Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, Selin, wat een narigheid :(. Even een dikke knuffel :hug:. Ik kan er niets zinnigs over zeggen, maar ik denk aan je en hoop dat alles toch goed is...
Bloedverlies is gestopt... mag zo meteen op controle gaan. Ben zo blij met men arts, ze had gisterenavond nog geantwoord op men mail dat ik vandaag mocht komen, ze zou me er wel ergens tussen nemen. Zo lief vind ik dat, de tijd nemen om op zondagavond gewoon te mailen en me dan vandaag zo spoedig mogelijk willen zien. Dat het bloedverlies gestopt is stelt me wel wat gerust, maar de hoop is wel weg ..
fijn dat je langs mag komen! heel erg spannend.. suc6 :hug:
Fijn dat je langs mag komen Selin.
Bij mij is het destijds later misgegaan, maar dat had niets met het bloed te maken. We kregen er juist net vertrouwen in dat het goed zat.
Selin super fijn zo'n arts. Ik hoop heel erg dat het niets betekent :hug:
Och lieve Selin, wat zijn dit spannende momenten. Ik heb zelf bij deze zwangerschap veel bloedverlies, dus weet hoe spannend het is, vooral die eerste seconden als de echo gemaakt wordt. Ik hoop dat bij jou ook een mooi kindje in de maak te zien is... Dat het bloeden gestopt is, je geen stolsels had en niet veel krampen vind ik wel een goed teken, ik duim heel hard voor je! 🍀
Windmolen ik zag je berichtje ook maar ik zal daar vandaag op reageren. Heerlijk is dat hé. Heel herkenbaar, ik merk ook dat mijn vriendinnen die jonger zijn en geen kinderen hebben ik vaker zie dat de vriendinnen met kids. Dat is zeker ook weleens fijn dat het niet altijd, alleen maar gaat over kinderen. Wat een goed nieuws voor het weekend, het blijft nog ff spannend dus, maar vandaag hoor je meer?
Lilly wat vervelend meid dat je nu al licht bloedverlies hebt, maar het is nog te vroeg.. Hoe ver zit je nu? Ik duim voor je! :thumbsup:
Miekje Succes vandaag bij de echo! :thumbsup:
Taart1 fijn om te horen dat het goed gaat. Ben je nu al begonnen met de hormonen?
Selin Ooooh nee meid wat weer schrikken :-( zeg dat bloedverlies, bahh vervelend dat het nu weer zo onzeker voor je is. Sterkte en het blijft nog spannender voor je. Erg fijn dat je vandaag al terecht kan, hopelijk zal de echo je geruststellen. Ik duim voor je en een hele dikke knuffel voor jou! :hug:
Flipje hoe voel jij je?
Sef hoe gaat ie nu met jou?

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, daarnaast ook verwend door manlief met wat nieuwe kleding. En dat is altijd welkom! Hihi :hihi:
Ik heb mijn laatste utrobolletjes die had nu opgemaakt, ach ja ik betaal er toch voor en ondanks de pauze..maar ja veel verwacht ik toch niet van omdat ik voor mijn gevoel weinig kans heb om op de natuurlijke manier zwanger te worden.
Ik heb nu wel 2 afspraken staan met 2 verschillende acupuncturisten en hak de knoop door in december. Bij de volgende ronde wil ik er sowieso mee gaan beginnen.
Shine bright like a diamond
Even snel een egoberichtje om te melden dat ik weer onderweg ben,.
Gisteren weer begonnen met spuiten, vanaf vandaag stimuleren. Dus over 2 weken ongeveer de punctie. Gruwelijk spannend vind ik het.
Lilly je kado heeft een vast plekje gekregen en is nu altijd in mijn buurt ;-)

Selin, ik hoop dat je goed nieuws krijgt zo. Denk aan je en duim voor je.

Alle rest: succes en ik kom later deze week wat uitgebreider terug.
lieve duuf! mijn duimen draaien al voor je maar gaan nu nog wat harder! heel veel suc6 :high5:
Selin jeetje dat is schrikken!! Hoop dat alles toch oke is!!

Duufje veel succes!!

Diamond altijd leuk nieuwe kleding!! en goed idee van de bolletjes, ga ik ook doen deze 'pauze / natuurlijke' ronde.

hier: tijdje even afstand genomen maar ben wel met acupunctuur gestart. Donderdag evaluatie in het zh. Ben bang dat we 2 maanden pauze moeten nemen ivm 2 weken in buitenland rondom kerst. balen! Had liever zsm doorgegaan maar ja familie bezoek moet ook doorgaan.
Go Duufje! Veel succes, ik duim voor je! :thumbsup:

Oh Selin, wat een spanning weer... Ik hoop zó dat het gewoon goed is! :hug: Wat fijn dat je vandaag even langs mag komen. Ik denk aan je!

Hier: vanochtend de zoveelste inwendige echo om de dikte van het bms te bekijken. Vandaag dag 30 (!!) van de - verhoogde dosering - Progynova. Op dag 14 was er niets te zien, in de tussentijd nog twee inwendige echo’s gehad waarop de groei minimaal was (dikte bleef steken op ongeveer 4 mm) En nu dus op dag 30 weer een echo: het is nu iets meer dan 6 mm! Ein-de-lijk gebeurt er nu iets. Maar wat duurt het allemaal lang! De arts hoopt dat het de komende dagen gestaag door blijft groeien. Vrijdag wéér een inwendige echo. Hopelijk is het dan dik genoeg om een tp te plannen (m’n laatste cryo van ICSI1...) maar daar durf ik nog niet op te hopen. Zal nog wel weer langer gaan duren, als het al niet wordt stopgezet omdat het te lang duurt allemaal. Maar er gebeurt nu in ieder geval weer even iets!
Wat zijn jullie zo lief allemaal, die steun doet zo veel :)!

Duufje wat spannend!! Ik duim voor jou!!

Hier vanmorgen dus bij de gyn geweest. Er was meer te zien dan de vorige zwangerschap, en dan bedoel ik: een vruchtzak mét een vruchtje deze keer,opluchting, het is er(nog)!!

Maar naast de vruchtzak een grote zwarte vlek, bloed, dus heb nu een week platte rust gekregen want als dat bloed in 1 keer zou vloeien kan het het vruchtje meenemen.. wordt nog heel spannend dus :( ... ik lig alvast op de bank.. heeft iemand hier reeds ervaring mee? Ze zei dat dit bloed nog komt van de innesteling?!
Oh Selin, fijn dat er een vruchtje te zien was!! Dat bloed, is dat dan een hematoom? In een ander groepje waar ik in schrijf hadden een paar dames dat en dat is toen wel goed gekomen. Ik ga keihard voor je duimen!

Hier zojuist bericht gehad van de kliniek, er is maar één embryo doorgegroeid tot blastocyst en ingevroren. Ben uiteraard wel blij dat het er tenminste één is, maar ik had wel heel erg gehoopt dat het er twee zouden zijn :(. Het kan natuurlijk net de ene zijn, blablabla, maar het feit dat ik er eerder al drie had en die alle drie niet zijn blijven hangen, stelt me wat dat betreft niet erg gerust :(. Nu eerst een (lange) pauze en wsl met m'n endometriose aan de slag. In het nieuwe jaar weer verder. Ik had wel erg graag gewild dat ik een klein voorraadje had om me gerust te stellen en hoop uit te halen, maar ja.
Duufje Yes weer begonnen! Wat ongelofelijk spannend.... ik hoop zo op een heel mooie opbrengst, mooie embryo’s en een nog veel mooiere zwangerschap. Succes/ sterkte met deze eerste spannende stap.

Selin wat een spanning.... wel super fijn dat je meteen terecht kon en heel positief dat er al meer te zien is dan de vorige keer. Maar spannend blijft het. Succes met de week bedrust. Lekker Netflixen en je goed laten verzorgen.

Windmolen fijn dat er tenminste een cryo is. Maar kan mij je teleurstelling ook goed voorstellen. Je hoopt toch op een voorraad waar je een tijdje mee vooruit kan.

Doces voor nu goed nieuws dat je bms eindelijk op dikte komt. Wat een geduld moet je elke keer hebben zeg. Hopelijk op naar een mooie tp volgende week.
Duuf, yesss!! Ik zat zo te wachten op je bericht dat je begonnen bent. Heel, heeeeel erg spannend meid! Iedereen leeft heel erg met je mee de komende tijd. Gezien wat je hebt meegemaakt, maar ook omdat je altijd zo’n lieve betrokken bij anderen forumster bent gun ik het je zo enorm. Echt, als er plaatsjes te vergeven waren, dan had ik zo voor je opgestaan en dan had ik wel gezien voor een tweede ;-)
Draag het dichtbij je en ik hoop dat het je net zoveel geluk brengt uiteindelijk als voor mij en Baggal. Kan niet anders, moet gewoon!

Diamond, wat een verwennerij, lief van je man! En niet geschoten is altijd mis. Als je toch in de wachtstand staat, dan toch maar proberen. Ik zit nu 8DPO. Bloedverlies was alleen vrijdagmorgen heel licht en heel eventjes. Merk nu nog niets, spannend.

Dazzle trek jij het nog?

Boulu hoe ging de fm?

Miekje spannend weer een tp, hopelijk krijg je vandaag groen licht!

Windmolen, snap wel dat je graag meer cryo’s had gehad. Hopelijk is de endo weer snel onder controle en kan dit embryootje snel worden teruggeplaatst. En idd je kan het zelf allemaal ook verzinnen, maar hoop toch dat deze een plakker mag zijn!

Doces tjeeee wat een zenuwslopend gebeuren, maar wat fijn dat er wat gebeurt nu. Laten we maar hopen dat het verder groeit. Hoeveel mm moet het zijn voor een tp?

Selin wat fijn dat er nog iets te zien is. Goed dat je dus bent gegaan en doe rustig aan meid. Mag je nog een keer volgende week voor een echo?

Hier, op en af dames. Ik zorg dat ik veel afleiding heb, maar ben gewoon enorm bang voor een teleurstelling. Zoals geen ander weten jullie hoe dat is. We moeten er doorheen!
Selinwat fijn dat er een vruchtje te zien is! Maar het blijft nog zo spannend, heel veel sterkte en ik hoop zo dat het vruchtje lekker blijft zitten waar ie zit en dat je geen last meer zult hebben van bloedverlies! :hug: :bigkiss:

Ooh windmolenIk snap heel goed dat het dan toch een beetje een teleurstelling is. Vooral omdat je de vorige ronde meer had.
Zoals hier al vaker is gezegd de afgelopen tijd, je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig, 1 goede. En wie weet mssn is dit de topper die jij nodig bent. Voor jou ook een dikke knuffel :hug:
Vraagje: Vriezen ze altijd eerst de embryo's in en krijg je op een later moment dan de TP?
Duufje wat fijn dat je weer gestart bent! :yes:
Lilly gelukkig maar dat het bij vrijdag gebleven is. Veel succes in de wachtweken!
Shine bright like a diamond
Selin26 schreef:
20-11-2017 10:21
Hier vanmorgen dus bij de gyn geweest. Er was meer te zien dan de vorige zwangerschap, en dan bedoel ik: een vruchtzak mét een vruchtje deze keer,opluchting, het is er(nog)!!

Maar naast de vruchtzak een grote zwarte vlek, bloed, dus heb nu een week platte rust gekregen want als dat bloed in 1 keer zou vloeien kan het het vruchtje meenemen.. wordt nog heel spannend dus :( ... ik lig alvast op de bank.. heeft iemand hier reeds ervaring mee? Ze zei dat dit bloed nog komt van de innesteling?!
Ja precies dit heb ik gehad bij mijn 2e zwangerschap. Bij mij wisten ze niet waar het van kwam maar ook dat als het loskwam dat het dan het vruchtje mee kon nemen. Met 7 weken weer een echo gehad en toen een kloppend hartje en nog steeds wat bloed (verder geen bedrust voorgeschreven gehad) in mijn baarmoeder. Met 8 weken nog een echo gehad en kindje lag toen mooi op schema. Uiteindelijk bleek met de 10w echo dat het kindje was gestopt rond 9 weken, maar dit had niets met de bloeding te maken.

Duufje, weer in de race! Ik duim ook voor jou!

Windmolen, ik snap dat je heel erg baalt. Zo gaat het ook wel snel en soms heb je ook gewoon meerdere terugplaatsingen nodig en als je dan maar 1 embryo hebt... maar zo ver is het nog niet, ik ga duimen dat die ene straks een plakker is! :hug:

Lilly, voor jou is het ook weer even spannend. Vooral omdat het de laatste 2x toch nog mis ging na de positieve test. Ik duim voor je

Doces, jouw geduld wordt ook wel op de proef gesteld zeg! Wat gek dat je bms niet groeit, heb je van jezelf wel gewoon een mooi bms (in natuurlijke cyclus). Sorry als dit al eens gevraagd is.

Sheela, balen dat je niet gelijk doorkunt. Maar zoals je zelf zegt, familiebezoek moet ook gewoon doorgaan. Ik laat er inmiddels vrij weinig meer om, ik ben het zo zat dat mijn hele leven om het mmm traject draait. Dus nu past het traject zich maar aan aan mijn leven en als het dus even niet past dan slaan we een maand over.

Boulu, hoe was jouw follikelmeting gisteren?

Hier, vanochtend echo gehad. 6 eitjes zijn uiteindelijk groot genoeg geworden en er zitten er ook nog wat kleine. Ze gaat proberen die ook aan te prikken donderdag. Dus nu wordt het weer even spannend!
Flipje, ja een hartje!! De 2de horde is ook genomen!! Joehoe!! Nu op naar een mooie sprong over de volgende horde!!

Miekje, hoe was je echo vandaag?

Duufje, wat goed te lezen dat je weer in de running bent!! Ik leef zo met je mee en duim hard voor je!! Hoop echt dat deze ronde succes brengt!!

Sheela, rot he die extra weken/maanden wachten.. voelt dan alsof je stilstaat..

Doces, jeetje.. wat vervelend dat het zo langzaam groeit! Ik hoop dat er vrijdag nog meer groei te zien is!

Selin, jeetje schrikken dat bloedverlies.. fijn dat je naar de gyn kon en dat het er voor het termijn goed uitziet!! Lief dat ze op zondag nog antwoordde en je er tussen gepland heeft! Nu dus bedrust.. bah.. heel vervelend.. hoop dat je je wat kan vermaken met series!! Alles voor het behouden van je kleintje!

Windmolen, snap je teleurstelling.. maar iig 1 kans en dat is meer dan niks! Succes met je pauze! Hoop dat je lichaam daarna helemaal in orde is voor de tp van de blasto!

Lilly, dikke knuf!! Ik hoop op goed nieuws eind deze week! Zal daarna nog spannend blijven maar eerste de eerste horde maar nemen!

Mssfiddler, donderdag de punctie, spannend! Hoop voor je dat die kleintje dan nog wat gegroeid zijn en meegeprikt kunnen worden! Op naar een mooi aantal!

Verder niet teruggelezen.. sorry dames wie en wat ik allemaal vergeet

Ik heb 7-12 m’n eerste echo. De testen liepen afgelopen week goed op en gisteren (4w3d) had ik een mooie knaller. 7-12 zou ik 7 weken zijn! Duimen voor een mooi kloppend hartje!!
oh selin spannend! lekker houden aan de rust! suc6
Lily: ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met de wachtweek. Maar met de vervolgstap. Ik heb diverse ziekenhuizen/ clinics gemaild in het buitenland om te kijken of ik daarheen kan met een bekende draagmoeder. Er is zo weinig op internet over te vinden.
anoniem_257855 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 22:02
3.53% gewijzigd
Allereerst Selin: wat schrik ik van jouw berichtje! Ik hoop zo dat het allemaal goedkomt! Lost dat bloed op? Of moet je dat nog verliezen? Pff wat naar zeg! :hug: :redrose:

Dazzle een dikke knuffel voor jou. Je kijkt volgens mij al drie stappen vooruit. Ik hoop zo dat je al die plannen met eiceldonatie en draagmoederschap niet nodig hebt. Over drie dagen mag je testen. Wat gun ik jou dat het raak is. Ik ben wel erg benieuwd wat voor reacties je krijgt van de verschillende ziekenhuizen. Nogmaals, ik hoop dat je die niet nodig hebt. :rose:

Dreamer jij zit nog in de verlengde wachtweken. Dat lijkt me ontzettend spannend. Nog tweeënhalve week, dan heb je de eerste echo.

Piene jij bent al behoorlijk ver in de zwangerschap. Zo bijzonder. Ik lees zo nu en dan even bij in het andere topic.

Mssfiddler wat lief dat je zo reageert op mijn werkgedoe. Inmiddels zijn er positieve ontwikkelingen op mijn werk. Ik zal het hieronder uitleggen. Jouw punctie komt ook dichterbij, donderdag al. Als ze er zes eicellen uithalen, dan is dat een mooie score. Zie je er tegenop?

Diamond wat klinkt dat als een fijn weekend met je lieve man. Even alles de boel de boel.

Windmolen gelukkig heb je wel een blastocyst, maar ik kan me voorstellen dat je op meerdere had gehoopt. Vooral omdat je vorige keer meerdere had. Heel verstandig om eerst je endo op orde proberen te krijgen, zodat je straks een goed ‘nestje’ hebt voor je blasto.

Doces wat een gedoe zeg! Ik ben erg blij voor je dat er nu wel iets gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het je wel onzeker maakt of het misschien afgeblazen wordt door de gyn. Hopelijk zet het dikker worden van het bms nu goed door.

Sheela, Duufje, Sef, Taart, fijn ook wat van jullie te lezen.

Ik ben ook benieuwd of Lampje, Nemoo, Wensel en Wollentrui al zijn bevallen. Ik kon het niet zo gauw vinden. Weet iemand dit? Dan kan dit aangepast in de tabel.

Hier ontwikkelingen op het werk. Waarschijnlijk ga ik naar een andere afdeling. Dan krijg ik ook een andere leidinggevende. Het idee dat het anders wordt, geeft me al rust. Op dit moment is het nog niet helemaal zeker, maar hopelijk gaat het per 1 december al in. Nog even doorbijten dus.
Verder momenteel genoeg drukte met verjaardagen en sinterklaas, dus ook allemaal afleiding.
Net een heel bericht getypt, vergeet ik te vragen hoe het nu met MwStippel gaat! MwStippel, lees je mee? Ik hoop zo dat het inmiddels zover is dat jullie ook bezig kunnen.
Dames ik ben de tabel aan het bijwerken. Ik zie dat in de "grote tabel" niet bij iedereen de "status" klopt. Willen jullie dat ik dat ook aanpas? Graag even vermelden in een post wat er moet staan, dan pas ik het aan. :)

Ehh verkeerde account, dit berichtje is van Zizo
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 15:48
Reden: verkeerde account
10.20% gewijzigd
Hoi meiden, ik ben nog op de mee-lees stand ;) we hebben besloten om de volgende ronde weer een tp te doen.

Heb even een vraagje..
soms zit ik er erg doorheen, veel zwangerschaps aankondigingen hier. Toen we voor de onderzoeken in het Zh waren (en nog niet wisten welke weg we zouden gaan) werd er gevraagd of we proffesionele hulp wilde. Op dat moment was dat niet nodig, nu denk ik dat het wel fijn zou zijn. Maken jullie hier gebruik van? Zo ja, hebben jullie er iets aan?

Liefs Smurff
-nobody said it was easy-
Wat goed dat je aan die tabel wwrkt zizo. Ik kan van de grote tabel niet alle kolommen zien op telefoon dus weet niet of t klopt.
Wst super zou dat zijn die andere afdeling!

Selin rustig aan dus. Jee wat spannend

Ik had echo. Alles iets verder ontwikkeld maar nog niet zoals t moet dus woe weer. Hoop dan tp ergens volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven