Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Ik vind een cyclus ook verrekte lang duren Muziekuiltje! Het benauwt me ook wel dat het dan daarna ook weer 9 maanden duurt en dat ik misschien wel 3 kinderen wil. Maar goed het leven is niet maakbaar en dat is maar goed ook!

Moes als je het op kan brengen te wachten, zou ik toch pas 14 dagen na je ei testen. Dan heb je de meest betrouwbare test. Mocht je LF korter zijn, word je of al eerder ongesteld en weet je het ook gelijk of je hebt dus daarna ook gewoon een positieve test en minder kans op een valse negatieve test. Als je me nog kan volgen...
Alle reacties Link kopieren
Tja die 14 dagen schijnt erg achterhaald te zijn.
Wachten met testen tot je echt overtijd bent is natuurlijk het verstandigst. Maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ;-)
Nog even volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Ps..die borsten klinkt wel erg typerend hoor!
Ik zou overigens wel mijn 'eigen' cyclus lengte aanhouden en niet de 'in de boeken beschreven' LH fase van 14 dagen dus.
Ik duim voor je!
Littlemissbooks, voor jou begint het ook op te schieten..spannend!
Voor iedereen op het wachtbankje, hang in there en voor degene die een bezige tijd in het vooruitzicht hebben, go for it!

Muziekuiltje, 29jr, 2ekindje, nod12april
Mijn borsten heb ik opgemerkt groeien iedere keer na mijn eisprong totdat ik echt menstrueer, dus bij mij is er niet zo veel aan af te leiden helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat heel erg, dat van die cyclus die zo lang duurt, Fenne28 en Muziekuiltje!

Vooralsnog is het bij mij wel rustig met 'symptomen spotten' gelukkig. Afgelopen cycli voelde ik ruim een week van tevoren al dat de ongesteldheid er weer aan zat te komen (al hoopte ik natuurlijk dat dat juist geen ongesteldheid zou worden), maar nu heb ik nog nergens last van. Heel relaxt wel. Merk ook dat ik er daardoor wel veel minder mee bezig ben.

LittleMissBooks, 31jr, 1e kindje, nod 7 april
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over mezelf niet echt een update. Of ja ik zit enorm in een twijfel situatie. Twijfel of dit het wel is voor mij, of ik de juiste keuze heb gemaakt etc. Daar wil ik jullie niet mee lastig vallen. Het is vooral chaos in mijn hoofd. Hoe dit verder gaat geen idee. Ik zal hier denk ik wat minder actief meeschrijven.

Hoop op veel positieve testen voor iedereen in de komende weken!
Alle reacties Link kopieren
Hmm cyclusdag 20 hier en nog geen smiley. Ik ben op dag 10 of 11 begonnen met testen en voorheen rond dag 18 een positieve ovu.test.
Over ongeveer 9 dagen zou ik ongesteld moeten worden. Het wordt nu dus wel spannend..zijn er meer dames met een late ovulatie?
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag ongesteld geworden, weer netjes een cyclus gehad van 27 dagen dus.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. De gevoelige borsten zeggen blijkbaar niks :mrgreen:

Blijf positief Puzzlenien! :hug: :heart:

Heb je afleiding voor de komende dagen Muziekuiltje?
Had ik ook tijdens mijn vorige cyclus Muziekuiltje. Toen kwam de smiley pas op dag 22 ofzo, maar toen was mijn cyclus ook plotseling 4 dagen langer. Dus gewoon maar afwachten.
Ik ga morgen weer beginnen met de ovulatie testen. Het relaxte gevoel van de afgelopen twee weken ben ik nu al kwijt haha.
Aah jammer Moes! Toch balen! Knuffel voor jou!
Wat balen moes.
Hier krijg ik altijd na Mn eisprong hele gevoelige borsten.. zegt dus bij mij ook niks.. helaas.. had ook afgelopen maand al week vantevoren krampjes en plopjes in Mn buik. Dacht echt dat er wat gaande was maar helaas..
hier even rustig nu.. pas rond 12de eisprong.
Waar heb je twijfels over puzzlenien?
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer moes :-( Nette cyclus maar daar koop je nu niks voor..op naar de volgende dan maar weer.
Fenne, ik blijf gewoon doortesten en ergens ben ik wel blij.
Mijn man heeft vandaag een implantaat ter vervanging van z'n voortand gekregen. Een fikse behandeling met een gezwollen en pijnlijke mond als gevolg.
Morgen/overmorgen zou dus prima uitkomen :-) we wachten maar gewoon af..

Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, nod 12-4
Alle reacties Link kopieren
Jammer Moes! Altijd even balen he!
Succes Muziekuiltje - Hopelijk voelt je man zich weer opperbest vandaag/morgen.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik wil dit graag even aan jullie voorleggen.
Mijn menstruatie is al heel mijn leven vrij heftig. Hierdoor ben ik al jong aan de pil gegaan zodat dit iets minder werd. Nog steeds heb ik heftige buikkrampen, veel bloedverlies en zijn de eerste dagen (3/4) erg pijnlijk.
Nu ben ik gisteren ongesteld geworden, 9 dagen na mijn ovulatie. Maar... het is bij lange niet zo erg als normaal. Vrijwel geen last van buikkrampen en veeeeeel minder bloedverlies (normaal moet ik elke 2/3 uur wisselen, nu niet zoveel verlies) .

Zou dit (ik durf het bijna niet hardop te denken) een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Vriendlief vind het ook vreemd, hij is ook niet anders gewend dan dat het vanaf de eerste druppel bloed helemaal los gaat. Misschien morgen test doen als het niet doorzet of maak ik me echt te druk?
Voor zo ver ik weet, heb je bij een innestelingsbloeding maar een paar druppels bloedverlies. Ook heeft maar 10 procent van de vrouwen ofzo hier last van.

Gewoon nog een dagje afwachten, mocht het niet doorzetten zoals je gewend bent, kun je altijd een testje doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Fenne. Wat ik heb gelezen over innestelingsbloed is dat het woordje bloed wat overdreven is. Door 1 druppeltje, wordt de vaginale afscheiding een beetje roze/rood van kleur maar meer dan misschien 2 druppels is het geloof ik niet.
Door deze verandering in je gewoonlijke patroon, snap ik goed dat je ineens toch aan deze mogelijkheid denkt. Het zou echt waarzinnig zijn voor jullie!!

Van een vriendin weet ik dat ze in de prille zwangerschap (5 a 6 weken) wel wat bloeding heeft gehad. Achteraf bleek het vruchtje gelukkig wel goed te zitten.

Afwachten is denk ik op het moment toch het beste..

Hier nogsteeds geen smiley, intussen wordt ik er ongedurig van eerlijk gezegd. Ook totaal niet het gevoel dat er ook maar iets gaande is ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Jullie hadden natuurlijk gelijk! Gewoon ongesteld :@@:
inmiddels al een smiley muziekuiltje? Kan zijn dat je eisprong een maand overslaat..

Hoe is het verder bij iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Balen moes..ik was er al een beetje bang voor.
Hier morgen nog 1ovu. test en dan geef ik het op..Vanavond ook pas sinds tijden dat we elkaar weer zien en tegelijk in bed liggen dusja dan laat ik het maar los..
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer Moes! Wat vervelend Muziekuiltje. Zo'n ovutest zou juist meer helderheid moeten bieden. Hopelijk morgen toch nog een smiley.

Ik zit twee dagen voor mijn NOD. Nog steeds weinig klachten, maar de klachten die ik heb neigen naar ongesteldheid. Ik wacht af. Als ik zondag niet ongesteld ben, gooi ik er een testje tegenaan. You never know.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Littlemissbooks..ik hoop voor je dat je straks een positieve test in handen hebt!!
Popje..jij nog even aan het genieten van de zorgloze periode of kijk je alweer uit naar de ' 'drukke' tijd rond de 12e april?
Bo en Bacon, hoeissie bij jullie?
Oh balen Moes!

Volgens mijn app heb ik vandaag mijn eisprong maar ik vertrouw dat ding voor geen meter want ik lees zo vaak dat het niet betrouwbaar is.

Ik heb ovulatietesten in de kast liggen, gekocht nadat ik zo baalde vorige maand. Ik ga ze denk ik toch niet gebruiken deze maand. Dan had ik voor het mooie al moeten beginnen en ik en vriend werken op het moment veel langs elkaar heen (allebei onregelmatig) waardoor we elkaar niet veel zien of heel moe zijn. Wil er dan ook geen druk op leggen om te 'moeten' seksen, daar wordt het ook niet leuker van. Gelukkig is het maar voor 3 weken dat we tegelijk zo ongelukkig qua werktijden zitten.

Dus deze maand maar weer op goed geluk, met de wetenschap dat de kans klein is omdat we weinig seks hebben deze maand.

Echteliefde, 26 jaar, nod 20-04
Alle reacties Link kopieren
Echteliefde, wat goed dat je het deze ronde voor julliezelf gewoon 'losjes' wilt houden.
Het soms langs elkaar heen leven en soms te weinig puf/gelegenheid hebben is herkenbaar.
Een toevalstreffer zou superleuk zijn! Vaak is de ovulatie pas later dan apps aangeven. Dat zou in jou geval gunstig zijn. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hier eindelijk iets positiefs te melden! Ik ben in januari begonnen ben met hormooninjecties, maar had de eerste ronde overstimulatie. Nu eindelijke een tweede lange ronde achter de rug, maar wel twee follikels! Eindelijk eerste poging na bijna drie maanden. Mijn NOD is 17 april.
Goed nieuws Sassefras_ :winkie:
Nu duimen dat deze poging raak gaat zijn!
Alle reacties Link kopieren
Sassefras, wat goed!! Succes deze ronde :-)

Littlemissbooks, jou NOD is vandaag hè, spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven