Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Done, gemaild. ;)

En al reactie terug.
Uitslag duurt tussen 6-8 weken.
Ze hebben biopt een week later pas binnen gehad voor onderzoek.

Uitslag duurt voor mij nu nog uiterlijk twee weken.
Hopelijk net voor nieuwe cyclus. Maar dat wordt krap ivm nieuwe medicijnen bestellen en uitgangsecho en vervolg gesprek plannen. Pff spannend weer.
Stom dat je nog langer moet wachten Dazzle. Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt wanneer je de uitslag kan verwachten en dat ze zo snel reageren.
Hopelijk toch net op tijd om de komende cyclus weer tot actie te komen.
Rucio ik denk toch ook dat je zwanger bent. Ondanks het eerdere bloed. Gefeliciteerd hoor.

Zizo van harte met je verjaardag. Fijn dat de bedrijfsarts het serieus neemt en je steunt. Nu kan je rustig aan herstellen.
Zizo, van harte alsnog! Hoop dat je fijne verjaardag hebt gehad. Doe het rustig aan.

Flipje,'fijn' dat je direct weer kunt beginnen. Ik vind het tenminste altijd prettig om in elk geval een plan en een datum te hebben. Misschien een beetje een onbehoorlijke vraag; maar vind je het ergens ook niet een prettig idee om weer helemaal opnieuw, met een hele nieuwe 'batch' te beginnen? Als ik naar mezelf kijk, zou ik vermoedelijk denken dat er toch ergens iets mis was met alle embryo's omdat ze steeds maar niet tot een goede zwangerschap leidden. Aan de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat je heel graag uit dezelfde 'lading' (ik kan geen goed woord vinden) een broertje/zusje voor F zou willen.

Dazzle bedankt voor je berichtje. Altijd fijn om te weten dat we niet alleen zijn ;-). Waardeloos dat die uitslag zo lang duurt zeg.

Rucio pfff, wat spannend zo zeg. Maar wel een goed teken dat de testen blijven oplopen. Ik duim voor je.

Animal, moet een beetje lachen om je pukkels en vette haar. Ik heb daar dus ook ontzettend veel last van tijdens de behandelingen. En het lijkt daarna ook niet meer helemaal over te willen. Heb er 'vroeger' nooit last van gehad en nu ben ik net zo'n uitgestelde puber. Ik heb het er allemaal voor over, maar het is wel waardeloos. Voel me niet altijd even aantrekkelijk, maar gelukkig ben ik ook al getrouwd... als hij er wat van zegt (en dat doet hij nogal graag), por ik hem een paar keer in z'n toch ietwat uitgedijde buik en aai ik een keer over zijn inhammen en dan heb ik m'n punt wel weer gemaakt :-D .

Ik heb inmiddels wel weer rust in m'n hoofd. Heb ook niet zoveel keuze, maar ik vind het nu ook wel even prettig om er even helemaal niet mee bezig te hoeven zijn. Het duurt nog bijna een maand voor mijn afspraak met de fertiliteitsarts en dan maken we wel weer een plan van aanpak. Ik neig er nu naar om de derde poging weer gewoon in NL te doen, onder het mom van God zegene de greep (en wellicht tegen beter weten in). Daarna kan ik altijd nog overstappen op een andere verzekering en vervolgens naar DLD. Maar ik wacht het gesprek even af. Ik heb alle vertrouwen in mijn arts en weet dat zij het beste met ons voor heeft.
Oh Rucio wat een spannende dagen zeg, maar de test loopt idd duidelijk op dus ik zeg ook alvast gefeliciteerd! :cheer: Blijf voor je duimen meid!
Flipje Gelukkig heb je nu een richtdatum..ik verwacht dat ik ook ergens in de 1e week van sept ga starten met de pil.
Windmolen fijne vakantie! :sun:
Dazzle wat duurt het lang zeg, maar erg spannen dat je over 2 weken dan eindelijk de uitslag zal hebben.
Shine bright like a diamond
Lieve meiden ontzettend bedankt voor alle berichtjes, door jullie heb ik toch hoop gehouden deze week. Zojuist contact gehad met de kliniek en ik mag er vanuit gaan dat ik zwanger ben. Ze gaf aan dat het ontzettend vaak voorkomt dat er bloedverlies is bij een zwangerschap en aangezien de testen nog oplopen er een heel grote kans (meer dan 80%!) is dat het goed zit. Ze vond mijn klachten niet bij een bbz passen. Volgens haar is bloedonderzoek niet nodig omdat de testen oplopen.

Over iets minder dan 2 weken krijg ik mijn eerste echo. Ik blijf het ontzettend spannend vinden omdat ik gisteren ook weer een druppeltje bloed ben verloren. Ik durf nog niet te verhuizen naar het andere topic, eerst maar een goede echo. En ik wil jullie ook allemaal blijven volgen!

Het is onvoorstelbaar wat iedereen hier meemaakt omtrent de kinderwens. Ik gun het iedereen zo erg! Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Gefeliciteerd Rucio! :hello: :jump: :cheer2:

Wat een goed nieuws! Ren zo ook even langs de action hihi
Wat een fijn bericht Rucio!!! :bigkiss: :cheer: :cheer2:
Hoi dames! Zo, ik had heel wat bij te lezen vanochtend. Ik heb wel wat losgemaakt! Ben zelf niet zo van het oordelen en veroordelen, iedereen mag zijn mening hebben en of ik nu te laks en nonchalant overkwam of anderen het te persoonlijk opnamen, op papier komen dingen vaak anders/ harder over dan in het echt. Ik ben een positief ingesteld persoon, zie altijd het goede en -nu we op een heerlijke vakantie zijn- is dat misschien nog sterker dan normaal. Ik ben me bewust van mijn zegeningen en ben daar erg dankbaar voor.

Een utro bol minder voor mij, voor de ander een keer een wijntje, rauw vlees of sigaret...dat maakt écht niet dat je minder graag een kindje wilt of het niet serieus neemt. Zorg goed voor jezelf, voel jezelf prettig, dat vind ik belangrijk.

Wij hebben vanmorgen getest. Zaten te turen in het venster, maar er gebeurde niks, ook geen controlestreep. Zagen toen pas dat er aan de andere kant ook een venster zat. Daar zaten 2 streepjes waartussen het plusje kan komen. Wij turen en turen, maar ook nu gebeurde er niks. Gebruiksaanwijzing erbij gehaald en toen bleken de 2 streepjes de test- en controlestreep te zijn. Niks geen plusje, gewoon 2 even dikke strepen! We zijn blij, heel blij! We komen met z'n drietjes terug van vakantie, zoals we hoopten. Blij en dankbaar!

Rucio, ook gefeliciteerd!! En labgeek, abusu en smurf: ik stuur zonnige energie en succes!
Yesssss Sef! Gefeliciteerd!!! :cheer: :cheer2:
Wauw Sef, dat is nog eens een mooi bericht! Het regent zonnestralen hier! :sun: Gefeliciteerd!

Selin, Rucio & Sef: met jullie berichten geven jullie iedereen hier weer een beetje hoop en positiviteit! :hug:
Gefeliciteerd Sef en Rucio! :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: !! Mooi nieuws dames.

Rucio: We hebben hier vaker bloedverlies gezien bij dames die vervolgens toch een prima zwangerschap hadden. Heel fijn nieuws nu. :cheer: Heb je al een datum voor de echo? Heel veel succes!

Dazzle: Nog uiterlijk twee weken dus - spannend. En 3 vriendinnen in je omgeving is ook wel wat veel en soms is het gewoon lastig om je eigen situatie los te zien van die van een ander. Onder de streep schiet je er niets mee op, maar er zijn momenten dat het toch allemaal oneerlijk voelt. Ik geloof dat er geen woord voor is dat je iets een ander enorm gunt, maar jezelf na 3 jaar en een aantal behandelingen ook?!

Labgeek, Abusus en Smurf: succes met de laatste dagen in de wachtweken! Ik blijf duimen :thumbsup: Hou moed!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wow Rucio en Sef! Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! :high5: :cheer2: :sun: :jump: B-)

Sef wat heerlijk om dit nieuws op vakantie te krijgen! Dit is vast jullie beste vakantie ever!

Rucio ik kan me jouw onzekerheid voorstellen. Vooral omdat je bloedverlies hebt gehad. Maar bloedverlies schijnt vaker voor te komen bij zwangeren. Ik hoop dat de streepjes blijven oplopen. :hug:

Smurf112 ben jij nu aan het testen? Mijn duimen draaien!

Dazzle nog twee weken wachten. Wat duurt het allemaal lang. Wel fijn dat DD zo snel reageerde.
Baggal schreef:
25-08-2017 10:50
Gefeliciteerd Sef en Rucio! :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: :hello: :cheer2: !! Mooi nieuws dames.

Rucio: We hebben hier vaker bloedverlies gezien bij dames die vervolgens toch een prima zwangerschap hadden. Heel fijn nieuws nu. :cheer: Heb je al een datum voor de echo? Heel veel succes!

Dazzle: Nog uiterlijk twee weken dus - spannend. En 3 vriendinnen in je omgeving is ook wel wat veel en soms is het gewoon lastig om je eigen situatie los te zien van die van een ander. Onder de streep schiet je er niets mee op, maar er zijn momenten dat het toch allemaal oneerlijk voelt. Ik geloof dat er geen woord voor is dat je iets een ander enorm gunt, maar jezelf na 3 jaar en een aantal behandelingen ook?!

Labgeek, Abusus en Smurf: succes met de laatste dagen in de wachtweken! Ik blijf duimen :thumbsup: Hou moed!
Ja, ik mag 7 september langskomen! Ik ga nu gewoon lekker proberen te genieten, wat een rollercoaster was deze week.

Bedankt dames!
Van harte Rucio en Sef!!! Top om te horen dat deze ronde zo goed is!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik heb vandaag een beetje een baal dag en ik heb geen idee waarom... Morgen mag ik gaan testen alleen het negatieve heeft het overgenomen van het positieve lijkt het wel. Terwijl het juist super leuk moet zijn om te mogen testen natuurlijk. Ik vrees dat het de hormonen zijn haha!!

Ik ben een beetje bang voor de klap morgen aangezien dit mijn eerste TP is. Het is en blijft 24% kans bij ICSI....

Sorry voor de negatieve post maar ik heb het forum therapie even nodig :)
Zizo schreef:
25-08-2017 10:54

Smurf112 ben jij nu aan het testen? Mijn duimen draaien!
Nee nee! Volgende week pas maar dan zijn we op vakantie, neem zelf wat testjes mee! Spannend!!
Wat een supernieuws Sef! Heeft dat bolletje minder toch niets uitgemaakt ;-)

Van mij ook nog wat goed nieuws in de groep; kreeg zojuist een brief waarin staat dat er 2 emmies zijn ingevroren!! Yes! Van de 4 eitjes die ik had toch 3 toppertjes.

Verder lekker aan het wachten! Word af en toe helemaal gek van mezelf maar dat zullen jullie ook hebben. Voel ik wat of niet, heb ik dit vaker voor ik ongesteld wordt, is dit een beginnende zwangerschap? Gisteren heb ik zelfs gedroomd dat ik al zwanger was!! Aaaaargh! Het piekeren verandert niets aan de zaak dus probeer het los te laten. Hoe moeilijk ook. Volgende week testen! Gezien de onzekerheid die eerder testen met zich mee kan brengen wacht ik maar braaf de 31ste af.

Geniet van jullie vrijdag! :sun:
Lieve Labgeek, je gevoelens zijn heel begrijpelijk! Het is ook gewoon retespannend allemaal, die voortdurende onzekerheid: het op zoek zijn naar signalen van je lijf, het niet-weten :hug:

Ga je vandaag nog iets leuks doen om de tijd wat sneller te laten gaan?

Heel veel sterkte met de laatste loodjes :heart:
Sef en Rucio wat een geweldig nieuws!!

Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar doe het toch ;) zie je wel sef dat je niet meteen moest stoppen ;) hihi! Geniet nog van jullie vakantie!

Rucio, ik dacht het wel dat het ook bij jou positief zou zijn!! Oh zo snel een echo al! Dan ben je 6 weken?? Proficiat!!
Selin26 schreef:
25-08-2017 11:30
Sef en Rucio wat een geweldig nieuws!!

Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar doe het toch ;) zie je wel sef dat je niet meteen moest stoppen ;) hihi! Geniet nog van jullie vakantie!

Rucio, ik dacht het wel dat het ook bij jou positief zou zijn!! Oh zo snel een echo al! Dan ben je 6 weken?? Proficiat!!
Dankjewel!! Ja klopt, 6 weken en 4 dagen. Ik krijg zo'n vroege echo vanwege het bloedverlies en omdat we daarna 2 weken op vakantie gaan en ze me niet langer in spanning wilden laten of het op de goede plek zit.
Rucio wat fijn!!!! Gefeliciteeeeeerd! Leerzaam voor ons ook: bloed is dus echt niet altijd einde verhaal.
En jij ook Sef (haha ik snapte je berichtje over die test en over dat met zn 3tjes niet, ik dacht ' huh, heeft ze nu al een kindje' . Maar dus toch, heel erg fijn!
En nog van harte Zizo! Volgend jaar op zn minst zwanger verjaren en bij voorkeur net kleine baby.

Ik ben er 3 weekjes vantussen vanaf morgen maar reageer vast wel bij heftig (goed of slecht) nieuws. En daarna kan ik Echt met jullie meeschrijven want begin rond de 24ste met euh die cyclus -stoppende-injecties-met-naam-die-ik-even-vergeten-ben. Laat het circus maar beginnen, ik heb me nu lang genoeg geestelijk voorbereid (mede 'dankzij' jullie, maar ik snap dat jullie hier eigenlijk liever niet zouden schrijven en liever ook 'gewoon' zwanger zouden raken).
Labgeek: Heel erg goed te begrijpen. In de laatste dagen twijfel je ook aan alles en er is echt niets van te zeggen. Heel onprettig gevoel! Ik hoop dat jij je bij Sef en Rucio mag aansluiten. :hug:

Smurf: Wat fijn dat je cryo's hebt zeg! Mooi nieuws. :cheer:

Rucio: Op naar de 7e met hopelijk een mooi kloppend hartje :heart:

Flipje: Denk aan je. Het is K#t en het is niet anders. Ik hoop dat een nieuwe ICSI ronde leidt tot embryo's zonder genetische defecten en dat je gewoon onwaarschijnlijke grote 'pech' hebt gehad destijds. Snap je angst en twijfel hierover natuurlijk wel. :redrose:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sense, bedoel je de Decapeptyl?
oooh wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd Rucio en Sef :cheer2: :jump: :hello: Wat ben ik blij voor jullie! :heart:
Labgeek het is ook een rollercoaster van emoties zowel negatief als positief en dat mag ook. Vooral in de wachtweken wordt je heen en weer geslingerd van onzekerheden, symptomen, emoties, hormonen etc.. Duim hard voor je dat je morgen ook met positief nieuws mag komen! :hug:
Smurf wow wat een goed resultaat! :cheer:
Shine bright like a diamond
@Sef, gefeliciteerd! :cheer2: Ik had al zo'n vermoeden bij jou. Hoe vaak ik hier al wel niet de "ik denk dat het niet is gelukt want ik heb zo'n menstruatie gevoel" hebt zien voorbijkomen.... ;-D

Wat ik schreef over die utro was helemaal niet bedoeld als oordeel over jou, ik schreef gewoon mijn gedachten daarover. Daar is een forum toch voor. En zoals ik er bij schreef, had ik gister echt een bijzonder moeilijke dag en was ik niet in mijn hum. Die afgeblazen terugplaatsing heeft er echt verschrikkelijk hard ingehakt. Het was absoluut niet persoonlijk bedoeld.

Een glaasje wijn, rauw vlees of een sigaretje zou ik dan juist weer wel over vallen. Vooral rauw vlees. Alcohol en roken daar weten we van dat het slecht is en vooral hoe meer hoe erger, dus eenmalig een half glaasje... soit. Maar degenen die ik ken die 1 glaasje oké vinden, die drinken hun hele zwangerschap met regelmaat een ach-eentje-kan-wel-wijntje. En dan is het er dus toch niet eentje. Maar rauw vlees, dat is gewoon een loterij. Je hoeft maar 1x een besmet stuk vlees te eten en het kan al helemaal fout gaan. Uiteraard is dat maar een hele kleine kans natuurlijk, maar ik zou het risico dus nooit nemen.

Maar dat zal wel aan mijn fertiliteitstrajecttrauma liggen. Na 3 miskramen is er in mijn hoofd gewoon echt geen ruimte voor welk minimale 0,000001% risico dan ook. De kans dat iemand overkomt wat mij allemaal is overkomen is ook niet erg groot. En toch is het gebeurd. Kutzooi.
flipje2 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 13:44
0.51% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven