Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.
zondag 7 juli 2019 om 10:09
Ons clubje is VOL!
Naam | Leeftijd | Begin | Hoeveelste kind | HNOD | Zwanger | Uitgerekende datum |
---|---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | 1e | 28 juli | ![]() | 5 apr 2020 |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | 2e | |||
Snunnie | 28 | Aug 2019 | 1e | |||
Evin | 37 | Juli 2019 | 1e | 4 sep | ||
Regina | 36 | Juli 2019 | 3e | 31 aug | ||
Paardenbloem88 | 28 | Juni/juli 2019 | 7 sep | |||
Parker | 28 | Juni/juli 2019 | 1e | 17 sep | ||
Mila37 | 38 | Juni/juli 2019 | 3e | 2/3 sep | ||
Ladenkastje87 | 31 | Juli/aug 2019 | 1e | 12 aug | ![]() | 22 apr 2020 |
_Melon | 29 | Juli/aug 2019 | 2e | 11 sep? | ||
Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | 3e | 31 aug | ||
Emanina | 30 | Juli 2019 | 1e | 30 aug | ||
Sjemm | 29 | Juli 2019 | 2e | 13 aug | ![]() | 23 apr 2020 |
Saphesh | 29 | Aug2019 | 1e | ![]() | ||
DeKenau | 36 | Juli2019 | 2e | 8 sep |
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:12
Ja heel zeker. Ik ben al jaren heel stabiel qua cyclus, altijd na 29 dagen. Dus heeeel gek. Waarschijnlijk gewoon nog te weinig Hcg. Daarom schrok ik ook van de positieve test, omdat ik dacht dat het vals alarm was.

dinsdag 6 augustus 2019 om 20:21
Regina, oooo ook nog echt eens een reëele kans dat jullie een tweeling maken!
Zet 'm op, ik snap dat dat echt heel leuk zou zijn! Je man went vast wel aan 't idee 
Emanina, aah balen zeg. Echt dezelfde dag van het testen ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde dan maar!
Greendale, ah dat is fijn als je dat precies weet. Ik nog niet natuurlijk. Pas de eerste maand na stop met pil. Dus kan alle kanten op!

Emanina, aah balen zeg. Echt dezelfde dag van het testen ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde dan maar!
Greendale, ah dat is fijn als je dat precies weet. Ik nog niet natuurlijk. Pas de eerste maand na stop met pil. Dus kan alle kanten op!
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:27
Oh nee emanina! Balen! Nou ja, op naar de volgende ronde.
Haha, ja daarom moest ik wel lachen om heksje (zoals we haar liefkozend noemen ondertussen). Met haar vijf jaar is ze zich niet zo bewust van tweelingen. En al helemaal niet dat we die in de familie hebben natuurlijk.
De dames met hnod op 12 aug. Dat is de geboortedag van mijn oudste telg. Het moet geluk brengen, haha.
Haha, ja daarom moest ik wel lachen om heksje (zoals we haar liefkozend noemen ondertussen). Met haar vijf jaar is ze zich niet zo bewust van tweelingen. En al helemaal niet dat we die in de familie hebben natuurlijk.
De dames met hnod op 12 aug. Dat is de geboortedag van mijn oudste telg. Het moet geluk brengen, haha.

dinsdag 6 augustus 2019 om 21:04
@Emania jammer. Op naar ronde 2!
@Regina, dus jullie hebben ook bijna een verjaardag. Wij zondag van de oudste! Zou wat zijn als je nog een tweeling kreeg nu. Van 2 naar 4 kids lijkt me echt een hele stap
We waren zondag naar de dierentuin toen zag mijn man ook een gezin meiden van zo'n 6 en 4 jaar en een meisjestweeling van ong 1,5 jaar. Hij zei nog, als je dat ziet zou je bijna niet meer voor een 3e durven gaan haha.
We waren in de auto afgelopen week wat aan het brainstormen over namen. We zijn er volgens mij wel al over uit
Nu nog zwanger worden haha. Was bij de oudste 2 altijd bang dat een bekende die voor ons ging bevallen dezelfde naam zou hebben.
@Regina, dus jullie hebben ook bijna een verjaardag. Wij zondag van de oudste! Zou wat zijn als je nog een tweeling kreeg nu. Van 2 naar 4 kids lijkt me echt een hele stap
We waren in de auto afgelopen week wat aan het brainstormen over namen. We zijn er volgens mij wel al over uit
dinsdag 6 augustus 2019 om 21:07
dinsdag 6 augustus 2019 om 21:42
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:10
Emanina, ik ben pas begin juli gestopt met de pil dus heb nog geen zicht op mijn cyclus helaas.
En al namen ja joh? Regina ook? Superleuk, maar in die fase zit ik nog niet met mijn vriend. Hij wil eerst maar eens zeker weten dat we een kindje krijgen en dan eens na gaan denken (of gaan praten met mij) over namen. Tja.
Ik heb zelf natuurlijk wel al een klein lijstje gecreëerd.
Gefeliciteerd met jullie kids alvast!
En al namen ja joh? Regina ook? Superleuk, maar in die fase zit ik nog niet met mijn vriend. Hij wil eerst maar eens zeker weten dat we een kindje krijgen en dan eens na gaan denken (of gaan praten met mij) over namen. Tja.
Ik heb zelf natuurlijk wel al een klein lijstje gecreëerd.

Gefeliciteerd met jullie kids alvast!
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:12
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:16
Leuk je die namenapps! Denk ook dat het nog kan veranderen als het zover is, maar je kunt al wat favorieten hebben of in bepaalde richting denken. Ik vind het moeilijk hoor. Ik zou iets origineels willen, maar nog wel normaal uit te spreken en te lezen en 'simpel' klinkend. En tja, feit is gewoon dat weinig meer origineel is in 't leven natuurlijk.
woensdag 7 augustus 2019 om 09:53
Evin schreef: ↑06-08-2019 22:16Leuk je die namenapps! Denk ook dat het nog kan veranderen als het zover is, maar je kunt al wat favorieten hebben of in bepaalde richting denken. Ik vind het moeilijk hoor. Ik zou iets origineels willen, maar nog wel normaal uit te spreken en te lezen en 'simpel' klinkend. En tja, feit is gewoon dat weinig meer origineel is in 't leven natuurlijk.
Ja daarom, en je weet ook niet wat de invloed van de hormonen gaat zijn nog hahaha. Wij willen ook gewoon een simpele naam die makkelijk te lezen/schrijven en uit te spreken is. Het moet wel bij de andere twee passen ook.

woensdag 7 augustus 2019 om 11:50
Goedemorgen dames
Hier heeft de menstruatie zich weer aangemeld.
Gelukkig wel weer een beetje de regelmaat erin na een tussentijdse bloeding die uitmonden in een cyclus van 43 dagen
Toen 25, 28
En nu 26 dagen
mijn hnod zal rond 2/3 sept zijn
Volgens mij weer redelijk stabiel om het maar zo te noemen.
Bedankt voor alle reacties
Ik ben er natuurlijk volop mee bezig alleen nu door de vakantie stagneert het een beetje.
Maandag gesprek gehad met kinderarts en gister met zijn fysio
Hun zullen beide aansluiten bij het volgende ihi gesprek dus dat is gunstig.
Ik ben nog niet bezig met namen maar als het zover mag zijn moet het wel bij de namen van de heren passen.
Ik houd van redelijk korte stoere simpele namen.
Mijn knullen heten Robin en Jesse
Ik wou voor een meisje altijd Mila maar nu heb ik een hond die zo heet dus die vlieger gaat niet meer op
evin dat is even aankijken hoe je cyclus verloopt zo na de pil weer.
Weet je nog hoe die ongeveer was voor je aan de pil ging?
Verder lekker aan het genieten van je vakantie? Ondernemen jullie ook dingen of is het echt in de relax stand?
regina ook al een puber in de maak. Merk je daar al wat van?
Hier is de oudste 13 mijn hemel, de puberhormonen gieren door zijn lijf.
Heb dan wel het besef ohwww mijn ouders met mij
greendale leuk al die reacties
Ben je van plan zo een 9 maanden dagboek bij te gaan houden?
Ik zit met de boys in jump one
Op de tel dus kan niet goed alle reacties terug lezen, sorry daarvoor wil niemand overslaan.
Hier heeft de menstruatie zich weer aangemeld.
Gelukkig wel weer een beetje de regelmaat erin na een tussentijdse bloeding die uitmonden in een cyclus van 43 dagen
Toen 25, 28
En nu 26 dagen
mijn hnod zal rond 2/3 sept zijn
Volgens mij weer redelijk stabiel om het maar zo te noemen.
Bedankt voor alle reacties
Ik ben er natuurlijk volop mee bezig alleen nu door de vakantie stagneert het een beetje.
Maandag gesprek gehad met kinderarts en gister met zijn fysio
Hun zullen beide aansluiten bij het volgende ihi gesprek dus dat is gunstig.
Ik ben nog niet bezig met namen maar als het zover mag zijn moet het wel bij de namen van de heren passen.
Ik houd van redelijk korte stoere simpele namen.
Mijn knullen heten Robin en Jesse
Ik wou voor een meisje altijd Mila maar nu heb ik een hond die zo heet dus die vlieger gaat niet meer op

evin dat is even aankijken hoe je cyclus verloopt zo na de pil weer.
Weet je nog hoe die ongeveer was voor je aan de pil ging?
Verder lekker aan het genieten van je vakantie? Ondernemen jullie ook dingen of is het echt in de relax stand?
regina ook al een puber in de maak. Merk je daar al wat van?
Hier is de oudste 13 mijn hemel, de puberhormonen gieren door zijn lijf.
Heb dan wel het besef ohwww mijn ouders met mij

greendale leuk al die reacties
Ben je van plan zo een 9 maanden dagboek bij te gaan houden?
Ik zit met de boys in jump one
Op de tel dus kan niet goed alle reacties terug lezen, sorry daarvoor wil niemand overslaan.

woensdag 7 augustus 2019 om 16:54
woensdag 7 augustus 2019 om 18:58
Ladenkastje87 schreef: ↑07-08-2019 16:07Om even heel brutaalhebben de meiden met puber kinderen een nieuwe relatie of zijn de komende baby’s nakomertjes.
Beide prima natuurlijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig! Ik geef het toe![]()
Haha geen probleem hoor. Nieuwe relatie, mijn man heeft nog geen kinderen en ik heb er twee.

woensdag 7 augustus 2019 om 19:25
woensdag 7 augustus 2019 om 19:58
Mila37 schreef: ↑07-08-2019 19:25greendale is erg leuk om te doen. Althans dat vond ik, heb het bij beide gedaan. Ook een bijpassend vervolg met mijn eerste 5 jaar.
Leuk voor in de geboortedoos die ik voor beide heb.
regina grappig zelfde situatie
Nieuwe relatie
Partner geen kinderen
En 2 knullen
Jij ook toch?
Ja bijna hetzelfde, haha. Ik heb een jongen en een meisje. Mijn jongen wordt maandag 11 en mijn meisje in oktober 9.

woensdag 7 augustus 2019 om 20:46
He dames,
Ik ben even afwezig geweest. Mijn menstruatie kwam afgelopen maand ineens 4 dagen later dan normaal. Ben daarna flink ziek geweest, dus misschien dat het daar mee te maken had.
Ik verwacht 13/08 mijn NOD. Omdat ik zo ziek was verwacht ik er niks van dus daarna maar van start.
Ik ga nu onder het genot van een kop thee jullie berichten bij lezen, het zijn er nog al wat.
Ik ben even afwezig geweest. Mijn menstruatie kwam afgelopen maand ineens 4 dagen later dan normaal. Ben daarna flink ziek geweest, dus misschien dat het daar mee te maken had.
Ik verwacht 13/08 mijn NOD. Omdat ik zo ziek was verwacht ik er niks van dus daarna maar van start.
Ik ga nu onder het genot van een kop thee jullie berichten bij lezen, het zijn er nog al wat.
woensdag 7 augustus 2019 om 21:19
@ Greendale: wat een super goed nieuws! Meteen in de eerste ronde raak. Voel je je goed?
@ ReginaMills: dus een 2ling
. Lijkt mij best schrikken als je een echo hebt en dat het dan ineens 2 blijken te zijn. Of 3.
@Mila: heftig voor jullie maar ook voor zoon. Kan me voorstellen dat het voor veel onrust zorgt. Veel uitzoeken/regelen ed. Mogen scholen zomaar weigeren ivm geen plek? Vervelend nu de vakantie periode er tussen zit maar ik hoop dat jullie snel en fijne plek voor zoon vinden.
HNOD, fantastisch! Die houden we er in. Mijn HNOD is 13/08(geeft de app aan). Omdat mijn vorige cyclus ineens langer was weet ik het niet zeker.
Wij hebben wel een lijstje met namen die we mooi vinden, maar we zijn slecht in keuzes maken. Bij ons eerste kindje hebben we de knoop pas definitief doorgehakt toen ik opgenomen was in het ziekenhuis voor inleiden.
Willen jullie weten wat het word mocht je zwanger zijn?
@ ReginaMills: dus een 2ling

@Mila: heftig voor jullie maar ook voor zoon. Kan me voorstellen dat het voor veel onrust zorgt. Veel uitzoeken/regelen ed. Mogen scholen zomaar weigeren ivm geen plek? Vervelend nu de vakantie periode er tussen zit maar ik hoop dat jullie snel en fijne plek voor zoon vinden.
HNOD, fantastisch! Die houden we er in. Mijn HNOD is 13/08(geeft de app aan). Omdat mijn vorige cyclus ineens langer was weet ik het niet zeker.
Wij hebben wel een lijstje met namen die we mooi vinden, maar we zijn slecht in keuzes maken. Bij ons eerste kindje hebben we de knoop pas definitief doorgehakt toen ik opgenomen was in het ziekenhuis voor inleiden.
Willen jullie weten wat het word mocht je zwanger zijn?
woensdag 7 augustus 2019 om 21:42
Sjemm, hoe oud is jullie eerste nu? (of heb je dat al eens hier neergezet..
) is de afvallende naam nu nog weer een kanshebber?
Een verrassing tot aan de geboorte lijkt me ook wel speciaal. Ik heb daar alleen het geduld niet hoor en mijn man wil het wel weten. Hij denkt dat hij een meisjespapa is dus mocht ons plan voor een derde lukken, we een 3e dochter zullen krijgen.
Een verrassing tot aan de geboorte lijkt me ook wel speciaal. Ik heb daar alleen het geduld niet hoor en mijn man wil het wel weten. Hij denkt dat hij een meisjespapa is dus mocht ons plan voor een derde lukken, we een 3e dochter zullen krijgen.
woensdag 7 augustus 2019 om 21:46