Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.
zondag 7 juli 2019 om 10:09
Ons clubje is VOL!
Naam | Leeftijd | Begin | Hoeveelste kind | HNOD | Zwanger | Uitgerekende datum |
---|---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | 1e | 28 juli | ![]() | 5 apr 2020 |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | 2e | |||
Snunnie | 28 | Aug 2019 | 1e | |||
Evin | 37 | Juli 2019 | 1e | 4 sep | ||
Regina | 36 | Juli 2019 | 3e | 31 aug | ||
Paardenbloem88 | 28 | Juni/juli 2019 | 7 sep | |||
Parker | 28 | Juni/juli 2019 | 1e | 17 sep | ||
Mila37 | 38 | Juni/juli 2019 | 3e | 2/3 sep | ||
Ladenkastje87 | 31 | Juli/aug 2019 | 1e | 12 aug | ![]() | 22 apr 2020 |
_Melon | 29 | Juli/aug 2019 | 2e | 11 sep? | ||
Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | 3e | 31 aug | ||
Emanina | 30 | Juli 2019 | 1e | 30 aug | ||
Sjemm | 29 | Juli 2019 | 2e | 13 aug | ![]() | 23 apr 2020 |
Saphesh | 29 | Aug2019 | 1e | ![]() | ||
DeKenau | 36 | Juli2019 | 2e | 8 sep |
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
woensdag 7 augustus 2019 om 22:44
MamaVeerle schreef: ↑07-08-2019 22:35Ik wil graag meedoen! Wij hopen in 2020 ook een nieuw wondertje te mogen verwelkomen.
Ons clubje is vol. Sorry! Je kan hier niet meer meeschrijven.
I told you walking was idiotic.
donderdag 8 augustus 2019 om 07:08
donderdag 8 augustus 2019 om 12:27
Sjemm, balen dat je zo ziek bent geweest. Nu weer helemaal hersteld? Hopelijk wordt je cyclus snel regelmatig!
Ik ben trouwens te nieuwsgierig om niet vooraf te willen weten wat het geslacht van het kindje wordt en ik weet van mijn vriend dat hij dit ook sowieso wil weten.
Ik ben echt volop ongesteld nu, bleh.
En oh, we doen echt vrij weinig eigenlijk, daarvoor is onze zomervakantie bedoeld. Heerlijk!
Ik ben trouwens te nieuwsgierig om niet vooraf te willen weten wat het geslacht van het kindje wordt en ik weet van mijn vriend dat hij dit ook sowieso wil weten.
Ik ben echt volop ongesteld nu, bleh.
En oh, we doen echt vrij weinig eigenlijk, daarvoor is onze zomervakantie bedoeld. Heerlijk!

donderdag 8 augustus 2019 om 17:21
Wat balen dat je gesteld bent geworden Emania en ook Evin natuurlijk! En wie ik vergeet.
Bedankt voor jullie openheid meiden mbt de relatie
Hier zijn we ook al uit de namen. Twee Nederlandse namen. Niet veel voorkomend en lekker down to earth
Geslacht zal ik denk ik wel willen weten. Al heeft het niet weten ook zeker wat. We gaan het zien.
Even een suffige vraag mbt het testen. Ik moet vaak rond 5 uur naar de toilet. Moet ik dan testen of om 7 uur oid als ik weer moet.
Ik vermoed 5 uur. Zeker ook omdat ik vroeg test. Zondag terwijl dinsdag mijn hnod is.
Ik wil het mijn ma of vriendin niet vragen
Bedankt voor jullie openheid meiden mbt de relatie
Hier zijn we ook al uit de namen. Twee Nederlandse namen. Niet veel voorkomend en lekker down to earth
Geslacht zal ik denk ik wel willen weten. Al heeft het niet weten ook zeker wat. We gaan het zien.
Even een suffige vraag mbt het testen. Ik moet vaak rond 5 uur naar de toilet. Moet ik dan testen of om 7 uur oid als ik weer moet.
Ik vermoed 5 uur. Zeker ook omdat ik vroeg test. Zondag terwijl dinsdag mijn hnod is.
Ik wil het mijn ma of vriendin niet vragen
donderdag 8 augustus 2019 om 18:52
@Wevelwindje1, klopt, we hopen enorm dat t ons gegund is. We hebben helaas meerdere stellen in onze directe omgeving die van de eerste snel zwanger waren maar de tweede al zeker 1,5 jaar op zich laat wachten. Dat maakt me wel wat onzeker
@Evin, ik ben weer redelijk de oude. Nog wat moe soms.
@Ladenkastje1987, ik zou met de eerste ochtend urine testen, dus om 5 uur. Dan is het t meest geconcentreerd. Spannend! Ga voor je duimen.
@Evin, ik ben weer redelijk de oude. Nog wat moe soms.
@Ladenkastje1987, ik zou met de eerste ochtend urine testen, dus om 5 uur. Dan is het t meest geconcentreerd. Spannend! Ga voor je duimen.
donderdag 8 augustus 2019 om 20:48
vrijdag 9 augustus 2019 om 09:06
Ik hoop het voor jullie! In mijn omgeving heel veel vrouwen snel na de eerste weer zwanger, duim voor je!
Maar ken natuurlijk ook de andere kant, daar ben ik ook wel eens bang voor. Was 2x in een oogwenk zwanger en dan zal je zien dat het nu ineens niet lukt.
Maar goed. Ik had gisteren best veel kramp en toen ging ik even kijken op welk punt ik in m'n cyclus zat. De innesteling had gisteren precies kunnen zijn. Ergens toch wel spannend. Het is nu wel een klein beetje aftellen tot dinsdag.

vrijdag 9 augustus 2019 om 09:40
Spannend he Melon! We gaan gelijk op. Ik ben zo ongeduldig eerder te testen > zondag. Ga jij eerder testen.
Ik heb wat klachten gehad dat ik dacht nou....wie weet. Buikkramp, meer afscheiding en nu ook moe terwijl ik nachten maak van zeker 8 uur.
Vooral die buikkramp vind ik opvallend. Anders nooit na mijn eisprong. Nu wel....
Gister met de buurcampeerders zitten kletsen. Zonder man en heb toch maar opgebiecht dat ik zondag ga testen. Ging op een gegeven moment over kinderen. Ik kon mijn bakkes niet houden
Schaam
Ik heb wat klachten gehad dat ik dacht nou....wie weet. Buikkramp, meer afscheiding en nu ook moe terwijl ik nachten maak van zeker 8 uur.
Vooral die buikkramp vind ik opvallend. Anders nooit na mijn eisprong. Nu wel....
Gister met de buurcampeerders zitten kletsen. Zonder man en heb toch maar opgebiecht dat ik zondag ga testen. Ging op een gegeven moment over kinderen. Ik kon mijn bakkes niet houden
anoniem_647bb8128f55c wijzigde dit bericht op 09-08-2019 09:42
0.80% gewijzigd

vrijdag 9 augustus 2019 om 09:47
zaterdag 10 augustus 2019 om 09:13
Goedemorgen dames!
Wat spannend Melon en Ladenkastje, jullie test-moment komt heel dichtbij! Hoe voelen jullie je?
Hier gaat het redelijk. Dolgelukkig vooral, haha! Wat ik afgelopen week al scheef, dat ik het 50 uur werken erg zwaar vind met de extreme vermoeidheid en buikkrampen is nog erger geworden. Ik heb besloten maandag het te gaan vertellen aan mijn manager zodat ik meer mijn rust kan pakken.
Vandaag ga ik het vertellen aan een goede vriendin en volgende week aan mijn vader, stiefmoeder en zusje. Spannend weer!
Over dat zwangerschapsdagboek, ik had een hele leuke gevonden, zat al in mijn winkelmandje, en toen kwam van de week mijn beste vriendin ermee aan. Had ze als cadeau voor mij gekocht. Zó lief en leuk!
Voor de dames die eerder zwanger zijn geweest, wanneer begonnen jullie het te zien?
Fijne zaterdag allemaal!
Wat spannend Melon en Ladenkastje, jullie test-moment komt heel dichtbij! Hoe voelen jullie je?
Hier gaat het redelijk. Dolgelukkig vooral, haha! Wat ik afgelopen week al scheef, dat ik het 50 uur werken erg zwaar vind met de extreme vermoeidheid en buikkrampen is nog erger geworden. Ik heb besloten maandag het te gaan vertellen aan mijn manager zodat ik meer mijn rust kan pakken.
Vandaag ga ik het vertellen aan een goede vriendin en volgende week aan mijn vader, stiefmoeder en zusje. Spannend weer!
Over dat zwangerschapsdagboek, ik had een hele leuke gevonden, zat al in mijn winkelmandje, en toen kwam van de week mijn beste vriendin ermee aan. Had ze als cadeau voor mij gekocht. Zó lief en leuk!

Voor de dames die eerder zwanger zijn geweest, wanneer begonnen jullie het te zien?
Fijne zaterdag allemaal!

zaterdag 10 augustus 2019 om 10:35
Het wordt zeker spannend Greendale. Welk boekje heb je gekregen er zijn er meerdere heb ik gezien! Super leuk dat je vriendin er mee kwam 
Leuk om het aan je vader en vriendin te gaan vertellen.
Stel dat ik morgen positief test ga ik vrijdag naar mijn opa. Zaterdag mijn ouders (zijn dan “pas” terug). Volgende week maandag komt mijn zusje en dan ook snel naar mijn andere zusje. Schoonouders zijn later thuis ivm vakantie en ook schoonzusje
.
Ook mijn vriendinnengroep gaan het over twee weken horen tijdens een meidendate.
Maar ik loop op de zaken vooruit
. Maar het lijkt er zo erg op! Voel nu niet veel behalve moe. Mijn man heeft altijd een sterk voorgevoel mbt van alles en ook met dit.
Maar ik blijf tijdens het fantaseren ook bedenken dat het gewoon niet zo is. Ook al lijkt het in mijn praten van niet
.
Zou ff balen zijn maar dan hup weer door.
De buren baalde dat ze vandaag weggaan. De buren daarnaast zaten er ook bij en blijven nog een aantal dagen. Zegt weggaande buuf: je moet me dan maar appen....ze hebben elkaars nummer > seizoensplek. Hahaha.
Begrijpelijk Melon. Nog even geduld.
Leuk om het aan je vader en vriendin te gaan vertellen.
Stel dat ik morgen positief test ga ik vrijdag naar mijn opa. Zaterdag mijn ouders (zijn dan “pas” terug). Volgende week maandag komt mijn zusje en dan ook snel naar mijn andere zusje. Schoonouders zijn later thuis ivm vakantie en ook schoonzusje
Ook mijn vriendinnengroep gaan het over twee weken horen tijdens een meidendate.
Maar ik loop op de zaken vooruit
Maar ik blijf tijdens het fantaseren ook bedenken dat het gewoon niet zo is. Ook al lijkt het in mijn praten van niet
Zou ff balen zijn maar dan hup weer door.
De buren baalde dat ze vandaag weggaan. De buren daarnaast zaten er ook bij en blijven nog een aantal dagen. Zegt weggaande buuf: je moet me dan maar appen....ze hebben elkaars nummer > seizoensplek. Hahaha.
Begrijpelijk Melon. Nog even geduld.
zaterdag 10 augustus 2019 om 11:57
Ja hoe voel ik me, geen idee. Wazig. Net als bij de andere 2 zwangerschappen voordat ik een positieve test had, maar tegelijk kan het net zo goed tussen m'n oren zitten.
Ben ook doodmoe en heb sinds vandaag vakantie, dat is ook altijd het perfecte moment om ziek te worden. Dus wat het is?!?!
De postbode brengt straks wat zwangerschapstesten, hopelijk kan ik me inhouden vanmiddag
Ben ook doodmoe en heb sinds vandaag vakantie, dat is ook altijd het perfecte moment om ziek te worden. Dus wat het is?!?!
De postbode brengt straks wat zwangerschapstesten, hopelijk kan ik me inhouden vanmiddag

zaterdag 10 augustus 2019 om 12:47
Hier even in shock! Ik voelde me na een broodje vanmorgen zo vaag. Dus toch maar een test gedaan. Binnen 20 seconden dit resultaat:
http://i68.tinypic.com/29zz96u.jpg
Ik twijfel nu enorm of mn vorige menstruatie wel een menstruatie was. Het zette niet echt door, duurde lang en was anders dan normaal.
Vorige zwangerschap was mn test pas na HNOD positief.
http://i68.tinypic.com/29zz96u.jpg
Ik twijfel nu enorm of mn vorige menstruatie wel een menstruatie was. Het zette niet echt door, duurde lang en was anders dan normaal.
Vorige zwangerschap was mn test pas na HNOD positief.

zaterdag 10 augustus 2019 om 22:38
LK: Dit boek heb ik gekregen, echt een heel leuk boek! En ik ga duimen voor je dat je positief test morgen!
https://www.bol.com/nl/p/negen-maandenb ... uctPageUrl
Melon: En voor jou duim ik natuurlijk ook. Lastig hè, je inhouden als je testen hebt liggen?!
Sjemm: Wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd! Wat leuk om nu een mede-zwangere al te hebben in dit topic. Mogen er snel meerdere volgen!
Paardenbloem: Wat vervelend! Hopelijk heb je jezelf lekker verwend vanavond?
Vriendin reageerde ontzettend leuk op het nieuws. Steeds meer mensen weten het, en dat maakt het nóg zoveel leuker en specialer. Ik kijk ontzettend uit naar de echo ook. Nog twee weken geduld.
https://www.bol.com/nl/p/negen-maandenb ... uctPageUrl
Melon: En voor jou duim ik natuurlijk ook. Lastig hè, je inhouden als je testen hebt liggen?!
Sjemm: Wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd! Wat leuk om nu een mede-zwangere al te hebben in dit topic. Mogen er snel meerdere volgen!
Paardenbloem: Wat vervelend! Hopelijk heb je jezelf lekker verwend vanavond?
Vriendin reageerde ontzettend leuk op het nieuws. Steeds meer mensen weten het, en dat maakt het nóg zoveel leuker en specialer. Ik kijk ontzettend uit naar de echo ook. Nog twee weken geduld.

zondag 11 augustus 2019 om 06:06
En kon je je inhouden Melon?
Wat jammer Paardebloem
groot gelijk dat stuk chocolade, Haha.
Balen zo ivm de klachten die hoop gaven!
Leuk Greendale! Mooi om bij te houden.
Ik wil dit boekje:
Bekijk Zwangerschapsdagboek 'Mijn 9 maanden dagboek' - Pauline Oud - Hard cover op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsd ... _iphoneapp
Mooi die leuke reacties, dan wordt het steeds echter
.
Vind je het spannend om het aan je manager te vertellen?
Wat jammer Paardebloem
Balen zo ivm de klachten die hoop gaven!
Leuk Greendale! Mooi om bij te houden.
Ik wil dit boekje:
Bekijk Zwangerschapsdagboek 'Mijn 9 maanden dagboek' - Pauline Oud - Hard cover op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsd ... _iphoneapp
Mooi die leuke reacties, dan wordt het steeds echter
Vind je het spannend om het aan je manager te vertellen?

zondag 11 augustus 2019 om 06:25
Ik ben zwanger
Echt bizar! Gewoon gelijk in de eerste ronde! Daar durfde ik alleen maar op te hopen
Vanmorgen om 4:50 uur man wakker gemaakt
. Kon hij alvast een beetje wakker worden....
Ik zat echt te trillen tijdens het testen. Ook omdat ik vlak er voor gedroomd had, dat ik negatief testten
.
In de tent samen gekeken en in eerste instantie zag ik niets, alleen de test streep. Ik balen, maar ik was gewoon te snel want toen zag ik opeens een heeel licht streepje. Streepje is een streepje dacht ik
.
Mijn man sliep echt nog half en snapte de test niet dus ik vertellen. “Oww nee daar gaat mijn rust”
.
Zegt hij wel vaker grappend
.
Dringt nog niet helemaal door! Ik ben dan wel weer klaar wakker
.
We zijn dankbaar maar toch ook wel een beetje overdonderd, nu al
.
Ik ben benieuwd naar alle reacties. Vrijdag zal opa de eerste zijn. Als het goed is zijn eerste achterkleinkind. Tenzij neef of nicht ook heel pril in verwachting zijn. Gok van niet.
En zaterdagavond mijn ouders
Vervelende vakanties
Hierbij nog even een bewijs foto
Het streepje is ondertussen wel erg duidelijk aanwezig
http://i65.tinypic.com/ixw9xl.jpg

Echt bizar! Gewoon gelijk in de eerste ronde! Daar durfde ik alleen maar op te hopen
Vanmorgen om 4:50 uur man wakker gemaakt

Ik zat echt te trillen tijdens het testen. Ook omdat ik vlak er voor gedroomd had, dat ik negatief testten

In de tent samen gekeken en in eerste instantie zag ik niets, alleen de test streep. Ik balen, maar ik was gewoon te snel want toen zag ik opeens een heeel licht streepje. Streepje is een streepje dacht ik
Mijn man sliep echt nog half en snapte de test niet dus ik vertellen. “Oww nee daar gaat mijn rust”
Zegt hij wel vaker grappend
Dringt nog niet helemaal door! Ik ben dan wel weer klaar wakker
We zijn dankbaar maar toch ook wel een beetje overdonderd, nu al
Ik ben benieuwd naar alle reacties. Vrijdag zal opa de eerste zijn. Als het goed is zijn eerste achterkleinkind. Tenzij neef of nicht ook heel pril in verwachting zijn. Gok van niet.
En zaterdagavond mijn ouders
Vervelende vakanties
Hierbij nog even een bewijs foto
Het streepje is ondertussen wel erg duidelijk aanwezig
http://i65.tinypic.com/ixw9xl.jpg