Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Evin schreef:
06-08-2019 18:48
Poeh hey, hoe het kan lopen he. Was jij zeker van je HNOD dan ook?
Ja heel zeker. Ik ben al jaren heel stabiel qua cyclus, altijd na 29 dagen. Dus heeeel gek. Waarschijnlijk gewoon nog te weinig Hcg. Daarom schrok ik ook van de positieve test, omdat ik dacht dat het vals alarm was. :proud:
Regina, oooo ook nog echt eens een reëele kans dat jullie een tweeling maken! :D Zet 'm op, ik snap dat dat echt heel leuk zou zijn! Je man went vast wel aan 't idee ;-D

Emanina, aah balen zeg. Echt dezelfde dag van het testen ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde dan maar!

Greendale, ah dat is fijn als je dat precies weet. Ik nog niet natuurlijk. Pas de eerste maand na stop met pil. Dus kan alle kanten op!
Oh nee emanina! Balen! Nou ja, op naar de volgende ronde.

Haha, ja daarom moest ik wel lachen om heksje (zoals we haar liefkozend noemen ondertussen). Met haar vijf jaar is ze zich niet zo bewust van tweelingen. En al helemaal niet dat we die in de familie hebben natuurlijk.

De dames met hnod op 12 aug. Dat is de geboortedag van mijn oudste telg. Het moet geluk brengen, haha. :)
Mijn hnod (ik moest lachen om snunnie omdat ze typte dat dat woord op hond lijkt, dat was mij nog helemaal niet opgevallen :D ) is op 1 september.

Als je morgenochtend nog niet ongesteld bent nog maar eens testen, Evin!
Geen motto
@Emania jammer. Op naar ronde 2!
@Regina, dus jullie hebben ook bijna een verjaardag. Wij zondag van de oudste! Zou wat zijn als je nog een tweeling kreeg nu. Van 2 naar 4 kids lijkt me echt een hele stap😅 We waren zondag naar de dierentuin toen zag mijn man ook een gezin meiden van zo'n 6 en 4 jaar en een meisjestweeling van ong 1,5 jaar. Hij zei nog, als je dat ziet zou je bijna niet meer voor een 3e durven gaan haha.

We waren in de auto afgelopen week wat aan het brainstormen over namen. We zijn er volgens mij wel al over uit 🙃 Nu nog zwanger worden haha. Was bij de oudste 2 altijd bang dat een bekende die voor ons ging bevallen dezelfde naam zou hebben.
Emanina, ik denk dat morgen testen nog te snel is (als het al positief kan zijn).0Ik denk dat ik beter deze week kan afwachten en als ik dan nog niet ongesteld ben, dan weer testen, in het weekend ofzo! Nou ja, ik ga het proberen uit te stellen, laten we het daarop houden. ;-D
Leuk vind ik dat Wervelwindje, over namen nadenken! Wat voor soort namen vinden jullie leuk?

Misschien had je het al eens gepost Evin, maar heb je een onregelmatige cyclus? Anders is het toch echt wel een goed teken als je morgen niet ongesteld wordt lijkt mij!
Geen motto
Alvast gefeliciteerd wervelwindje! Ja onze zoon wordt 11. Grote kerel alweer. ❤️

Wij zijn er ook wel uit qua namen. We hebben een meisjesnaam en een jongensnaam. Maar goed..eerst maar eens zwanger worden.
Emanina, ik ben pas begin juli gestopt met de pil dus heb nog geen zicht op mijn cyclus helaas.

En al namen ja joh? Regina ook? Superleuk, maar in die fase zit ik nog niet met mijn vriend. Hij wil eerst maar eens zeker weten dat we een kindje krijgen en dan eens na gaan denken (of gaan praten met mij) over namen. Tja.
Ik heb zelf natuurlijk wel al een klein lijstje gecreëerd. :biggrin:

Gefeliciteerd met jullie kids alvast!
Haha, ja we gingen die namenapp doen en toen waren we er vrij snel uit. Maar..ik sluit niet uit dat het tijdens een eventuele zwangerschap (want wie weet lukt het niet meer, je weet het niet) nog 10x veranderd. 😬
Leuk je die namenapps! Denk ook dat het nog kan veranderen als het zover is, maar je kunt al wat favorieten hebben of in bepaalde richting denken. Ik vind het moeilijk hoor. Ik zou iets origineels willen, maar nog wel normaal uit te spreken en te lezen en 'simpel' klinkend. En tja, feit is gewoon dat weinig meer origineel is in 't leven natuurlijk.
Evin schreef:
06-08-2019 22:16
Leuk je die namenapps! Denk ook dat het nog kan veranderen als het zover is, maar je kunt al wat favorieten hebben of in bepaalde richting denken. Ik vind het moeilijk hoor. Ik zou iets origineels willen, maar nog wel normaal uit te spreken en te lezen en 'simpel' klinkend. En tja, feit is gewoon dat weinig meer origineel is in 't leven natuurlijk.

Ja daarom, en je weet ook niet wat de invloed van de hormonen gaat zijn nog hahaha. Wij willen ook gewoon een simpele naam die makkelijk te lezen/schrijven en uit te spreken is. Het moet wel bij de andere twee passen ook.
Goedemorgen dames

Hier heeft de menstruatie zich weer aangemeld.
Gelukkig wel weer een beetje de regelmaat erin na een tussentijdse bloeding die uitmonden in een cyclus van 43 dagen
Toen 25, 28
En nu 26 dagen
mijn hnod zal rond 2/3 sept zijn

Volgens mij weer redelijk stabiel om het maar zo te noemen.

Bedankt voor alle reacties
Ik ben er natuurlijk volop mee bezig alleen nu door de vakantie stagneert het een beetje.
Maandag gesprek gehad met kinderarts en gister met zijn fysio
Hun zullen beide aansluiten bij het volgende ihi gesprek dus dat is gunstig.

Ik ben nog niet bezig met namen maar als het zover mag zijn moet het wel bij de namen van de heren passen.
Ik houd van redelijk korte stoere simpele namen.
Mijn knullen heten Robin en Jesse
Ik wou voor een meisje altijd Mila maar nu heb ik een hond die zo heet dus die vlieger gaat niet meer op :rofl:

evin dat is even aankijken hoe je cyclus verloopt zo na de pil weer.
Weet je nog hoe die ongeveer was voor je aan de pil ging?
Verder lekker aan het genieten van je vakantie? Ondernemen jullie ook dingen of is het echt in de relax stand?

regina ook al een puber in de maak. Merk je daar al wat van?
Hier is de oudste 13 mijn hemel, de puberhormonen gieren door zijn lijf.
Heb dan wel het besef ohwww mijn ouders met mij o_o

greendale leuk al die reacties
Ben je van plan zo een 9 maanden dagboek bij te gaan houden?

Ik zit met de boys in jump one
Op de tel dus kan niet goed alle reacties terug lezen, sorry daarvoor wil niemand overslaan.
Om even heel brutaal 🙈 hebben de meiden met puber kinderen een nieuwe relatie of zijn de komende baby’s nakomertjes.
Beide prima natuurlijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig! Ik geef het toe 🤦🏼‍♀️
ladenkastje hier een nieuwe relatie van bijna 4 jaar (29 aug) en hij heeft nog geen kinderen van zichzelf
Dat is eigenlijk wel een heel goed idee Mila, een dagboek. Leuk! Ik ga me er eens in verdiepen.

Hier zijn we ook volop bezig met namen. De meisjesnaam zijn we redelijk over uit denk ik, maar ik vind jongensnamen zó moeilijk! Het is allemaal best leuk, maar nog niet dé naam. Lastig!
Ladenkastje87 schreef:
07-08-2019 16:07
Om even heel brutaal 🙈 hebben de meiden met puber kinderen een nieuwe relatie of zijn de komende baby’s nakomertjes.
Beide prima natuurlijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig! Ik geef het toe 🤦🏼‍♀️

Haha geen probleem hoor. Nieuwe relatie, mijn man heeft nog geen kinderen en ik heb er twee.
greendale is erg leuk om te doen. Althans dat vond ik, heb het bij beide gedaan. Ook een bijpassend vervolg met mijn eerste 5 jaar.
Leuk voor in de geboortedoos die ik voor beide heb.

regina grappig zelfde situatie
Nieuwe relatie
Partner geen kinderen
En 2 knullen
Jij ook toch?
Wat leuk dames!
evin wijzigde dit bericht op 18-08-2019 10:20
57.14% gewijzigd
Mila37 schreef:
07-08-2019 19:25
greendale is erg leuk om te doen. Althans dat vond ik, heb het bij beide gedaan. Ook een bijpassend vervolg met mijn eerste 5 jaar.
Leuk voor in de geboortedoos die ik voor beide heb.

regina grappig zelfde situatie
Nieuwe relatie
Partner geen kinderen
En 2 knullen
Jij ook toch?

Ja bijna hetzelfde, haha. Ik heb een jongen en een meisje. Mijn jongen wordt maandag 11 en mijn meisje in oktober 9. :)
He dames,

Ik ben even afwezig geweest. Mijn menstruatie kwam afgelopen maand ineens 4 dagen later dan normaal. Ben daarna flink ziek geweest, dus misschien dat het daar mee te maken had.

Ik verwacht 13/08 mijn NOD. Omdat ik zo ziek was verwacht ik er niks van dus daarna maar van start.

Ik ga nu onder het genot van een kop thee jullie berichten bij lezen, het zijn er nog al wat.
@ Greendale: wat een super goed nieuws! Meteen in de eerste ronde raak. Voel je je goed?

@ ReginaMills: dus een 2ling ;). Lijkt mij best schrikken als je een echo hebt en dat het dan ineens 2 blijken te zijn. Of 3.

@Mila: heftig voor jullie maar ook voor zoon. Kan me voorstellen dat het voor veel onrust zorgt. Veel uitzoeken/regelen ed. Mogen scholen zomaar weigeren ivm geen plek? Vervelend nu de vakantie periode er tussen zit maar ik hoop dat jullie snel en fijne plek voor zoon vinden.

HNOD, fantastisch! Die houden we er in. Mijn HNOD is 13/08(geeft de app aan). Omdat mijn vorige cyclus ineens langer was weet ik het niet zeker.

Wij hebben wel een lijstje met namen die we mooi vinden, maar we zijn slecht in keuzes maken. Bij ons eerste kindje hebben we de knoop pas definitief doorgehakt toen ik opgenomen was in het ziekenhuis voor inleiden.

Willen jullie weten wat het word mocht je zwanger zijn?
Het goede nieuws is: ik heb een regelmatige cyclus van deze maand 29 dagen.
Het minder goede nieuws is duidelijk. :-[
Nieuwe HNOD is 4 september!
Sjemm, hoe oud is jullie eerste nu? (of heb je dat al eens hier neergezet.. 🙄) is de afvallende naam nu nog weer een kanshebber?
Een verrassing tot aan de geboorte lijkt me ook wel speciaal. Ik heb daar alleen het geduld niet hoor en mijn man wil het wel weten. Hij denkt dat hij een meisjespapa is dus mocht ons plan voor een derde lukken, we een 3e dochter zullen krijgen. 😅
Was in de Action vandaag, daar hebben ze dus blijkbaar ook ovulatietesten. Heb ze meegenomen haha. Thuis dacht ik later dat het spontane er met die testen misschien ook wel af is. Volgens de beschrijving zou ik zaterdag de eerste test moeten doen. 🙊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven