Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)

Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Sproetjespost: welkom! Wij doen zelf ook het PGD-traject in Maastricht.

Nee sofie! Wat rot :cry: ! Heb je wel een test gedaan ook?

Mieke: Ik bedoelde niet zozeer het verdoven maar het zo vaak switchen van protocol in het zkh. Bij ons wordt niet verdoofd, alleen pijnstillingprik en iets wat je een beetje versuft.

Daisy: Alles goed gegaan gelukkig!

Lauwie: Ik snap dat je baalt dat er geen verse tp is, hopelijk wel veel cryo's! Oh je hebt vandaag je punctie, heel veel succes! En zo fijn onder narcose :)

Roosje: Snap ik, ik neem mezelf ook voor om niet veel eerder te testen dit keer maar op een gegeven moment wordt het heel lastig om je in te houden.

Stipje: Ja moet zeggen dat ik er nu wel weer wat positiever in sta :) We hebben vooral hobbykamers van alles gemaakt, en een slaapkamer is kleedkamer. Goed dat de bezichtiging niet tegen is gevallen, spannende week voor jullie!
Ik hoop dat het paniek 'om niks' is geweest. Wel stom dat jullie de medicatie voor de donor uit eigen zak moeten betalen.

Bolletje: succes bij de tp morgen!! De bollen krijg je bij een kunstmatige cyclus een dag of 6 voor de tp, ik denk haast dat je ze al hebt moeten krijgen als het nodig was geweest.

Jokke: vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad van die scratch. Lijkt me ook wel slopend nu dat wachten op die uitslag. Sterkte.

Kasteel: Wat balen dat het mis is gegaan met die brief. Snap ook niet dat ze dan niet extra oplettend zijn bij dat soort dingen.

Baggal: Yep! Moet zeggen dat ik het deze keer wel veel fijner vind omdat ik geen vakantie heb. Lekker veel afleiding van het werk. Heb je nu wel vrij na het weekend gewerkt te hebben?

Pff van het weekend nog een discussie met mijn oma gehad die echt nergens over ging. We doen PGD vanwege het erfelijke kankergen bij mijn man. Zijn oma en moeder zijn op hele jonge leeftijd gestorven aan eierstokkanker en de kans op kanker is 60-80% als je gendrager bent. Mijn oma snapte dan niet waarom we voor dit traject kozen want je kan ook kanker krijgen als je het gen niet hebt. En ze snapte ook niet waarom ik let op dingen die ik eet/drink na een tp want ze heeft tijdens haar hele zwangerschap gerookt en er is nooit iets mis gegaan dus het is allemaal maar onzin :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ff snel:

Lauwie, heel veel succes met de punctie vandaag!! Jammer dat het weer geen verse TP gaat worden, maar hopelijk heb je dan wel lekker veel eitjes en straks hopelijk veel cryo's! Ik duim!
Neoflux: succes op het wachtbankje!
Bolletje: hopelijk morgen een goede TP, ik duim! Heel spannend idd!
Sofie: ook hier ff een dikke knuffel :hug:. Vind het echt ruk voor jullie...
Stipjepipje, hopelijk blijkt morgen dat het bloedverlies niet erg is.
Kasteelbewoner, stom van die brief... Kan me voorstellen dat dat een nare nasmaak geeft, zo aan het einde van jouw traject daar...
Jokke, oh bah, dat de scratch zo pijnlijk was... Ik geloof dat ik de enige ben hier, maar mijn arts wilde het destijds alleen onder narcose doen, omdat ze zei dat het zo pijnlijk zou zijn. Ik vond dat destijds overbodig, omdat iedereen om me heen het 'zo' deed en ik voor de narcose zelf moest betalen. Maar ze was onvermurwbaar. Als ik jou zo hoor, dan mag ik haar toch wel dankbaar zijn... Ben benieuwd wat er uit de uitslag komt! En sterkte met alles. Herkenbaar trouwens met je familie. Bij mij vroegen ze er ook meestal niet naar, maar ik vond dat eigenlijk wel fijn. Ik wilde ook niet altijd erover praten. Maar als ik dat wel wilde, dan moest ik er eerst over beginnen, en dan waren ze zeker bereid erover te praten. Mss is dat bij jou ook zo? Vond het soms ook wel lastig hoor, om erover te beginnen...
Lauwie: Nogmaals heel veel succes vandaag! Zet ‘em op!! En... ik duim voor je.

Miekje: ha, ha - nee hoor. Mijn beste vriendin L. is de enige die daadwerkelijk IVF nodig had om zwanger te worden (endometriose). Maar ik heb wel een aantal vriendinnen in mijn omgeving met een kinderwens die reeds de 35 zijn gepasseerd en geen vaste partner hebben. Vriendin M. wordt 40 in mei maar heeft ovulatie issues - waarschijnlijk wegens overmatig sporten (anovulatie) en heeft een te snelle schildklier en geen partner. Twee andere vriendinnen van midden 30 hebben in beginsel geen vruchtbaarheidsproblemen (of je die hebt weet je soms pas als je daadwerkelijk actief probeert zwanger te worden), maar hebben geen partner (meer). En ik merk wel dat die nu toch wel nadenken over de mogelijke gevolgen. En dat is verstandig denk ik. En dan had ik kennis B. die inmiddels 45 is en voor wie het vermoedelijk een beetje too little too late is. Met laatstgenoemde heb ik overigens zeer beperkt contact om duidelijke redenen.
Als je als vrouw ouder wordt en single bent en tevens een kinderwens hebt is het bijzonder lastig om eventuele vervolgstappen te nemen. Te meer als je altijd een ander verwachtingspatroon had: eerst de man leren kennen, dan kinderen krijgen, etc. En als je ouder wordt heb je gewoon niet altijd meer de luxe om te wachten op “de ware” zeg maar. En als je door omstandigheden langer wacht of moet wachten, heb je, als tegen een fertiliteitsissue aanloopt ook gewoon minder tijd om er nog iets aan te doen. En dat is voor een aantal dames in mijn omgeving wel een dilemma en confronterend. Als vrouw wordt je kans op een succesvolle zwangerschap tot bepaald door je kalenderleeftijd en je biologische leeftijd (ovarian reserve) dus je hebt gewoon geen zeeen meer omdat de beslissing anders voor je kan worden genomen...Zeker voor de dames die carrière gemaakt hebben is het best lastig. En verder heb ik ook een aantal kennissen zonder kinderwens en dat snap ik natuurlijk ook.

Neo: wat een nare discussie met je oma zeg! En ook verdrietig... Dat een ieder kanker kan krijgen is waar, maar voor je mogelijk nageslacht wil je de kans daarop zoveel mogelijk beperken. Met zo’n verhoogd risico vind ik PGD een heel goed argument. Je wil eventuele kinderen zoveel mogelijk leed en pijn besparen. Hun geluk is jouw geluk, hun lijden is jouw lijden, etc. en je wil ze een zo volwaardig mogelijk leven kunnen bieden, het liefst kanker vrij. Maar je oma is misschien niet helemaal van deze tijd? En dat er in haar tijd nog niet zo veel onderzoek werd gedaan naar roken tijdens de zwangerschap betekent toch niet dat het dan maar goed is - zeker met de kennis van nu. Heel vermoeiend en vervelend dit soort aanvaringen.
Ik ben op kantoor vandaag, maar heb besloten niet meer dan 8 uur te doen. En probeer deze week bijtijds naar huis te gaan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sofie, ik vind het heel erg verdrietig om te lezen van je bruinverlies. Wat een slopend proces is het.

Lauwie, heel veel succes vandaag meis!

Bolletje, jij bent morgen aan de beurt!
Onwijs veel goede vibes jouw kant op gestuurd.

Flipje, las net jouw bericht op eigen topic.
Wat een mega rollercoaster voor jullie. Kom je de dag een beetje door? Heb je bloed geprikt?

Jokke, spannende weken ook weer voor jou wachten op de uitslag. Start je al wel met medicatie? Hopelijk is dit een heel mooi nieuw begin voor jullie.

Baggal, bedankt voor je hoopgevende woorden over jullie dochtertje. Wonderen bestaan, zo zie je maar.

Hier is vandaag ook bruinverlies begonnen, en ik heb veel kramp.
Getest; deze is positief (geen knaller) maar het voelt echt alsof mn menstruatie doorzet, en precies op de dag dat ik ongesteld zou worden.
Even heel snel: Lauwie als het goed is, is de punctie nu - as we speak! Heel veel succes lieverd!! :heart: :heart: :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
En Moos: een positieve test is hoopgevend! En bloedverlies maakt het dan weer heel onzeker... We hebben het hier in het verleden echt twee kanten op zien gaan. En ik hoop natuurlijk voor jou dat het goed blijft gaan. Onzekerheid is zo rot... welkom in de “verlengde wachtweken” :)
Lief baggel, precies wat je zegt; kan twee kanten op. Maar na drie miskramen ook terughoudend.

Moet wel zeggen dat ik nu twee soorten bloedverdunners gebruik, misschien kan daar bruinverlies door ontstaan?
Verzin ook maar wat :facepalm: want duphaston zou het eigenlijk tegen moeten gaan. Adem in, adem uit.
En Moos: vergeet niet dat het gebied daar ook extra doorbloed is en/of geïrriteerd kan zijn door bijvoorbeeld utro. Krampjes zeggen trouwens niets. Ik had tijdens mijn derde (en succesvolle) zwangerschap ook echt interne krampen, was wss het oprekken van de baarmoeder, maar ieder toilet bezoek hield ik mijn hart vast. Terwijl wel of geen bloedverlies niet altijd iets zegt. Geen bloedverlies zegt niet altijd iets en wel bloedverlies, hoe eng ook, betekent niet altijd een miskraam. Dat je een slag om de arm houdt, snap ik na de verdrietige voorgeschiedenis. Ik duim dat het goed blijft gaan, Moos. Op naar happiness ;-)

Lauwie: Hopelijk is het achter de rug en had je een mooie opbrengst. Mutcha Suerte zoals ze in het Spaans zeggen dan maar!! 🍀🍀🍀🍀

Sofie: zet het bij jou nog door? Denk aan je. Vijf het zo rot mocht weer blijken dat ook deze TP niet tot een zwangerschap leidt. :hug:
Ahh Moos wat spannend nou weer allemaal. Maar test is positief dus we blijven gewoon positief! Heel fijn in elk geval :)

Hoe ging de punctie Lauwie? Al een opbrengst bekend? Spannend!

Neo wat een belachelijke discussie met je oma. Precies wat je niet wilt horen. Negeer maar gewoon wat ze zegt, ze weet niet beter / is bekrompen op dat gebied / van de oude stempel. Niks van aantrekken. herken de frustratie heel goed van toen mijn zus nog mogelijk donor wilde zijn; haar man stond er niet achter en vond IVF en ecd allemaal maar alien achtig, en had daar voor zichzelf de grens getrokken. Maar als hij ooit een nier of hart nodig zou hebben wil hij die wel ontvangen! Want dat is niet Alien achtig? Haha- mafkees dat ie is. :thumbsup:
Dus negeer je oma maar - ze weet niet beter :hug:
stipjepipje wijzigde dit bericht op 27-01-2020 18:57
2.64% gewijzigd
Even snel:

Moos, ik snap dat je (nog) niet blij durft te zijn, maar even een positief verhaal: ik dacht ook dat ik ongesteld werd (heb zelfs heel hard gehuild toen het voor m'n gevoel alweer niet gelukt was) en toen het bloedverlies na 2 dagen niet heel erg doorzette toch maar getest en die was positief (ook niet heel donker en ik had ook menstruatie krampjes, maar half mei hoop ik toch echt een gezonde zoon te krijgen). Ik ken ook de andere kant (licht positief getest die vervolgens afliep), maar het kan ook echt goed gaan en ik hoop heel erg dat dat bij jou nu ook het geval gaat zijn. Maar na 3 miskramen snap ik dat je terughoudend bent.

Sofie: :hug:

Lauwie, ik hoop zo dat alles goed is gegaan vandaag.
Moosforhappines1988 schreef:
27-01-2020 15:24
Flipje, las net jouw bericht op eigen topic.
Wat een mega rollercoaster voor jullie. Kom je de dag een beetje door? Heb je bloed geprikt?
.
Ja klopt...

Na eerst dagenlang niet goed oplopende testen (maar ook niet aflopend), en gisteren de conclusie getrokken dat het waarschijnlijk niet goed is, vandaag opeens een veel donkerder streepje...

Bloed geprikt, maar het hCG is heel laag (66 U/L). Omdat het boven de 50 U/L is, noemt Gent mij nu wel "zwanger". Maar omdat het zo laag is moet ik vrijdag nog een keer bloed prikken en dan moet het weelde komende dagen wel flink gestegen zijn.

Blijft dus inderdaad nog steeds rete spannend.....

Vandaag zou 4w5d zijn.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
26-01-2020 13:06
Zizo, ik heb je geantwoord!
Zizo ik heb je nog een tweede antwoord gestuurd!
Stipje: ja, die discussie met je zwager herinner ik me nog goed. Altijd mensen die zo snel oordelen, maar zelf niet voor hete vuren staan (omdat het in dat geval met IUI wel lukte). Lekker makkelijk en vooral ongefundeerd. En dat geldt ook voor jouw oma, Neo. Dat zij de mazzel had ondanks roken gezonde kinderen te kunnen werpen staat los van het feit dat we inmiddels wel weten dat het niet goed voor de foetus is. Haar ervaring is toch niet maatgevend? O_o

Flip: Zo lastig dit en dat leven tussen hoop en vrees ken ik maar al te goed. Ik weet nog dat ik met mijn lage HCG in ICSI 2.2 ook succesverhalen zocht op Google. En die waren er toen ook. Maar natuurlijk ook verhalen waarbij het anders afliep en wat de uitkomst bij een ander was, zegt niets over jou. Spannend allemaal :| Dat je maar afleiding hebt de komende dagen. Hopelijk zorgt A. daar wel voor...

Hier in de underground. Lekker op tijd naar huis na die malle uren dit weekend.
HD, ben zo blij met dit soort verhalen zoals jullie prachtige verhaal!
Probeer hier dan ook maar echt hoop echt te putten, maar men wat is het spannend. Bedankt voor het delen.
Hoe gaat jouw zwangerschap?

Oh zo spannend Flip, hoop zo dat je hcg alsnog mooi gaat oplopen.
Ik ga ook bloedprikken maar merk dat ik eigenlijk gewoon niet durf. Had jij dat ook?

Baggal, inderdaad precies wat je zegt; maar helaas hebben we geen controle over de uitkomsten. Hoop zo dat dit kleintje, die zo super welkom is er gaat komen.

Lauwie, ben ook heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan? Hopelijk heel goed!
Even kort: veel pijn, 20 follikels aangeprikt, 0 eicellen. Morgenochtend voor het spreekuur uit een gesprek met de grote baas daar. We hadden vanochtend al besloten dat dit onze laatste eigen poging zou zijn, nu helemaal. Ze begonnen net aan bed al dat ze adviseerden nog een poging zelf te doen, maar hier is onze grens toch wel. We hebben er alles aan gedaan, met eigen materiaal is nu wel klaar.
Even snel voor Lauwie... nee lieverd.... wat een ongelofelijk rotnieuws... en dat is zacht uitgedrukt. Zulke hoopgevende echo’s en dan zo’n vreselijke teleurstelling... en dan ook nog zoveel pijn helemaal daar in Spanje.. wat een ellende lieverd. Ik vind het zo erg voor jullie... :hug: :hug: :hug:
nee geen woorden voor. Had zoveel hoop voor jullie bij deze ronde. Wat een verdriet :'( Heel veel sterkte lieve Lauwie :hug:
Jezus Lauwie, die zag niemand aankomen denk ik. Wat vreselijk kut en harteloos. :'(
Sterkte lieverd... :"-( Hoop dat jullie het samen kunnen verwerken maar schok en boosheid zal nu vooral de overhand hebben. :hug: :redrose:
Lieve lauwie, woorden schieten te kort.
Wat een afschuwelijk bericht. Ik vind het zo intens verdrietig voor je. Ik zou willen dat ik de juiste woorden kon vinden, maar die zijn er niet. Heel veel sterkte meisje.
Lauwie101 schreef:
27-01-2020 18:58
Even kort: veel pijn, 20 follikels aangeprikt, 0 eicellen. Morgenochtend voor het spreekuur uit een gesprek met de grote baas daar. We hadden vanochtend al besloten dat dit onze laatste eigen poging zou zijn, nu helemaal. Ze begonnen net aan bed al dat ze adviseerden nog een poging zelf te doen, maar hier is onze grens toch wel. We hebben er alles aan gedaan, met eigen materiaal is nu wel klaar.
Ff snel vanaf m'n telefoon. Wat lees ik nu? Dat kan toch niet waar zijn? Wat ontzettend klote! En hoe kan dit in hemelsnaam? Heb je dan niet een voortijdige eisprong gehad? Waren er echt geen eitjes of waren ze allemaal niet goed/rijp? Allemaal leeg dan zouden ze dat toch van tevoren in je bloedwaarden hebben moeten zien? Dat het oestrogeen niet zo hoog was als je op basis van de echo's zou verwachten?
Echt heel naar en verdrietig dit! :hug: :hug: :hug:
Lauwie101 schreef:
27-01-2020 18:58
Oh Lauwie wat ongelooflijk! :cry:
Oh nee Lauwie, woorden schieten tekort... wat vreselijk verdrietig voor jullie ... :hug:
Oh nee lauwie al die ellendige spuiten en pokkepunctie en dan dit? Wtf !

Sterkte met bijkomen misschien kun he er nog n extra poging uitslepen in gesprek morgen? Omdat er iets fout is gegaan???
Zal wel niet. Snap je teleurstelling. Sterkte!
windmolen schreef:
27-01-2020 19:52
Ff snel vanaf m'n telefoon. Wat lees ik nu? Dat kan toch niet waar zijn? Wat ontzettend klote! En hoe kan dit in hemelsnaam? Heb je dan niet een voortijdige eisprong gehad? Waren er echt geen eitjes of waren ze allemaal niet goed/rijp? Allemaal leeg dan zouden ze dat toch van tevoren in je bloedwaarden hebben moeten zien? Dat het oestrogeen niet zo hoog was als je op basis van de echo's zou verwachten?
Echt heel naar en verdrietig dit! :hug: :hug: :hug:
Achteraf hebben ze ook gezien dat het te laag was. Maar dat hebben ze nooit met ons gedeeld. Ze hebben vrijdag bloed geprikt bij me. Dan had ik ze dit ook kunnen vertellen namelijk. Dit hebben we al eerder gehad. Ik ben benieuwd wat hun suggesties nog gaan zijn, maar qua eigen materiaal zit het er wat ons betreft op. Ik ben zo ontzettend moe, maar ben bang om te gaan slapen, omdat ik bang ben dat het straks realiteit blijkt te zijn ipv die slechte droom zoals het nu voelt. Ik kan niet meer, het voelt alsof het laatste stukje reserve wat ik nog had, vandaag uit me is geslagen.
Och nee lieverd wat vreselijk :'(
Wat een nachtmerrie. Zeg alles maar even af en geef je er aan over. Woensdag terug naar huis en dan zal de klap ook komen. Je kunt niks anders doen dan het ondergaan. Het spijt me vreselijk voor jullie, al die inzet, had zoiets anders voor jullie gehoopt. Liefs :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven