Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Windmolen: Ach kan me voorstellen dat je baalt van de 7 eicellen (die er gezien waren op de echo) er nu 3 uitkomen!! Maar nu blijkt wel 3 bevruchtingen, dat is fijn. Maar snap dat je niet durft te hopen op allemaal een mooie blasto. Wat onwijs spannend zo.
Snap dat je gisteren erg verdrietig was... Zoveel moeite elke keer. En dan dat stomme systeem nu waardoor je moet betalen voor ICSI! Zo oneerlijk. Krijg je morgen of overmorgen bericht over de embryo's?

@Weija: Jaaaa ik wist via via wel dat je weer zwanger was en ik was (en ben) zó blij voor je!! En nu al 16 weken! Al snap ik dat het voor jou meer als 'pas 16 weken' voelt. Je zal wel ontzettend onzeker zijn, bah... Hoop zo dat je in het voorjaar een gezond kindje gaat krijgen!! Blijf vooral ons updaten :).

@Dreamer: Spannend!! Snap ook dat je niet elke dag wil testen. Dan kun je ook veel beter verschil zien. Hoe voel je je verder? Succes met deze spannende tijd.

@Dazzle: Oh wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen!! Snap dat je wel baalt van de kwaliteit, maar het hoeft zeker niet alles te zeggen.
Ik vind het trouwens belachelijk wat jou acupuncturist heeft gezegd. Het is helemaal nooit bewezen dat je maar thuis moet blijven zitten als een kasplantje en dat het dan goed in kan nestelen, misschien zelfs wel in tegendeel. Ik heb ook gewoon gesport tijdens de wachtweken en gewoon zwanger geworden. Vriendin van mij volop geskied. Nou ik kan nog heel wat andere verhalen opnoemen. Ik zou gewoon lekker gaan sporten, helpt mij ook altijd. Het zou toch wat zijn... dan kun je niks meer in dit ellendige traject.

@Zizo: Balen zeg dat je menstruatie zo heftig is. In februari dus weer een punctie, hopelijk dan weer helemaal klaar voor!! Had je zelf ook het liefst februari of eerder?

@Diamond: Heftig evaluatiegesprek heb je gehad... Ik vind eerlijk gezegd je arts nogal negatief overkomen. Natuurlijk moet je ook realistisch blijven maar het kan best zijn dat je straks een paar mooie eicellen hebt en embryo's. Je hebt maar één goede nodig (cliché, i know). Ook prima om na te denken over eiceldonatie maar hoop dat het niet nodig is!!

@Lily: Heeel veel succes morgen!! Spannend weer zeg. Wanneer zou je testdatum dan zijn? Kan me voorstellen dat je vertrouwen wel is verminderd na afgelopen keren...

@Doces: Bah wat balen zeg dat je bms weer niet dikker is!! Had je eerder ook toch? Zijn er helemaal geen andere middelen dan progynova? Of gewoon wat langer wachten? In mijn natuurlijk cyclus (pcos) kon mijn bms ook pas echt goed dik zijn op cd 25 ofzo... Dan maar wat langer wachten toch. (beter dan helemaal overnieuw beginnen)

@Selin: Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het HCG zo mooi is gestegen. Snap goed dat je je terugtrekt, je angst is herkenbaar. Sterkte deze weken.

@Rucio: Fijn dat er een nieuw behandelplan klaar ligt!! Weer een beetje nieuwe moed.

@MssF: Op jou had ik eerder willen reageren maar had gisteren geen tijd. Kan me heel goed voorstellen dat je baalt!! Zou zo zuur zijn om deze poging af te breken. Maar... er kan nog zoveel veranderen. Er zit nu een groot verschil tussen de follikels maar het kan nog heel veel kanten op. Dat de rest straks allemaal wel mee gaat doen bijvoorbeeld inderdaad. Bij mij was de eerste FM ook nooit zo super... allemaal kleine follikels nog bijvoorbeeld of één grotere enz, maar nooit een hele slechte score gehad. Succes vrijdag!!

@Lagbeek: Super fijn dat je in 2017 (zelfs november waarschijnlijk nog) een tp hebt!!

@Baggal: Wat fijn dat de gehoortest van SA goed was!! Zou voor mij toch spanning opleveren haha. Fijn dat het werken je wel bevalt en het kolven zo goed gaat, echt super knap!! Het huis heeft geen haast dus, fijn. Denk dat SA hier prima in kan opgroeien :). Al is een tuin met een jaar of één a twee wel heel fijn.

Hier gaat het wel, vooral wat gestrest door drukte op werk. En dan merk ik dat de spanning voor de komende tijd ook wel meespeelt. Voor nu weer genoeg afleiding en zondag follikelmeting!
Lieve Flipje heel veel sterkte vandaag! Ik hoop zo op een goede echo. Ik denk aan je en duim heel hard voor je. :rose:
Windmolen mijn menstruatie is vorige week donderdag begonnen, bedankt voor je geruststellende berichtje. Ik hou het in de gaten en anders bel ik inderdaad even.

Doces wat ontzettend balen zeg! :(

Boulu spannend voor zondag, hopelijk vind je nog wel wat rust deze week. Stress is niet fijn.
Dazzle_ schreef:
15-11-2017 13:58
Ik moet werken vandaag. Ik sport regelmatig. Maar als dan de acupuncturist zegt dat als je je energie in sporten stopt, je lichaam die energie niet kan gebruiken voor de embryo..

Tja op gegeven moment weet je ook niet meer wat wel en niet goed is. Kan moeilijk als een kas plantje thuis gaan zitten. Bovendien maakt sporten mijn hoofd leeg..

Bedankt weer voor jullie lieve reacties.
Dazzle, de baarmoeder en het embryo krijgen energie via de bloedsomloop en als je sport gaat je bloedsomloop en dus energie- en zuurstof toevoer juist sneller!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Even kort:
Flipje mijn gedachte zijn vandaag bij jou! Ik wens je heel veel sterkte vandaag en duim voor een goede echo! :hug: :bigkiss:
Lily ook jou wens ik heel veel succes, je hebt vandaag de TP dacht ik? :bigkiss:

Oh en dat van sporten enzo wist ik ook niet. Maar als het sneller gaat is dat juist niet beter?

Ik reageer later weer even wat langer.
Shine bright like a diamond
windmolen schreef:
15-11-2017 17:51

Mssfiddler, ik heb nog even teruggekeken hoe dat bij Sofie ging. Zij kreeg ook een ophoging van 150IE naar 225IE met als gevolg dat er toen één eicel enorm hard ging groeien en de rest veel langzamer. Uiteindelijk was die grote >30mm bij de punctie en daar kwam ook geen bruikbaar eitje meer uit, maar de andere waren mooi rustig verder gegroeid. Omdat je decapeptyl spuit om een eisprong te voorkomen hoef je niet persé te stoppen met stimuleren zodra de grootste er klaar voor is, er kan toch geen spontane eisprong optreden. Op die manier kan de rest rustig bijgroeien.
Mssfiddler, ik breek even in. Lees op de achtergrond nog altijd mee maar had dit even gemist. Klopt dat de groei bij mij best traag ging met 150IE op één eicel na (die hebben we toen Tom Dumoulin gedoopt tijdens de giro d'italia haha) ik moest toen ophogen naar 225 en heb daardoor een week langer moeten spuiten. Oh wat baalde ik toen, ik dacht dat de poging niet zou lukken, maar achteraf wisten de artsen heel goed wat ze deden want ik kwam op een hele goede score uit. De >30mm eicel was niet bruikbaar maar er zijn uiteindelijk 11 aangeprikt en 10 eicellen gevonden :)

En nu ik hier toch even ben: voor iedereen :hug: :hug:
Dank je Sofie, ik hoop dat ik het voor mij ook zo afloopt. Inmiddels voelt het ook allemaal wat beurs daar beneden dus ik hoop dat ze hard aan het groeien zijn. Dan heb ik m'n eigen Tom Dumoulin :hihi:

Flip, ik denk aan je!

Wbt sporten, bij beide zwangerschappen voor NOD gewoon doorgedaan en zelfs een keer zo ver gegaan dat ik bijna van m'n stokje ging (zou ik trouwens niet aanraden). Maar ik ben het met Flip eens, beweging is volgens mij alleen maar goed.
Ik ben gebeld, het gaat door, 13:45 een terugplaatsing :shout: :blob:
Ik had nu nog 5 cryo's en ben benieuwd wat er nu dus over is...
Even kort:

Wat fijn Lilly!! Heel veel succes en ik zal voor je duimen!!

Selin, Weija, Dreamer gefeliciteerd!!

windmolen ik begrijp je teleurstelling zeg. Ik hoop dat de 3 bevruchtte eicellen goed gaan delen :hug:

Zojuist de eerste follikelmeting gehad en eerlijk gezegd ben ik nogal teleurgesteld. Misschien moet ik niet zeuren, maar toch voelt het even zo.
Er groeien er 5 van 10mm en 1 van 14 mm. Ik had toch wel op meer follikels gehoopt eigenlijk..
Goed nieuws van Flip in haar eigen topic! Zo blij voor Flip! :sun:

Lilly jij een tp vanmiddag! Superfijn! Ik hoop dat deze goed blijft plakken. Driemaal is scheepsrecht!

Mangoest ik begrijp je teleurstelling. Ik hoop voor je dat ze allemaal goed groeien en een eitje opleveren. Je kunt altijd nog besluiten om de poging af te breken. Achteraf heb ik spijt dat ik mijn eerste poging door heb laten gaan. Helaas valt dat niet meer terug te draaien. Bespreek het met je arts. Mocht het je zes eitjes opleveren, dan is dat erg netjes.

Windmolen dank voor de uitleg over de narcose. Dat klinkt idd als een lichte variant. En ja, ik ben zo'n drie uren onder zeil geweest. De combinatie narcose, wekenlang morfine en de inwendige schade/littekens zorgen ervoor dat ik moeilijk herstel. Gelukkig gaat het elke dag iets beter.

Hier gaat het redelijk. Mijn menstruatie loopt naar z'n eind. Gelukkig maar, want het was erg heftig en pijnlijk deze keer. Bij mijn volgende menstruatie ga ik weer beginnen met de pil voor de nieuwe poging. Ook heb ik te horen gekregen dat ik ben ingeloot voor een scratch in het kader van de scratch-studie. Hier ben ik erg blij mee. Rond de dag dat ik met de decapeptyl begin, krijg ik de scratch.
Allereerst: Go Flipje Go :cheer: !! Ik hoop zo dat dit positieve geluid nog even een maand of 7 doorgaat! Ik ben blij dat je deze horde weer overwonnen hebt. Op naar de 12 weken echo en de NIPT (of krijg je daarvoor nog extra echo's gelet op het verleden?).

Rucio: Hou de gekleurde afscheiding even in de gaten zou ik zeggen. Hoe voel je je verder?

Dazzle: Dat sport verhaal lijkt me echt wat vergezocht. Ik heb mij, ook door Baggal-man, laten vertellen dat acupunctuur heilzaam kan zijn, maar dit verhaal wil er bij mij niet in - sorry.

Boulu: Wat fijn dat je afleiding in je werk vindt. Dan gaat gevoelsmatig de tijd ook iets sneller volgens mij. Ik vond en vind het altijd prettig om iets om handen te hebben, want zodra ik thuis was ging ik toch malen en piekeren. Ik hoop dat het zondag allemaal goed gaat met de echo!

Doces: Jammer dat je BMS niet dikker werd ondanks de progynova. Ijzer kun je niet met handen breken, dus ik ga duimen dat de 7 mm gewoon voldoende is en je straks met mooi nieuws komt. :thumbsup:

Mssfiddler: Ik hoop dat je iets vrolijker wordt van het verhaal van Sofie hier. Ik had er helemaal niet aangedacht maar Dreamer had natuurlijk wel een punt toen ze schreef dat IUI stimulatie wel iets anders is dan IVF stimulatie omdat je de cyclus plat gaat leggen bij de laatste. Ik hoop dat de volgende FM goed gaat op vrijdag.

Diamond: Voel jij je iets beter? Zo'n gesprek is altijd weer een moeilijk moment, maar ik hoop dat je je weer herpakt hebt en positief naar de volgende poging gaat.

Windmolen: Heb jij nieuws over de ontwikkeling van de 3 embryo's? Mijn duimen draaien voor je.

Mangoest: Ik snap dat je op meer hoopt (meer is overigens niet altijd beter met het oog op de kwaliteit) en zo niet dan hoop ik dat je het redt met wat er nu is en dat in alle follikels ook daadwerkelijk eitjes zitten.

Zizo: Fijn dat je ms bijna over is en dat je weer een plan van actie hebt. Als je vragen over de scratch hebt hoor ik het wel. Op naar een nieuwe poging! Hoe is het momenteel op je werk?

Dreamer: Hoe is het met jou meis? Lopen de testen mooi op? :winkie:

Lilly: heel veel succes vandaag. We gaan duimen voor een topper die lekker 9 maanden bij je blijft! :love:

Hier alles ok. Dit weekend komt mijn beste vriendin L. over en nog een andere vriendin. Zin in! En SA wordt vandaag nagekeken door de HA - is gebruikelijk hier want er is geen CB. Vermoed en hoop dat daar niets geks uitkomt... :)

Voor iedereen die ik niet genoemd hebt: een dikke :bye: en een :hug: voor wie dat nodig heeft.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jaa hartje gezien! o_o
Past iemand de tabel even aan?

Volgende echo in elk geval op 7 dec (IVF-centrum), heel misschien ook nog eentje op 4 dec (gyn). NIPT op 11 of 14 dec...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
OOOH FLIPJE HIER HEB IK ZO OP GEHOOPT VOOR JULLIE!!!

Fantastisch nieuws!!
Flipje wat fijn!! Duimen draaien voor de volgende test

Lily; ook goed nieuws!

Ik ben met jullie eens hoor en niet met mijn acupuncturist wat betreft sporten.
Succes ook Lilly!!! Wat fijn!!

Nou wat sporten betreft is mijn gevoel dubbel.. ik doe altijd krachttraining en hardlopen maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, of sinds de terugplaatsing probeer ik toch ook meer op te passen met wat ik doe van sport en vervang ik mijn hardlopen voor wandelen en zwemmen en krachttraining doe ik eigenlijk niet meer nu! Wil eerlijk gezegd ook niets forceren ook al zijn er gewoon dames die door sporten als ze zwanger zijn, durf gewoon niet te hard te sporten ook niet!
Flip! :jump:
flipje2 schreef:
16-11-2017 12:53
Jaa hartje gezien! o_o
Past iemand de tabel even aan?

Volgende echo in elk geval op 7 dec (IVF-centrum), heel misschien ook nog eentje op 4 dec (gyn). NIPT op 11 of 14 dec...

Aangepast! Ben heel blij voor je Flip!! Van harte! :cheer:
Baggal, vandaag geen nieuws over de embryo's. Misschien morgen als ik het aandurf om te bellen. Maandag komt pas het definitieve bericht over hoeveel ze hebben kunnen invriezen.

Zizo, oh, da's fijn dat je ingeloot bent voor de scratch! Ik ga wsl voor m'n volgende terugplaatsing daar ook om vragen.

