Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.


naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje


:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Wat goed, van harte! Is het al een beetje 'geland'?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wat leuk om te lezen dat het zo snel raak is :-D
Dank voor de felicitaties allemaal. Het nieuws is inmiddels een beetje ingedaald, maar dat heeft wel even geduurd hoor. Ik was wel even in shock dat het zo snel raak was. Maar nu wel aan het idee gewend.
Het zwanger zijn zelf is nog wel wennen hoor. Ben al echt snel vermoeid en ook al paar keer flink misselijk geweest. En snel emo, dat is ook even schakelen hoor.
Inmiddels contact gehad met VK en heb 5 augustus de eerste afspraak!

senchagreen morgen je NOD! Spannend. Wacht je eerst af of ga je morgen al testen?

En zijn er al meer dames die binnenkort hun NOD verwachten?
Alle reacties Link kopieren
@Helmgras Spannend, de eerste afspraak al gemaakt dus! Ik mag van mezelf donderdagochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Morgen om 06:30 de deur uit en ik moet van mezelf nog heel even geduld hebben. Al denk ik dat ik morgen gewoon ongesteld word, want ik 'voel' niks anders behalve zoals ik me normaal gesproken voel voor een menstruatie. Heb mezelf stiekem al ingesteld op volgende ronde beter.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Helmgras! Had je vorige keer ook al zo vroeg last van misselijkheid en vermoeidheid? Was het toen ook zo snel raak? Echt heel leuk!

Hier gister ovulatie gehad (denk ik), zou betekenen dat ik een (voor mijn doen) korte cyclus zou hebben. Maar niets is zeker (al hoop ik er wel op, dan kunnen we eerder starten). Lutale fase zou zomaar gewoon 14 dagen kunnen zijn ipv mijn normale 11-12 dagen. Het gevoel wat hier eerder omschreven wordt, herken ik wel. Ook hier ineens een beetje terughoudender nu het echt dichtbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Helmras: Spannend allemaal! Hopelijk vliegt de maand voorbij en kun je gauw op afspraak komen!

Senchagreen: Voor jou ook spannend. Ik hoop dat het raak is.

Beatle Herkenbaar dat terughoudende gevoel! Hopend op een korte cyclus!

Ik heb zaterdag mijn NOD. Voel wel een beetje kramp al dus het zal wel doorzetten. Zou ook wel heel bizar en bijzonder zijn als het de 1e ronde gelijk weer raak was.
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Nog niet ongesteld maar ook een spierwitte test.. Helaas, maar zoals verwacht. Hoop nu maar gewoon dat het snel komt!
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Sencha! Hopelijk inderdaad snel ongesteld. En op naar de volgende ronde..
Jammer, Sencha! Hoop voor je dat je menstruatie snel op gang komt.

@Helmgras: wat lijkt dat nog lang zeg, 5 augustus! Fijn dat het nieuws al wat ingedaald is.

Ik ben alweer ongesteld en is al bijna voorbij zelfs. Super korte cyclus, maar dat had ik de vorige keer ook vaak. Volgende NOD staat op 17 juli.
Alle reacties Link kopieren
Pff, nog steeds niet ongesteld geworden. En het voelt ook niet alsof het elk moment kan opkomen zoals van de week wel deed. Ik heb wel vaker een irregulaire cyclus, wellicht verklaart dit ook het gekke gedoe met de ovulatietesten? Dat de piek gewoon veel later is geweest en dat ik hem daarom niet gevonden heb.

Squirrel, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Squirrel Fijn van je korte cyclus, des te eerder kun je weer aan de slag haha

Sencha Irritant he? Hier ook een irregulier cyclus, wel fijn dat er ovulatietesten bestaan

Ik ben nog niet ongesteld. Wel krampen, dus ik verwacht het eigenlijk wel. Misschien dat ik morgen alsnog wel een test haal. Dan heb ik het ook maar in huis voor de volgende ronde!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ongesteld geworden. Mijn volgende NOD is 27-07

Op naar de volgende ronde!
Jij al duidelijkheid Sencha?
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Nope, nog steeds niks hier.
Op naar de volgende ronde, MQ!
MQ11: idd, op naar de volgende ronde! Ongesteld geworden voordat je wilde testen? Scheelt weer een spannend moment ;)

Toch wel lang zo, Sencha? Heb je nog opnieuw getest?
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen toch maar even opnieuw getest, en nog steeds negatief. Niet met ochtendurine maar ik ben zes dagen te laat (mijn NOD was zelfs 23 juni toen ik opnieuw telde vanmorgen) , volgens mij moet hij dan gewoon altijd positief worden en niet alleen sochtends. Irritant!
Welke test heb je gebruikt Senchagreen? Sommige zijn gevoeliger dan andere. Wel rot zeg, deze onzekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Oh vervelend die onzekerheid! Voel je iets in je lijf waardoor je denkt dat je misschien toch zwanger kan zijn of niks anders dan anders?
Alle reacties Link kopieren
De eerste was met kruidvat 2 voor 5 euro, die schijnen heel gevoelig te zijn. Die van vanmorgen een action test die ik nog had liggen (en niet over de datum is). Ik voel me niet anders dan anders, niet zoals ik me normaal voel de dag dat de ongesteldheid start maar gewoon “normaal”. Wel een beetje opgeblazen buik en volgens mijn vriend wat chagrijnig maar dat wijt ik zelf aan slaaptekort :)
Afwachten nu maar, meer kan ik nu niet doen geloof ik...
Hmm, die van de kruidvat zijn inderdaad best gevoelig en heb ook goede ervaringen met die van de Action. Je zou eventueel nog de early testen van de Action kunnen proberen?
En verder kun je niets anders dan afwachten. Wie weet was je eisprong dit keer later dan verwacht of heb je een late innesteling?

revelstoke hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes? Hoeveel weken ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Squirrel Haha ja, scheelt inderdaad weer spanning ;)

Sencha Irritant zeg. Ik heb dat in December ook gehad. 1,5 week te laat. Heel wat testen gedaan en ineens was ik ongesteld. Zo vaag! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Jammer dat die testen van Clearblue zo duur zijn, anders zou je er nog zo een kunnen overwegen..

Helmgras Hoe voel jij je, al kwaaltjes?
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Helmgras, met mij gaat t goed, ben nu bijna 8 weken. Binnenkort 1e echo, spannend. Kwaaltjes wisselend, sommige dagen veel misselijk en slaap al tijdje slecht. Maar verder gaat t goed! Met jou?

En hoe gaat het met de anderen? Zijn er nog dames met binnenkort NOD?
Revelstoke fijn op te horen dat het goed met je gaat. En alweer bijna 8 weken, voor je het weet is het eerste trimester alweer voorbij...

Hier gaat het ook goed. Soms ineens erg vermoeid en heb ook regelmatig hoofdpijn, terwijl ik dat anders nooit heb. En eerste bandenpijn alweer ervaren, lekker vroeg! :-?
En ook al wel echt een opgezette buik s avonds. Denk niet dat het andere op zou vallen, maar voel het zelf wel. Dat belooft nog wat. Ben volgens mijn eigen berekening morgen pas 5 weken zwanger.
Maar los van deze kleine kwaaltjes, voel ik me prima gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
------
senchagreen wijzigde dit bericht op 29-07-2021 17:04
Reden: anonimiseren
0.00% gewijzigd
senchagreen schreef:
30-06-2020 20:38
Pff even egopost:
8 dagen na NOD, nog steeds niet ongesteld ... Een mini mini mini tuurstreepje op de test vanmiddag die ik niet eens op de foto krijg. Dat had met dag 8 toch al veel duidelijker moeten zijn?
Ooh, lastig die onzekerheid joh! Ik zou nog even paar daagjes proberen geduld te hebben! Misschien is er deze cyclus net iets anders dan anders gelopen waardoor je ovulatie later was, en je dus eigenlijk nog niet dag 8 bent? (Sorry, weet even niet meer of je tests gebruikte). Succes!!

Revel & Helmgras wat fijn dat de klachten tot nu toe te doen zijn! Hebben jullie er baat bij dat je nu veel thuiswerkt, of lenen jullie banen zich daar niet voor?
Alle reacties Link kopieren
Revelstoke, bijna de echo, spannend!!
Helmgras, nu al bandenpijn, jeetje! Had je dat eerder ook zo vroeg al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven