boos! En dat terwijl ik normaal nooit boos ben

@Kaatje veel plezier de komende dagen

dinsdag 23 januari 2018 om 09:19
Oke gaat lekker...heel verhaal getypt...alles ineens weg
Dan.maar de kortere versie want ik moet zo weer weg.
Elle en Vievie gefeliciteetd met jullie zwangerschap!! Hoe voelen jullie je? Op de emo momenten na dan
Theepoes wat een ontzettende domper! Kan me heel goed voorstellen dat je in een dip zit dus verwen jezelf hoor! Hoop voor jou de volgende ronde hartstikke raak!
Ik ben vanmorgen meteen naar de Kruidvat gesjeest voor een nieuwe test. En ja hoor weer een licht 2e streepje. Ik vind 'm alleen wel wat lichter dan gister...wat vinden jullie? Ik knijp 'm behoorlijk maar ben al blij dat er vandaag sowieso weer een 2e streepje te zien is.
Ik heb met mezelf afgesproken om aankomende zaterdag pas weer te testen. Mocht alles goed zitten dan zou er toch wel een duidelijkere test uit moeten komen zo vlak voor nod.
http://i67.tinypic.com/214s5xi.jpg

Dan.maar de kortere versie want ik moet zo weer weg.
Elle en Vievie gefeliciteetd met jullie zwangerschap!! Hoe voelen jullie je? Op de emo momenten na dan

