Zwanger worden met clomid

14-06-2018 17:05 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!

Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Jup ik snap jullie helemaal!
Zeer vervelend!
Vorige maand had ik het supermoeilijk want op de dag dat ik mijn regels doorgekregen had was er een vriendin die mij vertelde dat ze zwanger was en ze was net een maand gestopt met de pil.

We gunnen het ze allemaal we moeten gewoon denken ooit komt er een maand dat onze maand wordt! Ik gun het jullie ook echt allemaal zo hard!

@pergamon
Hoe is het met jou?
Nog niet ongesteld geworden en voel me niet helemaal top fit. Balen, want ik ga woensdag op vakantie

Inmiddels wel wat vollere, gevoelige borsten, dus verwacht menstruatie in een kleine week. Even afwachten maar.
Hoe zit het bij jullie trouwens met het baarmoeder slijmvlies? Mijn gyn was helemaal enthousiast dat het er zo prachtig uitzag en zich er een vruchtzakje ontwikkelde? Is dit normaal of juist bijzonder of ? Wist niet wat ik er van denken moest
Ze hebben bij wel het baarmoederslijm opgemeten. Dat was een goede dikte toen.
Verder is er weinig van gezegd
Pergamon schreef:
19-08-2018 10:41
Nog niet ongesteld geworden en voel me niet helemaal top fit. Balen, want ik ga woensdag op vakantie

Inmiddels wel wat vollere, gevoelige borsten, dus verwacht menstruatie in een kleine week. Even afwachten maar.
Kan ook zwangerschap betekenen he! ik had de maandag hele gevoelige borsten, testen bleven negatief. op vrijdag positieve test, en nu nog steeds gevoelige borsten haha, tijdens eerste zwangerschap totaal geen last van gehad.
Ik kijk het toch nog maar even aan. Ik kan mezelf wel vol hoop stoppen, maar na 2.5 jaar merk ik dat ik afwachtend ben geworden. Eerst maar eens een weekje aankijken, dan zien we wel weer. Ik denk nog steeds dat mijn menstuatie komt.
Pergamon schreef:
20-08-2018 18:47
Ik kijk het toch nog maar even aan. Ik kan mezelf wel vol hoop stoppen, maar na 2.5 jaar merk ik dat ik afwachtend ben geworden. Eerst maar eens een weekje aankijken, dan zien we wel weer. Ik denk nog steeds dat mijn menstuatie komt.
Dat snap in heel goed. Zo word ik ook zelf steeds meer.
Op welke cyclus dag zit je nu en hoe lang is je cyclus normaal gesproken met clomid?

Even een vraagje voor jullie allemaal.
Is bij jullie je afscheiding veranderd sinds de clomid?
Arcticfox, minder afscheiding, ook minder vochtig bij t klussen das wel echt minpuntje
Arcticfox1 : niet echt verandering.
Pergamon ik hoop oprecht dat het voor jou deze keer raak is! Ben je al overtijd of wanneer is je ongesteldheidsdag?

@jfirst wat voelde je dan nog? Buiten pijnlijke borsten? Had je ook menstruatiekrampen of helemaal niet?
Ik heb nu mijn ovulatie dikke witte beetje vreemde afscheiding sinds de clomid
Ik zit nu op CD33, mrt Clomid heb ik op dag 28, 29 of 30 mijn menstruatie gehad. En altijd exact 14 dagen na mijn ovulatie (op 1x na, toen veel vroeger). Nu weet ik niet wanneer mijn ovulatie is geweest, maar dat is of ongebruikelijk laat geweest (CD 18 / 6 augustus of later ) of rond 31 juli.

Artic, hier weinig tot geen veranderingen in afscheiding eerlijk gezegd. Heel misschien een tikkeltje meer, maar dat is verwaarloosbaar.
@pergamon spannend! Wanneer zou je testen dan?
Ik mag met clomid niet meer over de 35 dagen heen met mijn cyclus
Tot nu toe 29&30 dagen vandaag dag 23 dus voorlopig nog even afwachten
@sparky vooral gevoelige borsten die bij aanraking al pijn deden, verder veel buik krampen onderin dus dacht echt dat ik ongesteld werd.. toen innesteling bloeding waarvan ik dacht dit zal wel t begin vd menstruatie zijn, volgende dag geen menstruatie dus test maar negatief en pas 4 dagen later positief, op dag 38..

Ik duim voor je pergamon
Jfirst13 schreef:
20-08-2018 21:24
@sparky vooral gevoelige borsten die bij aanraking al pijn deden, verder veel buik krampen onderin dus dacht echt dat ik ongesteld werd.. toen innesteling bloeding waarvan ik dacht dit zal wel t begin vd menstruatie zijn, volgende dag geen menstruatie dus test maar negatief en pas 4 dagen later positief, op dag 38..
Op welke cyclus dag had jij je innesteling?
Ik had dit weekend heel licht bruinverlies, heb ik normaal nooit. Maar dag 21/22 lijkt mij wat vroeg voor een innesteling.

Ik heb ook totaal niet het idee dat het raak is

Voor jou duim ik pergamon
Sparky2018 schreef:
20-08-2018 20:57
@pergamon spannend! Wanneer zou je testen dan?
Durf ik niet te zeggen. Ik denk zelf richting einde van de week, als er dan nog geen menstruatie op gang is gekomen dan. We gaan overmorgen op vakantie, voor die tijd denk ik sowieso niet.
Sparky ik had dat licht bruine pas op dag 36, dus 2 dagen voordat ik ging testen, ik heb waarschijnlijk heel laat ei sprong gehad, als je vroege of normale ei sprong hebt dan is t meestal na een week tot anderhalve week dat je dat licht bruine kan verliezen (volgens internet wat ik las)

Pergamon lekker vakantie! Waar gaan jullie heen? Misschien daar evt testen mocht t toch uitblijven
Net ongesteld geworden, dus op vakantie starten met een nieuwe poging.
@pergamon superjammer :(
Probeer toch maar te genieten van je vakantie! Het zal je deugd doen!
@pergamon balen meid. Veel plezier gewenst op vakantie
Ohh balen Pergamon! Hoe doe je dat op vakantie mer de clomid en echo’s??
Veel plezier! Ik hoop dat je lekker kan genieten ervan!
Xx

Hier CD 58...ik word HELEMAAAAL gek ervan! Heb al sinds het weekend bruikkrampen en lage rugpijn...allemaal tekenen dat mn menstruatie eraan komt maar het komt maar niet..om moedeloos van te worden...juist nu ik met de clomid mag beginnen laat mn lichaam mij nog meer in de steek... :cry:
Life is a party to be thrown
@kiml niet iedereen krijgt steeds echo's bij elke ronde clomid. Dat hoeft bij mij ook niet meer. Deze ronde heb ik ze ook op vakantie genomen

Weet jij zeker dat je niet zwanger bent?
Ik heb al maanden geen echo’s meer. Ga nu starten met poging 6 (van 7). Dus gewoon op dag 3 tot 7 Clomid slikken. de tabletten gaan gewoon mee op vakantie.
Pergamon wat shit zeg!
Ook vanmorgen had ik pech eitje toch niet doorgegroeid! Helaas! Slijmvlies was alweer dunner wel mag ik zo door naar 7.5 Mg letrozole gelijk aan 150 Mg clomid pff
Chelle bij jou wil het ook niet meezitten.
Hopelijk niet de verhoogde dosis zijn werk

Hier sinds gistermiddag hoofdpijn en het trekt nu door naar mijn nek
Heel vervelend. Menstruatie verwacht ik ergens volgende week. Dat zat er wel mee te maken hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven