Zwanger worden met clomid

14-06-2018 17:05 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!

Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Alle reacties Link kopieren
Dank julie wel lieve meiden!
Zhuis al gebeld en 28e weer echo!
Gelijk gevraagd van de korte lf en je heb dus een medicijn, progesteron, wat de lf kan verlengen
Moet dit nog wel bespreken met de arts maar dit lijkt een oplossing.
We gaan het zien! Ben gewoon aan het werk dus genoeg afleiding! En zit stiekem vakanties te checken wuahhahaha!

Wauw mooi ei mvh een echt paasei idd haha! Succes en vooral heul veul plezier het weekend!!
Life is a party to be thrown
@mhv ah wat fijn! Goed dat je lichaam zelf het stokje even over heeft genomen!

@Kim he bah wat rot :( hopen dat je idd samen met het medicijn je lf kunt verlengen.

Hier vandaag weer de eerste clomid geslikt. Nu weer afwachten. De bloeding blijft vrij heftig dus hoop dat het niet extra lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
bacon hmmm mss komt dat omdat er toch wel een vruchtje was ingenesteld! Had je nog je arts hierover gebeld? Dat je een positieve test had en de dag erna gewoon ingesteld? Sterkte!

Ik heb echt hele lichte menstrautie! Vannacht bijna niks terwijl dat meestal vrij veel is wat ik gewend ben! Ergens in mn achterhoofd zegt een stemmetje dat ik toch een test moet doen, just in case! Morgen weer beginnen met spuiten! Mss toch even een testje doen morgenochtend!
We hebben gister een vakantie geboekt! Gaan over 4 weken al! Heb er nu al zo’n zin in! Komt dan precies uit met nog 1 ronde spuiten..dan neem ik ff rust en kan ik hopelijk provera krijgen on de boel na de vakantie weer op te starten! Even overleggen maar volgende week!
Fijne pasen meiden!! Lekker chocolade eitjes eten! Hebben we wel verdiend al zeg ik het zelf ;-)
Life is a party to be thrown
@bacon en kiml als je het niet vertrouwd dan zou ik testen of contact opnemen met de fertiliteit.
Proces kent al genoeg onzekerheden. Laat het niet te lang door je hoofd spoken als er mensen zijn die je kunnen regelen met je vragen

Vandaag voor mij cyclusdag elf en net terug van de follikelmeting. Rechts een van elf millimeter en links een van twaalf.
Niet verkeerd al zeg ik het zelf. Nog even doorspuiten en hopen op een verlaat paasei. Dinsdag weer terug op een eerste dag bij mijn nieuwe werk. Niet echt de start waar ik op hoopte
Alle reacties Link kopieren
@Kiml, kan het geen innestelingsbloeding zijn? Dan ben je morgen misschien wel nog te vroeg met testen. Ik zou voor de zekerheid toch even contact opnemen met fertiliteit hoor!

@Artic, dat klinkt al goed! Top :)

Hier 6dpo, vanmorgen wat hele lichtbruine afscheiding en klein sliertje bruin. Dan vraag ik me uiteraard meteen af of het van een innesteling is. Maar ik zal toch gewoon nog 1 week geduldig moeten afwachten. Vandaag wel bloed geprikt voor progesteron. Woensdag uitslag pas ivm Pasen.
Alle reacties Link kopieren
hardloop oohh ook spannend idd beetje bruinverlies! Ik hoop het zo voor je!

Ja ik weer het niet! Wacht vandaag nog even af hoe het zich verder ontwikkeld!
Life is a party to be thrown
@hardloop super spannend! Duim ook voor je!!

@kiml heb je al meer duidelijkheid?

@arctic fijn dat het goed groeit! Inderdaad hopen op een verlaat paasei!

@bacon hoe gaat het met jou? De bloeding al iets minder heftig inmiddels?

Hier op het wachtbankje vanaf gisteren of vandaag.

Fijne Pasen allemaal. Geniet lekker van het zonnetje en de paaseitjes! :sun:
Alle reacties Link kopieren
mvh ik had zaterdag getest en die was negatief! Maar mn menstruatie was niet wat ik gewend ben en heeft niet echt doorgezet! Dus twijfel nog steeds! Heb nu wel krampen maar kan het niet echt plaatsen! Vandaag is 12 dagen na eisprong en normaal word ik dan ongesteld! Mss was zaterdag te vroeg met testen! Ben wel begonnen met gonal f just in case! Mss dat ik morgen of woensdag nog een x test! Woensdag ben ik echt 14 dagen na eisprong!
Ik weer dat je pas mag beginnen met spuiten als je echt helder rood bloed verliest maar aaahhh it’s driving me crazy!
Life is a party to be thrown
Wat een onzekerheid kiml. Ik snap dat je daar gek van word.
Begrijp ik nou dat je geen helder rood bloedverlies hebt gehad? Allen bruinverlies?
Als ik jou was dan zou ik inderdaad deze week nog een keer testen. Dan heb je misschien wat meer duidelijkheid.
Wanneer moet je anders terug naar de fertiliteit?

Ik ga morgen weer voor een follikelmeting. Merk wel dat ik echt aan het aftellen bent tot het gesprek met de nieuwe arts acht mei. Ik ben toe aan een nieuwe stap.
Ik hoop dat dit de laatste of een na laatste ronde ovulatie inductie zal zijn
Alle reacties Link kopieren
arctic ja dat heb je goed! Alleen bruinig/roest rood/bruin en slijmerig! Duurde van donderdag tm zaterdag! Heeft we de kenmerken van een innestelingsbloeding maar wil mezelf toch beschermen. En wat doen de hormenen die ik al gespoten heb als ik toch zwanger blijk te gaan! Ik heb as zondag een afspraak voor een eerste follikel meting! Als de test negatief blijft zal dat uitsluitsel moeten geven! Bij mn zoon testte ik ook pas met 5 weken positief en heb ik geen innestelingsbloeding gehad! Dus ik weet het echt niet meer!
Spannnend voor jou ook! Hopelijk is de nieuwe afspraak niet meer nodig! Is morgen je eerste meting weer deze ronde?
Life is a party to be thrown
Nu in de wachtkamer, naar dot is cyclusdag vijftien, ik dag elf ook een meting gehad
Follikelmeting gehad.
Drie kleine follikels van twaalf mm te zien en een wat grote vage vlek.
Dat kan betekenen dat (eer)gisteren in vannacht/vanmorgen mijn eisprong is geweest.. het kan ook betekenen dat het weer voor geen meter opschiet.
Gelijk bloed laten prikken. Daar word ik vandaag nog over gebeld.
Als in geen ovulatie heb gehad dan ga ik morgen naar 87.5 en moet ik vrijdag terugkomen
ah Arctic ik hoop zo op een eisprong voor je.

Hardloop hoe is het bij jou?

Kim nog getest?
Geen eisprong, dus gonal f ophogen en doorspuiten
Alle reacties Link kopieren
arctic oh shit! Hopelijk groeien ze nu mooi door...althans 2! Even een boost met 87,5

bacon test staat voor morgen op de planning! Dan eigenlijk pas 14dagen na eisprong maar ook alweer CD7 als het een echte menstruatie was van de week! Ik ben even helemaal in de war! We gaan het zien!
Life is a party to be thrown
Alle reacties Link kopieren
@Kiml, vervelend dat je nog steeds zo in onzekerheid zit zeg! Ik hoop dat de test duidelijkheid geeft.

@Artic, shit balen zeg. Hopelijk doet de 87.5 zijn werk. En ik hoop dat je na het gesprek meer duidelijkheid hebt en een nieuw plan.

Hier had ik gister paar druppels donkerbruin bloed verlies. Dus dacht dat het wel klaar was. Maar vandaag 10dpo, is mijn afscheiding weer normale kleur en tot nu toe geen bruin bloedverlies meer gezien. Dus het blijft nog spannend. Als het nog nodig is ga ik vrijdag testen.
Alle reacties Link kopieren
hardloop oohhhh hoopvol! Spannend ook voor jou! Ik ga voor je duimen!
Life is a party to be thrown
Ik ben het echt goed zat op dit moment. Het vertrouwen in mij eigen lichaam is zo goed als weg. Mijn lijf kan dot blijkbaar niet
@arctic wat vervelend voor je! Ik denk dat iedereen af en toe wel zo'n moment kent. Maar probeer de schouders eronder te houden en dan hopen we op een mooi ei voor je!

@hardloop oooh voor jou dus ook nog even spannend! Ik duim!

@kiml wat kwam er uit de test gisteren? Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend weer bruin bloedverlies. Dit keer toch wel wat meer dus heb er weinig vertrouwen meer in. Vandaag 12dpo dus laat die menstruatie maar snel doorkomen dan. Blegh.
Hardloopstudentje schreef:
25-04-2019 09:37
Hier vanochtend weer bruin bloedverlies. Dit keer toch wel wat meer dus heb er weinig vertrouwen meer in. Vandaag 12dpo dus laat die menstruatie maar snel doorkomen dan. Blegh.
echt balen. Dat is bij meestal ook een teken dat mijn menstruatie er aan komt


@kiml heb jij al wat meer duidelijkheid ondertussen?
Nou hier vreselijk verdrietig vanavond. Mijn schoonvader heeft te horen gekregen dat hij de ziekte ALS heeft.. :cry:
Dan schiet er toch wel even door je hoofd dat je vreselijk hoopt dat die nog een kleinkind leert kennen..

wat kan het leven soms oneerlijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
mvh och nee meiske wat een vreselijk nieuws! Pppfff! Sterktr voor jullie 😘

arctic hoe gaat het? Heb je nog een meting gehad?

hardloop heeft het al doorgezet? Balen zeg weer! Ggrrrr

Ik heb woensdag nog getest maar omo wit! Dus ga ervan uit dat het gewoon niks is! Heb ook helemaaaal geen symptomen dus! Zondagochtend de eerste follikel meting! Heb zo af en aan aardig wat krampen dus denk dat er we wat gebeurd! Fingers crossed!
Life is a party to be thrown
Hi meiden hoe gaat het hier.

Mvh ah wat een rot nieuws :( Idd enorm oneerlijk, heel veel sterkte!!

Arctic Knuffel! Is er nog een update?

Hardloop Hoe is het bij jou?

Kim Ik duim mee!!

Hier zou ik naar verwachting de 30e of 1e mijn eisprong hebben. Zojuist een ovulatietest gedaan omdat ik echt veel steken blijf voelen en die was al vrij donker. Morgen nog maar eens testen en het maar gezellig maken. Wel vreemd dat hij dan ineens zo vroeg zou zijn!
Mhv wat een vreselijk nieuws voor jullie familie. Het leven is soms zwaar oneerlijk

Ik heb weer een follikelmeting gehad, maar er is niks gegroeid. Met als vorige ronde lijkt het week stil te staan
Dinsdag weer terugkomen.
Ik ben echt aan het aftellen naar het gesprek met de arts acht mei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven