Zwanger worden juli-aug 2019
dinsdag 4 juni 2019 om 16:55
Voor ons clubje wat probeert om zwanger te raken! VOL!
| Naam | Leeftijd | Wanneer voor het echt? | N.O.D. | Zwanger | Wanneer uitgerekend? | Bijzonderheden |
| Greendale | 26 | 8 juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Suzan88 | 31 | juli 2019 | Tweede kindje | |||
| Snunnie | 28 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| Evin | 37 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| ReginaMills | 36 | juli 2019 | Derde kindje | |||
| Paardenbloem88 | 28 | aug 2019 | Derde kindje | |||
| Parker | 28 | juni/juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Mila37 | 38 | juni/juli 2019 | Derde kindje | |||
| Ladenkastje87 | 31 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| _melon | 29 | juli/aug 2019 | Tweede kindje | |||
| Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | Derde kindje | |||
| Saphesh | 29 | aug 2019 | Eerste kindje | |||
| emanina | 30 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| Lynntje22 | 27 | juli 2019 | Eerste kindje | |||
| DeKenau | 36 | juli 2019 | Tweede kindje | |||
| Sjemm | 29 | juli 2019 | Tweede kindje |
anoniem_386773 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 22:23
72.63% gewijzigd
woensdag 12 juni 2019 om 10:42
Ik weet nu nog steeds eigenlijk niet wie dit topic heeft geopend?
Suzan, hoe was het bij de huisarts... Hopelijk waar je op hoopte gelukt..?
Xnta, jullie zijn al even op weg dus? Spannend inderdaad! Ik denk dat iedereen dat hier wel heeft. Wordt het jullie eerste kindje?
Ik start met foiliumzuur als ik stop met de pil.
Ladenkastje, ik ben ook zo benieuwd hoe het zal gaan en met wat je zegt, hoe snel het zal gaan en of het zal lukken..!
Hier wordt het niet het eerste kleinkind trouwens. Er zijn er al vele voorgegaan (gescheiden ouders en man van mijn moeder heeft ook kinderen en kleinkinderen etc) en mijn zusje heeft ook kinderen. Ik ben de oudste van het hele spul maar zal waarschijnlijk de laatste zijn haha.
Oh en heel eerlijk gezegd praat ik zeker niet dagelijks over zwanger worden en baby's. Sterker nog, eigenlijk met niemand. Ik voel de behoefte in real life ook niet echt, dat klinkt wel stom of niet? Ik merk dat ik dit echt voor mezelf en mijn man wil houden en het als verrassing laten komen als het hopelijk lukt
Xnta, jullie zijn al even op weg dus? Spannend inderdaad! Ik denk dat iedereen dat hier wel heeft. Wordt het jullie eerste kindje?
Ladenkastje, ik ben ook zo benieuwd hoe het zal gaan en met wat je zegt, hoe snel het zal gaan en of het zal lukken..!
Hier wordt het niet het eerste kleinkind trouwens. Er zijn er al vele voorgegaan (gescheiden ouders en man van mijn moeder heeft ook kinderen en kleinkinderen etc) en mijn zusje heeft ook kinderen. Ik ben de oudste van het hele spul maar zal waarschijnlijk de laatste zijn haha.
Oh en heel eerlijk gezegd praat ik zeker niet dagelijks over zwanger worden en baby's. Sterker nog, eigenlijk met niemand. Ik voel de behoefte in real life ook niet echt, dat klinkt wel stom of niet? Ik merk dat ik dit echt voor mezelf en mijn man wil houden en het als verrassing laten komen als het hopelijk lukt
woensdag 12 juni 2019 om 12:27
Ja nou even op weg niet. Ik ben toen gestopt omdat ik bijna niet meer ongesteld werd, heel minimaal. En de tijd was er toen nog niet voor.Evin schreef: ↑12-06-2019 10:42Ik weet nu nog steeds eigenlijk niet wie dit topic heeft geopend?
Oh en heel eerlijk gezegd praat ik zeker niet dagelijks over zwanger worden en baby's. Sterker nog, eigenlijk met niemand. Ik voel de behoefte in real life ook niet echt, dat klinkt wel stom of niet? Ik merk dat ik dit echt voor mezelf en mijn man wil houden en het als verrassing laten komen als het hopelijk lukt![]()
Zijn er nu eigenlijk afgelopen 2 maanden meer over bezig en hebben de knoop doorgehakt. Wordt ons eerste kindje ja.
Hier wordt het ook eerste kleinkind (beide enigskind).
Hier toch wel elke dag een beetje aan het praten erover. Is het niet met partner dan wel met een vriendin.
Kopen jullie zo her en der al spulletjes of wachten jullie totdat het definitief is?
woensdag 12 juni 2019 om 13:06
woensdag 12 juni 2019 om 17:26
Alles goed bij de huisarts, dus spiraal kon er gelijk uit. (@parker, als er nog medicatie aangepast moest worden is dat makkelijker voor een zwangerschap)
Dus ik helemaal blij. Kon die beste man, na lang zoeken, de touwtjes niet vinden. Schijnt vaker te gebeuren.. dus nu naar de gynaecoloog over 2 weken.
Goed voor mijn geduld dit. Ach het is nog geen juli.
Ik ben al wel af en toe aan het kijken naar babyspulletjes. Maar kopen doe ik ook pas na de 12/13 weken echo.
Misschien binnenkort eens op zolder kijken welke spullen we allemaal nog hebben. Een hoop is uitgeleend/weggegeven of heeft de verhuizing niet overleefd. En dat is helemaal niet erg
Dus ik helemaal blij. Kon die beste man, na lang zoeken, de touwtjes niet vinden. Schijnt vaker te gebeuren.. dus nu naar de gynaecoloog over 2 weken.
Goed voor mijn geduld dit. Ach het is nog geen juli.
Ik ben al wel af en toe aan het kijken naar babyspulletjes. Maar kopen doe ik ook pas na de 12/13 weken echo.
Misschien binnenkort eens op zolder kijken welke spullen we allemaal nog hebben. Een hoop is uitgeleend/weggegeven of heeft de verhuizing niet overleefd. En dat is helemaal niet erg
woensdag 12 juni 2019 om 17:52
Hoi iedereen, ook ik zou graag mee willen schrijven. Zou iemand mij in de tabel willen zetten?
Ik ben ook nuchter
, geen wolkjes, wondertjes en NOD’s voor mij. Na meerdere miskramen was mijn vorige zwangerschap echt niet een van roze wolken, met name in het begin! Uiteindelijk een mooie zwangerschap, bevalling, kraamtijd én baby gekregen dus alles is weer goed gekomen. Baby inmiddels dreumes en 13 maanden oud. Vanwege de periode met meerdere miskramen willen we komende maand toch proberen voor de tweede te gaan! Mijn cyclus is en was altijd al onregelmatig dus dit is ook weer spannend. Sowieso wil ik niet gaan ‘plannen’ , zo’n dooddoener lijkt mij dat.
Ik ben ook nuchter
On a bad day, there is always lipstick.
woensdag 12 juni 2019 om 21:57
Waardeloos Suzan!
@Evin Prima toch als je er niet echt in real life over praat. Begrijpelijk ook wel.
Ik ben van mezelf een open boek, oeps
haha
Wat een heftige tijd Butterchicken. Mooi om te horen dat jullie een zoontje hebben van 1 jaar
Ik koop nog niets. Wel al een paar keer erg in de verleiding gekomen
Ik woon in een dorp met best wat bekende, ik heb geen zin om ''betrapt'' te worden. Ook net straks met een zwangerschapstest van de kruidvat. Ik ga wel naar de stad hier om de hoek. Voelt beter, hahah
@Evin Prima toch als je er niet echt in real life over praat. Begrijpelijk ook wel.
Ik ben van mezelf een open boek, oeps
Wat een heftige tijd Butterchicken. Mooi om te horen dat jullie een zoontje hebben van 1 jaar
Ik koop nog niets. Wel al een paar keer erg in de verleiding gekomen
Ik woon in een dorp met best wat bekende, ik heb geen zin om ''betrapt'' te worden. Ook net straks met een zwangerschapstest van de kruidvat. Ik ga wel naar de stad hier om de hoek. Voelt beter, hahah
donderdag 13 juni 2019 om 07:12
Even een vraagje, wellicht hebben jullie ervaring mee: hoe normaal is het om een verlanglijstje te maken voor een babyshower? Ik heb er binnenkort 1 van een vriendin.
Persoonlijk vind ik het een beetje gek, maar ik ben nog nooit naar een babyshower geweest, dus dat kan aan mij liggen.
Vandaag weer werken, en jullie?
Persoonlijk vind ik het een beetje gek, maar ik ben nog nooit naar een babyshower geweest, dus dat kan aan mij liggen.
Vandaag weer werken, en jullie?
donderdag 13 juni 2019 om 07:22
Hm babyshowers, is dat niet sowieso iets heel Amerikaans? Vind het een beetje een overdreven toestand (paar keer bij zoiets geweest), maar ben daar ook minder het type voor denk ik. Dat iemand een verlanglijstje heeft gemaakt, tja, beetje gevolg van de heisa en dat zoiets dan kan blijkbaar haha!
Nou, ik ben net wakker zoals jullie misschien merken
en ga me ook klaarmaken voor een werkdag.
Weet nu nog steeds niet wie dit topic geopend heeft trouwens...
Nou, ik ben net wakker zoals jullie misschien merken
Weet nu nog steeds niet wie dit topic geopend heeft trouwens...
donderdag 13 juni 2019 om 07:46
Oh babyshowers zijn inderdaad heel Amerikaans en het is dus schijnbaar normaal dat je daar verlanglijstjes voor maakt. Verschrikkelijk. Wij doen er echt absoluut niet aan. Ik hoop wel dat het een leuk en gezellige feestje zal zijn ladenkastje en dat je een leuk cadeautje kan kopen ervoor. 
Ik ben net thuis na mijn dienst. Ik ben moe en misselijk. Ik slaap nooit zo lekker in de piketkamers.
Succes vandaag Evin en werkse! De rest van de dames..fijne dag en werkse als je moet werken!
Oh en wie heeft dit topic geopend inderdaad? Ik vraag het me ook af.
Ik ben net thuis na mijn dienst. Ik ben moe en misselijk. Ik slaap nooit zo lekker in de piketkamers.
Succes vandaag Evin en werkse! De rest van de dames..fijne dag en werkse als je moet werken!
Oh en wie heeft dit topic geopend inderdaad? Ik vraag het me ook af.
I told you walking was idiotic.
donderdag 13 juni 2019 om 08:47
donderdag 13 juni 2019 om 09:44
Goedemorgen allemaal!
Wat balen Suzan! Nog weer even geduld dus...
Ik praat er af en toe wel over, maar het is absoluut niet dat ik er elke dag over praat eigenlijk. Nu heeft mijn man ook meer klapperende zaadleiders dan dat ik klapperende eierstokken heb.
Ik vind het leuk heb er ook zin in, maar had het ook prima gevonden of het nu is of over een jaar. Mijn man wilde eigenlijk al nog eerder kinderen. Mooie gulden middenweg
Ik heb nog geen spullen gekocht, ben er ook nog niet echt mee bezig. Eerst maar eens kijken of zwanger worden überhaupt lukt. Dan opzoek naar spulletjes.
Babyshowers vind ik ook drama. Ik roep al jaren dat ik dat niet wil, dus ik hoop dat iedereen zich daar aan houdt haha. Meestal probeer ik ze ook te ontwijken, maar op dit moment zoveel vriendinnen die zwanger zijn dat ik er toch echt niet onderuit kwam.
Ik ben gelukkig vrij vandaag. Slaapdiensten lijken mij ook best pittig inderdaad. Als je zwanger bent hoef je geen slaapdiensten te draaien toch? Tenminste ik neem aan dat jij dan ook in de zorg werkt?
Wat voor werk doet iedereen? Is dat ook nog gewoon uit te voeren als je zwanger bent?
Wat balen Suzan! Nog weer even geduld dus...
Ik praat er af en toe wel over, maar het is absoluut niet dat ik er elke dag over praat eigenlijk. Nu heeft mijn man ook meer klapperende zaadleiders dan dat ik klapperende eierstokken heb.
Ik vind het leuk heb er ook zin in, maar had het ook prima gevonden of het nu is of over een jaar. Mijn man wilde eigenlijk al nog eerder kinderen. Mooie gulden middenweg
Ik heb nog geen spullen gekocht, ben er ook nog niet echt mee bezig. Eerst maar eens kijken of zwanger worden überhaupt lukt. Dan opzoek naar spulletjes.
Babyshowers vind ik ook drama. Ik roep al jaren dat ik dat niet wil, dus ik hoop dat iedereen zich daar aan houdt haha. Meestal probeer ik ze ook te ontwijken, maar op dit moment zoveel vriendinnen die zwanger zijn dat ik er toch echt niet onderuit kwam.
Ik ben gelukkig vrij vandaag. Slaapdiensten lijken mij ook best pittig inderdaad. Als je zwanger bent hoef je geen slaapdiensten te draaien toch? Tenminste ik neem aan dat jij dan ook in de zorg werkt?
Wat voor werk doet iedereen? Is dat ook nog gewoon uit te voeren als je zwanger bent?
donderdag 13 juni 2019 om 10:28
donderdag 13 juni 2019 om 15:10
Leuk Regina en Ladenkastje! Hopelijk kun je overstappen inderdaad Ladenkastje.
Regina, hopelijk zijn er ook genoeg *voor een *
Ivm herkenbaarheid durf ik niet zo goed hier mijn werk te beschrijven vanwege maar wie het echt wil weten dan kan dat via een andere weg natuurlijk haha!
Regina, hopelijk zijn er ook genoeg *voor een *
Ivm herkenbaarheid durf ik niet zo goed hier mijn werk te beschrijven vanwege maar wie het echt wil weten dan kan dat via een andere weg natuurlijk haha!
evin wijzigde dit bericht op 13-06-2019 16:36
5.16% gewijzigd
donderdag 13 juni 2019 om 15:45
donderdag 13 juni 2019 om 16:36
Meteen verwijderd!ReginaMills schreef: ↑13-06-2019 15:45Ik haal vanavond mijn beroep weer weg.Wil jij dat ook doen later vandaag Evin? Thanks!
Weinig administratie voor mij aangezien ik als zzp-er werk. Maar er is genoeg wat ik nog wel kan doen.
Oeh nu ben ik wel nieuwsgierig haha. PB?![]()
En PB komt eraan
donderdag 13 juni 2019 om 22:19
Hallo dames!
Nou ik ben er dus deze week achter gekomen dat ik al zwanger ben!
Misschien is het dan niet heel leuk dat ik nog mee schrijf? Of vinden jullie dat juist leuk? Ik hoor het wel even.
Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik forum altijd mobiel en dat lukt mij niet..
Dekentje11
2e kind
ZWANGER!
Uitgerekend halverwege februari
Eerste echo 11 juli.
Nou ik ben er dus deze week achter gekomen dat ik al zwanger ben!
Misschien is het dan niet heel leuk dat ik nog mee schrijf? Of vinden jullie dat juist leuk? Ik hoor het wel even.
Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik forum altijd mobiel en dat lukt mij niet..
Dekentje11
2e kind
ZWANGER!
Uitgerekend halverwege februari
Eerste echo 11 juli.