Mangoest, hmmm, ik snap wel dat je teleurgesteld bent. Wat zei je gyn zelf ervan? Jij spoot 150 IE toch? Mag je niet ophogen nu? Wanneer heb je de volgende echo? Op zich zeggen ze altijd wel dat kwaliteit voor kwantiteit gaat en bij pogingen met veel eitjes vallen er meestal ook veel af, maar ik zelf zou ook liever rond de tien hebben. Je weet ook niet of er in al die zes follikels wel een eitje zit uiteindelijk. Ik zou het iig nog even aankijken, soms lees je wel dat dames bij een volgende echo er ineens veel meer hebben. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. En goed overleggen met je gyn.

Lilly, jij hebt op dit moment je terugplaatsing! Hopelijk is het een mooie topper!

Boulu, succes en sterkte met de drukte op werk en de spanning en alles. Ik hoop op een mooie eerste follikelmeting voor jou zondag!
Wat fijn flipje!
Lily succes vanmiddag

Ik moet ff snel t is zo druk op werk... ik ben deze week nauwelijks thuis.

Morgen 1e echo op naar de tp!
Dankjewel Baggal. Ik heb al veel gelezen over de scratch. Omdat bij ons officieel geen oorzaak voor de verminderde vruchtbaarheid is gevonden, is dit weer een nieuw 'iets' wat hopelijk een oplossing kan zijn. Heel stom misschien, maar door de diagnose 'onverklaarbaar verminderd vruchtbaar' merk ik dat ik blijf zoeken naar een oorzaak. Die moet er zijn, kan voor mijn gevoel niet anders, maar ja de wetenschap heeft nog niet alles ontrafeld.
Over mijn werk gesproken: zwaar kl*te. Het nare is dat ik me mentaal ook minder begin te voelen door dit alles. Het is een struggle om een werkdag door te komen. En ik zit regelmatig huilend in de auto of op de fiets terug naar huis. Het zuigt me helemaal leeg. Ik zit er wat dat betreft flink doorheen. En ja, ik wil graag wat anders. Ik sta bijna weer op 100% (werk nu 80%). Zodra ik weer op 100% zit, ga ik solliciteren. Maar eerlijk gezegd lukt het me momenteel voor geen meter. De 80% is eigenlijk al te veel. Ik ben al wel begonnen met het zoeken naar vacatures. Ik merk zelfs dat ik bij wijze van spreken wil reageren op een briefje bij de AH om de hoek "vakkenvullers gezocht" :facepalm:
Ik blijf mezelf maar moed inpraten, maar het sloopt me compleet.
Embryo aan boord! :hyper:

Een mooie blastocyst. Het was heel bijzonder, we hadden dezelfde embryoloog als bij de tp van mn dochter :heart: en blijkt dat zijn dochter hetzelfde heet als de onze. En het is geen populaire naam... Als deze plakt dan maakt dat het extra bijzonder :love:
Lilly wat leuk! Fijn dat je weer een embryo on board hebt!
Wat hoor je dan weer bijzondere verhalen, dat de embryoloog dezelfde is als met de eerste en ook dat de namen hetzelfde zijn. Leuk is dat! Mijn duimen draaien weer voor je!
lilly1980 schreef:
16-11-2017 15:30
Embryo aan boord! :hyper:

Een mooie blastocyst. Het was heel bijzonder, we hadden dezelfde embryoloog als bij de tp van mn dochter :heart: en blijkt dat zijn dochter hetzelfde heet als de onze. En het is geen populaire naam... Als deze plakt dan maakt dat het extra bijzonder :love:

het tp team van lotte was hetzelfde als deze zwangerschap. heeft geluk gebracht en hoop voor jou hetzelfde! mn duimen draaien
Hoera voor flipje!!!!

(en ook alvast een beetje hoera voor lilly ;))
Even snel via de telefoon.
Flipje, wat fijn. Heb veel aan je gedacht vandaag. Ik snap dat je er nog lang niet bent, maar de eerste drempel ben je over. Zo blij voor je.

Lilly, super. Weer een toppertje teruggeplaatst. Ik ga duimen voor een plakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven