Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd

maandag 4 september 2017 om 17:16
maandag 4 september 2017 om 17:19
Die decapeptyl spuitjes zijn idd vervelend ik ben ook weel helemaal blauw en ondanks op tijd uit koelkast enz. Elke dag weer vervelend. Maar idd voor goede doel. Maar ik ven dus zoooo moe. Niet normaal! ( eigenlijk wel want had ik vorige keer ook)
Inmiddels wel ongi dus dat is mooi op schema. Dans ff niet het ongidansje mee...niet zo'n zin om door te lekken
Zo dat lijkt me n heel gedoe zo'n donatie in spanje. Maar super van de positieve test!
Inmiddels wel ongi dus dat is mooi op schema. Dans ff niet het ongidansje mee...niet zo'n zin om door te lekken

Zo dat lijkt me n heel gedoe zo'n donatie in spanje. Maar super van de positieve test!
anoniem_339205 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 17:20
10.54% gewijzigd

maandag 4 september 2017 om 18:33
Miekje, fijn dat je op schema ligt! Het is ook een heel gedoe. Begeleiding in de kliniek is echter goed en ik kom mijn hele leven al in Spanje, ken de omgeving en dat maakt het ook vertrouwd. Dat de planning de mist in liep was wel echt gedoe, want moest opeens mijn werkgever informeren dat ik een week eerder weg moest (terwijl ik gepland had dit in vakantie te doen en daarmee niks te vertellen)
maandag 4 september 2017 om 21:15
Zojo gefeliciteerd!
Lily ooh ja zeg spannend heh die wacht tijd tussen de tp..hopen op goed nieuws woensdag, ik duim voor je!
Flipje hahahah gek ongidansje..
Ik doe met je mee..
acupunctuur heb ik ook weleens over nagedacht..maar nog niet de stap genomen om het te gaan doen..

Lily ooh ja zeg spannend heh die wacht tijd tussen de tp..hopen op goed nieuws woensdag, ik duim voor je!
Flipje hahahah gek ongidansje..

acupunctuur heb ik ook weleens over nagedacht..maar nog niet de stap genomen om het te gaan doen..
Shine bright like a diamond
maandag 4 september 2017 om 21:36
Zojo, wat gaaf! Gefeliciteerd meid!! Spannend de komende dagen en weken. Nu wordt het ook nog spannend of het er 1 of 2 zijn! Ik ken het niet, maar de fraxiparine zijn wel gevoelig als ik dat zo in mijn omgeving hoor. Naalden die in rubber zitten zijn bijna altijd wat botter. En dan ook nog een irriterende stof... Vervelend...
Mensen die zeggen dat kinderen duur zijn. Tja, mijn hobby kost ook veel geld vinden sommige mensen. Ik vind het echt peanuts vergeleken met mijn man zijn hobby. Ach, ze moeten gewoon wat te zeggen hebben denk ik altijd maar.
Ik denk dat je een decapeptyl-depot gehad hebt. Die zijn er namelijk ook. Ik dacht dat Loolaa zoiets gehad heeft.
Wel vervelend dat de planning ineens anders liep. Maar fijn dat het toch gelukt is! En daar doe je het natuurlijk voor!
Baggal, ik kijk met verbazing elke keer jouw bedragen aan. Gelukkig is ze elke euro/pond waard! Maar het is wel iets meer dan in NL en DD.
Flip, dat is toch ook wat... Rot dat je dat niet wist. Ik mag wel eens meer geld vragen voor mensen die medicatie in het weekend op willen halen. Ik moet er tenslotte speciaal voor komen rijden. Moet je niet op dag 1 starten met de pil? Ik ken het lange schema niet, dus heb eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat als je op dag 1 van de menstruatie start met de pil, hij direct betrouwbaar is. Maar daar heb je hem nu natuurlijk niet voor.
Labgeek, wat rot dat het allemaal nog niet zo gaat. Wel fijn dat je zwanger bent! Laat je goed opvolgen en luister goed naar de adviezen, dan komt het vast allemaal goed. Ik hoop dat dat snel zal zijn.
Lilly, spannend meid! Ik duim voor je dat alles goed gaat. En je schamen dat je zoveel cryo's hebt, dat hoef je helemaal niet! Ik zou er trots op zijn.
Paloma, wat een interessante test. Kun je vertellen hoe die heet? Zijn ze door de miskraam achter het stollingsprobleem gekomen of zijn er meerdere aanwijzingen dat dat mogelijk speelde?
MevrStippel, het zou super zijn als ze voldoende hebben voor 3 pogingen. Ik kan me best voorstellen dat dat voor jullie een grens kan zijn. Eerst maar eens op naar nummer 1!
Diamond, hard klagen over je menstruatie, heeft bij mij ook geholpen
Deze maand wil ik heel snel een positieve test zien! Ja, hoor je dat?!?! Wie weet dat het helpt
Miekje, rot dat je zoooo moe bent, maar fijn dat je het herkend. Ik weet nooit zo goed wat ik daar mee moest, maar heb me er maar gewoon aan overgegeven. Moe is moe denk ik dan maar. Oververmoeid raken helpt vast niet in het slagen van een poging. En als je ongesteld bent, hoef je niet meer te dansen
Doorlekken is helemaaaal niet fijn!
Rojoli, succes!!
Mijn uitslag komt vlg de vpk ong 6 wk na de afname. De arts zegt 8 weken. Dus nog 1,5-3,5 wk geduld!
Mensen die zeggen dat kinderen duur zijn. Tja, mijn hobby kost ook veel geld vinden sommige mensen. Ik vind het echt peanuts vergeleken met mijn man zijn hobby. Ach, ze moeten gewoon wat te zeggen hebben denk ik altijd maar.
Ik denk dat je een decapeptyl-depot gehad hebt. Die zijn er namelijk ook. Ik dacht dat Loolaa zoiets gehad heeft.
Wel vervelend dat de planning ineens anders liep. Maar fijn dat het toch gelukt is! En daar doe je het natuurlijk voor!
Baggal, ik kijk met verbazing elke keer jouw bedragen aan. Gelukkig is ze elke euro/pond waard! Maar het is wel iets meer dan in NL en DD.
Flip, dat is toch ook wat... Rot dat je dat niet wist. Ik mag wel eens meer geld vragen voor mensen die medicatie in het weekend op willen halen. Ik moet er tenslotte speciaal voor komen rijden. Moet je niet op dag 1 starten met de pil? Ik ken het lange schema niet, dus heb eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat als je op dag 1 van de menstruatie start met de pil, hij direct betrouwbaar is. Maar daar heb je hem nu natuurlijk niet voor.
Labgeek, wat rot dat het allemaal nog niet zo gaat. Wel fijn dat je zwanger bent! Laat je goed opvolgen en luister goed naar de adviezen, dan komt het vast allemaal goed. Ik hoop dat dat snel zal zijn.
Lilly, spannend meid! Ik duim voor je dat alles goed gaat. En je schamen dat je zoveel cryo's hebt, dat hoef je helemaal niet! Ik zou er trots op zijn.
Paloma, wat een interessante test. Kun je vertellen hoe die heet? Zijn ze door de miskraam achter het stollingsprobleem gekomen of zijn er meerdere aanwijzingen dat dat mogelijk speelde?
MevrStippel, het zou super zijn als ze voldoende hebben voor 3 pogingen. Ik kan me best voorstellen dat dat voor jullie een grens kan zijn. Eerst maar eens op naar nummer 1!
Diamond, hard klagen over je menstruatie, heeft bij mij ook geholpen

Miekje, rot dat je zoooo moe bent, maar fijn dat je het herkend. Ik weet nooit zo goed wat ik daar mee moest, maar heb me er maar gewoon aan overgegeven. Moe is moe denk ik dan maar. Oververmoeid raken helpt vast niet in het slagen van een poging. En als je ongesteld bent, hoef je niet meer te dansen

Rojoli, succes!!
Mijn uitslag komt vlg de vpk ong 6 wk na de afname. De arts zegt 8 weken. Dus nog 1,5-3,5 wk geduld!
maandag 4 september 2017 om 22:00
Wat fijn dat zoveel dames weer begonnen zijn! Succes allemaal!
Ben echt heel erg ongesteld. Vorige menstruatie na de mislukte icsi was niet heel extreem, maar kwam toen door de utrogeston heen. Nu gebruik ik helemaal geen hormonen, nou de (rode) hel is uitgebroken. Ik blijf lekker met mijn warme kruik op de bank.
Ik kruip weer onder mijn steen. Voorlopig geen actie hier.
Ben echt heel erg ongesteld. Vorige menstruatie na de mislukte icsi was niet heel extreem, maar kwam toen door de utrogeston heen. Nu gebruik ik helemaal geen hormonen, nou de (rode) hel is uitgebroken. Ik blijf lekker met mijn warme kruik op de bank.
Ik kruip weer onder mijn steen. Voorlopig geen actie hier.
dinsdag 5 september 2017 om 05:31
Zojo, gefeliciteerd! Wat fijn als het inderdaad gelukt blijkt te zijn! De kliniek waar ik bij ben (IVI) zit met heel veel locaties in heel Spanje, dus op zich niet heel erg herkenbaar, hoewel m'n verhaal dat voor mensen die bekend zijn met ons traject dat toch al is. Maar dat vind ik niet zo'n probleem.
Bijzonder dat je ook een traject in Spanje gedaan hebt, ook in IVI zijn altijd erg veel mensen uit het buitenland, die of uitbehandeld zijn in eigen land of ergens wonen waar IVF of eiceldonatie niet legaal zijn.
O ja, en Clexane moest ik voor stollingsprobleem ook spuiten. Inderdaad het meest verschrikkelijke spuitje tot nu toe, m'n buik zit vol blauwe plekken. Mocht nu weer even stoppen, maar in m'n volgende poging moet ik weer spuiten en als ik ooit zwanger mag blijven, moet ik het heel de zwangerschap spuiten
Animal
Wat is het voor test waar jij op wacht? Acht weken wachten is lang zeg, ik vind dat toch wel echt het moeilijkste van het hele traject...
De test die ik heb gedaan staat hier uitgelegd. In mijn kliniek mocht ik nog meedoen aan de trial (=geen extra kosten voor ons
), maar ik zie in dit artikel dat het al heel wat langer getest wordt... http://www.igenomix.com/tests/endometri ... -test-era/
Bijzonder dat je ook een traject in Spanje gedaan hebt, ook in IVI zijn altijd erg veel mensen uit het buitenland, die of uitbehandeld zijn in eigen land of ergens wonen waar IVF of eiceldonatie niet legaal zijn.
O ja, en Clexane moest ik voor stollingsprobleem ook spuiten. Inderdaad het meest verschrikkelijke spuitje tot nu toe, m'n buik zit vol blauwe plekken. Mocht nu weer even stoppen, maar in m'n volgende poging moet ik weer spuiten en als ik ooit zwanger mag blijven, moet ik het heel de zwangerschap spuiten

Animal
Wat is het voor test waar jij op wacht? Acht weken wachten is lang zeg, ik vind dat toch wel echt het moeilijkste van het hele traject...
De test die ik heb gedaan staat hier uitgelegd. In mijn kliniek mocht ik nog meedoen aan de trial (=geen extra kosten voor ons

dinsdag 5 september 2017 om 07:23
Zizo, balen! Ik zeg dan altijd: lief zijn voor jezelf en inderdaad met een kruik wegkruipen en niet teveel van jezelf verwachten.
Paloma, IVI hebben we nog wel naar gekeken ja, maar is het voor ons niet geworden. Waar we nu zitten ook regelmatig buitenlanders, maar eerlijk gezegd is het grotendeels Spaans heb ik het idee (Vista Hermosa in Alicante). Bij jou dus echt een stollingsprobleem en bij zwangerschap de hele zwangerschap clexane? Oef, pittig! Bij mij is er geen stollingsprobleem geconstateerd, maar wilden ze wel graag de clexane proberen. Of dit het was geen idee. Ik moet tot ongeveer 9 weken spuiten.
Succes iedereen, helemaal met al dat wachten. Ik vind het wachten bijna het ergste van die trajecten...
Paloma, IVI hebben we nog wel naar gekeken ja, maar is het voor ons niet geworden. Waar we nu zitten ook regelmatig buitenlanders, maar eerlijk gezegd is het grotendeels Spaans heb ik het idee (Vista Hermosa in Alicante). Bij jou dus echt een stollingsprobleem en bij zwangerschap de hele zwangerschap clexane? Oef, pittig! Bij mij is er geen stollingsprobleem geconstateerd, maar wilden ze wel graag de clexane proberen. Of dit het was geen idee. Ik moet tot ongeveer 9 weken spuiten.
Succes iedereen, helemaal met al dat wachten. Ik vind het wachten bijna het ergste van die trajecten...
dinsdag 5 september 2017 om 08:08
Zizo, vervelend dat je menstruatie zo heftig is, maar ik hoop dat je je hierna een stuk beter gaat voelen!
Paloma, interessant! Ik wacht op de uitslag van het NK-cellen onderzoek. Vorig jaar was de wachttijd max 14 dagen. De wachttijd is door drukte en ik dacht ook verloop in het lab, 8-10 weken geweest. Toen ze bij mij het biopt afnamen, gaf de verpleegkundige aan dat ze op 5 weken zaten, maar Dazzle heeft er helaas ook langer op moeten wachten.
Dazzle, succes met het gesprek vandaag!
Paloma, interessant! Ik wacht op de uitslag van het NK-cellen onderzoek. Vorig jaar was de wachttijd max 14 dagen. De wachttijd is door drukte en ik dacht ook verloop in het lab, 8-10 weken geweest. Toen ze bij mij het biopt afnamen, gaf de verpleegkundige aan dat ze op 5 weken zaten, maar Dazzle heeft er helaas ook langer op moeten wachten.
Dazzle, succes met het gesprek vandaag!
dinsdag 5 september 2017 om 09:13
Flipje je ongidansje heeft geholpen, vandaag is het doorgebroken!! Jeeejjj
Animalhaha het heeft iig geholpen
Nu op naar een nieuwe ronde met nieuwe en hopelijk betere kansen. Oeiii je geduld wordt zo wel getest zeg
..
Ooh zizo dat had ik ook maar dan na de 1e IVF..nu valt het gelukkig mee..sterkte meid!
Hier is het gelukkig door gebroken vandaag
, alleen had ik nog een pil strip thuis liggen alleen ben ik die dus kwijt gr..dus nou weer het zkh bellen en vragen of dan vandaag een nieuwe pil strip kan komen ophalen. De pil kan je dacht ik niet zonder recept kopen toch?

Animalhaha het heeft iig geholpen

Ooh zizo dat had ik ook maar dan na de 1e IVF..nu valt het gelukkig mee..sterkte meid!

Hier is het gelukkig door gebroken vandaag

Shine bright like a diamond
dinsdag 5 september 2017 om 09:22
Ik kan jullie niet meer bijhouden hoor
.
Iedereen die ik vergeet: sorry sorry. Niet persoonlijk bedoeld, het gaat gewoon te hard als je even niet actief mee schrijft.
Flipje, wat fijn dat je weer begonnen bent! Ik ga keihard voor je duimen dat dit een heeeeeele goede en succesvolle poging wordt.
Lilly, morgen al dus. Wat snel, fijn voor je. Heel veel succes morgen en ik duim voor een plakkertje.
Mevrouw stippel, wat een ziekenboeg zeg. Fijn dat het inmiddels beter gaat.
Animal, de afstand naar dusseldorf maakt mij niet uit. Ik woon redelijk dicht bij de Duitse grens, dus het is sowieso wel goed te doen voor mij qua rijden. Mijn twijfel zit echt in het 'hoe ver (en dan niet in kilometers
) wil ik gaan'.
Ik vind het nu lastiger en kan die beslissing veel moeilijker rationeel nemen. Voor ik zwanger was van B, had ik echt besloten 3 pogingen en dan is het klaar. En ik weet ook zeker dat ik het zo gedaan zou hebben. Ik wilde heel graag een kindje, maar ik ging er al een hele tijd vanuit dat dat voor ons waarschijnlijk niet weggelegd zou zijn en zag het echt als een bonus. We hadden het al heel leuk samen en een kindje zou heel heel fijn zijn, maar zonder was het ook goed. Maar nu voelt het compleet anders, nu we even hebben mogen weten hoe het is om ouders te zijn, kan ik me echt bijna geen leven zonder kind meer voorstellen. En tegelijkertijd wil ik ook niet alles maar in het teken zetten van zwanger worden. Nou ja, ingewikkeld allemaal in elk geval. Maar voor nu nog even rust. Over een paar weken zien we verder.
Zizo hoop dat je je beter voelt als je menstruatie voorbij is. Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat bij jou.
Alle nieuwkomers; welkom en succes!

Iedereen die ik vergeet: sorry sorry. Niet persoonlijk bedoeld, het gaat gewoon te hard als je even niet actief mee schrijft.
Flipje, wat fijn dat je weer begonnen bent! Ik ga keihard voor je duimen dat dit een heeeeeele goede en succesvolle poging wordt.
Lilly, morgen al dus. Wat snel, fijn voor je. Heel veel succes morgen en ik duim voor een plakkertje.
Mevrouw stippel, wat een ziekenboeg zeg. Fijn dat het inmiddels beter gaat.
Animal, de afstand naar dusseldorf maakt mij niet uit. Ik woon redelijk dicht bij de Duitse grens, dus het is sowieso wel goed te doen voor mij qua rijden. Mijn twijfel zit echt in het 'hoe ver (en dan niet in kilometers

Ik vind het nu lastiger en kan die beslissing veel moeilijker rationeel nemen. Voor ik zwanger was van B, had ik echt besloten 3 pogingen en dan is het klaar. En ik weet ook zeker dat ik het zo gedaan zou hebben. Ik wilde heel graag een kindje, maar ik ging er al een hele tijd vanuit dat dat voor ons waarschijnlijk niet weggelegd zou zijn en zag het echt als een bonus. We hadden het al heel leuk samen en een kindje zou heel heel fijn zijn, maar zonder was het ook goed. Maar nu voelt het compleet anders, nu we even hebben mogen weten hoe het is om ouders te zijn, kan ik me echt bijna geen leven zonder kind meer voorstellen. En tegelijkertijd wil ik ook niet alles maar in het teken zetten van zwanger worden. Nou ja, ingewikkeld allemaal in elk geval. Maar voor nu nog even rust. Over een paar weken zien we verder.
Zizo hoop dat je je beter voelt als je menstruatie voorbij is. Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat bij jou.
Alle nieuwkomers; welkom en succes!
dinsdag 5 september 2017 om 13:19
Diamond: Wat fijn dat je menstruatie is doorgebroken en je weer van start kan zeg! Zo stom - tijdens de 2WW ben je als de dood voor bloed en nu sta je te dansen ha-ha
Zojo/Paloma: Ik dacht dat mensen met Leiden Factor 5 en andere stollingsproblemen ook idd fraxiparine spoten. Ik heb mij ook laten vertellen dat dit even gemeen zeer deed. Ik vond de inter musculaire injecties overigens ook onaangenaam en heb een redelijk hoge pijngrens. Weken later had ik nog harde schijven in mijn billen op de plaats waar ik gespoten had. Brrr
maar goed - alles voor het goede doel denk ik altijd maar...
Rojali: Spannend - eindelijk van start zeg!
Animal: Ja - het zorgstelsel in NL is wat dat betreft jaloersmakend en in Belgie al helemaal. En dan heb ik nog het geluk dat ik er geen tweede hypotheek of lening voor hoefde af te sluiten. En toen ik de behandelingsovereenkomst aanging, was er bizar veel overtime op kantoor dus had ik mijn poging vrij snel terugverdiend (ik werkte ook als een malle, ha-ha-ha
). Het blijven gewoon enorme bedragen, zeker voor particulieren. Aan de andere kant als ik zie wat mijn broer allemaal aan zijn advo moet overmaken mbt de zaken tegen de ex...pfff
En daarbij geldt helemaal dat het zonde-geld is, want je kan beter regelen dan rechten.
Zizo: Gatver - even een dikke knuffel
! Kruip op de bank met een pot thee, een goed boek en een kruik. Ik hoop dat het snel over is.
Duufje: Je overwegingen en je angsten zijn zo logisch. En ook de vraag hoe ver je wil gaan. Alleen jij en je partner kunnen die vraag beantwoorden. Het moeilijke is natuurlijk ook dat je hebt mogen ervaren hoe geweldig het is om moeder te mogen worden, hetgeen je dan weer ontnomen werd.
Ik denk aan je.
Dazzle: Ik hoop dat het gesprek in DD goed gaat vandaag en je beslagen ten ijs komt voor de volgende poging. En ik ben voorts heel benieuwd wanneer jij dan weer een cryo-TP zal hebben, al dan niet met extra medicatie/inzichten/advies.
Lilly: Een klavertje 4 voor jou - voor morgen! Ik hoop dat het ontdooien goed gaat en je met een paar weken blij nieuws kan komen brengen hier
Mw.Stippel: Over een maand mag je alweer van start - elke dag is er een en voordat je het weet is het 11 oktober. Probeer je in dit stadium nog maar niet druk te maken over poging 3 en het aantal rietjes.
Stapje voor stapje!

Zojo/Paloma: Ik dacht dat mensen met Leiden Factor 5 en andere stollingsproblemen ook idd fraxiparine spoten. Ik heb mij ook laten vertellen dat dit even gemeen zeer deed. Ik vond de inter musculaire injecties overigens ook onaangenaam en heb een redelijk hoge pijngrens. Weken later had ik nog harde schijven in mijn billen op de plaats waar ik gespoten had. Brrr

Rojali: Spannend - eindelijk van start zeg!

Animal: Ja - het zorgstelsel in NL is wat dat betreft jaloersmakend en in Belgie al helemaal. En dan heb ik nog het geluk dat ik er geen tweede hypotheek of lening voor hoefde af te sluiten. En toen ik de behandelingsovereenkomst aanging, was er bizar veel overtime op kantoor dus had ik mijn poging vrij snel terugverdiend (ik werkte ook als een malle, ha-ha-ha

Zizo: Gatver - even een dikke knuffel

Duufje: Je overwegingen en je angsten zijn zo logisch. En ook de vraag hoe ver je wil gaan. Alleen jij en je partner kunnen die vraag beantwoorden. Het moeilijke is natuurlijk ook dat je hebt mogen ervaren hoe geweldig het is om moeder te mogen worden, hetgeen je dan weer ontnomen werd.

Dazzle: Ik hoop dat het gesprek in DD goed gaat vandaag en je beslagen ten ijs komt voor de volgende poging. En ik ben voorts heel benieuwd wanneer jij dan weer een cryo-TP zal hebben, al dan niet met extra medicatie/inzichten/advies.
Lilly: Een klavertje 4 voor jou - voor morgen! Ik hoop dat het ontdooien goed gaat en je met een paar weken blij nieuws kan komen brengen hier

Mw.Stippel: Over een maand mag je alweer van start - elke dag is er een en voordat je het weet is het 11 oktober. Probeer je in dit stadium nog maar niet druk te maken over poging 3 en het aantal rietjes.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 5 september 2017 om 13:29
woensdag 6 september 2017 om 10:13
Labgeek1990, jeetje.. de overstimulatie is dus eigenlijk erger geworden.. idd goed rust nemen!! liggen liggen en nog eens liggen.. ook al is het zo vervelend.. netflix is je grootste vriend zeker! Hoop dat de echo van maandag beter nieuws gaf!
Paloma_Viva, jeetje een opstapeling van kleine oorzaken.. ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het dan goed blijft gaan!
Flipje, wat stom van de kosten van de pilstrip zeg! Achterlijk dat het op zondag ineens duurder is.. enne heel veel succes weer!! Hopelijk over een maandje een mooie terugplaatsing met een goed gevolg (positieve test en goede nipt) het is je zo gegund!!
Zojo83, wat een kosten… en jeejj een positieve test!! Gefeliciteerd!! Spannend of het er 2 zijn en of het allemaal goed blijft gaan!!
Miekje, ja die decapeptyl spuiten zijn vervelend! Fijn dat je ongesteld bent!
Animal, wat lang wachten op de uitslag zeg..
Zizo, bah niet leuk zo heftig ongesteld zijn.. maar goed zie het maar een als een grote opruiming zodat je lichaam er straks weer helemaal klaar voor is!
Diamond, fijn dat je ongesteld bent! Op naar een nieuwe ronde!
Duufje, ik hoop dat jij en je man samen tot een beslissing komen mbt hoever jullie gaan!! En je hebt nog even om na te denken dus geen haast!
Lilly1980, mn duimen draaien!! Hoop op een tp van een mooi embryo!
Doces, had die serie inderdaad ook ontdekt. Leuk dat dit gedaan wordt om zo het taboe een beetje te doorbreken. Net zoals dat Saar van Koningsberger liet weten dat het een lang en pittig traject was.
Voor wie ik vergeet, sorry. Er wordt ook zoveel geschreven!!
Ik heb afgelopen maandag of dinsdag mn eisprong gehad. Nu wachten op m’n menstruatie en ws de ronde erna een cryo tp! Ergens nog een lichte twijfel omdat ik ook 2 sollicitaties heb gedaan gisteren. Stel ik word aangenomen en ben heel snel zwanger.. niet handig, maar goed er zijn ook genoeg andere risico’s voor een werkgever. Nu eerst maar eens kijken of ik uberhaupt op gesprek mag komen!
Paloma_Viva, jeetje een opstapeling van kleine oorzaken.. ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het dan goed blijft gaan!
Flipje, wat stom van de kosten van de pilstrip zeg! Achterlijk dat het op zondag ineens duurder is.. enne heel veel succes weer!! Hopelijk over een maandje een mooie terugplaatsing met een goed gevolg (positieve test en goede nipt) het is je zo gegund!!
Zojo83, wat een kosten… en jeejj een positieve test!! Gefeliciteerd!! Spannend of het er 2 zijn en of het allemaal goed blijft gaan!!
Miekje, ja die decapeptyl spuiten zijn vervelend! Fijn dat je ongesteld bent!
Animal, wat lang wachten op de uitslag zeg..
Zizo, bah niet leuk zo heftig ongesteld zijn.. maar goed zie het maar een als een grote opruiming zodat je lichaam er straks weer helemaal klaar voor is!
Diamond, fijn dat je ongesteld bent! Op naar een nieuwe ronde!
Duufje, ik hoop dat jij en je man samen tot een beslissing komen mbt hoever jullie gaan!! En je hebt nog even om na te denken dus geen haast!
Lilly1980, mn duimen draaien!! Hoop op een tp van een mooi embryo!
Doces, had die serie inderdaad ook ontdekt. Leuk dat dit gedaan wordt om zo het taboe een beetje te doorbreken. Net zoals dat Saar van Koningsberger liet weten dat het een lang en pittig traject was.
Voor wie ik vergeet, sorry. Er wordt ook zoveel geschreven!!
Ik heb afgelopen maandag of dinsdag mn eisprong gehad. Nu wachten op m’n menstruatie en ws de ronde erna een cryo tp! Ergens nog een lichte twijfel omdat ik ook 2 sollicitaties heb gedaan gisteren. Stel ik word aangenomen en ben heel snel zwanger.. niet handig, maar goed er zijn ook genoeg andere risico’s voor een werkgever. Nu eerst maar eens kijken of ik uberhaupt op gesprek mag komen!