Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Jammer LMB! Ik snap dat de teleurstelling dan toch iets groter is.

Ik ga morgen weer beginnen met de ovulatie testen. Daar kijk ik niet naar uit :(
Jammer LMB! Helemaal omdat je er zon goed gevoel bij had. Nu maar hopen dat het deze ronde lukt!

Oh ovulatietesten, ik vond dat echt heel vervelend. Succes Fenne!

Ik zit op het wachtbankje.. omdat ik de laatste 2x zo onregelmatig was, weet ik even niet wanneer mijn nod is maar ik gok rond 8 juli. Ik heb deze maand tot nu toe extra veel gesekst voor de zekerheid :proud:
Alle reacties Link kopieren
Succes met de testen Fenne! Hopelijk snel duidelijkheid deze ronde.
En jij succes met wachten, Echteliefde.

Ik had inderdaad ovulatietesten gebruikt. Lijkt ook gewerkt te hebben, want heb - volgens mij - een vroege miskraam gehad. Mijn ongesteldheid is veel heftiger en had vooral vannacht veel buikpijn (kon amper ademhalen). Misselijk en licht in mijn hoofd na de hele nacht gespookt te hebben. Stiekem vind ik het wel een geruststellend idee dat ik dus blijkbaar wel zwanger kan worden, maar ook wel heftig zoiets...
Nou mijn vermoeden klopte. Na eerst niets te zien, zat daar ineens een follikel van 11 mm. Na 3 dagen echter maar 1 mm gegroeid, en 3 dagen later ineens weer weg. Nu eerst maar eens op vakantie. Daarom ook aan de pilstrip ipv de provera, omdat ik daar echt slecht op reageer. En dan na mijn vakantie direct starten met het spuiten van puregon. Vind het eng, maar ben blij dat ik eindelijk een stap verder kan.

@Echte liefde spannend nog maar een weekje geduld. Duimen draaien!
anoniem_64538b82aeffa wijzigde dit bericht op 01-07-2019 13:30
Reden: Spelfout
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even kort bericht/vraag.
Ik heb nog ongeveer 10 teststrips van de clearblue 2 dagen piek liggen. Kan ik hier iemand blij mee maken?

Volgens mij moet het mogelijk zijn mij dan een prive bericht te sturen. dan stuur ik ze op.
LMB beetje dat is dubbel zeg. Fijn om te weten dat je zwanger kunt raken maar wel echt klote dat je nu waarschijnlijk een miskraam hebt. Sterkte en hopelijk voel je je niet meer zo beroerd. Heb je er psychisch last van?

Bacon, dat heb je goed aangevoeld. Jammer dat het zo gaat, wel fijn dat je nu weet hoe je verder gaat na de vakantie. Alvast een heel fijne vakantie, geniet er van!

Puzzlenien, lief aangeboden. Ik zelf heb nog een voorraadje voor het geval ik ze toch weer wil gebruiken. Ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, hoe is het met jullie? Nog nieuws?
Stil hier inderdaad! Vakantie modus :) ik zit sinds gisteren op het wachtbankje. Keurig zaterdag een positieve ovulatie test zoals verwacht. Dat vond ik toch wel heel fijn! Dus we hebben weer een poging gewaagd :)

Hoe is het bij jou LMB? Beetje bijgekomen van de teleurstelling?

Echte Liefde is jouw NOD niet nu ongeveer of zit ik er helemaal naast?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Fenne! Hoe gaat het wachten? :)

Vanmorgen ook positieve ovulatietest, dus vanavond en dit weekend maar even aan de bak. :heart:
Fenne, mijn nod had ik inderdaad deze week verwacht maar nog geen menstruatie en afgelopen maandag ook geen positieve test dus ik wacht nog even af. Heb ook geen zwangerschaps- of opkomende menstruatiesymptomen dus ik heb weer een lange cyclus denk ik.
Veel plezier LMB ;) Ik vind het wachten deze keer weer lastig! Dit weekend niet zo veel te doen, dus veel te veel tijd om te fantaseren.

Toch wel spannend Echteliefde, het kan een lange cyclus zijn.... maar ook toch een zwangerschap :) Ga je binnenkort nog een keer testen?
Succes met wachten LMB en Fenne!

Ik ga maandag weer testen als ik voor die tijd geen menstruatie heb gehad. Ik verwacht niks omdat ik niks bijzonders voel dus ik heb geen testdrang gelukkig. Als ik wat zou voelen zou ik dagelijks testen denk ik, haha. Ik ga voor nu uit van een lange cyclus omdat mijn afgelopen 2 keren zo kort en lang waren vergeleken met de regelmatige cycli daarvoor.
Ik verwacht er ook niet al te veel van deze keer merk ik. Alleen de hoop is er toch en dan voelt het toch een beetje tegenstrijdig om een wijntje te drinken. Gelukkig drink ik al helemaal niet veel meer, maar toch...
Ik drink ook niet veel maar af en toe een wijntje neem ik wel. Ik ben al vanaf december aan het proberen om zwanger te worden, tot nu toe zonder resultaat. Stel het duurt nog een jaar, dan zou je ruim anderhalfjaar niks gedronken hebben voor 'niks'. Nou ja, niet niks, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Ik wil niet mijn leven laten beheersen door het zwanger willen worden dus zolang ik geen positieve test heb gezien, doe ik maar wat ik altijd doe. Daar hoort af en toe een wijntje, sushi of carpaccio ook bij.

Uiteraard moet iedereen zelf weten wat ze doet, maar dit is hoe ik er in sta.
Zo sta ik er ook in hoor Echte Liefde! Maar volgend weekend wat feestjes en dan heb ik maandag mijn NOD, hoe dichter bij de NOD vind ik het lastiger.
Voor de rest doe ik gewoon mijn ding, afgelopen week nog een heerlijk rood biefstukje op :)
Ben jij heel regelmatig Fenne? Anders voor het eerste feestje een vroege test doen voor de zekerheid? Die van CB mag volgens mij 6 dagen voor nod, maar ik zou zo dicht mogelijk op de nod gaan zitten voor de nauwkeurigste uitslag.
Ik ben niet super regelmatig in algemene zin, maar ik heb mijn eisprong gevonden. Dus ik weet nu wel wanneer ik zou moeten menstrueren.
Ik wacht nog even af en ga tegen het weekend gewoon op mijn gevoel af. Meestal heb ik al vrij vroeg door dat er gewoon een menstruatie aan komt ;)
Dag 36, negatieve zwangerschapstest en ook nog geen menstruatie dus schijnbaar weer een (erg) lange cyclus. Hopelijk snel ongesteld zodat ik verder kan.

Succes met afwachten LMB en Fenne!
Wat vervelend Echte Liefde! Ik heb er ook 2 hele afwijkende cycli tussen gehad, maar door de ovulatie testen wist ik dit al een eindje voor mijn menstruatie. Om er nog even twee dooddoeners in te gooien: geduld is een schone zaak en wachten wordt beloond. Laten we het daar op houden!
Haha thanks voor de dooddoeners Fenne, laten we hopen dat dat zo is!

Ik ben inmiddels ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Ik duim voor jou en de anderen die wachten.
Kun je in ieder geval weer beginnen met een nieuwe cyclus. Zit er nog geen regelmaat in Echteliefde?

Ik had vanochtend ook weer het lichtroze wc papiertje vast :( Ik baal er toch wel echt van, al wordt de hoop iedere ronde minder. Ik zit er over te denken maandag toch de huisarts maar eens te bellen. Ik ben vorig jaar september gestopt met anti conceptie, nu eigenlijk wel redelijk constant met een cyclus van 31 dagen. Ik vind ook steeds mijn ei sprong, dus ik begin toch wel onzeker te worden. Ik heb verschillende buikoperaties achter de rug, dus misschien toch ergens een verkleving of wat littekenweefsel rondom mijn eileiders. Ze hadden wel gezegd dat de kans daarop klein is, maar toch...
Ik ga dit weekend even goed genieten van mijn feestjes en me bezinnen op de volgende stap.
Ooh balen Fenne! In jouw geval zou ik ook eerder de huisarts willen bellen denk ik. Dus als je daar voor kiest, is dat in mijn ogen volledig begrijpelijk. Ik hoop dat je erg van je feestjes hebt kunnen genieten! Heel veel succes in de komende ronde. We blijven hopen!

Een vriendin heeft me vanmorgen verteld dat ze zwanger is. Ik gun het haar van harte maar merk toch dat ik het jammer vindt dat het bij mij nog niet gelukt is en dat het bij haar zo snel ging (3mnd korter bezig dan wij). Ik was heel nuchter dus nu viel het me toch een beetje van mezelf tegen dat ik zo dacht. Ik weet ook wel dat het bij de een langer duurt dan bij de ander en dat ik rustig moet afwachten. Gelukkig lukt het me wel heel blij voor haar te zijn. Ik ben (gelukkig) niet jaloers. Ik wil namelijk niet haar baby, ik wil mijn (onze) baby.

Mijn cyclus is mij onduidelijk, tot nu toe: 29-29-32-32-29-35-18-35 dagen. Ik werd dan dus de laatste keer op dag 36 ongesteld maar die telt dan weer als eerste cyclusdag in de volgende ronde, volgens mijn app waarin ik het bijhoud.
Volgens Google is het pas onregelmatig als het eerder dan 21 of later dan 36 dagen komt. Als dat zo is, ben ik maar 1x onregelmatig geweest. Ik noem het zelf onregelmatig omdat ik niet weet wanneer het komt. Het was natuurlijk 29-32 dagen en toen opeens niet meer. Ik ga nu maar van 35 dagen uit denk ik.

Ik heb in 2 cycli ovutesten gebruikt maar geen ei gevonden dus dat leverde alleen maar stress op. Omdat ik wel steeds ongesteld word binnen het aantal dagen dat 'mag' ga ik er vanuit dat ik wel een eisprong heb en probeer ik elke 2 a 3 dagen seks te hebben.

Genoeg ego post zo.

Hoe gaat het met de anderen?
Wat rot Fenne! Heeft het intussen doorgezet? Hopelijk heb je toch goed kunnen genieten van je feestjes afgelopen weekend!
Snap dat je er wel onzeker van wordt, ik denk dat je huisarts bellen zeker geen kwaad kan als je dit kan geruststellen. Volgens mij maakt de stress het ook allemaal niet beter, en misschien kan dit wat onzekerheid wegnemen?

Ook voor jou wel jammer Echteliefde, zeker als je cyclus zo wispelturig blijft en je ook met de ovu testen toen geen ei gevonden hebt. Ik begrijp je gevoel wel naar je vriendin toe, vind dat je er nog heel nuchter over blijft! Zelfs als je jaloers bent, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je het haar niet gunt, je wilt het gewoon ook heel graag voor jezelf ervaren. En dat is iets heel normaal denk ik: mijn schoonzus was in januari zwanger, net toen wij de eerste maand beslisten van ervoor te gaan, en zelfs TOEN had ik al een lichte steek van teleurstelling dat zij meteen zwanger bleek. Mijn gedachten gingen meteen naar "straks heeft zij al een baby vast binnen 9 maanden en ben ik nog aan het proberen". Zodra je beslist om voor een kindje te gaan, wil je die natuurlijk liefst vandaag al in je armen hebben :-)

Hoe zit het met de andere dames?

Veel succes in de komende weken voor wie dat nodig heeft!
Hoi iedereen, hoe gaat het met jullie? Is er nog nieuws? :-]
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik check af en toe de berichtjes hier terwijl ik geniet van een aantal weken vakantie. Maar helaas lees ik dat ik nog niemand kan feliciteren.

Hier inmiddels 2,5 maand verder na het hele miskraam-debacle.. en nog steeds positieve zwangerschapstesten. Oftewel, we zitten er nog midden in.
Eind augustus ben ik pas weer terug van vakantie, dus dan kan ik pas naar de gyn. Wat ze me ook adviseerde als ik nog niet ongesteld ben geweest. Het is killing. En lekker de omgekeerde wereld ook; jullie willen twee dikke strepen, ik verlang naar spier en spierwit 😔

Gelukkig kan ik me er op vakantie redelijk vanaf zetten en geniet ik van het leven. ;)

Succes meisjes! Dikke knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven