Zwanger worden met clomid
donderdag 14 juni 2018 om 17:05
Hey iedereen,
Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!
Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!
Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
woensdag 22 augustus 2018 om 11:08
Oh oke dat wist ik niet, dacht dat je bij elke ronde echo’s kreeg!Arcticfox1 schreef: ↑21-08-2018 10:15@kiml niet iedereen krijgt steeds echo's bij elke ronde clomid. Dat hoeft bij mij ook niet meer. Deze ronde heb ik ze ook op vakantie genomen
Weet jij zeker dat je niet zwanger bent?
Nou ik heb vorige week test nr 106739 gedaan en weer negatief dusss...ik weet het niet meer, als ik zwanger zou zijn zou ik dat aan mn borsten moeten voelen net zoals de vorige keer denk ik en dat heb ik nu niet
Life is a party to be thrown
donderdag 23 augustus 2018 om 20:14
Ik heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld! Nu CD 60 en ben er helemaaaal klaar mee! Gelukkig begreep de assistente mij en kan ik morgen gelijk terecht! Krijg dan waarschijnlijk een echo en medicatie om mn menstruatie op te wekken en dan eindelijk beginnen met de clomid!
Hopelijk dan alles gehad voordat we eind sept op vakantie gaan en zijn dat de “wacht weken”!
Hopelijk dan alles gehad voordat we eind sept op vakantie gaan en zijn dat de “wacht weken”!
donderdag 23 augustus 2018 om 21:14
Kiml zou fijn zijn als je echt ken starten. Zetje in de rug om menstruatie op te wekken is dan maar noodzakelijk kwaad
Hier cyclus dag 26, dus nog even afwachten. Uitgaande van mijn eerste twee ronde met clomid wil ik in ieder geval dat 31 afwachten
Al een paar dagen last van mijn maag en wat moe. Heerst ook van alles op mijn werk dus zal wel iets onder de leden hebben
Hier cyclus dag 26, dus nog even afwachten. Uitgaande van mijn eerste twee ronde met clomid wil ik in ieder geval dat 31 afwachten
Al een paar dagen last van mijn maag en wat moe. Heerst ook van alles op mijn werk dus zal wel iets onder de leden hebben
donderdag 23 augustus 2018 om 22:41
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Hop naar de 5de ronde.
Had het deze maandag supermoeilijk ik heb effkes zo een doom scenario in mijn hoofd die ik er niet uitkrijg.
Ik begrijp gewoon niet dat sommige maar 1 of 2 rondes nodig hebben met clomid...
Achja! Ik tel af naar mijn vakantie! Nog 3 weken
Dus in mijn wachtweek heb ik verlof en dan kan ik leuke dingen gaan doen om mij wat af te leiden!
Had het deze maandag supermoeilijk ik heb effkes zo een doom scenario in mijn hoofd die ik er niet uitkrijg.
Ik begrijp gewoon niet dat sommige maar 1 of 2 rondes nodig hebben met clomid...
Achja! Ik tel af naar mijn vakantie! Nog 3 weken
donderdag 30 augustus 2018 om 08:36
zondag 2 september 2018 om 16:30
Soms wel soms niet
Deze cyclus was sowieso heel raar. Veel langer en ik heb de hele tweede heft van mijn cyclus kast gehad van krampen.
Geen pijl op te trekken dus. Ik ben wel benieuwd wat de fertiliteit hiermee wil
dinsdag 4 september 2018 om 11:11
Wat een spannende tijden hebben we allemaal weer meiden!
@chelle89 succes met de komende 2 weken...hopelijk kruipt de tijd niet langzaam voorbij voor je!
@articfox1 hmmm...even goed in de gaten houden is denk ik wel goed! weet jij zelf ook weer waar je aan toe bent en kan je beter "plannen" (<-- lekker plastisch)
Ik krijg vandaag uitslag van mn bloedonderoeken. Word nu toch wel beetje zenuwachtig maar hoop en denk eigenlijk wel dat alles goed is! De 13e mag ik test! dan is het 2 weken na mijn positieve ovulatietest! Dus fingers crossed!
@chelle89 succes met de komende 2 weken...hopelijk kruipt de tijd niet langzaam voorbij voor je!
@articfox1 hmmm...even goed in de gaten houden is denk ik wel goed! weet jij zelf ook weer waar je aan toe bent en kan je beter "plannen" (<-- lekker plastisch)
Ik krijg vandaag uitslag van mn bloedonderoeken. Word nu toch wel beetje zenuwachtig maar hoop en denk eigenlijk wel dat alles goed is! De 13e mag ik test! dan is het 2 weken na mijn positieve ovulatietest! Dus fingers crossed!
dinsdag 4 september 2018 om 11:35
chelle en kiml voor jullie zijn de wacht weken weer aangebroken. Die vind ik altijd het langst duren
kiml holeijk heb je mooie uitslagen. Waar ben je op getest?
Ik vind het zelf oom fijn dat ik weer in de gaten gehouden word.
Die lange cyclus had ik niet verwacht en dat dan precies in de ronde dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt
Qua timing dus compleet verkeerd en dat voelt toch als zonde
kiml holeijk heb je mooie uitslagen. Waar ben je op getest?
Ik vind het zelf oom fijn dat ik weer in de gaten gehouden word.
Die lange cyclus had ik niet verwacht en dat dan precies in de ronde dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt
Qua timing dus compleet verkeerd en dat voelt toch als zonde