Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb nog niets gehoord. Is ook niet zo vreemd denk ik in deze tijd, dus ik heb nog maar even geduld. Hoewel ik wel graag wil weten wanneer hoor. Maar ik wil eigenlijk ook weer niet een hele hele vroege echo, die misschien alleen maar tot onduidelijkheid gaat leiden. Dus wat mij betreft mag het nog wel 1,5 - 2 wk duren wat dat betreft. Ik wacht nog even af, als ik midden volgende week nog niets heb gehoord ga ik er maar eens achteraan bellen.
Tinkerbell: had even niet meegekregen dat jij vandaag ook mocht!! Heel veel succes!

Mssfiddler: :cheer: :hello: :cheer2: !! Fijn zeg!

Boulu: nogmaals succes! Trek je het nog? X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wauw MssFiddler: gefeliciteerd! Wat moet dat een mooi moment zijn geweest!! :love:
Ook ik kan melden dat we een mooi kloppend hartje hebben gezien :heart: . Zó fijn.
Hoewel we ook nog niet helemaal blij durven te zijn.

Ik reageer later vandaag even op de rest! Dankjewel meiden voor alle lieve succeswensen.

MssF, ben ook blij voor jou!! Dat we allebei goed nieuws hebben is wel heel fijn, nu blijven we hopelijk gelijk op gaan met gezonde kindjes in augustus. Oh wat zou dat mooi zijn.
Ik been het niet meer bij hier.. lees nog vaak mee maar het gaat te hard om overal op te reageren en merk dat ik eigenlijk ook wat meer afstand neem.. wil wel even reageren op een paar hoogtepunten.

Mssfiddler, wat super!!! Hoop op een goede en saaie zwangerschap voor je!!

Tinkerbell, hoe was je echo?

Fruity, wauw!! Wat super!! Hopelijk blijft het goed gaan!!

Duufje, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!! Duim voor je!

Taart, shit wat klote zeg!!

Flipje, sterkte met afwachten..

Voor iedereen een fijne jaarwisseling!! Dat alle wensen nu maar eens uit mogen komen!!
Boulu & MsF gefeliciteerd! 🎉🎉 op naar goede en gezonde zwangerschappen!!

Ook hier een goede echo en kloppend hartje! ❤️ Ben pas 6 weken vandaag dus had ik echt nog niet verwacht! Maar ivm vorige BBZ een vroege echo om te zien of alles zich nu op de goede plek ontwikkelt. Wij zijn super blij en hopen dat alles goed blijft gaan!

Lieve meiden ik blijf jullie zeker volgen maar wat meer op de achtergrond vanaf nu. Ik denk aan jullie en hoop op mooi nieuws voor jullie allemaal in 2018! 💋
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Wat een goed nieuws allemaal, heel fijn!

Gefeliciteerd lieve meiden! :heart: :cheer2: :cheer:

Ik hoop dat deze flow aan blijft houden.
Wat fijn, 3 kloppende hartjes!
Heerlijk om te lezen. Was echt tijd voor een beetje goed nieuws hier en het is jullie alledrie van harte gegund.
Hoop heel hard op 3 probleemloze zwangerschappen. En nog een paar meer uiteraard ;-)
Kwam spieken, maar wat een fijne nieuws hier nu net voor het nieuwe jaar!!

@ mssfiddler Yes! Ik hoop voor jou ook dat het een hele saaie zwangerschap wordt, wel leuk met straks babyschopjes :)

@ boulu ook jou gun ik het van harte!! Ik hoopte al dat we even samen zwanger konden zijn. Voelde me altijd ‘schuldig’ dat het bij mij wel goed liep en bij jou niet. Ook al kan ik er niets aan doen natuurlijk. Maar ben nu enorm blij dat we even samen weer zwanger zijn :-)

Tinkerbel ook voor jou een hele gerustelling gezien bbz! Gefelicteerd!!
Boulu en Tinkerbell! :cheer2: :cheer: :hello: :yes:

Boulu, ik hoop dat we samen de komende 8 maanden vol te maken. We zijn idd ongeveer even lang bezig en schrijven ook al heel lang samen en bij elke mijlpaal ben ik ook weer in spanning voor jou.

Ik hoop ook dat dit het begin is van een hele goede flow!!

Al voel ik me nog lang niet zeker van de zaak en zijn we er nog lang niet. Maar dit is weer een stapje verder in het 100 000 stappenplan. Bedankt voor de felicitaties :hug:
Wow 3x wat fijn voor jullie om zo t jaar af te sluiten.
Ik ben toch wel wat jaloers merk ik. de melancholiek van de donkere dagen helpt niet daarmee. Ik kruip maar weer weg onder mijn dekentje.
Razenddrukke dagen hier, maar ik moet even reageren:

Boulu, msfiddler en Tinkerbell wat fijn dat jullie met een kloppend hartje het nieuwe jaar in gaan. Ik wens jullie een hele gezonde saaie zwangerschap toe!

Fruity wat een verrassing! Gefeliciteerd meid! Jij bent het voorbeeld om ook tussen de mmm in niet op te geven. Al is de kans nog zo klein, hij is er! Ik gun jou ook een gezonde zwangerschap toe.
Miekje-5 schreef:
29-12-2017 14:45
Wow 3x wat fijn voor jullie om zo t jaar af te sluiten.
Ik ben toch wel wat jaloers merk ik. de melancholiek van de donkere dagen helpt niet daarmee. Ik kruip maar weer weg onder mijn dekentje.
Herkenbaar Miekje, ik voel het ook wel een beetje terwijl ik zo mijn best doe om dat niet te voelen...
Boulu: Naast het FB berichtje ook even een :blob: hier! Snap dat je het eng blijft vinden, maar dit is gewoon top nieuws!

Tinkerbell: Yeah :cheer2: ook voor jou lekker nieuws!!

Duuf: Benieuwd wanneer je de echo hebt en ik hoop ook dat we voor jou kunnen juichen. Ik vind het nog steeds fantastisch nieuws!! En dat geldt ook voor jou Fruity :biggrin: !!

Lilly: succes morgen met de echo! ;-)

Miekje: dat soort gevoelens snap ik heel goed, maar hopelijk geven de succesverhalen ook weer moed. Zeker mssfiddler en Boulu waren er ook allemaal niet in een keer. Soms zijn er meerdere TP’s nodig. En zolang je nog in onzekerheid zit is het gewoon heel lastig!! Maar hou moed meid! Jij ook Doces!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wat fijn allemaal!!! 3 x een kloppend hartje! Super!! Gefeliciteerd! Op naar de volgende stap... Spannend zal het zeker nog wel even blijven, vooral voor Boulu en MissF, maar ik hoop dat alles vlekkeloos gaat verlopen!
Wauw wat een fijn nieuws om te lezen. 3 hartjes op een rij :jump: :cheer2: :jump:
Ik snap dat het nog wat onzeker blijft maar voor vandaag, wat een heerlijk nieuws.

Ik heb even wat dingen bij mezelf veranderd in de tabel, mijn en man's leeftijd bijvoorbeeld :facepalm: . En ik heb mezelf op prikken en slikken gezet en Rucio op wachten op cryo tp en Dionne op de wachtbank. Verder blijf ik mooi van de tabel af. Ik ben altijd bang om de hele tabel te verknoeien.

Ik ga straks Fostimon 150 ie gebruiken, dat is hetzelfde als menopur heb ik begrepen. Alleen een andere merknaam. Vanavond voor het laatst de pil geslikt, nu natuurlijk door met prikken en met de vitamines.
doces schreef:
29-12-2017 16:12
Herkenbaar Miekje, ik voel het ook wel een beetje terwijl ik zo mijn best doe om dat niet te voelen...
Jullie gevoelens mogen er ook zijn Miekje en Doces. Ik kan het me heel goed indenken. Je wil gewoon zelf ook zo graag en dat heeft verder niets te maken met het een ander misgunnen. Alleen dat je het jezelf ook zo ontzettend gunt. Een kinderwens zit zo gruwelijk diep.

Een hele dikke knuffel gewenst voor jullie allebei! :hug: :hug:
Goed bezig MwStippel! En je mag trots zijn op jezelf dat de eerste spuiten erin zitten! Heel veel succes. Ik begin pas op 1 febr met de decapeptyl.
Doces ik snap heel goed dat de pauze heel dubbel voelt. Wel goed om even op te laden maar je wilt gewoon graag verder en ermee bezig zijn. Sterkte met wachten nog even.

Flipje ik weet soms de juiste woorden niet om tegen je te zeggen. Maar ik denk wel echt vaak aan je. Het is zo ontzettend zuur dat je nu weer in deze situatie zit. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk brengt 2018 weer wat nieuwe hoop en perspectief voor jullie. :hug:

Duufje hoe loopt de verbouwing? Wanneer denken jullie te kunnen verhuizen of is dat nog ver weg? Ik kan me voorstellen dat je niet een te vroege echo wil. We duimen en hopen hier allemaal voor deze wonderbaby in je buik.

Zo, ik heb lekker een weekje vakantie. Even bij komen weer.
Ik lees 3 hele positieve berichten. Wat een heerlijk nieuws zo voor de jaarwisseling. Hoop voor jullie alle 3 dat het een saaie maar gezonde zwangerschap zal zijn. Het is jullie allen van harte gegund.

Ik ga me nog even kostelijk vermaken op die bewuste wachtbank.
Hoi allemaal,

Eind oktober heb ik mij aangemeld bij deze groep, maar sindsdien niet echt actief geweest met posten, wel met meelezen. Dat ik niet heb geschreven komt doordat we toen nog moesten wachten op de uitslag van het 3e zaadonderzoek. Inmiddels hebben we de uitslag en weten we dat we in aanmerking komen voor icsi. Vanaf januari gaan we hier mee starten. Ik ga de behandelingen in eigen cyclus doen, omdat bij mij alles goed lijkt te zijn. De recepten voor de medicijnen liggen thuis. Volgende week maar op gaan halen.

Voor de dames op het wachtbankje, succes met wachten en hopelijk begint 2018 met goed nieuws.

Voor de dames die een kloppend hartje hebben gezien, gefeliciteerd!

En voor iedereen alvast een goede jaarwisseling 😃
OH WAUW DAMES WAT EEN POSITIEVE FLOW HIER!!! :D wat fijn om te lezen! Gefeliciteerd dames met de kloppende hartjes!! Jullie 2018 begint in elk geval al prachtig denk ik dan ;) ! Ik duim mee dat alles goed mag blijven gaan!

FruityPebbles voor jou ook van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat het alsnog natuurlijk gelukt is!!

Duufje, jij bent de volgende met een echo denk ik? Ik wens/bid/hoop dat je ook met positief nieuws komt aanzetten binnenkort!

Hier gisteren ook nog bij mijn vader het hartje horen kloppen! Vader is huisarts en hij had al enkele keren gezegd: kom je eens luisteren naar het hartje? hij heeft zo'n doppler. Was heel fijn om dit samen met m'n vader te ervaren! :D Mijn volgende echo is op 10 januari, dan gaan we ook voor de nipt test.. volgende week ben ik al 12 weken, dan zijn de meest cruciale weken hopelijk achter de rug al blijf ik het spannend vinden!
Yes, Tinkerbell, ook een kloppend hartje!! Wat goed al op die termijn. Hoop zo dat we met z'n drieën een rustige en goede zwangerschap hebben.

Miekje en Doces, ik begrijp jullie jaloezie heel goed. Hoewel ik nu natuurlijk niet mag en wil klagen heb ik dat gevoel ook vaak gehad. Achter jaloezie zit waarschijnlijk heel veel verdriet, iets wat je zo graag wil hebben anderen wel. Laat dit verdriet ook toe als het kan, het is niet gek dat dat gevoel op komt. Hoop heel erg dat 2018 voor jullie een zwangerschap oplevert (en voor alle anderen hier natuurlijk).

Angel, super lief je berichtje aan mij!! Nergens voor nodig om je schuldig te voelen inderdaad :). Misschien komt het omdat ik toen een week of 2 op jou voorliep en het bij mis ging en bij jou, gelukkig, niet. Maar daar kan jij helemaal niks aan doen inderdaad en ben ook heel blij dat we nu toch weer een beetje samen zwanger zijn! ;)

@Duufje: Dappere beslissing die jullie hebben gemaakt. Ik vind het zo mooi dat je zo zelfverzekerd in deze zwangerschap staat. Ik snap je keuze, die behandelingen zijn enorm zwaar en het leverde soms zeer slechte resultaten op. De moed is op een gegeven moment op.
We gaan gewoon voor deze zwangerschap!!

@Flipje: Ben je al begonnen met cytotec?
Ik weet ook niet meer goed wat te zeggen, ik vind je alweer zo dapper overkomen, maar misschien lijkt dat zo. Want ik zou denk ik in een groot diep dal zitten. Ik vind het zo vreselijk en denk veel aan je.

@Rucio: Ja het is echt alleen maar wachten hé in dit traject, pff. Wel een super score zeg: 3 blasto's!!

@Dionne: Wat spannend nu he deze dagen!! Je kan wel een paar dagen eerder testen dan de datum die ze aangeven in het ziekenhuis. Bijvoorbeeld vanaf 2 weken na de punctie. Succes!!

@MwStippel: Yes, de eerste spuiten zijn gezet, super!! Dit doe je toch maar even. Op naar de eerste echo's.

Nog steeds heel blij dat het gisteren allemaal goed was, maar eerlijk is eerlijk: de onzekerheid is alweer toegeslagen pff :facepalm: .
Lieve meiden, ik been het hier op het moment ook allemaal niet zo goed bij, maar ik wil wel even reageren op het goede nieuws van de afgelopen tijd. Boulu, mssfiddler en Tinkerbell, van harte met jullie goede echo's. Ben erg blij voor jullie en wens jullie verder een heerlijk saaie zwangerschap toe. Al zal het zeker nog wel spannend zijn de komende tijd. Ik hoop af en toe nog meer positief nieuws van jullie te horen.

Fruity, ben ook heel blij van jouw goede nieuws te horen. Wat een wonder! Geeft mij ergens ook wel weer hoop dat het na zo lange tijd alsnog spontaan kan gebeuren. Ook voor jou hoop ik dat alles verder van een leien dakje loopt en je straks een mooie echo hebt.

Miekje en Doces, herkenbaar hoor. Knuffel voor jullie, en voor de anderen hier die het kunnen gebruiken.

Verder veel succes aan degenen die net (weer) beginnen met prikken! En uiteraard duim ik voor de meiden op het wachtbankje.
Zo ik kom ook weer even kijken onder mijn dekentje vandaan..ik ben wel blijven meelezen dames en ben jullie uiteraard niet vergeten.
Miekje heel herkenbaar ik voelde mij de afgelopen dagen ook zo, vond het vooral moeilijk om al die leuke kerstfoto's van gezinnetjes voorbij te zien komen. En vraag mij dan af zal ik dit ooit meemaken, in het begin deden de wachtmaanden me goed, maar begon ook steeds meer te twijfelen aan mij zelf en de hele MM. Maar mssn komt de goede hoop weer terug wanneer we weer begonnen zijn met de 2e poging...

Desalniettemin wordt ik super blij van deze positieve flow hier! Wow 3 mooie kloppende hartjes gisteren bij Boulu, TInkerbell & Msfiddler. :jump: :heart: :flirting: Wat ben ik blij voor jullie!
En Duufje wat fijn dat het goed gaat, het is je ook zo gegund op naar de 1e echo. Heb je inmiddels al wat gehoord? :bigkiss:
Ik hoop ook dat het bij alle andere zwangere dames goed mag blijven gaan en dat jullie in 2018 jullie kindje ter wereld mogen brengen.
Voor de wachtbank wachters heeel veel succes ik duim voor jullie meiden Thjs & Dionne! :thumbsup:
Fruity wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd..wow geweldig zo spontaan...:cheer2:
Baggal zoals altijd wat ben je lief :heart: en kan mij heel goed voorstellen dat je wat meer afstand gaat nemen. Geniet lekker van je kleine meid en je gezin.
Flipje aan jou wordt ook nog steeds gedacht, wat ben je sterk meid! :heart: :bigkiss: :hug:
Rucio wat naar hopelijk voel je je alweer wat beter? Wow wat een mooie score btw! :yes:
Selin wat gaat het hard..alweer 12 weken! Hoe gaat het verder met je moet je steeds je rust nemen? :hug:
Zizo voor jou zit het er ook alweer aan te komen. Spannend zeg, ik hoop dat je 2017 achter je kan laten en in 2018 met een frisse start en goede moed het traject weer mag gaan oppakken. We weten allemaal wat voor vreselijke start je hebt gehad met dit traject en het is jou ook zo gegund meid! Dikke knuffel! :hug: :hug:
Animal Hoe gaat het met jou? Is de cryo tp in het zicht?
Angel dankjewel, super lief van je, dikke knuffel voor jou meid! :hug:

Volgens mij las ik van de week dat iemand iets vroeg over acupunctuur? Ik weet niet meer wie? Maar heb ik heb vorige week mijn eerste intake gehad en vond het heel spannend, maar ook fijn. Bij de volgende poging ga ik ermee begonnen, we hebben eind januari een afspraak staan wanneer ik zal gaan beginnen met het spuiten van hormonen. We kijken dan hoe vaak en wanneer ik een behandeling zal gaan doen. Mijn acupuncturist doet mee aan een wetenschappelijk onderzoek en zij zal vlak voor de TP en vlak daarna een behandeling gaan doen. Dus ben heel benieuwd hoe dat zal gaan zijn en wat voor effect het zal gaan hebben, Het is het proberen waard.. Als er überhaupt een TP kan worden gedaan deze keer..blijft altijd spannend. Mijn ms is donderdag begonnen, dus toen ben ik ook weer gestart met de pil, die moet ik nu eerst weer 3 weken slikken en daarna begint het hormooncircus weer. Ergens wel weer zin in.

Ok mijn bericht is alweer langer geworden dan ik dacht..meiden ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling met jullie geliefden om je heen. Laten we de positieve flow in dit forum gewoon lekker door laten gaan in 2018 met heeeeel veel positieve testers, kloppende hartjes en doorgaande zwangerschappen! :gift: :rose: :heart: :applause: :flirting: :cheer2:
Shine bright like a diamond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven