Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Puzzlenien: Jaaaa! Veel plezier met manlief de komende dagen :moon: :whip: Misschien dat je NOD ook wat dagen scheelt, maar veel zal het wel niet maken, toch? Geniet ervan!

Popje Ik vind het nog steeds klinken alsof het ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn. Wil je uiteraard niets aanpraten, maar hoop het wel voor je! NOD was pas vrijdag of zo, of vergis ik me? Ik had ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden en ook alsof het zelfs vroeger dan normaal zou doorbreken...

Fenne Klopt echt helemaal dat die dagen dan zo lang duren... Maar ben wel blij dat je de moed opnieuw gevonden hebt, ik hoop dat je snel je eitje mag vinden!

Ik heb vanmorgen mijn eerste (hele vroege) scan gehad: alles zat helemaal perfect en er was een lekker kloppend hartje te zien! Ben helemaal opgelucht nu!
Voel me helaas sinds gisteren ook echt zo ontzettend misselijk, kan echt geen hap voedsel binnen houden! Ik hoop toch dat dat zo niets 24/24 en 7/7 blijft, want heb toch stilaan wat voedingsstoffen nodig lijkt me :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Popje_86; Hou je een app oid dergelijks bij voor je cyclus? Vind dat zelf altijd wel handig en dan kun je ook 'trends' zien in je cyclussen. Ik ben zelf niet zo van de vroege testen, er is niet voor niets een NOD ;) Ze zijn niet zo super betrouwbaar en het kan natuurlijk best een klap zijn als ze negatief zijn.

Littlemissbooks; Fijn dat de Action testen goed voor je werken! Veel plezier :whip:

Puzzlenien: Gesprek met vriend was echt heel fijn. We gaan in juli starten met IUI. Mocht dit niks worden dan zien we wel weer. We zijn iig allebei bereid om best ver te gaan (IVF bijvoorbeeld). Het is goed om hierbij op een lijn te zitten. Hij vind het vooral belangrijk dat ik me goed voel, en dat we het samen doen. Dus dat ik hem meer betrek bij mijn gevoelens en vooral ook gedachtes vóórdat ik weer half overstuur ben en mijn hoofd overuren draait.
Maar jij hebt ook je ei gevonden. Ook 2 dagen later (had ik deze cyclus ook). Grappig dat onze cyclussen toch eenzelfde patroon hebben. Nu lekker gebruik van maken en bevruchten maaarrrr...!!

Hier hebben we flink ons best gedaan. We zitten nu op het wachtbankje. Ben erg benieuwd hoelang de periode nu is tussen mijn eisprong en menstruatie. Bij 14 dagen zou mijn nod 7-4 moeten zijn. Maar het zou dus ook eerder kunnen zijn. Ik ga uit van 6 april voor nu. Heb wel het gevoel dat er vanalles 'gaande' is in mijn onderbuik. Het is gevoelig en heb het idee dat ik mijn eierstokken voel :-O$
anoniem_383197 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 12:16
Reden: typfout
0.14% gewijzigd
He meiden,
Nog geen menstruatie te bekennen.. wel het gevoel dat het gaat komen. Maja dat had ik bij de eerste ook en had ik ook uiteindelijk positieve test in handen. Ben gewoon bang mezelf teleur te stellen dus ik probeer in Mn hoofd bezig te zijn met het feit dat ik ongesteld ga worden.
Mijn NOD is officieel as vrijdag ja. Alatariel . het kan indd 2 kanten op gaan... wil mijn vriend ook niet onnodig nerveus maken dus niks tegen hem gezegd nog.. haha..is dat stom? wat fantastisch om te horen dat je een kloppend hartje hebt gehoord!! Zo bijzonder he en weer stapje naar meer zekerheid.
Moes; ik hou een app bij ja! Vind dat ook erg fijn! Jij ook weer de spannende tijd tegemoet!
Ik voel ook van alles. Continu plopjes in mijn buik... rommelt heel erg..
ben er echt 24/7 nerveus van. Al 2 dagen extreem.. ben ook bang voor een negatieve vroege test dus ergens zit ik in twijfel of ik niet gewoon wacht tot Mn NOD.. of dag later.. zaterdag is Mn vriend ook thuis. Vind het ergens ook fijn om het samen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Moes, stoer dat jullie er samen voor willen gaan, mocht het nog nodig zijn. Het is echt pittig traject. (Goede vrienden kwamen in de molen van IUI en uiteindelijk IVF, ze zijn nu wel trotse ouders van een prachtige dochter)
Hopelijk wordt jullie inspanning deze ronde beloond. Ik duim voor je!

Alatariel, fijn meis dat het goed zit..misselijk zijn is minder. Meestal gaat gelukkig het na 1e trimester beter. Sterkte!

Littlemissbooks, go for it haha. Mooi dat de actiontest je piek goed aangaf! Go for it haha

Popje..hmm het lijkt echt beide kanten op te kunnen met je 'klachten'. Natuurlijk hoop ik voor je dat dit geen menstruatie gaat worden.
Ben heel benieuwd!

Puzzelnien, je bent me voor haha succes meid!
Ik zoek deze week nog even verder naar mn piek/ei.
NOD zou rond 12 april zijn maar ik heb echt geen idee in hoeverre dat klopt.
Net vroege test gedaan. Ik had Mn vriend gebeld vanmiddag dat ik toch gek gevoel heb enzo.. hij wilde dat ik er toch 1 deed, ik zei nog beter met ochtend urine.. maar hij wilde het haha.
Helaas witter dan wit..
Oh jongens ik leef met iedereen mee!! Het is toch wel een gedoe allemaal he! Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad Moes! Blijf dicht bij elkaar!

Ondanks mijn fikse teleurstelling zijn deze dagen vlak na de menstruatie wel de lekkerste! Geen ei zoektocht, niet zenuwachtig en niet alles in je buik analyseren. Lekker rustig!
ik heb weer een vroege test gedaan vanmorgen... deed ie het niet... pffff... weet dus nog niks whaha.. afwachten maar

Dat zijn de lekkere dagen ja Fenne.
anoniem_63dd01ce8a48b wijzigde dit bericht op 27-03-2019 10:35
6.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huh..deed het niet? Welke had je dan?
Je maakt het wel spannend op deze manier haha.
Las ik het goed dat je alleen 3 dagen na eisprong, s*ks hebt gehad en niet in de dagen ervoor? Het zou wel een gelukstreffer zijn als het raak is joh! Wordt vervolgt dus...;-)
vd action... Mn zusje had me een doosje of 4 gegeven die ze nog had liggen.. ( zag ik vanmorgen dat er 2 doosjes leeg zijn.. haha ) zat 1 doosje vroege testen bij. Gister eind vd dag 1 gedaan en 1 vanmorgen die niks aan geeft. Beide vakjes blijven spier wit.. zo frustrerend...

Het zou indd een geluks treffer zijn ja.. geloof er nu ook steeds minder in.. denk dat ik mezelf gek maak ook met alles wat ik nu voel.. al die klachten hangen natuurlijk ook gewoon samen met een evt menstruatie.
Wacht maar af tot het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk he, dat wachten. Hopelijk snel duidelijkheid Popje!

We hebben ons best gedaan afgelopen dagen, nu dus ook maar weer in de wachtmodus. Merk dat mijn vriend er nu ook helemaal mee bezig is. Zit continu te vissen of ik al wat merk en wanneer we kunnen testen, etc. Ik ben nu degene die de rust moet bewaren, haha.

Merk dat ik toch ook wel een beetje nerveus wordt door de Action testen hoor. Omdat iedereen moeite had met interpreteren ga je natuurlijk toch twijfelen of ik dat dan wel goed gedaan heb. Nah ja, we'll see.

LittleMissBooks, 1e kindje, 3e ronde, NOD 7 april
Vreselijk ja dat wachten..... bah.... elke wc ronde denk ik ook, zou ik al menstruatie hebben?!.. irritant deze dagen. Bah bah.

Hier was vriend ook onrustig gister toen ik hem vertelde hoe ik me voel.. van hem moest ik een test doen terwijl ik zoiets had van: veel te vroeg!! Maar Mn dochter kwam ermee aan rennen ( snapt er niks van, noemt t een spuit haha) en Mn vriend vond dat ik m gewoon moest doen..
dacht juist dat ik degene was die er zenuwen van had hahahahaha.
Succes weer op t wachtbankje littlemissbooks! Je hebt je best gedaan.. afwachten nu maar weer.. ga hard duimen!!!
Popje ik blijf duimen dat het te vroeg was en dat er toch een streepje in de komende dagen tevoorschijn komt :lol: Het zou inderdaad wel een gelukstreffer zijn, zoals Muziekuiltje zegt!

LittleMissBooks welkom op de wachtbank! Héél veel succes de komende dagen! Het is wel leuk dat manlief zo enthousiast is, het is toch zo'n fijn gevoel wanneer het beebje langs 2 kanten zo gewenst is :flirting:

Fenne ik begrijp helemaal dat die dagen even rust bieden! Niet op zoek naar een ei, gewoon rustig wijntjes drinken en sushi eten, geen zwangerschapssymptomen spotten :popcorn: Ik wens je nog alle rust toe voor zo lang het kan!

Muziekuiltje Jij nog eitjes aan het spotten? Succes nog!
Ja alatariel ik ga steeds meer denken dat ik mezelf voor de gek hou en de symptomen gewoon samenhangen met Mn menstruatie..... voel me zo dom!
Kans is zo klein na 1x s*ks pas 3 dagen na eisprong.....
hou me maar voor dat ik ongesteld ga worden.. Mn buik zeurt ook meer deze morgen dus ik denk nu echt dat het door gaat zetten.. voor niks getest en die stomme zenuwen ervoor gehad. Bah.
Blij als ik weer even net als Fenne even nergens mee bezig hoef te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden 😁
Mag ik aansluiten?
Ik ben 1 december gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden.
Om inzicht te krijgen ben ik sinds vorige maand ovulatietesten gaan gebruiken, maar goed ook want de keren ervoor hebben we geklust naast de eisprong.
Ik moet zeggen dat ik dit wel prettig vind dat je weet wanneer het het juiste moment is.

We hebben zondag geklust en maandag geklust (zaterdag en gisteren dinsdag niet) heeft het nog zin om vanavond te klussen?
Kan ik ook een foto toevoegen aan het bericht hier? 😁
Dit is voor ons dus de 2e ronde met ovulatietesten. Wat is jullie ervaring?

Liefs bo
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden 😁
Mag ik aansluiten?
Ik ben 1 december gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden.
Om inzicht te krijgen ben ik sinds vorige maand ovulatietesten gaan gebruiken, maar goed ook want de keren ervoor hebben we geklust naast de eisprong.
Ik moet zeggen dat ik dit wel prettig vind dat je weet wanneer het het juiste moment is.

We hebben zondag geklust en maandag geklust (zaterdag en gisteren dinsdag niet) heeft het nog zin om vanavond te klussen?
Kan ik ook een foto toevoegen aan het bericht hier? 😁
Dit is voor ons dus de 2e ronde met ovulatietesten. Wat is jullie ervaring?

Liefs bo
Welkom Bo!

Tuurlijk mag je aansluiten. Gezellig.
Ik heb geen ervaring met ovulatie testen maar genoeg meiden die hun ervaringen met jou kunnen delen.
Ze zeggen dat het t beste is om om de dag s*ks te hebben..
weet t ook niet zo goed.. wij zijn niet echt gefocust daarop..

Hier net toch ongesteld geworden ... krampen werden steeds heftiger vandaag en net bij wc bezoek was t daar.. helaas..
Alle reacties Link kopieren
Littlemissbooks; doen wat goed voelt! Dat is het allerbelangrijkste!

Fenne; Doen we zeker. We merken juist dat dit traject ons dichter bij elkaar blijft. Dit doe je écht samen en dat is fijn!

Popje_86; aah wat balen :hug: Ik was stiekem nog voor je aan het duimen! Heb je het er zwaar mee?

Bo30; Tuurlijk, je bent van harte welkom om mee te schrijven! Wat je zegt over de ovulatietesten herken ik wel. Ik ging af op mijn app Flo en die bleek ook niet superbetrouwbaar qua eisprong. Goed om het eens te checken mbv ovulatietesten dus :) Welke testen gebruik je? En wanneer verwacht je je NOD?

Hier nog lekker op het wachtbankje. Nog geen zenuwen, doe m'n ding en de tijd kabbelt voort. Wel pijnlijke borsten maar dit wil niet zo heel veel zeggen. We'll see! Succes allemaal!

Moes2019, ronde 18, cd21, verwachte nod 6-3, eerste kindje
Spannend weer moes!
Ik heb al vanaf eisprong altijd gevoelige borsten. En heb nu wel ondervonden dat je van alles voelt wat lijkt op evt zwangerschap maar tegendeel vanmiddag weer bewezen.
Voel me er wel prima onder. Tuurlijk wel jammer, vooral omdat ik nu dacht dat t zo kon zijn. Had nog niet eerder een test gedaan dus wel ergens beetje teleurstelling maar het is wat het is..
zit alleen nu wel te denken wanneer je uitgerekend zou zijn als t aankomende keer wel raak zou zijn.... heb cyclus van 30 dagen.. zou t dan eind dec zijn??
Alle reacties Link kopieren
Welkom Bo! Leuk dat je mee komt schrijven. Gaan jullie voor een 1e kindje?
Hopelijk zit je deze ronde beter qua timing tussen de lakens!
Moes, wat fijn dat je gewoon lekker chill op dat bankje zit, zonder stress. Ik neem aan dat je NOD 6 april is ;-)
Popje, balen meid :-(Wel beter dat het dan eerder kwam dan vrijdag. Des te sneller is het weer voorbij en kun je verder.
Littlemissbooks, wat leuk dat je vriend zo betrokken is! Keep it cool haha.

Hier zijn de CBovu.testen net bezorgd.
Vandaag was cyclusdag 13 en ben 2 dagen geleden begonnen met actiontesten.
Hopelijk komt die smiley pas wat later dit keer..(rond dag 18) dit weekend heeft hubbie nachtdienst dus is er weinig gelegenheid/behoefte voor stoeipartijen.
Alle reacties Link kopieren
Poeh ik zit beetje in een put..
Van de week ei gespot en ik klapte gewoon dicht. Zo met mn neus op de feiten en echt moeten moeten moeten ipv genieten van elkaar met wat er wellicht uit voort mag komen.
We hebben ei dus ook niet benut, ik kon het niet. Kon er niet van genieten en lukte me niet om me daar overheen te zetten.

Het testen zet de druk voor mij er zo hoog op dat er geen vrijblijvendheid meer aan is, geen ontspannenheid meer.
Op zich wel fijn om inzicht in cyclus te krijgen, hij is dus 2 dagen later dan de app. Maar die smiley was eerst aan het lachen en maakte daarna dat ik in paniek raakte.
Ze gaan dus de kast in, is voor mij niet de juiste aanpak om het zo op die manier aan te pakken.
Al doende leert men zullen we maar zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Ohwjee puzzelnien, heel begrijpelijk dat het je niet lekker zit.
Doen waar je je prettig bij voelt is het belangrijkst.
Je weet nu wel wanneer je je eisprong ong. hebt..volgende keer beter. En dan lekker zonder testen.
Wat voor de een werkt, is voor de ander dus juist onprettig. Geeft niks, volgende ronde dus gewoon wanneer jullie zin hebben..en wie weet met een positieve zwangerschapstest als gevolg.
Hi allemaal,

Oh wat een bedrijvigheid hier. Zo leuk!

Welkom Bo en veel succes deze ronde ;)

Puzzlenien jammer van deze ronde maar idd doen waar je je prettig bij voelt.

Hier vandaag een meting gehad. Ei van 19.8 dus we mogen het gezellig houden :) daarna maar weer afwachten dus zal rond 13 april mn nod hebben verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Aah Puzzlenien, ik begrijp je gevoel wel hoor. Die druk is niet fijn. De vraag is zelfs of het wel lukt als je het als 'moeten' ervaart. Dan lijkt het mij inderdaad beter om het te laten gaan en het anders aan te pakken. Knuffel vanuit hier! :hug:

Bacon, veel plezier! :moon:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, Hoe gaat het bij jullie??
Hier nog lege rondjes op de CBovu.test. Hopelijk dus aankomende week de smiley.
De tijd lijkt qua cyclus wel te kruipen. Dat in tegenstelling tot de gewone tijd, ineens is het morgen al april.

Muziekuiltje, 29jr, 2e kindje, nod 12 april
Alle reacties Link kopieren
Hier wachten wachten wachten.
Heb al een week ofzo last van gevoelige borsten, inclusief bijna fulltime harde tepels. Dit kan weer van alles zijn (aankomende menstruatie, stress, of zwanger?). De radartjes in mijn hoofd beginnen weer te draaien.

Mijn eisprong was ook 2 dagen later waardoor mijn app nu 6 april als nod aangeeft. Dat zou een cyclus van 30 dagen betekenen. Ik weet niet zo goed of mijn luteale fase nu korter is dan 14 dagen of dat ik een langere cyclus heb deze maand. Ik weet dus niet zo goed wanneer ik evt moet testen. Als ik uit zou gaan van een 'normale' cycluslengte dan zou 2 of 3 april mijn nod zijn. Iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven