Zwanger worden juli-aug 2019
dinsdag 4 juni 2019 om 16:55
Voor ons clubje wat probeert om zwanger te raken! VOL!
| Naam | Leeftijd | Wanneer voor het echt? | N.O.D. | Zwanger | Wanneer uitgerekend? | Bijzonderheden |
| Greendale | 26 | 8 juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Suzan88 | 31 | juli 2019 | Tweede kindje | |||
| Snunnie | 28 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| Evin | 37 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| ReginaMills | 36 | juli 2019 | Derde kindje | |||
| Paardenbloem88 | 28 | aug 2019 | Derde kindje | |||
| Parker | 28 | juni/juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Mila37 | 38 | juni/juli 2019 | Derde kindje | |||
| Ladenkastje87 | 31 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| _melon | 29 | juli/aug 2019 | Tweede kindje | |||
| Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | Derde kindje | |||
| Saphesh | 29 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| emanina | 30 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Lynntje22 | 27 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| DeKenau | 36 | juli 2019 | Tweede kindje | |||
| Sjemm | 29 | juli 2019 | Tweede kindje |
anoniem_386773 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 22:23
72.63% gewijzigd
vrijdag 14 juni 2019 om 10:23
Goeiemorgen allemaal,
Welkom nieuwe dames!
@ladenkastje.. zie je er tegen op om zonder medicatie te gaan voor je ADHD?
Ik zelf heb ook adhd maar doe al zeker een jaar zonder medicatie nu. Is even wennen en soms lastig, maar als je je eigen valkuilen erin weet is het wel te doen.
I
@suzan weer langer wachten. Je geduld word flink op de proef gesteld zo maar beter save than sorry. van die draadje is wel even irritant, maar beter dat ze het op een goed manier verwijderen dan dat ze gaan zoeken en misschien iets beschadigen.
@dekentje allereerst Gefeliciteerd
van mij mag je meeschrijven als lijkt het mij persoonlijk wat ladenkastje zegt leuker om met gelijkgestemde te kletsen.
@snunnie ik ben helaas door een bedrijfsongeval werkloos en afgekeurd. Ik werkte voorheen in de kinderopvang (17 jaar)
Hier ook een man met klapperede zaadleiders
Heb ik nog nooit zo meegemaakt dus ik vind het wel wat hebben.
Over de babyshowers ik heb dat bij beide kinderen niet gedaan, daar ben ik ook helemaal niet van. Vind het persoonlijk wat overdreven allemaal, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Hele verlanglijsten nop ik ben er niet van.
Welkom nieuwe dames!
@ladenkastje.. zie je er tegen op om zonder medicatie te gaan voor je ADHD?
Ik zelf heb ook adhd maar doe al zeker een jaar zonder medicatie nu. Is even wennen en soms lastig, maar als je je eigen valkuilen erin weet is het wel te doen.
I
@suzan weer langer wachten. Je geduld word flink op de proef gesteld zo maar beter save than sorry. van die draadje is wel even irritant, maar beter dat ze het op een goed manier verwijderen dan dat ze gaan zoeken en misschien iets beschadigen.
@dekentje allereerst Gefeliciteerd
van mij mag je meeschrijven als lijkt het mij persoonlijk wat ladenkastje zegt leuker om met gelijkgestemde te kletsen.
@snunnie ik ben helaas door een bedrijfsongeval werkloos en afgekeurd. Ik werkte voorheen in de kinderopvang (17 jaar)
Hier ook een man met klapperede zaadleiders
Heb ik nog nooit zo meegemaakt dus ik vind het wel wat hebben.
Over de babyshowers ik heb dat bij beide kinderen niet gedaan, daar ben ik ook helemaal niet van. Vind het persoonlijk wat overdreven allemaal, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Hele verlanglijsten nop ik ben er niet van.
vrijdag 14 juni 2019 om 13:33
@ Suzan: Wat balen dat het niet lukte om het er gelijk uit te halen! Beetje voorzichtigheid is wel fijn natuurlijk, maar je geduld wordt lekker op de proef gesteld zo.
@ snunnie: in verband met privacy zet ik ook mijn volledige functie niet hier neer, maar het is een kantoorbaan die ik prima kan blijven uitvoeren als er een kindje komt
En gefeliciteerd dekentje!
Wat mij betreft ben je ook van harte welkom lekker mee te blijven schrijven! Gaat alles goed tot nu toe? Laat maar even weten als je inderdaad blijft meeschrijven, dan kan ik je erbij zetten in de tabel als je wilt.
@ snunnie: in verband met privacy zet ik ook mijn volledige functie niet hier neer, maar het is een kantoorbaan die ik prima kan blijven uitvoeren als er een kindje komt
En gefeliciteerd dekentje!
vrijdag 14 juni 2019 om 14:27
Gefeliciteerd dekentje!! Wat mij betreft ook nog steeds welkom hier.
Babyshowers zijn echt niet aan mij besteed. Gelukkig weten mijn vriendinnen/familie dat en heb ik er geen gehad.
In mijn omgeving is het redelijk normaal dat er een cadeaulijst is. Of we kopen een gezamenlijk cadeau.
Blijft een mysterie.. Wie is de topicstarter
Wie weet komen we er ooit nog achter.
Bijna weekend hier! Jullie nog plannen?
Babyshowers zijn echt niet aan mij besteed. Gelukkig weten mijn vriendinnen/familie dat en heb ik er geen gehad.
In mijn omgeving is het redelijk normaal dat er een cadeaulijst is. Of we kopen een gezamenlijk cadeau.
Blijft een mysterie.. Wie is de topicstarter
Bijna weekend hier! Jullie nog plannen?
vrijdag 14 juni 2019 om 14:52
@suzan een cadeaulijst is ook niets mis mee zo krijg je over het algemeen niets dubbel. Of een gezamenlijk cadeau indd
Alleen zoals je weleens in Amerika ziet is het bijna de uitzet die ze krijgen.
Ik koop dat liever zelf of bij de andere 2 kreeg ik de kinderwagen van ouders.
Hier een weekend met vriend alleen, de knullen zijn een weekend bij opa logeren.
Wij gaan sws dan even langs de Nike store (Outlet) dat is wel een ding.. sneakerfreak hier
Soms helemaal niets en soms geluk
Alleen zoals je weleens in Amerika ziet is het bijna de uitzet die ze krijgen.
Ik koop dat liever zelf of bij de andere 2 kreeg ik de kinderwagen van ouders.
Hier een weekend met vriend alleen, de knullen zijn een weekend bij opa logeren.
Wij gaan sws dan even langs de Nike store (Outlet) dat is wel een ding.. sneakerfreak hier
Soms helemaal niets en soms geluk
vrijdag 14 juni 2019 om 17:14
Veel plezier dit weekend Mila!
Dekentje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat anderen ook al zeggen: niet leuker om te schrijven met mensen die in dezelfde fase zitten? Het zou hier nog best eventjes kunnen duren en of dat nu leuk is?
Parker, fijn dat je qua werk geen ingewikkelde toestanden krijgt en het gewoon kunt combineren met zwangerschap /kindje!
Het is hier ineens heel warm weer! Raarrrr. Bij jullie ook? En morgen is er slecht weer voorspeld. Ik hoop het niet
Ik ga vanavond uit eten met een vriendin, daar heb ik wel zin in!
Dekentje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat anderen ook al zeggen: niet leuker om te schrijven met mensen die in dezelfde fase zitten? Het zou hier nog best eventjes kunnen duren en of dat nu leuk is?
Parker, fijn dat je qua werk geen ingewikkelde toestanden krijgt en het gewoon kunt combineren met zwangerschap /kindje!
Het is hier ineens heel warm weer! Raarrrr. Bij jullie ook? En morgen is er slecht weer voorspeld. Ik hoop het niet
zaterdag 15 juni 2019 om 12:14
Gefeliciteerd dekentje!
Oeh dat is genieten Mila. Have fun!
Het is inderdaad vies weer Greendale. Ik zou zo graag lekker thuis rommelen vandaag maar ik heb straks een high tea. Heel gezellig en leuk natuurlijk maar ben wel even toe aan een dag thuis zonder verplichtingen als werk, huishouden, etc.
Oeh dat is genieten Mila. Have fun!
Het is inderdaad vies weer Greendale. Ik zou zo graag lekker thuis rommelen vandaag maar ik heb straks een high tea. Heel gezellig en leuk natuurlijk maar ben wel even toe aan een dag thuis zonder verplichtingen als werk, huishouden, etc.
I told you walking was idiotic.
zaterdag 15 juni 2019 om 13:07
Heerlijk zo'n dagje thuis Greendale! Daar kom ik altijd helemaal van bij.
Hopelijk krijg je een gezellige middag Regina, en is er daarna ook nog wat tijd om lekker thuis te rommelen.
Hier is het ook regenachtig, maar ook een beetje benauwd. Wel heel geschikt om een beetje in en om huis te rommelen, op te ruimen en rustig tas in te pakken voor vakantie. Ik ga proberen om echt even off-line te gaan als ik weg ben (en ben benieuwd hoe goed me dat gaat lukken), dus heb vast heel wat bij te lezen als ik terugkom.
Hopelijk krijg je een gezellige middag Regina, en is er daarna ook nog wat tijd om lekker thuis te rommelen.
Hier is het ook regenachtig, maar ook een beetje benauwd. Wel heel geschikt om een beetje in en om huis te rommelen, op te ruimen en rustig tas in te pakken voor vakantie. Ik ga proberen om echt even off-line te gaan als ik weg ben (en ben benieuwd hoe goed me dat gaat lukken), dus heb vast heel wat bij te lezen als ik terugkom.
zaterdag 15 juni 2019 om 18:21
Hier is het echt nog opgeklaard en we hebben vanaf 12u in onze tuin gezeten, echt heerlijk!
Regina hoe was de high tea en wat heeft de rest verder allemaal gedaan? Ik heb iets stoms: ik zou 7 juli mijn laatste pil slikken, maar dan nog 2 nieuwe strips halen, ben die alleen vergeten en dus kan ik de pil na dit weekend niet doorslikken omdat ik niks in huis heb verder
Heb geen zin in want stopweek want wilde juist echt 7 juli stoppen. Pff, irritant dus. Valt ook niet op te lossen vrees ik.
Regina hoe was de high tea en wat heeft de rest verder allemaal gedaan? Ik heb iets stoms: ik zou 7 juli mijn laatste pil slikken, maar dan nog 2 nieuwe strips halen, ben die alleen vergeten en dus kan ik de pil na dit weekend niet doorslikken omdat ik niks in huis heb verder
zondag 16 juni 2019 om 10:04
Fijne vakantie Parker!
Kan je niet beter dan even geen pil slikken en andere anticonceptie gebruiken Evin? Condooms? Niet zaligmakend en heel fijn maar je moet iets. 24 uurs apotheek proberen?
De high tea was heel erg gezellig. In het westen van het land scheen de zon en was het echt wel lekker. Verder heb ik niet zo heel veel meer gedaan.
Kan je niet beter dan even geen pil slikken en andere anticonceptie gebruiken Evin? Condooms? Niet zaligmakend en heel fijn maar je moet iets. 24 uurs apotheek proberen?
De high tea was heel erg gezellig. In het westen van het land scheen de zon en was het echt wel lekker. Verder heb ik niet zo heel veel meer gedaan.
maandag 17 juni 2019 om 21:42
Ik zie er wel een beetje tegenop, maar omdat ik weet dat het gaat gebeuren kan ik me er agenda technisch al op voorbereiden. Niet te vol plannen. Mijn man steunt me en dat is al een fijne wetenschap. Vooral lief zijn naar mezelf en mijn behoefte e.d. serieus nemen. Moet ik nu al doen natuurlijk, maar dan zeker.
Wat goed dat het je lukt zonder medicatie. Fijn zeg! Ik weet idd mijn valkuilen en dat scheelt idd al heel veel
maandag 17 juni 2019 om 21:46
Klinkt alsof jullie geslaagde weekenden hadden meiden! Leuk!
Wat fijn dat je nog wat pillen vond Evin

Leuk dat de high tea gezellig was Regina. Goed weer helpt dan zeker mee!
Fijne vakantie Parker
Wij hadden zaterdagmiddag/avond een familie dag. Was een drukke maar leuke boel. Gister niet veel gedaan
Waar komen jullie vandaan? Provincie/Regio?
Ik kom uit de regio Rotterdam
Fijne week allemaal!
Wat fijn dat je nog wat pillen vond Evin
Leuk dat de high tea gezellig was Regina. Goed weer helpt dan zeker mee!
Fijne vakantie Parker
Wij hadden zaterdagmiddag/avond een familie dag. Was een drukke maar leuke boel. Gister niet veel gedaan
Waar komen jullie vandaan? Provincie/Regio?
Ik kom uit de regio Rotterdam
Fijne week allemaal!
maandag 17 juni 2019 om 22:38
Het hele huis had hier afgelopen weekend de griep te pakken, dat werd uiteindelijk een weekendje ziekenboeg spelen.. Net even alles gauw teruggelezen!
Weet je al precies wanneer je begint met afbouwen ladenkastje? Lijkt me heel spannend inderdaad. Maar er staat wel een mooi doel tegenover nu;)
Duim voor je dat het mee gaat vallen!
Haha Evin, kwam het opeens heel dichtbij. Altijd handig die vergeten pillen.
Fijne vakantie Parker!
Weet je al precies wanneer je begint met afbouwen ladenkastje? Lijkt me heel spannend inderdaad. Maar er staat wel een mooi doel tegenover nu;)
Fijne vakantie Parker!
maandag 17 juni 2019 om 22:40
Eind juni! Volgende week zaterdagSuzan88 schreef: ↑17-06-2019 22:38Het hele huis had hier afgelopen weekend de griep te pakken, dat werd uiteindelijk een weekendje ziekenboeg spelen.. Net even alles gauw teruggelezen!
Fijne vakantie Parker!
dinsdag 18 juni 2019 om 19:33
Melon, oooh spannende tijden dus ook! Schrijf je mee of volg je alleen?
Ladenkastje, goed dat je je voorbereidt, zo ga je er bewust mee om zo te horen. Hopelijk valt het allemaal mee en sowieso super dat je vriend zo'n steun is!
Ik kom uit Overijssel trouwens en woon in een mooie bosrijke omgeving!
Suzan, wat balen dat iedereen geveld werd door de griep. Allemaal weer opgeknapt hopelijk? Beetje te warm weer om ziek te zijn (maar te warm weer voor alles eigenlijk... poeh hey
Parker, fijne vakantie, echt heerlijk!! Ben er zelf ook enorm aan toe maar moet nog even geduld hebben. Waar gaan jullie heen?
Hier alles goed wel. Ben alleen echt megadruk op mijn werk. We zitten in een reorganisatie en dat neemt de nodige reuring met zich mee. Blij dat ik thuis ben nu, beentjes omhoog!
Ladenkastje, goed dat je je voorbereidt, zo ga je er bewust mee om zo te horen. Hopelijk valt het allemaal mee en sowieso super dat je vriend zo'n steun is!
Ik kom uit Overijssel trouwens en woon in een mooie bosrijke omgeving!
Suzan, wat balen dat iedereen geveld werd door de griep. Allemaal weer opgeknapt hopelijk? Beetje te warm weer om ziek te zijn (maar te warm weer voor alles eigenlijk... poeh hey
Parker, fijne vakantie, echt heerlijk!! Ben er zelf ook enorm aan toe maar moet nog even geduld hebben. Waar gaan jullie heen?
Hier alles goed wel. Ben alleen echt megadruk op mijn werk. We zitten in een reorganisatie en dat neemt de nodige reuring met zich mee. Blij dat ik thuis ben nu, beentjes omhoog!
dinsdag 18 juni 2019 om 21:32
Ah Suzan, balen! Is iedereen weer beter?
Wat goed ladenkastje! En inderdaad wees maar extra lief voor jezelf.
Had je zelf ook een leuk weekend?
Hoi Melon, welkom! Schrijf je mee?
Oh spannend, een reorganisatie. Geen rustige saaie dagen voor jou Evin.
Hier twee rustige werkdagen gehad. Nog maar tweeënhalf te gaan.
Wat goed ladenkastje! En inderdaad wees maar extra lief voor jezelf.
Had je zelf ook een leuk weekend?
Hoi Melon, welkom! Schrijf je mee?
Oh spannend, een reorganisatie. Geen rustige saaie dagen voor jou Evin.
Hier twee rustige werkdagen gehad. Nog maar tweeënhalf te gaan.
woensdag 19 juni 2019 om 10:55
Iedereen weer helemaal beter en naar school of aan het werk! Gelukkig rustig dagje vandaag, dus ik kan hier even rustig bijkomen;)
Welkom Melon!
Drukke tijden dan voor jou Evin. Verloopt de reorganisatie wel soepel? Of moeten er ook een hoop mensen uit?
Ladenkastje, volgende week al! Wat gaat het opeens allemaal snel. Inderdaad extra lief zijn voor jezelf
Oh en ik kom zelf uit regio Den Haag.
Haha Regina, en dan is het weer weekend.
Hier nog anderhalve dag. Vrijdag een “verplichte” compensatiedag.
Welkom Melon!
Drukke tijden dan voor jou Evin. Verloopt de reorganisatie wel soepel? Of moeten er ook een hoop mensen uit?
Ladenkastje, volgende week al! Wat gaat het opeens allemaal snel. Inderdaad extra lief zijn voor jezelf
Oh en ik kom zelf uit regio Den Haag.
Haha Regina, en dan is het weer weekend.
Hier nog anderhalve dag. Vrijdag een “verplichte” compensatiedag.
woensdag 19 juni 2019 om 11:11
Fijn Suzan!
De reorganisatie heeft er ook voor gezorgd dat er een paar mensen uit moeten en dat levert nogal veel weerstand op bij andere collega's dus dat is wel pittig (ik zit in managementrol).
Hoeveel uur werken jullie ook alweer en van plan minder te gaan werken als er een kindje (bij) komt? Ik ben daar nog niet over uit. Kan ook deels thuiswerken dus misschien hoef ik dan niet eens echt te minderen qua uren.
De reorganisatie heeft er ook voor gezorgd dat er een paar mensen uit moeten en dat levert nogal veel weerstand op bij andere collega's dus dat is wel pittig (ik zit in managementrol).
Hoeveel uur werken jullie ook alweer en van plan minder te gaan werken als er een kindje (bij) komt? Ik ben daar nog niet over uit. Kan ook deels thuiswerken dus misschien hoef ik dan niet eens echt te minderen qua uren.
woensdag 19 juni 2019 om 15:42
Ik ga zeker op mezelf letten. Met wat hulp
.
Vervelend zo’n reorganisatie
Fijn dat iedereen weer op de been is Suzann.
Weer even me-time.
Het gaat nu idd echt heel snel
Ik ben sinds gisteren ongesteld en bedacht me dat ik het maar even moet gaan bijhouden. Na de volgende ongesteldheidstoestand zou het mogen....whaaaa!! Zo raaaar maar vooral zoo fijn en bijzonder. Ik ga gewoon moeder worden
.
Uiteraard weet ik dat het ook mij kan overkomen dat het niet lukt maar laten we positief blijven
. Tot zover mijn niet nuchtere geblaat
.
Ik werk nu 3 dagen als gastouder. Ik heb vanmorgen aangegeven bij mijn gezin (via de app) dat ik een gesprek wil over hoe en wat na de vakantie. Komt er op neer dat ik 1 sept/okt/nov ga stoppen als gastouder. Afhankelijk van hoe snel het gezin een kdv en bso vindt
.
Ook dat is wel een gek idee maar het is goed. Ik kies voor mezelf!
Er is veel gebeurd de afgelopen 2,5 jaar
.
Relatie, getrouwd, verhuisd, nu het werk en bijna starten met de kinderwens. Whaaaa! Zo leuk!
Ow wacht ik zou niet meer sentimenteel lopen doen
Met kind zal ik 2 dagen gaan werken. Anders flipt mijn adhd hoofd
Vervelend zo’n reorganisatie
Fijn dat iedereen weer op de been is Suzann.
Weer even me-time.
Het gaat nu idd echt heel snel
Ik ben sinds gisteren ongesteld en bedacht me dat ik het maar even moet gaan bijhouden. Na de volgende ongesteldheidstoestand zou het mogen....whaaaa!! Zo raaaar maar vooral zoo fijn en bijzonder. Ik ga gewoon moeder worden
Uiteraard weet ik dat het ook mij kan overkomen dat het niet lukt maar laten we positief blijven
Ik werk nu 3 dagen als gastouder. Ik heb vanmorgen aangegeven bij mijn gezin (via de app) dat ik een gesprek wil over hoe en wat na de vakantie. Komt er op neer dat ik 1 sept/okt/nov ga stoppen als gastouder. Afhankelijk van hoe snel het gezin een kdv en bso vindt
Ook dat is wel een gek idee maar het is goed. Ik kies voor mezelf!
Er is veel gebeurd de afgelopen 2,5 jaar
Relatie, getrouwd, verhuisd, nu het werk en bijna starten met de kinderwens. Whaaaa! Zo leuk!
Ow wacht ik zou niet meer sentimenteel lopen doen
Met kind zal ik 2 dagen gaan werken. Anders flipt mijn adhd hoofd
woensdag 19 juni 2019 om 15:43
Evin: fijn dat je evt thuis kunt werken. Misschien dat proberen en dan zien of dat werkt? Of werkt het niet zo gemakkelijkEvin schreef: ↑19-06-2019 11:11Fijn Suzan!
woensdag 19 juni 2019 om 16:45
Ladenkastje, gewoon positief blijven inderdaad, dat lijkt me de juiste instelling! Hoop van harte dat het snel raak zal zijn bij jullie! En inderdaad een hoop gebeurd in jouw leven zo te lezen, maar klinkt allemaal goed en besluit om voor een kindje te gaan als een weloverwogen besluit 
Je had inderdaad al wat verteld over je werk geloof ik. Weet je gezin al dat je wil gaan minderen of ga je dat pas tijdens het persoonlijke gesprek bespreken? Wel heel schappelijk van je dat je hen de tijd wil geven om een goede andere oplossing te vinden!
Ik denk inderdaad wel dat ik veel binnen mijn huidige uren kan oplossen met mijn werk. Of ik neem nog een tijdje ouderschapsverlof ofzo, is ook altijd een optie dacht ik! Ach, hoor mij, al zover vooruit denken, maar goed, stiekem is dat ook wel leuk.
Ik ben net tussen de middag vanuit mijn werk even snel naar de apotheek gefietst, de laatste pilstrip opgehaald, dus maar voor 3 weken nog... Ik kreeg de vraag of deze pil niet beviel. Ik heb geantwoord dat het niet meer langer nodig was. Haha, moet eerlijk bekennen dat het een raar momentje was waarin het besef van de nieuwe fase waar ik samen met mijn man in ga even goed voelbaar was. Ik voelde me blij
Je had inderdaad al wat verteld over je werk geloof ik. Weet je gezin al dat je wil gaan minderen of ga je dat pas tijdens het persoonlijke gesprek bespreken? Wel heel schappelijk van je dat je hen de tijd wil geven om een goede andere oplossing te vinden!
Ik denk inderdaad wel dat ik veel binnen mijn huidige uren kan oplossen met mijn werk. Of ik neem nog een tijdje ouderschapsverlof ofzo, is ook altijd een optie dacht ik! Ach, hoor mij, al zover vooruit denken, maar goed, stiekem is dat ook wel leuk.
Ik ben net tussen de middag vanuit mijn werk even snel naar de apotheek gefietst, de laatste pilstrip opgehaald, dus maar voor 3 weken nog... Ik kreeg de vraag of deze pil niet beviel. Ik heb geantwoord dat het niet meer langer nodig was. Haha, moet eerlijk bekennen dat het een raar momentje was waarin het besef van de nieuwe fase waar ik samen met mijn man in ga even goed voelbaar was. Ik voelde me blij
woensdag 19 juni 2019 om 18:04
Hoi, ik kom ook meelezen/schrijven hier! Man en ik (dan beiden 29) willen in augustus gaan proberen. Al wel gestopt met de pil, gelukkig, want mn eerste cyclus was een stuk langer dan voor ik de pil slikte, dus wel fijn om even tijd te hebben om te zien hoe dat gaat lopen en of het regelmatig is/wordt.
Ik ben er in mijn hoofd wel veel mee bezig, in de zin van "aah kijk nou die schattige babyspullen" en dergelijke, maar sta er verder heel nuchter in. Ben nog relatief jong, heb ook helemaal geen haast, dus we gaan ook niet plannen of andere fratsen uithalen ofzo.
Voor de zekerheid ben ik al wel begonnen met foliumzuur, want geen pil meer en niet altijd even veilig zeg maar
Ik ben er in mijn hoofd wel veel mee bezig, in de zin van "aah kijk nou die schattige babyspullen" en dergelijke, maar sta er verder heel nuchter in. Ben nog relatief jong, heb ook helemaal geen haast, dus we gaan ook niet plannen of andere fratsen uithalen ofzo.
Voor de zekerheid ben ik al wel begonnen met foliumzuur, want geen pil meer en niet altijd even veilig zeg maar