Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
donderdag 22 juni 2017 om 14:17
donderdag 22 juni 2017 om 14:34
Windmolen Ja echt wel zeg, ik ga denk ik met veel vragen het gesprek in volgende week maar ja dan weet iig wel waar ik aan toe ben. Dank je dat zijn geruststellende woorden, gelukkig weinig last ervan. Ja dan ga je automatisch op die manier denken, dat kan ik mij goed indenken. Meestal maak ik mij ook meer druk om het onbekende dan nodig is haha. Ohh jee het is een dikkere naald die jij moet gebruiken? Succes morgen bij de echo! Ik voelde tot nu toe altijd mijn eisprong / de dagen voor de eisprong, maar dat is echt bij iedereen heel verschillend joh..Voelde jij het hiervoor wel rommelen in je buik? Nog 1 dagje wachten en dan mag je het zien op de echo, mssn valt het reuze mee, laat je je niet gek maken door je gedachtes.
Miekje, dankjewel. Fijn dat het goed is gegaan! Heel veel succes op het wachtbankje!
LaFemme Ja klopt ik had bij IUI ook al Gonal gebruikt en daarna telkens maar 1 of 2 grote eicellen. De hoogste dosis was toen 100 en ik weet niet meer precies hoe veel ik er toen had volgens mij 3. Dat is bij mij denk ik de reden dat ik zo hoog moet beginnen.
Angel wat spannend voor je. Test jij gewoon wanneer jij het wilt, je bent ons idd niks verschuldigd, wel super lief dat je aan ons denkt. Wat een heerlijk vooruitzicht Thailand!
Sofie Wat fijn en een mooie hoeveelheid! Voor jou ook heel veel succes op het wachtbankje.
Miekje, dankjewel. Fijn dat het goed is gegaan! Heel veel succes op het wachtbankje!
LaFemme Ja klopt ik had bij IUI ook al Gonal gebruikt en daarna telkens maar 1 of 2 grote eicellen. De hoogste dosis was toen 100 en ik weet niet meer precies hoe veel ik er toen had volgens mij 3. Dat is bij mij denk ik de reden dat ik zo hoog moet beginnen.
Angel wat spannend voor je. Test jij gewoon wanneer jij het wilt, je bent ons idd niks verschuldigd, wel super lief dat je aan ons denkt. Wat een heerlijk vooruitzicht Thailand!
Sofie Wat fijn en een mooie hoeveelheid! Voor jou ook heel veel succes op het wachtbankje.
Shine bright like a diamond
donderdag 22 juni 2017 om 14:44
baggal ik mag testen als de utrogestan op is zegt mijn arts. Heb nog wel een paar doosjes te gaan.. . Jakkes. Ik denk over n week of 2 dat is gebruikelijk toch? En heb voor eind juli al n afspraak staan voor eerste echo (of plan van aanpak vervolg... maar daar hopen we niet op uiteraard)
sofie ik heb de tabel vast aangepast en jou ook alvast meegenomen naar wachtbankje
sofie ik heb de tabel vast aangepast en jou ook alvast meegenomen naar wachtbankje

donderdag 22 juni 2017 om 15:21
Sofie en Miekje, fijn dat jullie beiden een embryo aan boord hebben en ook nog een aantal cryo's! Super!!
Angel, we horen wel wanneer je durft te testen. Zoals Duuf (?) geloof ik al zei, het zal een keer moeten....
Hier goed nieuws! Jullie succes wensen hebben geholpen. Zaterdag de punctie. En de arts heeft er ong 15 geteld!!!! 15!!!! Nee, het is geen typfout
Ze zijn heel erg mooi van gelijke grootte, dan vond hij erg opmerkelijk. Baggal, mijn vader is wel mee gegaan, maar door de arts subtiel achter mijn hoofd gezet. Hij heeft ook nog een vraag gesteld
Volgens mij was hij zenuwachtiger dan ik. Ondertussen zijn we allemaal bijna radioloog geworden en zijn de echo's prima te interpreteren (tenminste, voor mij is het echt appeltje eitje). Arts begon uitleg te geven en ik melde dus dat ik het allemaal wel begreep, tripple layer etc. Roept mijn vader ineens: Maar ik snap er echt helemaal niets van
Haha!!! Ze zijn nu 17 (dat was de kleinste) -21 mm groot. Zaterdagochtend ben ik aan de beurt. Ik ben er bijna klaar voor! Nog 1 x snuiven en vanavond de pregnyl zetten. Weer een hobbel genomen. Spannend zeg....
Zijn dus best veel follikels, en moet dus goed drinken. Dat wordt echt veel lopen naar de wc, ik moet nu al veel vaker plassen. De autorit van 2 uur was al een probleem.
Duufje, ik vond altijd al dat een SO de moeite waard was, ook gewoon voor de zekerheid. 2 weten nu eenmaal meer dan 1. En ik was met de helft van dit resultaat tot nu toe al tevreden geweest. Ik kan je alleen maar aanraden een afspraak te maken en voor een intake te gaan (verzekering betaalde deze kosten klakkeloos bij ons) en je kan dan nog zelf beslissen wat je wil. Alleen als ze bloed onderzoek gaan doen, moet je dat wel zelf betalen, geen idee of je dat uiteindelijk vergoed krijgt. Heb nog niets van verzekering gehoord.
Angel, we horen wel wanneer je durft te testen. Zoals Duuf (?) geloof ik al zei, het zal een keer moeten....
Hier goed nieuws! Jullie succes wensen hebben geholpen. Zaterdag de punctie. En de arts heeft er ong 15 geteld!!!! 15!!!! Nee, het is geen typfout

Zijn dus best veel follikels, en moet dus goed drinken. Dat wordt echt veel lopen naar de wc, ik moet nu al veel vaker plassen. De autorit van 2 uur was al een probleem.
Duufje, ik vond altijd al dat een SO de moeite waard was, ook gewoon voor de zekerheid. 2 weten nu eenmaal meer dan 1. En ik was met de helft van dit resultaat tot nu toe al tevreden geweest. Ik kan je alleen maar aanraden een afspraak te maken en voor een intake te gaan (verzekering betaalde deze kosten klakkeloos bij ons) en je kan dan nog zelf beslissen wat je wil. Alleen als ze bloed onderzoek gaan doen, moet je dat wel zelf betalen, geen idee of je dat uiteindelijk vergoed krijgt. Heb nog niets van verzekering gehoord.
donderdag 22 juni 2017 om 15:24
Ha wat goed zeg sofie, ik wilde net de tabel gaan doen maar dat is dus niet nodig.Miekje-5 schreef: ↑22-06-2017 14:44baggal ik mag testen als de utrogestan op is zegt mijn arts. Heb nog wel een paar doosjes te gaan.. . Jakkes. Ik denk over n week of 2 dat is gebruikelijk toch? En heb voor eind juli al n afspraak staan voor eerste echo (of plan van aanpak vervolg... maar daar hopen we niet op uiteraard)
sofie ik heb de tabel vast aangepast en jou ook alvast meegenomen naar wachtbankje![]()
kun je de testdatum er nog even bij zetten? Dan tellen we met jullie mee af...

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
donderdag 22 juni 2017 om 15:26
Animal: even heel snel want ik zag je post voorbij komen... sprakeloos maar zo blij voor je
Gewoon 15!
Zo zie je maar dat ze in DD kennelijk toch wel weten wat ze doen..! Op naar zaterdag!

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 22 juni 2017 om 16:06
animal jahoe nice! Ik zie ineens mijn vader voor me.. . Zal eens vragen of hij een keer mee wil
flipjeik heb mijn datum (ongeveer) erbij gezet. Weet niet welke Sofie heeft gekregen/aanhoudt. Maar zal natuurlijk ook rond die tijd zijn.
Lief dat je het al wilde aanpassen
Houdt iedereen de warmte nog n beetje vol? Ik was wel blij met mijn tp-vrije dagje op werk was t vast niet uit te houden vandaag pfff

flipjeik heb mijn datum (ongeveer) erbij gezet. Weet niet welke Sofie heeft gekregen/aanhoudt. Maar zal natuurlijk ook rond die tijd zijn.
Lief dat je het al wilde aanpassen

Houdt iedereen de warmte nog n beetje vol? Ik was wel blij met mijn tp-vrije dagje op werk was t vast niet uit te houden vandaag pfff

donderdag 22 juni 2017 om 17:01
Wauw Sofie en Miekje, wat een goed nieuws!! Hopelijk voor jou ook nog wat cryo's Miekje! Weet je de kwaliteit ook Sofie? Heel spannend deze weken!!
Doces en LaFemme: Succes met de punctie!! Doces morgen, LaFemme ook? Sorry zoveel om bij te houden, maar ga jullie wel volgen hoor!! Eindelijk is het zo ver. En de punctie zelf is niet leuk maar valt heel erg mee (bij mij in ieder geval) en je krijgt er hopelijk veel moois voor terug!
Weija, fijn dat je morgen de eerste echo hebt, misschien dan volgende week alweer de TP?!
Animal, zie ook andere topic, maar echt super fijn!! Nooit verwacht, ben blij voor je!
Windmolen, wanneer heb jij je eerste echo?
Angel, ik denk aan je vanavond, ik hoop het zo voor jullie. Heel veel succes!! Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor je haha pff. Ik heb ook nooit testdrang gehad en wilde eigenlijk liever niet, ik ken het, maar niks aan te doen helaas
.
Baggal, succes morgen bij de midwife!!
Hopelijk heb ik zo het belangrijkste nieuws gehad...
Hier geen nieuws, geen kwaaltjes, niks, dus dat maakt me onzeker. Maar er zit niks anders op dan wachten tot de eerste echo. Waarschijnlijk gaan we niet meer testen. Al heb ik het gevoel dat het weer een keer moet omdat ik het anders totaal niet geloof. We zullen zien, ik probeer nu maar per dag te leven.
Doces en LaFemme: Succes met de punctie!! Doces morgen, LaFemme ook? Sorry zoveel om bij te houden, maar ga jullie wel volgen hoor!! Eindelijk is het zo ver. En de punctie zelf is niet leuk maar valt heel erg mee (bij mij in ieder geval) en je krijgt er hopelijk veel moois voor terug!
Weija, fijn dat je morgen de eerste echo hebt, misschien dan volgende week alweer de TP?!
Animal, zie ook andere topic, maar echt super fijn!! Nooit verwacht, ben blij voor je!
Windmolen, wanneer heb jij je eerste echo?
Angel, ik denk aan je vanavond, ik hoop het zo voor jullie. Heel veel succes!! Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor je haha pff. Ik heb ook nooit testdrang gehad en wilde eigenlijk liever niet, ik ken het, maar niks aan te doen helaas

Baggal, succes morgen bij de midwife!!
Hopelijk heb ik zo het belangrijkste nieuws gehad...
Hier geen nieuws, geen kwaaltjes, niks, dus dat maakt me onzeker. Maar er zit niks anders op dan wachten tot de eerste echo. Waarschijnlijk gaan we niet meer testen. Al heb ik het gevoel dat het weer een keer moet omdat ik het anders totaal niet geloof. We zullen zien, ik probeer nu maar per dag te leven.
donderdag 22 juni 2017 om 18:01
Wow Animal wat goed!!!!! Super super fijn! En wat een enorm verschil qua opbrengst met je eerdere twee pogingen.
Op naar de punctie!
Doces heel veel succes morgen met de punctie!
Sofie en Miekje succes in de wachtweken en 'geniet ze' van de Utrogestan
Baggal is ook helemaal niet erg hoor vind het super knap dat je het van iedereen zo goed bijhoudt.
Die hitte is echt niet fijn hè als je zwanger bent..... hopelijk koelt het snel af in de UK. En iig lekker snel vakantie.
Succes morgen met de midwife!
Boulu succes met de komende super spannende week! Wel heel fijn dat je 30 juni al de echo hebt. Begin je nu te geloven dat je echt geen kwaaltjes hoeft te hebben?
Flipje jij ook heel veel succes het komende spannende weekend tot de echo

Doces heel veel succes morgen met de punctie!
Sofie en Miekje succes in de wachtweken en 'geniet ze' van de Utrogestan

Baggal is ook helemaal niet erg hoor vind het super knap dat je het van iedereen zo goed bijhoudt.
Die hitte is echt niet fijn hè als je zwanger bent..... hopelijk koelt het snel af in de UK. En iig lekker snel vakantie.
Succes morgen met de midwife!
Boulu succes met de komende super spannende week! Wel heel fijn dat je 30 juni al de echo hebt. Begin je nu te geloven dat je echt geen kwaaltjes hoeft te hebben?
Flipje jij ook heel veel succes het komende spannende weekend tot de echo

donderdag 22 juni 2017 om 20:21
Angel! Woohoo
Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal. Wat een heerlijk nieuws.
We zitten wel in een redelijk positieve flow voor de meeste van ons - met terugplaatsingen, mooie follikels, cryo's en twee zwangerschappen in de afgelopen 15 dagen
Word hier toch erg blij van!
Ow - het liefst zou ik zien dan we allemaal zsm naar het vervolgtopic zouden kunnen gaan! Keep up the good work
Geniet ervan Angel!

We zitten wel in een redelijk positieve flow voor de meeste van ons - met terugplaatsingen, mooie follikels, cryo's en twee zwangerschappen in de afgelopen 15 dagen

Ow - het liefst zou ik zien dan we allemaal zsm naar het vervolgtopic zouden kunnen gaan! Keep up the good work

Geniet ervan Angel!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 22 juni 2017 om 20:58
Angel! Yes! Gefeliciteerd
Miekje & Soof; Hoe tof! Jullie zijn pupo
Jullie hoeven niet naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor zwangerschapstest?
Ik had vandaag de punctie en er zijn 11 eitjes er uit gehaald. Punctie viel me wederom erg mee, wel wat pijn en vooral heel moe, maar kon ze prima opvangen! Zaterdag kunnen we bellen of er ook bevruchting heeft plaats gevonden en dan zondag de TP! En dan 7 juli de dag der dagen.. :o

Miekje & Soof; Hoe tof! Jullie zijn pupo

Ik had vandaag de punctie en er zijn 11 eitjes er uit gehaald. Punctie viel me wederom erg mee, wel wat pijn en vooral heel moe, maar kon ze prima opvangen! Zaterdag kunnen we bellen of er ook bevruchting heeft plaats gevonden en dan zondag de TP! En dan 7 juli de dag der dagen.. :o
donderdag 22 juni 2017 om 21:10
LaFemme, fijn dat de punctie goed is gegaan en jij ook al zo'n mooie score aan eitjes! Ik zal voor je duimen voor mooie bevruchtingen. Spannend de komende dagen!
Doces, succes morgen!
Boulu, ik heb morgen (eindelijk!) m'n eerste echo. Ben heel benieuwd! (En een beetje zenuwachtig...)
Weija, jij ook succes met jouw echo morgen!
Diamond, tx! Ja, ik voel normaal gesproken altijd van alles in m'n buik. Bijv. steekjes in m'n eierstokken als er weer een eitje aan het groeien was en m'n eisprong kreeg ik eigenlijk ook altijd wel mee. Maar inmiddels zit (hang
) ik hier nu ook op de bank met een opgezette buik en een ongemakkelijk vol gevoel en doet het pijn als ik buk enzo, dus er zal toch echt wel wat gaande zijn. We gaan het morgen zien!
Doces, succes morgen!
Boulu, ik heb morgen (eindelijk!) m'n eerste echo. Ben heel benieuwd! (En een beetje zenuwachtig...)
Weija, jij ook succes met jouw echo morgen!
Diamond, tx! Ja, ik voel normaal gesproken altijd van alles in m'n buik. Bijv. steekjes in m'n eierstokken als er weer een eitje aan het groeien was en m'n eisprong kreeg ik eigenlijk ook altijd wel mee. Maar inmiddels zit (hang