Theepoes wat een ontzettende domper! Kan me heel goed voorstellen dat je in een dip zit dus verwen jezelf hoor! Hoop voor jou de volgende ronde hartstikke raak!
Ik ben vanmorgen meteen naar de Kruidvat gesjeest voor een nieuwe test. En ja hoor weer een licht 2e streepje. Ik vind 'm alleen wel wat lichter dan gister...wat vinden jullie? Ik knijp 'm behoorlijk maar ben al blij dat er vandaag sowieso weer een 2e streepje te zien is.
Ik heb met mezelf afgesproken om aankomende zaterdag pas weer te testen. Mocht alles goed zitten dan zou er toch wel een duidelijkere test uit moeten komen zo vlak voor nod.
http://i67.tinypic.com/214s5xi.jpg
dinsdag 23 januari 2018 om 10:16
De verloskundige zegt dat ze pas met 6 weken iets op een echo kunnen zien. Ze adviseert me om over een week nog een test te doen. Als die dan nog steeds positief is gaan we een afspraak maken. Nog even afwachten dus.
Heb wel allerlei symptomen..dat is ook de reden geweest dat ik de test ze vroeg deed. Giga pijnlijke borsten, steekjes en krampjes in onderbuik, licht in m'n hoofd en met vlagen misselijk. Maar die borsten deden het 'm...man o man wat een pijn! Gisteravond kwam mijn jongste bij me op schoot zitten en leunde naar achteren..AU!
Heb wel allerlei symptomen..dat is ook de reden geweest dat ik de test ze vroeg deed. Giga pijnlijke borsten, steekjes en krampjes in onderbuik, licht in m'n hoofd en met vlagen misselijk. Maar die borsten deden het 'm...man o man wat een pijn! Gisteravond kwam mijn jongste bij me op schoot zitten en leunde naar achteren..AU!
dinsdag 23 januari 2018 om 11:12
@lissy: Ik zie ook een streep hoor. Ik durf jou door je verhaal je niet te feliciteren, maar ik hoop dat snel wel te kunnen als je meer weet. Hopelijk knalt de test over een paar dagen en dan mogen we de kinderchampagne er wel bij halen.
Wat symptomen betreft: ik heb dezelfde, maar bij mij horen ze bij mijn cyclus helaas. Ik bedoel er mee te zeggen dat ik dus geen idee heb of ik mogelijk wel of niet zwanger zou zijn nu. Ik kijk wel steeds bij het afvegen of ik iets van bloed spot. Vind t spannend nu richting mijn vermoedelijke NOD.
Wat symptomen betreft: ik heb dezelfde, maar bij mij horen ze bij mijn cyclus helaas. Ik bedoel er mee te zeggen dat ik dus geen idee heb of ik mogelijk wel of niet zwanger zou zijn nu. Ik kijk wel steeds bij het afvegen of ik iets van bloed spot. Vind t spannend nu richting mijn vermoedelijke NOD.
dinsdag 23 januari 2018 om 11:27
@Theepoes wat balen zeg!!
Ik ben blij me deze ronde wat kalmer te voelen dan de 1e ronde. Wat een stress was dat... hou me nu voor dat 90% van de vrouwen binnen een jaar zwanger is. De ene wat sneller. De ander doet er wat langer over. Maar ik laat me iig niet gek maken.
Wel ga ik deze ronde eenmalig ovulatietesten gebruiken zodat ik iig weet of ik een ei heb. Als ik dat weet kan ik het nog wat meer loslaten. En zo niet kan ik het de komende tijd wat meer in de gaten houden en indien nodig al eerder naar de dokter gaan.
Ik ben blij me deze ronde wat kalmer te voelen dan de 1e ronde. Wat een stress was dat... hou me nu voor dat 90% van de vrouwen binnen een jaar zwanger is. De ene wat sneller. De ander doet er wat langer over. Maar ik laat me iig niet gek maken.
Wel ga ik deze ronde eenmalig ovulatietesten gebruiken zodat ik iig weet of ik een ei heb. Als ik dat weet kan ik het nog wat meer loslaten. En zo niet kan ik het de komende tijd wat meer in de gaten houden en indien nodig al eerder naar de dokter gaan.
dinsdag 23 januari 2018 om 12:05
@Lissy Lastig.. Ik zie zeker een streep weer maar vind het lastig te beoordelen of hij lichter is, ik snap je onzekerheid dan ook. Hopelijk weet je volgende week meer. En anders zou ik toch vragen of de dokter je hCG waardes kan prikken, die kan met een paar dagen ertussen goed zien of het oploopt of afneemt. Succes!
En bedankt voor je felicitaties, lief!
@Stippeltjes Ik snap wel dat je soor die ovulatietesten dan wat duidelijkheid wil krijgen. Succes deze ronde!
En bedankt voor je felicitaties, lief!
@Stippeltjes Ik snap wel dat je soor die ovulatietesten dan wat duidelijkheid wil krijgen. Succes deze ronde!
dinsdag 23 januari 2018 om 13:23
@Lissy84 wat een onzerheid... Het ziet hier uit alsof het streepje nu lichter is dan gisteren. Maar er zijn zoveel factoren die dat kunnen beïnvloeden... Ik hoop dat je overmorgen gewoon een dikke knalstreep ziet en je met een gerust hart het kan vieren.
@Stippeltjes Thanks! Ik was inderdaad jarig in december.
Fijn dat je er wat rust in hebt. Ik denk ook vaak aan die 90% zwanger in een jaar. Om je heen hoor je vaak alleen de gevallen waarbij ze in een wip zwanger waren. Meestal laten de mensen waarbij het iets langer duurt zich niet zo horen.
@Yogayup ik kan het ook echt niet als mijn/zijn ouders in de buurt zijn hoor. Stel je voor dat ze je horen ofzo. Andersom zou het ook littekens op m'n zieltje veroorzaken.
Nog drie dagen tot je NOD!! Spannend
@Vlam ik kan me goed voorstellen dat je op hete kolen zit voor die echo. Helaas geen tips om het wachten sneller te laten gaan, behalve lekker bezig blijven...
@Kaatje welkom terug weer
Ik ken het gevoel, die eerste twee weken het helemaal los te willen laten.
@Elle en Vievie: een humeurtje en kort lontje is absoluut geoorloofd als je zwanger bent
Ik begin het hier toch wel spannend te vinden hoor. Morgen mijn NOD. Ik zat gisteren vriendlief over te halen om toch vanochtend te testen. Gelukkig hield hij voet bij stuk. Hij is sterker dan ik!
Ik merk dat de gevoelige borsten wat af beginnen te nemen, dus ben bang dat het een voorbode van menstruatie is. Gisteren wel in een keer veel blauwe aders, maar vandaag is dat weer een soort van weg? Ik weet het ook allemaal niet meer...
Nog twee nachtjes slapen tot de test, en hopen dat de rode vlag morgen niet uit hoeft.
@Stippeltjes Thanks! Ik was inderdaad jarig in december.
Fijn dat je er wat rust in hebt. Ik denk ook vaak aan die 90% zwanger in een jaar. Om je heen hoor je vaak alleen de gevallen waarbij ze in een wip zwanger waren. Meestal laten de mensen waarbij het iets langer duurt zich niet zo horen.
@Yogayup ik kan het ook echt niet als mijn/zijn ouders in de buurt zijn hoor. Stel je voor dat ze je horen ofzo. Andersom zou het ook littekens op m'n zieltje veroorzaken.
Nog drie dagen tot je NOD!! Spannend

@Vlam ik kan me goed voorstellen dat je op hete kolen zit voor die echo. Helaas geen tips om het wachten sneller te laten gaan, behalve lekker bezig blijven...
@Kaatje welkom terug weer

@Elle en Vievie: een humeurtje en kort lontje is absoluut geoorloofd als je zwanger bent

Ik begin het hier toch wel spannend te vinden hoor. Morgen mijn NOD. Ik zat gisteren vriendlief over te halen om toch vanochtend te testen. Gelukkig hield hij voet bij stuk. Hij is sterker dan ik!

Ik merk dat de gevoelige borsten wat af beginnen te nemen, dus ben bang dat het een voorbode van menstruatie is. Gisteren wel in een keer veel blauwe aders, maar vandaag is dat weer een soort van weg? Ik weet het ook allemaal niet meer...

Nog twee nachtjes slapen tot de test, en hopen dat de rode vlag morgen niet uit hoeft.
dinsdag 23 januari 2018 om 18:35
Woow heel veel reacties bijgekomen!
Zaterdag en zondag was m’n ovulatietest positief. Gisteren op dezelfde tijd stilletjes op het werk getest, geen streep te bekennen! (I know, hoe psychisch is dat om op je werk te testen
) ik ging er vanuit dat ik m’n ei zondag/maandag zou hebben, blijkbaar was hij eerder dan verwacht. Helaas niet veel gebruik gemaakt van het moment, m’n man had last van de man flu. Dus die arme schat had ook een beetje zorg nodig haha. Fingers crossed dat die ene keer op zaterdagmiddag genoeg is.. 4/5 februari weten we meer!
Zaterdag en zondag was m’n ovulatietest positief. Gisteren op dezelfde tijd stilletjes op het werk getest, geen streep te bekennen! (I know, hoe psychisch is dat om op je werk te testen

dinsdag 23 januari 2018 om 18:45
@Theemonster dat is precies wat ik bedoel! Mensen verkondigen het altijd graag als ze binnen een zucht en een scheet zwanger zijn. Maar ik hoor er zelden iemand over als het een paar maanden of langer duurt. Alleen wanneer mensen de medische molen in gaan hoor je dat soms.
Het lijkt wel of een soort trots vanuit gaat als het in één keer lukt. Terwijl je daar zelf natuurlijk maar beperkte invloed op hebt. En een taboe om er over te praten als het niet in één keer lukt.
Herkennen jullie dat?
Het lijkt wel of een soort trots vanuit gaat als het in één keer lukt. Terwijl je daar zelf natuurlijk maar beperkte invloed op hebt. En een taboe om er over te praten als het niet in één keer lukt.
Herkennen jullie dat?

dinsdag 23 januari 2018 om 20:15
@ stippeltje, klinkt als een gezond besluit. Proberen het wat meer los te laten en inderdaad 90% is binnen een jaar zwanger! En snap je idee van de ovulatietest, toch fijn om te weten dat je een eisprong hebt en dan met een gerust hart het los kunt laten. Ja, ik herken het wel dat het als een soort prestatie wordt gezien dat je snel zwanger bent. Idioot natuurlijk.. Maar in onze omgeving ook vrijwel standaard de vraag 'ging het snel?' terwijl dit eigenlijk niet echt ter zake doende is natuurlijk.. Waar dit vandaan komt: geen idee!
@lissy, spannend hoor.. Ik durf ook niet te zeggen welk streepje nu donkerder is. En zoals iemand anders hier al zei: er kunnen allerlei factoren zijn die dat beïnvloeden. Vervelend die onzekerheid, al helemaal als je zoveel voelt.
Bedankt voor de felicitatie! Hier alles goed verder, weinig kwaaltjes.
@theemonster S-P-A-N-N-E-N-D!!! Dus je gaat donderdag pas testen? Wat een discipline hihi dat je ook nog naar je vriend hebt geluisterd. Wachten, wachten wachten... Maar gelukkig niet lang meer!
@Pennelope, haha testen op je werk. Niet psychisch, maar lijkt me wel gek met het idee dat je collega's een paar deuren verder zitten haha. Fijn dat je weet wanneer je eisprong is geweest en hopelijk was het een lucky saturday voor jullie!
@lissy, spannend hoor.. Ik durf ook niet te zeggen welk streepje nu donkerder is. En zoals iemand anders hier al zei: er kunnen allerlei factoren zijn die dat beïnvloeden. Vervelend die onzekerheid, al helemaal als je zoveel voelt.
Bedankt voor de felicitatie! Hier alles goed verder, weinig kwaaltjes.
@theemonster S-P-A-N-N-E-N-D!!! Dus je gaat donderdag pas testen? Wat een discipline hihi dat je ook nog naar je vriend hebt geluisterd. Wachten, wachten wachten... Maar gelukkig niet lang meer!
@Pennelope, haha testen op je werk. Niet psychisch, maar lijkt me wel gek met het idee dat je collega's een paar deuren verder zitten haha. Fijn dat je weet wanneer je eisprong is geweest en hopelijk was het een lucky saturday voor jullie!
dinsdag 23 januari 2018 om 20:37
Ohhh theepoes balen zeg! Succes morgen alvast.
Lissy heel apart, rose heeft ook bloedverlies gehad in t begin van haar zwangerschap maar bij jou vind ik t helaas toch meer als een vroege miskraam klinken. Sterkte!
Theemonster spannend!! Ik duim voor je.
Stippel hier in de omgeving zijn nog niet zoveel kids en ook op bijv t werk is iedereen er vrij open in dat t niet allemaal even makkelijk ging.
Lissy heel apart, rose heeft ook bloedverlies gehad in t begin van haar zwangerschap maar bij jou vind ik t helaas toch meer als een vroege miskraam klinken. Sterkte!
Theemonster spannend!! Ik duim voor je.
Stippel hier in de omgeving zijn nog niet zoveel kids en ook op bijv t werk is iedereen er vrij open in dat t niet allemaal even makkelijk ging.
woensdag 24 januari 2018 om 07:26
Taboe idd!Stippeltjesbehang schreef: ↑23-01-2018 18:45@Theemonster dat is precies wat ik bedoel! Mensen verkondigen het altijd graag als ze binnen een zucht en een scheet zwanger zijn. Maar ik hoor er zelden iemand over als het een paar maanden of langer duurt. Alleen wanneer mensen de medische molen in gaan hoor je dat soms.
Herkennen jullie dat?
Soms kregen wij ook wel eens opmerkingen naar ons hoofd geslingerd of het niet eens dat werd voor kinderen. Als je ze dan verteld hoe en wat, wordt er wat gestameld en gemompeld. Mensen voelen zich daar vaak heel ongemakkelijk bij.
Terwijl wij er wel open over waren in die periode.