Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)

Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de hoop nooit helemaal weg gaat Vienna...
Vermoed dat bij mij de overgang zich begint aan te dienen (ik ben 42 dus is wel vroeg, maar ik denk het toch). Mijn cyclus was altijd behoorlijk regelmatig, maar de laatste paar maanden niet meer. Ik ben nu voor het eerst in mijn leven echt behoorlijk over tijd (2 weken inmiddels) en heb er ook een test tegenaan gegooid. Hoewel ik echt wel weet dat ik heus niet nu na al die jaren en met al onze vruchtbaarheidsissues ineens zomaar zwanger word ;-). Test was uiteraard negatief, daar ging ook wel vanuit, maar toch is er dan zo'n klein hoopje ergens verschuild. Helemaal 100% loslaten lukt nooit denk ik.

En al dat gedoe als de praktische zaken zich niet vanzelf goed regelen, dat helpt zeker niet. Het is gewoon een k*ttraject. Zeker als het resultaat uitblijft.
Blijf aan jullie denken en heel hard voor jullie duimen.
Kasteelbewoner ik had over jouw vraag heen gelezen mbt die test. Die heb ik dus nooit gedaan. Ze willen wel binnenkort een biopt van mijn slijmvlies nemen en afhankelijk van de waarden krijg ik een antibioticakuur..

Bijtje hoe is het nu? Al zicht op een terugplaatsing?

Maestro ik kan me heel goed voorstellen dat je pittige weken achter de rug hebt. Je klinkt enorm sterk. Ik hoop dat je snel van start kan.

Vienna wat vervelend dat gedoe met de verzekering. Bij mij loopt het allemaal wel soepel, maar het is wel veel geregel steeds. Ik hoop ontzettend op een terugplaatsing deze maand voor jullie.

Duufje je klinkt als zo’n ontzettend lieve pleegmoeder. Ik kan me voorstellen dat het af en toe heel lastig is, met tegenstrijdige emoties en belangen. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ik denk ook geregeld aan jou. Het lijkt me heel lastig, dat je zolang je ovuleert, altijd een sprankje hoop zult houden. En wat een lieve woorden weer :heart:

Nerdella wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad! Ik ga voor je duimen!

Hier: ik heb gisteren ook een terugplaatsing gehad. Gelukkig is het ontdooien goed gegaan. Moet weer extra progesteron spuiten. En nu maar weer hopen...
Duuf, dat lijk me zo verschrikkelijk moeilijk, dat je altijd dat kleine beetje mini hoop houdt dat het misschien toch. En dan zo confronterend als het niet zo is. Vind je het in dat opzicht prettig de overgang, dat je dan echt kan loslaten? Of is het dan juist extra hard dat het echt definitief nooit meer...

Fijn dat met de pleegzorg alles gezien de situatie goed gaat. Ik hoop echt dat jullie een mooie basis kunnen vormen voor dit ventje en echt verschil kunnen maken voor hem.

In ieder geval een hele dikke knuffel :hug: , ik denk nog steeds geregeld aan je :redrose:
Nerdella en Daisy, succes met wachten! Hopelijk krijgen jullie mooi nieuws over 2 weken :)

Duufje, wat mooi dat jullie een fijn thuis voor die jongen kunnen zijn. Hopelijk wordt het met de tijd steeds makkelijker. En heel begrijpelijk dat je de hoop niet helemaal kwijt raakt.
Nerdella en daisy: heel veel succes op het wachtbankje allebei!

Hier helaas nog steeds geen positieve ovulatie test, na overleg met EMC test ik nog door tot zaterdag en als het niet positief wordt dan begin ik volgende maand opnieuw met ovulatietesten.
Ze wilden eigenlijk een echo maken, maar dat kreeg ik zo last minute echt niet ingepland met t werk.. hoe doen de andere dames dat steeds? Merk dat ik daar erg mee worstel, zeker de reistijd (circa 1,5 uur enkele reis) icm de afspraken die ook altijd weer uitlopen..
Nerdella en Daisy: toitoi komende weken!

Blauwe Kat: jij nog gebeld met de arts?

Duufje: fijn om je te lezen en te horen dat jullie je draai vinden voor zover mogelijk. Lijkt me heel bizar om nog een test te doen, maar de overgang is ook wel weer het andere uiterste. Knuffel!

Bijtje; ik woon 20 min van het ziekenhuis ( en 20 van werk op de fiets)en heb met mijn baas de afspraak dat ik dit traject voorrang geef in proces naar een punctie (dus de gehele poging). Voor zaken tussendoor mag ik eveneens schuiven, aangezien ik toch thuiswerk. Is je baas op de hoogte van het traject? Sowieso ben ik al gestart met minder calls in te roosteren (ik heb een eigen team) , dus dat biedt ook ruimte. Verder zo flexibel mogelijk als kan.

Overigens ook hier nog geen eisprong in ontwikkeling, dus dat gaat ook nog wel even duren. Nu CD27.

Vienna: hoe is het met jou? Al nieuws van de verzekering?
samen sta je sterker
Bijtje, ik heb mijn leidinggevende verteld over mijn traject. Ik heb ook 1,5u reistijd, maar ik kan het traject wel voorrang geven. Als ik wat vergaderingen mis, dan bel ik collega's (die weten niets over mijn traject) even om bij te praten. Maar ik snap dat het niet in elke baan zo makkelijk is.

En ik hoop dat je eisprong snel komt, Maestro voor jou ook!

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest. Zij vond het vreemd dat de verpleging me verkeerd geïnformeerd had. 1 cyclus wachten is normaal. Het is wel druk, maar als er geen plek is in de week dat ik moet starten, garanderen ze wel dat je de maand daarna mag starten. Dus we zijn wel opgelucht, 1 maandje wachten, en maximaal 2. En dus niet misschien 3 of 4..
Maestro: vervelend dat je nog geen eisprong hebt. Lijkt me erg lastig zulke lange en onregelmatige cyclussen. Hopelijk komt het snel!

Blauwe kat: fijn dat nog gesproken hebt met de artsen en in ieder geval geen 3 of 4 maanden hoeft te wachten. Ik hoop voor jullie dat er volgende maand voldoende ruimte is!

Hier gisteren toch een positieve ovulatietest, de terugplaatsing wordt donderdag als de ontdooiing goed loopt. Mijn leidinggevende weet het nog niet, ik ben van de zomer van job gewisseld en moet nog 5 weken proeftijd, daarna wel direct een vast contract wat het makkelijker maakt om het te bespreken.
Goed nieuws Bijtje! Fijn dat je toch een tp kan plannen deze maand.
En qua werk snap ik heel goed dat je het niet direct verteld.
Daisy en Nerdella, spannend, succes met het wachten. Geduld is helaas het toverwoord bij dit traject. Ik ga hard voor jullie duimen!

Duufje wat fijn dat het goed gaat. Knap ook hoe jullie alles afstemmen/regelen met de biologische moeder. Dat lijkt me echt heel lastig aan het pleegouderschap.

Bijtje ik heb slechte ervaringen met openheid over het traject tegen werkgever. Hier heb ik twee/drie jaar geleden in dit topic wel over geschreven. Gelukkig heb ik nu een andere baan, hier wel met collega's en leidinggevende eea gedeeld, daar werd fijn op gereageerd. Nu nieuwe leidinggevende en ik voel me er nog niet veilig bij om het haar te vertellen. Bovendien wil ik eerst de uitslagen van Gent afwachten. Als een nieuwe poging kansloos is, dan hoef ik niks meer te regelen qua werk. Als een nieuwe poging wel kan, moet ik het wel vertellen aangezien het ruim 4,5 uren rijden is en ik dat niet even snel tussendoor kan doen.
In het verleden redde ik het met smoesjes (tandarts, huisarts etc) of ik nam een dag vrij. Rond mijn punctie plande ik een week vakantie.

Maandag naar Gent voor de uitslagen van alle onderzoeken. Ik ben zenuwachtig voor wat ze zeggen. Hoop zo dat zij mogelijkheden zien en ons in een laatste poging aan een succesvolle zwangerschap kunnen helpen.
Vienna, wat ruk dat het zo’n gezeik is met de verzekeraar. Ik hoop dat het snel opgelost is. Ik herken jouw gevoel van dat het fijn zou zijn als het achter de rug allemaal zou zijn, maar dat je ook nog niet toe bent aan het zelf afsluiten nu. Ik duim heel erg voor jullie mee.

Duuf, fijn om wat van je te lezen. Het lijkt me een heel ingewikkeld en dubbel proces waar jullie in zitten. Hopelijk is er in januari duidelijkheid voor jullie, maar vooral voor jullie pleegkindje.

Daisy, hoe is het met je? Fijn dat de tp goed is gegaan.

Zizo, ik ben benieuwd naar maandag! Ik duim heel hard voor jullie!

We zijn net terug van vakantie, hoe heerlijk het ook was, echt genieten lukte me niet. Helaas, maar ik heb de frustratie daarover zoveel mogelijk los geprobeerd te laten. Mijn man zei ‘ik denk dat genieten écht pas weer kan als we alles hebben afgesloten’. Erg confronterend, maar waarschijnlijk wel waar. Van de week vliegen we naar Spanje voor onze volgende onderzoeken, alhoewel ik dat best spannend vind met alle covid-shit, kan ik ook wel weer uitkijken naar een beetje actie.
Zizo: vervelend van je ervaringen in het verleden. Gelukkig gaat reageren je collegas nu beter. Ik snap heel goed dat je wil afwachten voor de uitslagen, heel veel succes morgen. Ik duim voor jullie mee.

Lauwie: wat jammer dat jullie niet echt van de vakantie hebben kunnen genieten. Extra spannend nu naar Spanje lijkt me. Veel succes daar bij de onderzoeken!
Daisy, wat spannend, ik duim voor je! Dank voor de uitleg.

Maestro, wat vervelend zo'n lange cyclus, zeker als je op de klaar bent om te starten.

Bijtje, hoe vaak ben je nu afwezig geweest door de behandeling? Ik hoef wat minder te reizen omdat ik nagenoeg naast het ziekenhuis woon, mijn werk is iets verder maar ik probeerde er zoveel mogelijk om heen te plannen als dat kon. Later in het proces liet ik het losser omdat ik rust wilde voor de behandeling. Ik heb het wel gezegd omdat ik in het onderwijs werk, ik zorgde altijd wel dat er werk voor de leerlingen klaar lag. Nu ik lees van zizo, zou ik wat meer huiverig zijn. Geen idee in wat voor sector je werkt. Nu we weer in het traject zitten probeer ik het buiten mijn werk te houden. Maar goed nu geen puncties meer, en maar 1 echo. Ik duim voor je dat de tp donderdag doorgaat.

Duufje, bij mij is de hoop ook nooit weg ook al weet ik dat het spontaan onmogelijk is na zoveel jaar proberen. Ik vind het best confronterend om ouder te worden, mijn cyclus wordt echt korter.

Zizo, wat spannend om morgen de uitslag te horen, heb je al in je online dossier gekeken? Ik hoop zo dat ze in Gent wat extra's voor je kunnen doen.

Lauwie, wat rot dat het zo doorwerkt, maar ergens herken ik het wel. Ik vraag me wel af wanneer is het afgesloten? Ik merkte wel dat toen wij hoorden dat we door mochten me dat echt opluchtte alhoewel ik er niet meer zo mee bezig was. Ben benieuwd naar de onderzoeken in Spanje.

Hier nog even ongeveer een maand wachten, na bijna een jaar op de wachtlijst te hebben gestaan. Ik merk dat het doodeng is omdat we nu echt één van onze laatste kansen gebruiken, nu hebben we toch altijd een soort van hoop, je kan het uitstellen maar dan is het plots dichtbij. Ik heb besloten het aan niemand te laten weten wanneer het precies is omdat ik niet weer wil zeggen dat het niet gelukt is.
Duuf: Dat kleine beetje hoop, daar kan ik mij alles bij voorstellen. Rationeel weet je dat de kans heel klein is, maar als je menstruatie uitblijft ontstaat er toch een beetje hoop.
Wat fijn dat het goed lijkt te gaan tussen jullie, de pleegzoon en diens biologische moeder. Is er ook nog een vader in beeld?

Lauwie: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad (en je je hopelijk weer opgeladen voelt om volgende maand weer naar Spanje te gaan). Dat zo'n vakantie overschaduwd wordt door een kinderwens is wel herkenbaar hoor. Ik had dat ook in 2016. Zat ik daar in Tokyo aan de rand van het zwembad te kijken naar Japanse dames met kinderen in het peuterbadje van het hotel, mij afvragend of het ons ook ooit gegeven zou zijn.

ZiZo: Dat herinner ik mij idd nog. Ik heb het destijds wel verteld op het werk en had een prettige ervaring (tegen alle verwachtingen in: werkte toen op een groot, commercieel Amerikaans advocatenkantoor). Het is heel persoonlijk, maar ik hoop altijd wel dat wanneer mensen een ervaring delen, daar ook oog voor is. Om deze reden praat ik nog geregeld over IVF trajecten en de pijn die het niet zwanger worden wanneer je dat zo graag wil, met zich meebrengt.

Kasteel: Ook bij jouw gevoelens kan ik mij alles voorstellen. Het is nl. ergens een geruststellend idee om nog niets achter de hand te hebben. En nu ga je straks toch echt de laatste poging in en alles of niets pogingen zijn gewoon nog meer beladen. Aan de andere kant is het wel iets waar je, als je idd verder wil, toch gewoon aan moet. En mocht je straks wel zwanger en moeder worden via ECD dan zit je er ook anders in.

Daisy: Hoe is het bij jou?

Overigens kwam ik via mijn Instagram op het account van mijn embryologist uit. Die is inmiddels fertiliteitscoach geworden. Op haar account staan heel veel tips, ook voor emotionele balans, dus voor de geïnteresseerden: @sandychristiansen_ (niet quoten graag).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hi,

Graag zou ook ik mee schrijven en lezen in deze topic. Ik weet niet of ik dit frequent ga doen, want ik heb geen idee of ik het wel prettig vind of er behoefte aan heb. Maar dat zien we dan wel weer...

Voor nu lijkt het me gewoon prettig omdat ik vragen heb die niemand kan beantwoorden, behalve misschien de mensen die het zelfde traject ondergaan of hebben ondergaan.

Even in het kort onze situatie:
Wij zijn ivm een translocatie afhankelijk van PGD in combinatie met ICSI. Op dit moment ben ik ander halve week bezig met het spuiten van Decapeptyl en bijna een week met Gonal-F. Woensdag de controle ego en dit weekend of maandag de punctie.

Wij hebben een PGD traject, dus na de punctie worden er biopten van de Embryo’s die hieruit hopen ontstaan, genetisch onderzocht. 16 oktober hebben we hier de uitslag van en zal er een tp ingepland kunnen worden.

* Alle behandelingen vinden plaats in Utrecht. Zijn beide ruim in de dertig en hebben al zo’n 8 jaar een serieuze kinderwens.
Welkom jay1985!

Klinkt als een spannend traject bij jullie. Hopelijk snel goed nieuws. Niet teveel bijwerkingen ed?

Zizo: hoe was het gisteren in België? Ik heb aan je gedacht :redrose:
samen sta je sterker
Gisteren een fijne afspraak gehad. Geen rare uitkomsten. Wel opvallend dat mijn amh hoog was. Volgens de arts zou ik bij stimulatie veel eicellen moeten krijgen. Ze moeten zelfs uitkijken voor overstimulatie. Dat verraste mij, omdat ik altijd een lage opbrengst had bij mijn pogingen. Volgens de arts komt dat in mijn geval door de decapeptyl. Deca zou bij mij de groei afremmen en ongeschikt zijn in mijn situatie.
Ik heb 3 pogingen met deca gehad.
Een antagonist zou in mijn geval beter zijn.

Ik hoop maar dat ze gelijk hebben. Ik was bang voor een vervroegde overgang. Daar is dus geen sprake van.
Nu eerst alles laten bezinken. Ik wil nog 1 menstruatie wachten en dan beginnen.

Ze hoopten me al voor de kerst zwanger te hebben. O_O Ik schrok van die uitspraak, maar fijn om te horen dat ze optimistisch zijn. Dat geeft vertrouwen.
Wat ontzettend fijn Zizo! Wel heel vreemd dat ze je op een compleet ander protocol zetten. Ik heb de eerste keer ook antagonist gehad overigens. Voor de kerst een zwangere Zizo zou geweldig zijn... Ik duim met je mee.

Welkom Jay!

Maestro: hoe is het met je? En met je vader?

Benieuwd of je nog meeleest Jokke. Ik ben je niet vergeten!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Welkom hier Jay!

Zizo klinkt als een goed gesprek. Fijn dat ze er zoveel vertrouwen in hebben. En dat je AMH goed is lijkt me ook wel een meevaller? Ik hoop ontzettend dat je arts gelijk gaat krijgen!

Hier: Ik heb maandag en vandaag positief getest, op 11 en 13 dpo. Ben weer vreselijk onzeker en bang. Ik twijfel of de testen wel voldoende zijn opgelopen. Afgelopen twee zwangerschappen liepen ze niet goed op. Ben natuurlijk ook nog heel vroeg, maar ik voelde het gewoon en wilde duidelijkheid.
Daisyliz wat ontzettend spannend. Een 'normaal mens' (begrijp me niet verkeerd) zou dolblij zijn met een positieve test, maar bij jou (en ik denk het merendeel van de ivf/icsi-warriors), zijn onzeker en weten dat dit nog niet een succesvolle zwamgerschap hoeft te betekenen.
Ik hoop dat ze mooi oplopen Daisyliz!
Zizo, fijn dat je amh nog mooi hoog is. Ik hoop gewoon zo voor je dat het nu gaat lukken met een ander schema.

Daisy, wat enorm spannend, mijn duimen draaien overuren. Hopelijk zet het door.
Daisy, ik begrijp heel goed dat het voor jou anders voelt, maar ik word toch wel blij van je berichtje hoor.
De duimen gaan hier keihard draaien voor mooi oplopende testen!
Daisy: zal dit ‘em dan eindelijk zijn..?! Ik hoop dat het goed blijft gaan en voor nu ben je iig zwanger en ik hoop dat je dat de komende 8,5 maand blijft!! Ik snap je onzekerheid trouwens volledig... :heart:
Heel lang geleden hier ook meegeschreven en nog altijd een meelezer.

Na een ellenlange wacht lijst door corona eindelijk hopelijk in november icsi 3 voor een 2e kindje. Ivf 1 en icsi 2 waren slecht met geen bevruchting bij ivf en 2 embryo's bij icsi2. Heb 1 gecancelde pogingen vanwege te weinig follikels. Hoop dus op een terugplaatsing in november voor een laatste echte kans en anders sluiten we het af en kunnen de baby spullen weg.

Hier ook antagonisten protocol maar heb ik altijd. Nu wel menopur ipv gonal f.
Daisy wat spannend. Ik ga keihard voor je duimen.
Baggel, lees meerdere keren per dag nog dit topic, kan het niet loslaten, maar ben ook niets zinnigs te melden. Jullie hier hebben mij erg geholpen in het traject.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven