Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.

naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje

:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Balen Filomena!
En MQ ondertussen al nieuws? Ik heb tijdens vorige cyclus best wat gegoogled na 10 dagen overtijd dat ik ondertussen weet dat sommige mensen pas in week 6 positief testen.. Al is dat natuurlijk zeer uitzonderlijk! Ik hoop op goed nieuws voor je!

Beatle, ben benieuwd! Hopelijk voor jou ook goed nieuws over twee weken!

Ik heb morgen mijn NOD, al twijfel ik of het wel morgen is en niet later deze week.. Als ik vanaf mijn ovulatie tel is het pas donderdag of vrijdag, dus maak me niet zo druk als het morgen niet komt. We gaan het zien..
MQ; ik duim nog steeds! Hier de eerste zwangerschap ook pas een late positieve zwangerschapstest.

Sencha; inderdaad maar uitgaan van je eisprong dan! Voor jou ook spannend dus :).

Zijn er nog meer meiden met een aankomende NOD?
Zo te lezen waren er veel NODs deze week! Voor diegene die ongesteld zijn geworden hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

Ik merk ook wat meer groei in mezelf omdat ik er minder obsessief mee bezig ben als voorheen ( dat zeg ik nu haha) ik zit momenteel op het wachtbankje. Het voelde even niet gezond meer, ik zal denk ik (hopelijk) de volgende keer minder teleurgesteld zijn als bij de eerste keren. Helaas ben ik van nature een beetje een doemdenker.
We kunnen niet meer doen dan het proberen en daar probeer ik rust in te vinden. Laten we elkaar helpen om positief te blijven. Ik hoop binnenkort op goed nieuws van een van jullie!
Spannend sencha!

Ik had er de vorige keer toen ik het bijgehouden heb ook wel korte cycli tussen zitten, varieerde toen van 23 tot 27 dagen.
Ik had de eisprong trouwens wel gewoon na 14 dagen, terwijl die volgens de schema’s bij een korte cyclus eerder moet zijn omdat de fase van eisprong tot volgende menstruatie altijd 14 dagen is :wtf:

Nouja vorige keer was het geen probleem, dus we gaan weer vol goede moed door.

Blueflowers, ik hoop dat het je lukt om er rustig mee om te gaan! Idd wel een goede gedachte, je doet eraan wat je kan en daarna is het buiten je eigen invloed.

Ik had trouwens ook gehoopt dat ik er beter mee om kon gaan maar ben toch wel aardig teleurgesteld! Ik er nu veel meer naar uit en kan bijna niet wachten. Bij de eerste was het allemaal onbekend en had ik sowieso niet een overtuiging dat het toen echt hét moment was om voor een kind te gaan. Dat is nu wel anders...
Bedankt voor het meeleven, super lief! Hier nog (steeds) niks. Gister weer een negatieve test. Als ik dan niet zwanger ben, laat me dan maar zo snel mogelijk ongesteld worden.

Ben er gelukkig wel nuchter onder. Denk dat het ook komt omdat we al gezegend zijn met een kindje!

Blueflowers: Goede instelling!
Sencha: Spannend!
My bags under my eyes are couture
MQ balen van je negatieve test! Snap het hoor, dan liever snel ongesteld zodat je verder kan.

Goede instelling blueflowers!

Hier (zoals verwacht) nog niet ongesteld dus ik zet mijn NOD gewoon op vrijdag (mag van mezelf niet testen voor NOD), ook nergens last van dus verwacht een deze dagen gewoon ook ongesteld te worden.
Balen MQ :(, op naar de volgende ronde! En idd kan ik jullie allemaal voorzien van babyspulletjes tegen die tijd haha ;)

Sencha, ik mag dat ook steeds niet van mezelf, testen voor m'n NOD. Maar die vroege testen maken het wel verleidelijk zeg! Nog even volhouden, 't is vrijdag voordat je het weet!

Zo fijn dat hier zo'n lieve sfeer heerst, ik merk dat ik het de eerste rondes veel over had met mijn man maar dat hij er nu ook niet zo goed meer tegen kan (hij is ook steeds erg teleurgesteld). Ik wil ons niet in een negatieve sfeer krijgen dus is hier lezen en schrijven voor mij heel prettig:)
Pfoeh MQ11, spannend hoor! Hoop op snel meer duidelijkheid voor je.

En @Sencha, ik begin alvast met duimen.

Ik moet zeggen dat ik mij superrelaxed voel deze ronde. Omdat we allebei andere plannen hebben rondom de vruchtbare dagen, zit er toch maar een hele kleine kans in dat het raak is deze keer. En volgende maand hetzelfde verhaal. Dan is het ook minder spannend.

Jullie nog mooie plannen voor de aankomende zomerse dagen? Ik ben denk ik alleen maar buiten te vinden met de kleine man :)
@nutsaboutbeauty jaaa heel verleidelijk die vroege testen en ook de gewone, als je leest dat andere mensen al drie dagen voor NOD positief testen... Maar ik ga me er niet aan wagen en gewoon geduld hebben...

Alle lekkere dagen moet ik werken, wel in de airco gelukkig. En heb ons eind augustus een weekeindje weg gegund in een super luxe hotel in een leuke stad, ook een beetje zodat we iets leuks hebben op korte termijn om naar uit te kijken ipv de vakantie die pas in november gepland staat (als deze uberhaupt al doorgaat). En vast ergens lekker BBQ'en!
Groot gelijk dat je lekker naar buiten gaat met je kindje, lijkt me heerlijk! En fijn dat je er zo relaxt instaat :)
MQ; ben je al ongesteld geworden? Ik hoop het voor je (al hoop ik stiekem nog op een positieve test voor je!!)

Wat goed dat jullie er al wat relaxter in staan meiden!

@sencha bijna je NOD, ik duim voor je :).

Hier gaan we ook gewoon lekker daagjes weg en heel veel genieten van die kleine man! Soms krijg ik het nog wel eens benauwd; hoe kan ik nu zoveel houden van nr 2 als dat ik nu van nr 1 doe.. maar goed, dat kan vast. Ik hoop alleen dat ik me niet schuldig ga voelen naar onze peuter als er een tweede kindje komt. Peuter was een huilbaby, ook door alles wat er gaan de was natuurlijk. Hopelijk is nummer 2 relaxter, al zou ik zo voor een huilbaby tekenen als ik wist dag dit het resultaat was. Hij is zo goed gelukt haha.

Hier de afgelopen 2 dagen echt zoveel buikpijn rond mijn eierstokken. Misschien toch een lagere eisprong dan is dacht. Ach we zien het wel :)
Beatle; Nee nog niet. Zo irritant! Maar komt vast wel deze week.
Herkenbaar wat je zegt over zoveel liefde voelen en bang bent dat je nooit zoveel van de tweede gaat houden als je van de eerste doet. Mijn zus verzekerde me dat het wel zo is, haha

Sencha: Hoe is het bij jou?

Geniet van de zonnige dagen meiden. Morgen moet ik nog werken, maar zaterdag lekker stukje fietsen en naar een strandje in de buurt. Zin in!
Hier zoals verwacht gewoon ongesteld geworden! Cyclus van precies 28 dagen, dat is wel fijner dan de 35 van vorige maand :)
Jammer, Sencha! Maar idd zo is het niet te lang spannend. Op naar de volgende ronde!

Heerlijk MQ11. Nog even werken en dan 1 dag genieten van het mooie weer! En hopen dat die ongesteld doorzet!

@Beatle: herkenbaar! Geen huilbaby hier, maar wel een niet doorslapende baby voor lange lange tijd. Veel met hem geknuffeld diep in de nacht 😅 Maar nu slaapt ie heerlijk en hij is zo'n fijn ventje. Zo wil ik er nog wel één dus. En ik hoop dat ik dan nog steeds genoeg kan genieten van nr. 1 omdat je de aandacht moet gaan delen.
Ik ben gister ongesteld geworden! Een cyclus van 34 dagen. Snap er niks van want moest volgens de app maandag al ongesteld worden en nu gaf die pas donderdag aan. Nou, in ieder geval op naar de volgende ronde!

Fijne zondag iedereen!
Eindelijk MQ! Inderdaad vrij lange cyclus, raar kan je lijf soms doen hè.. gelukkig kun je nu wel door :).

@cherry jij ook je NOD ergens vorige/deze week toch?

Zijn er al dames die smileys hebben gevonden? Jullie maken mij ook wel nieuwsgierig haha.

Hier 8 augustus NOD, nog een weekje. Ben benieuwd! Door toename van progesteron weer veel aan het dromen, heb ik de afgelopen cyclussen niet gehad. Ook doen borsten wat meer pijn dan anders in deze periode van mijn cyclus. Symptoomchecken is begonnen geloof ik en dat in een eerste ronde. Oeps.. Fijn zo een vakantie na de vruchtbare periode hahaha...
Haha, klinkt herkenbaar Beatle. Jezelf niet gek maken hoor. Maar die laatste week voor de NOD is toch spannend :) ik hoop op goed nieuws voor je!

Mq11: balen, maar inderdaad, nu weet je dat je door kan voor de volgende ronde. Hopelijk nu niet zo'n lange cyclus!

Voelen jullie overigens je eisprong? Vorige maand meende ik het te voelen, maar dit keer nog helemaal niks. Misschien ben ik ook op weg naar een lange cyclus.

Zijn er naast Beatle en Cherry nog NODs deze week?
Ik deze week! Maar ik heb puistjes en PMS (simpele symptomen die ik voor dit hele avontuur nooit op zou merken, maar die ik wel herken van vorige maand). Dus ga er al vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Ben ik oké mee, we hebben ook niet alle optimale dagen benut deze maand.
Hier hetzelfde, ook rond 8 augustus NOD maar veel pms achtige klachten. We zien wel. Ik ga niet vantevoren testen dit keer.
Herkenbaar Blue en AV! Hier ook geen innestelingsbloeding gehad, die had ik wel toch ik zwanger van kind 1 bleek. Hier ga ik ook nergens van uit.
Ik duim voor jullie meiden!
Ik ook!
Spannend zeg, dat wachten!! Ik duim voor jullie mee.

Ik had zelf mijn NOD op 31 juli. Ik was er veel mee bezig, veel meer dan gedacht. Dus ik had besloten om maar even wat minder dingen die met zwanger worden te maken op te zoeken. Gedurende het wachten kreeg ik ook allerlei symptomen (misselijk, zere borsten, vermoeid) en was ‘bang’ dat ik het mezelf aanpraatte. Ik werd uiteindelijk niet ongesteeld en gisteren heb ik een test gedaan en die was positief :-D

Ben heel blij, tegelijkertijd nog heel onwerkelijk dat ik nu ‘zwanger’ ben.
Gefeliciteerd Kokosmakronen! Super leuk. Lekker laten bezinken, hopelijk heb je weinig kwaaltjes!

Voor de andere meiden; ik duim mee!
Wauw kokos wat goed!!! Gefeliciteerd, zo leuk! Lekker van genieten :).

Hier pijn in mijn borsten niet normaal, maar goed dat heb ik wel vaker denk ik...
Wat leuk kokos!!! Gefeliciteerd! Voelt best snel, 31 juli NOD en gisteren al een duidelijke test. Ik lees ook wel eens andere verhalen over vage strepen en veel getuur haha. Zo fijn voor jullie, eerste kindje!

Ik ga nog even door voor de volgende ronde ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven