Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

vrijdag 13 september 2019 om 20:48
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
Bezig met behandelingen
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*
Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7

Wachten op start | Sense, Mia_3 |
Prikken & slikken | Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro |
Wachten op cryo-tp | Elisboompje, piene1987, DaisyLiz |
In de wachtweken (testdatum) |
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

Naam (leeftijd(v/m) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behan-deling | Status #cryo's |
Locatie |
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's | ICSI4 | wacht op start | UZ Gent, OLVG/UMC | |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt | ICSI 2 | wachten op cryo-tp #nog 2cryo's | Belgie |
MamaMaria81 (38/41) |
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen | ICSI 3 | 2 cryo's | |||
Jokke (37/37) |
2016 | 2017 | geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt | IVF4 | wachten op start Düsseldorf cryo | |
Lauwie101 (29/30) |
2015 | 2017 | zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp | ICSI4 | wachten op start icsi4 | Spanje |
DaisyLiz (30/31) |
dec 2014 | jan 2016 | PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) | IVF 2 | 11 cryo's (nog 7 over) | UZ Gent, OLVG/UMC |
Kasteelbewoner (?/?) |
2015 | ? | slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt | ICSI 3 | - | |
bolletje81 (38/38) |
2016 | 2017 | dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Neoflux (33/32) |
2019 | 2019 | erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD | PGD-ICSI 2 | wachten op start ICSI2 | |
Elisboompje (30/33) |
2018 | 2019 | ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's | ICSI 1 | Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020) | |
piene1987 | 2016 | 2019 | slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's | ICSI1 | wachten op cryo tp nog 3 | |
Maan1987 | 2012 | 2017 | PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) | ICSI + +PGD |
wachten op start | UMC utrecht, maastricht |
Maestro | 2018 | 2019 | PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad | ICSI / IVF | ||
Celenne | 2017 | 2018 | Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Nerdella | 2009 | 2010 | Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF | IVF 1 | Start met stimuleren | C&C Heinsberg (DL) |
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |

(Zwanger groepje 2016-2019)
.

*

*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
donderdag 10 oktober 2019 om 11:27
Heeft iemand nog "niets liever dan een kind" gezien? Vond het weer wel heftig. Vooral het stel dat nu ook met de donor bezig is en dat het nog niet lukt. Heel verdrietig.
En hebben jullie de film "Only you" al gezien die van de zomer in de filmhuizen draaide? Gaat ook om een stel wat in het IVF gebeuren terecht komt. Hele herkenbare stukjes en brok in mijn keel bij het einde. Je kan hem nog terug zien via www.picl.nl (met dank aan Weija voor deze tip!)
En hebben jullie de film "Only you" al gezien die van de zomer in de filmhuizen draaide? Gaat ook om een stel wat in het IVF gebeuren terecht komt. Hele herkenbare stukjes en brok in mijn keel bij het einde. Je kan hem nog terug zien via www.picl.nl (met dank aan Weija voor deze tip!)

donderdag 10 oktober 2019 om 11:43
Thanks Baggal en Daisyliz, ik ga er gewoon vanuit dat het niet gevoelloos zal zijn dan kan het alleen maar meevallen inderdaad
Ben benieuwd, volgende maand is het zover!
Lilly, ik ben eraan begonnen en pas bij aflevering 3. Zitten inderdaad verdrietige situaties bij. Ik kan me er nog moeilijk een voorstelling van maken omdat wij in het begin van het traject zitten en nog niet eerder een poging hebben gedaan. Als ik bijvoorbeeld naar dat meisje kijk van 24 die al een hele kamer vol babyspulletjes heeft staan zonder ooit zwanger te zijn geweest vind ik dat best wel heftig.

Lilly, ik ben eraan begonnen en pas bij aflevering 3. Zitten inderdaad verdrietige situaties bij. Ik kan me er nog moeilijk een voorstelling van maken omdat wij in het begin van het traject zitten en nog niet eerder een poging hebben gedaan. Als ik bijvoorbeeld naar dat meisje kijk van 24 die al een hele kamer vol babyspulletjes heeft staan zonder ooit zwanger te zijn geweest vind ik dat best wel heftig.
donderdag 10 oktober 2019 om 12:02
Ja ik heb gekeken. Vind het soms wel lastig om te kijken, omdat het gedeeltelijk zó herkenbaar is. Ik herkende de gevoelens m.b.t. familie van het stel waarbij de laatste cryp terugplaatsing gelukt is ook zó erg. Dat ze zei: ik kan de gevoelens van hen er gewoon niet bij hebben. En elke maand is het weer dezelfde teleurstelling om te delen. Die worsteling heb ik ook. Ik wil het graag delen, want de steun is heel fijn. Maar alles is inmiddels al zo vaak gezegd, dat er juist vaak ook geen zin in heb om te delen. Ik stoor me soms wel lichtelijk aan de presentatrice. Subtiele opmerkingen als 'je bent zo ongeduldig' tijdens de 5 minuten wachten op de test. Ja, ik vind dat meisje ook lichtelijk hysterisch, maar man man man wat is het wachten op zo'n test kut...lilly1980 schreef: ↑10-10-2019 11:27Heeft iemand nog "niets liever dan een kind" gezien? Vond het weer wel heftig. Vooral het stel dat nu ook met de donor bezig is en dat het nog niet lukt. Heel verdrietig.
donderdag 10 oktober 2019 om 13:09
Diamond, wat een fantastisch nieuws. Van harte gefeliciteerd!
Neoflux, iedereen ervaart de punctie anders dus het is heel lastig om daar iets algemeen over te zeggen. Ik heb 7 puncties gehad, waarvan 1 onder narcose en de rest alleen met een lichte verdoving in de vaginawand. Ze waren oprecht allemaal pijnloos. Probeer je er op voorhand niet te druk om te maken. Het kan best meevallen.
Vienna, ik wilde jou al een tijdje een compliment geven. Hierbij dus
. Ik vind dat je zoveel beter weet om te gaan met de teleurstelling dan in het verleden. En natuurlijk ben je soms down en verdrietig, dat is niet meer dan logisch. Mijn duimen gaan weer keihard draaien voor de volgende terugplaatsing.
Ik ben net terug van vakantie (die heerlijk was), dus verder niet helemaal bij. Komt wel weer. Wij moeten nu eerst gaan nadenken over wie we als referenten gaan opgeven voor de pleegzorgorganisatie. Deze wil geen directe familie, wat het voor mij lastig maakt. Mijn directe familie kent mij toch het best. Verder ben ik niet zo open geweest over alles wat wij hebben meegemaakt mbt onze eigen kinderwens. Nou ja, er zijn uiteraard wel opties en we komen er vast uit, maar ik vind het wat lastig.
Lees later beter bij.
Neoflux, iedereen ervaart de punctie anders dus het is heel lastig om daar iets algemeen over te zeggen. Ik heb 7 puncties gehad, waarvan 1 onder narcose en de rest alleen met een lichte verdoving in de vaginawand. Ze waren oprecht allemaal pijnloos. Probeer je er op voorhand niet te druk om te maken. Het kan best meevallen.
Vienna, ik wilde jou al een tijdje een compliment geven. Hierbij dus

Ik ben net terug van vakantie (die heerlijk was), dus verder niet helemaal bij. Komt wel weer. Wij moeten nu eerst gaan nadenken over wie we als referenten gaan opgeven voor de pleegzorgorganisatie. Deze wil geen directe familie, wat het voor mij lastig maakt. Mijn directe familie kent mij toch het best. Verder ben ik niet zo open geweest over alles wat wij hebben meegemaakt mbt onze eigen kinderwens. Nou ja, er zijn uiteraard wel opties en we komen er vast uit, maar ik vind het wat lastig.
Lees later beter bij.

donderdag 10 oktober 2019 om 15:21
@Stipje; inmiddels is de test zo mooi opgelopen dat ik kan zeggen dat ik zwanger ben ja. Nu 14 DPO. Zeker gereserveerd ja, omdat ik weet dat het komende weken nog anders kan lopen.
Ik denk dat even wat afstand nemen heel goed voor je is en ik duim heel hard voor je dat je ook positief zal zijn.
@Moon heel veel succes!! Voor welke keuze jullie ook gaan. Heb jezelf een voorkeur?
@Elis; 1 cryo in de vriezer
Bij mij gingen de kleintjes na ophoging nog mee doen, dus wie weet! Spannend weer voor je!
@diamond; wat een super mooi verhaal!! Het is je helemaal gegund❤❤
@neo; ik vond de punctie niet pijnlijk, prettig is anders. Mijn lichaam had er wel wat meer moeite mee waardoor ik bijna flauw viel, maar kreeg toen een pepmiddeltje
@lilly; die film nog niet gezien, ik denk dus vanavond iets te doen te hebben!
@duufje fijn dat je vakantie goed was!!
@Baggal; ik ga pas vragen of er nog een zwangerschap is ontstaan als ik zelf in een veilige zone zit..
lieve meiden, ik schuif dus op na een ander plekje
Ik denk dat even wat afstand nemen heel goed voor je is en ik duim heel hard voor je dat je ook positief zal zijn.
@Moon heel veel succes!! Voor welke keuze jullie ook gaan. Heb jezelf een voorkeur?
@Elis; 1 cryo in de vriezer

@diamond; wat een super mooi verhaal!! Het is je helemaal gegund❤❤
@neo; ik vond de punctie niet pijnlijk, prettig is anders. Mijn lichaam had er wel wat meer moeite mee waardoor ik bijna flauw viel, maar kreeg toen een pepmiddeltje
@lilly; die film nog niet gezien, ik denk dus vanavond iets te doen te hebben!
@duufje fijn dat je vakantie goed was!!
@Baggal; ik ga pas vragen of er nog een zwangerschap is ontstaan als ik zelf in een veilige zone zit..
lieve meiden, ik schuif dus op na een ander plekje

donderdag 10 oktober 2019 om 16:37
Depster wat goed, gefeliciteerd!
Houd de zakdoeken maar paraat
Ik vond het heel confronterend om te zien dat ze van een verliefd stel langzaam overgingen naar een stel wat helemaal opgeslokt werd door "we willen zo graag een kind". En alles wat daar bij komt kijken. Zo herkenbaar, helaas... Maar ook heel fijn want je realiseert je even weer dat je echt niet de enige bent voor wie het niet vanzelfsprekend is.
Houd de zakdoeken maar paraat

donderdag 10 oktober 2019 om 16:41
Ik denk dat dit traject als koppelzijnde ook veel zwaarder (kan) zijn wanneer het niet lukt, dan wanneer je dit traject alleen volgt.. Samen heb je elkaar gevoelens ook om rekening mee te houden - wat niet kan matchen of uit komt of wat dan ook... Liefde wordt op dat moment wel eens vergetenlilly1980 schreef: ↑10-10-2019 16:37Depster wat goed, gefeliciteerd!
Houd de zakdoeken maar paraatIk vond het heel confronterend om te zien dat ze van een verliefd stel langzaam overgingen naar een stel wat helemaal opgeslokt werd door "we willen zo graag een kind". En alles wat daar bij komt kijken. Zo herkenbaar, helaas... Maar ook heel fijn want je realiseert je even weer dat je echt niet de enige bent voor wie het niet vanzelfsprekend is.
donderdag 10 oktober 2019 om 19:59
Wat fijn Depster, voorzichtig gefeliciteerd!
Diamond: herinner je nog van een hele tijd terug. Ben echt heel blij dat je nu toch zwanger bent en al kan gaan aftellen! Super nieuws.
Duufje: wat lief jouw compliment
. Het gaat met ups en downs, maar het is inderdaad niet meer dat ik enorm van slag ben, het leven gaat toch gewoon door. Wel merk ik dat ik nu ook weer een fase heb, waarbij ik steeds vaker het gevoel heb dat we bij de groep gaan horen die definitief moet accepteren dat er geen eigen kind/gezin komt. Dat vind ik ook wel een moeilijke (rationeel versus gevoel) en maakt me best verdrietig.
Maar wie weet is 6x toch scheepsrecht. Volgende week is het alweer zover (als het allemaal goed is).
Diamond: herinner je nog van een hele tijd terug. Ben echt heel blij dat je nu toch zwanger bent en al kan gaan aftellen! Super nieuws.
Duufje: wat lief jouw compliment

Maar wie weet is 6x toch scheepsrecht. Volgende week is het alweer zover (als het allemaal goed is).

donderdag 10 oktober 2019 om 22:14
Hoi,
Even kort voor Duufje, ik zat met diezelfde vraag en heb uiteindelijk gemaild met de vraag wat voor iemand ze aan dachten. Het antwoord was: iemand uit jullie netwerk zoals famille en iemand die wat verder van jullie afstaat, zoals van werk.
Wij hebben dus mijn zus en de leidinggevende van mijn man opgegeven.
In de cursusavonden ging het best veel over famille en vrienden, hoe ziet je netwerk eruit, kan je terugvallen op mensen...Mijn indruk was dat ze die referenten willen vooral om jou beter te leren kennen.
Even kort voor Duufje, ik zat met diezelfde vraag en heb uiteindelijk gemaild met de vraag wat voor iemand ze aan dachten. Het antwoord was: iemand uit jullie netwerk zoals famille en iemand die wat verder van jullie afstaat, zoals van werk.
Wij hebben dus mijn zus en de leidinggevende van mijn man opgegeven.
In de cursusavonden ging het best veel over famille en vrienden, hoe ziet je netwerk eruit, kan je terugvallen op mensen...Mijn indruk was dat ze die referenten willen vooral om jou beter te leren kennen.
vrijdag 11 oktober 2019 om 10:01
Dank MamaMaria, wij hebben het ook zo opgelost inmiddels
. Werkgever van man en mijn moeder in dit geval. Ik dacht 'ze doen het er maar mee'. Maar in dit formulier stond nadrukkelijk geen directe familie. Nou ja, dat heb ik dus aan mijn laars gelapt. Als ze iemand anders willen, mogen ze dat aangeven en dan regelen we dat alsnog.

vrijdag 11 oktober 2019 om 19:05
Gefeliciteerd!!
Heb vandaag gesprek gehad over het toedienen van de spuiten en ze vertelden me dat vanwege budgettaire redenen geen roesje meer gegeven wordt bij de punctie. Ik zou wel een pijnstiller injectie krijgen dus ik laat het maar over me heen komen, zal toch moeten gebeuren

Maar Jezus wat een materiaal, ik heb een lade van de koelkast leeg moeten maken

vrijdag 11 oktober 2019 om 19:15
Neo wat veel medicatie he? Wij hadden ook een heel gedeelte met medicijnen. Hopelijk gaat het prikken goed.
Bij mij was de punctie een hel, maar wat je zegt, het moet toch gebeuren. Neem wat lekkers mee voor na de punctie om je een beetje op te peppen. Ik had echt suikers nodig daarna, dus heerlijk een reep chocolade soldaat gemaakt.
Bij mij was de punctie een hel, maar wat je zegt, het moet toch gebeuren. Neem wat lekkers mee voor na de punctie om je een beetje op te peppen. Ik had echt suikers nodig daarna, dus heerlijk een reep chocolade soldaat gemaakt.
vrijdag 11 oktober 2019 om 19:32
Depster, wat een goed nieuws, nu op naar een mooie eerste echo.
Neoflux, de eerste keer was ik ook wat overdonderd door de hoeveelheid. Zie je het zitten met spuiten? De punctie vond ik goed te doen met een alleen morfine, ook wel fijn want bij een roesje ben je van de wereld. Het is erg leuk om mee te kijken tijdens de punctie.
Vienna, ik hoop voor jou dit keer een gewenst resultaat. Je zou nog wel kunnen overwegen op de receptivfity test te doen, dan kun je zien of je een gunstig microbioom hebt.
Stipjepipje, ik denk nog aan je.
Ellis, ik hoop dat bij jou de groei doorzet
Veel zijn er hier nu doorgeschoven, ben nu toch bang dat de soep op is maar goed dat is niet realistisch.
Hier kan het ieder moment beginnen, het staat nog zo ver weg maar kan echt ieder moment ongesteld worden.Dacht even dat ik zwanger was en dat is lang geleden dat daar nog aan denk. Dat zal wel niet, gewoon weer pms omdat het alweer de 3e cyclus is na de laatste poging. (mijn pms was minder geworden door de hormonen) Dit keer ook geen bloedverlies gehad. Heb geen hoge verwachtingen maar zie wel op tegen het circus van de echo's.
Neoflux, de eerste keer was ik ook wat overdonderd door de hoeveelheid. Zie je het zitten met spuiten? De punctie vond ik goed te doen met een alleen morfine, ook wel fijn want bij een roesje ben je van de wereld. Het is erg leuk om mee te kijken tijdens de punctie.
Vienna, ik hoop voor jou dit keer een gewenst resultaat. Je zou nog wel kunnen overwegen op de receptivfity test te doen, dan kun je zien of je een gunstig microbioom hebt.
Stipjepipje, ik denk nog aan je.
Ellis, ik hoop dat bij jou de groei doorzet
Veel zijn er hier nu doorgeschoven, ben nu toch bang dat de soep op is maar goed dat is niet realistisch.
Hier kan het ieder moment beginnen, het staat nog zo ver weg maar kan echt ieder moment ongesteld worden.Dacht even dat ik zwanger was en dat is lang geleden dat daar nog aan denk. Dat zal wel niet, gewoon weer pms omdat het alweer de 3e cyclus is na de laatste poging. (mijn pms was minder geworden door de hormonen) Dit keer ook geen bloedverlies gehad. Heb geen hoge verwachtingen maar zie wel op tegen het circus van de echo's.

zondag 13 oktober 2019 om 14:19
Hoi meiden daar was ik weer!
Vandaag op 17dpo testje gedaan; negatief
We hielden er rekening mee maar toch alsnog wel een klap dat deze poging nu al voorbij is.
Hoe gaat zoiets nu eigenlijk in z'n werk, mag ik nu al stoppen met de utrogestan en dan word ik ongesteld? Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
Ik zal morgen even bellen en vragen voor doorverwijzing naar het andere ziekenhuis. Even 1-2 maanden wachttijd en dan intake voor nieuwe poging met onze donor. Maar er moeten zeker sowieso 2 maanden tussen zitten Voor de donor na een punctie toch?
Vandaag op 17dpo testje gedaan; negatief

Hoe gaat zoiets nu eigenlijk in z'n werk, mag ik nu al stoppen met de utrogestan en dan word ik ongesteld? Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
Ik zal morgen even bellen en vragen voor doorverwijzing naar het andere ziekenhuis. Even 1-2 maanden wachttijd en dan intake voor nieuwe poging met onze donor. Maar er moeten zeker sowieso 2 maanden tussen zitten Voor de donor na een punctie toch?
zondag 13 oktober 2019 om 15:07
Stip, wat super jammer van je negatief test. Zeker stoppen met de utro. Bij sommige duurt het aantal dagen, meestal 2-3 voordat bloeding doorbreekt. Bij sommige komt het zelf meteen al door tijdens utro gebruik.
Depster, wat fijn dat je test zo mooi oploopt! Eerste mooie tekens
Ergens hoop ik dat ze na een aantal maanden ivf adviseren. Maar weet niet of ze dat echt zullen adviseren vanwege amh 0.76. Mocht 1 follikelmeting doen op dag 1 in UMC. Toen waren er 11 follikels. Maarja, hoe veel eitjes zou in dan hebben na stimulatie?
Allemaal nieuw voor mij.
Depster, wat fijn dat je test zo mooi oploopt! Eerste mooie tekens

Ergens hoop ik dat ze na een aantal maanden ivf adviseren. Maar weet niet of ze dat echt zullen adviseren vanwege amh 0.76. Mocht 1 follikelmeting doen op dag 1 in UMC. Toen waren er 11 follikels. Maarja, hoe veel eitjes zou in dan hebben na stimulatie?
Allemaal nieuw voor mij.

zondag 13 oktober 2019 om 15:23
Stip wat ontzettend balen! Als de test negatief is mag je idd stoppen met utro, je zal in de dagen erna ongesteld worden. Kan soms een week duren zoals ik begreep.
Voor punctie weet ik niet goed hoeveel tijd er tussen moet zitten, kan mij voorstellen hoe meer hoe beter (en wat wil je donor hierin?)
Moos; Ja morgen ga ik de kliniek inlichten en mn eigen huisarts bellen.
Als je gewoon al 11 foll heb tijdens stimfase IUI, lijkt IVF een prima volgende stap. Het is niet te zeggen hoeveel follikels je dan hebt overigens.
Voor punctie weet ik niet goed hoeveel tijd er tussen moet zitten, kan mij voorstellen hoe meer hoe beter (en wat wil je donor hierin?)
Moos; Ja morgen ga ik de kliniek inlichten en mn eigen huisarts bellen.
Als je gewoon al 11 foll heb tijdens stimfase IUI, lijkt IVF een prima volgende stap. Het is niet te zeggen hoeveel follikels je dan hebt overigens.

zondag 13 oktober 2019 om 16:44
Aah verkeerd begrepen dan! Dan nog valt er weinig over te zeggen, kunnen zelfs artsen niet..Moosforhappines1988 schreef: ↑13-10-2019 16:38Depster, dit was niet tijdens stim fase van iui. Maar zichtbaar via normale ronde.
Iemand idee wat opbrengt kan zijn met 11 follikels op dag 1. Gent had het over sowieso Max stimulatie vanwege mn amh.
We gaan het zien, Thanks meis!
Max Stim met lage AMH is wel standaaard