Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.


naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje


:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@helmgras wow spannend!! Maar wel heel leuk spannend, ik duim voor je!!

@squirrel jammer, maar ook wel fijn dat het geen moetje is geworden. Heb je nog ene kleine kans of verwacht je er echt niets van?
Alle reacties Link kopieren
Nuts: Ik voel hem wel, denk ik. Nooit vergeleken met een ovulatie test maar ik voel een soort krampen rond die tijd!

Annalien: Goed dat je naar de dokter hebt gebeld, hopelijk snel duidelijkheid voor jou.

Helmgras: Spannend! Moet je zaterdag ongesteld worden? Hoop dat het raak is voor jullie :D

Squirrel: Jammer, maar op naar ronde 2!
My bags under my eyes are couture
Ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden, maar ga donderdag toch alvast testen omdat ik donderdagavond met een vriendin sushi ga eten. Dus dan toch voor de zekerheid vast een testje.
Alle reacties Link kopieren
Dames hoe pakken jullie het aan om seks te hebben op de vruchtbare dagen? Laten jullie je partner weten op welke dagen jullie het vruchtbaars zijn? In hoeverre nemen jullie ze daarin mee?
Alle reacties Link kopieren
@Helmgras spannend!! En sushi, lekker!

@blueflowers Ik zeg het gewoon tegen hem. Eerder toen we geen anticonceptie gebruikten maar ook nog even wilden wachten met kinderen zei ik ook gewoon "deze dagen even niet". Misschien niet heel romantisch maar ach voor ons werkt het :) . Geen heel lang verhaal hoor, maar gewoon even laten weten dat deze week zijn aanwezigheid verwacht wordt. En hoe doe jij dat?
Alle reacties Link kopieren
@Helmgras lekker sushi! Mocht de test positief zijn, dan heb je best een uitdaging haha. Of staat die vriendin heel dichtbij je? Succes!!

@blueflowers hier weet man het ook. Niet omdat ik het specifiek zeg, maar hij weet wel wanneer ik ongesteld ben en kan dan ook wel inschatten wanneer het ongeveer is. Meestal 2-3 weken na start menstruatie. Door langere cyclus heb ik een latere eisprong en ik denk zelf een iets kortere lutale fase (10-12 dagen). Dat hebben we bij de eerste ontdekt en heeft hij goed onthouden haha.
Beatle mocht de test positief zijn dan denk ik dat ik 'ineens' last van een kuchje heb. Corona heeft veel nadelen, dus denk dat ik het dan voor een keer in mijn voordeel gebruik. En nee, het is dus geen bff die ik het meteen zou willen vertellen.

Blueflowers ik laat het niet specifiek weten, maar denk dat mijn man het wel een beetje zou kunnen raden wanneer dé dagen zijn...

Hoe is het met de andere dames?
anoniem_398309 wijzigde dit bericht op 21-07-2020 20:04
23.93% gewijzigd
Hier was de test negatief. Het zou nog kunnen, omdat ik voor mijn NOD getest heb, maar reken er niet op. De test was zó spierwit...
Alle reacties Link kopieren
Jammer @Helmgras. Misschien dat de test dan toch te vroeg was en er daarom niks te zien is, maar ik zou er idd niet teveel op hopen.

Hier nog geen verandering te melden. Spiraal is er nu precies een maand uit, maar ben nog niet ongesteld geworden. Maar we zijn er de afgelopen weken nog niet vol voor gegaan, dus ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger kan zijn.

Sinds die spiraal eruit is heb ik trouwens wel meer last van een opgeblazen gevoel, dat was de vorige keer ook zo. Gek wat die anticonceptie hormonen dan met je lichaam kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Helmgras, balen! Misschien inderdaad nog te vroeg.. Geniet van je sushi vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik geef het ook niet precies aan. Ik ben bang dat het dan wat geforceerd overkomt. Het initiatief neem ik wel op deze dagen omdat we het anders te weinig doen. Hij gaat er wel altijd in mee tenzij hij echt moe/gestresst is. Waarschijnlijk heeft hij wel door dat dit de vruchtbare dagen zijn omdat ik vaker wil vrijen dan we normaal doen.

@Helmgras: ik zou nog een keer op de NOD testen dat is betrouwbaarder, waarschijnlijk is het te vroeg.

Welke frequentie houden jullie aan voor seks? Te vaak schijnt ook niet goed te zijn om zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Helmgras: Jammer, maar geniet van de sushi!

Blueflowers: Ik zeg het wel, maar hij is er ook naar geïnteresseerd. Tijdens mijn vruchtbare dagen doen we het om de dag meestal.

Welke app gebruiken jullie om je vruchtbare dagen te meten? Ik heb het idee dat de app die ik gebruik eerder is met mijn vruchtbare dagen. Misschien toch aan de ovulatie testen..
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
@Helmgras, nog geen duidelijkheid dus! Had je een vroege test? Dat is spierwit vaak wel echt negatief. Maar anders misschien late innesteling 🤞. Ik duim nog voor je!!

@blueflowers hier vorige keren ook veelal om de dag seks gehad. De keer dat het raak was, was ik ziek geweest en hadden we het die maand niet om de dag gedaan rond de vruchtbare periode. 3x raden, zwanger haha. Dus ik weet niet of je echt meer kans maakt met een bepaalde frequentie..
Alle reacties Link kopieren
Ik werd ook zwanger bij 1x in de vruchtbare dagen, daarvoor om de dag.

Helaas deze week (vruchtbare dagen) slaan we nog over. Hij is door zijn rug gegaan dus ja, dat wordt lastig..

Ik ben momenteel nog steeds (te) druk met/op werk. Ik twijfel steeds of dit wel het juiste moment is om te beginnen. Maargoed welk moment is wel goed? Er is altijd namelijk wel wat..

Mijn wens is ook te groot om maanden te wachten bijv.
Alle reacties Link kopieren
@MQ Ik gebruik Mijn Kalender. Simpel en redelijk overzichtelijk.

@Blueflowers wij proberen om de dag, en anders om de twee dagen. Soms als we echt te druk/moe zijn wil ik het ook niet forceren, het moet wel leuk blijven
CherryBlossom- schreef:
18-06-2020 23:29
Ik werd ook zwanger bij 1x in de vruchtbare dagen, daarvoor om de dag.

Helaas deze week (vruchtbare dagen) slaan we nog over. Hij is door zijn rug gegaan dus ja, dat wordt lastig..

Ik ben momenteel nog steeds (te) druk met/op werk. Ik twijfel steeds of dit wel het juiste moment is om te beginnen. Maargoed welk moment is wel goed? Er is altijd namelijk wel wat..

Mijn wens is ook te groot om maanden te wachten bijv.
Ik heb dit precies hetzelfde! Misschien helpt dat je. Het is niet dat ik excuses zoek maar er gebeurt gewoon zoveel in je leven als je ~twintiger/dertiger bent... En toch deze maand geprobeerd. Het helpt mij ook dat ik er dan nu iets minder mee zou zitten als het niet lukt, denk ik. Daarnaast denk ik dat er bij mij (eerste kindje zou het zijn) best wel wat angst voor het nieuwe meespeelt.

M.b.t. vruchtbare dagen, mijn vriend weet dat wel. Niet op de dag nauwkeurig, maar leven nu zoveel samen dat hij ook wel redelijk precies weet wanneer mijn ongesteldheid is, en dus de vruchtbare dagen ook. Ik wil hem ook meenemen in het proces (dat heb ik wel met hem overlegd hoor). Probeer wel andere details een beetje voor me te houden, omdat ik het wel fijn vind als het luchtig blijft.
Ik testte dus vanmorgen positief! :woa:
Nog geen knaltest, maar absoluut een streep. Blijkbaar is mijn cyclus iets langer dan normaal. Helemaal flabbergasted!
Alle reacties Link kopieren
Wauw dus toch wel! Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Helmgras: Wat leuk!! Gefeliciteerd :cheer:
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Wow Helmgras, wat een super nieuws!!!! Gefeliciteeeerd en op naar een knalstreep 🥳🍀
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Superleuk!
Alle reacties Link kopieren
@Helmgras wat goed!! Gefeliciteerd!
Ja, super Helmgras! Waren de voortekenen toch geen grapje 😁 gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, geweldig nieuws! :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven