Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen

06-12-2018 17:37 724 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde NOD Bzh
Pavo07 28/34 2e 7 13 feb mk aug '18 en ma nov '18
xLau 27/27 1e 3 15 jan vmk aug '18, ma dec '18
Moosforhappiness1988 30/33 1e ma april '18 & nov '18
BlueWater81 38/39 1e 4 1 feb mk sept '17, bbz juli '18
IlseAnne 33/38 2e 7 ma juli '18 & okt '18
Noonootje 30/31 1e mk juli '17 & dec '18
Lacer 26/29 1e mk sept '18 & dec '18

Zwanger :cheer2:
Naam Lfd (v/m) Kind Ronde PT UD Afsprkn Bzh
Koetjesenkalfjes 28/29 1e 4 24 dec 30-08-2019 14 feb termijnecho mk okt '18 & nov '18
Nioma 28/29 1e 6 31 dec 10-09-2019 15 feb termijnecho mk aug '18 & nov '18
Monkey123 29/33 2e 4 9 jan 19-09-2019 7 feb echo ma juni '16 & aug '16, mk sept '18
Kippetje_s 30/31 1e 26 25 jan 12 feb echo mola zwangerschap jan '18, mk okt '18 & dec '18
pavo07 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 09:11
81.58% gewijzigd
Lacer, zo vervelend die onduidelijkheid van opeens dan bloed wanneer je het niet verwacht. Op hoe veel dagen zit je nu? Een tussentijdse korte bloeding kan ook.

Nioma, ben zo onzttend blij voor jou. Geen onduidelijke testen maar gewoon een dikke knaller die de pan uit knalt, beter kan niet!

Kippetje, ik zie jou regelmatig zo onzttend lief op andere reageren terwijl je zelf de afgelopen tijd ook zo veel voor je kiezen hebt gehad. Hoe gaat het met jou emotioneel na de afgelopen periode?

Monkey, mennnnn i feel you!
Die wachtdagen zijn een ramp. Ik word eigenlijk steeds ongeduldiger en tel echt elke dag van mn cyclus :facepalm:
Doen jullie dat ook?

Ilse, wat fijn dat hij daarvoor heeft kunnen prikken. Hoe bevalt jouw acupuctuur? Doe je het allang en richten jullie je specifiek op iets?

Koetjes, wat fijn dat je echo steeds dichterbij komt! Logisch dat je wat minder reageert, hoop vooral dat je je net als Nioma gewoon echt zwanger voelt! :heart:

Bluewater, wat spannend!
Had je al eerder eens eerder tarwekiem gebruikt? Hoor zulke wisselende verhalen, van super positief tot zo negatief. Welke gebruik jij?

Pavo, heel fijn dat je weer voorruit kunt kijken en op naar een mooi nieuw begin!

Hier net rood bloed en afgelopen weken krampjes en temp is van 37 naar 36.7, dus verwacht dat dit mn menstruatie is! 26 dagen cyclus. En hopelijk verlies ik deze dagen het weefsel zodat ook wij weer verder kunnen :heart:
Wat leuk een aantal testers de komende week! Ik hoop dat jullie allemaal twee dikke vette strepen krijgen!!

Fijn dat jullie de inseminatie nog hebben kunnen doen Ilseanne! Nu weer wachten!

Nioma en koetjes! Wat fijn dat het allemaal zo goed voelt en goed gaat! Lukt het jullie goed om positief te zijn over deze zwangerschap? Voelt het voor jullie ook anders?

Lacer, wat gek inderdaad om nu wat bloedverlies te hebben. Is het te kort geleden qua eitje dat dit misschien een innesteling is?

Moos wat fijn dat je menstruatie is begonnen! En oook best keurig zo, 26 dagen! Fijn! Nu inderdaad hopen dat het weefsel mee komt. Valt het qua buikpijn een beetje mee? Misschien dat die vrouwenmantelthee zijn werk al doet!!

Lief dat je vraagt moos. Ik merk dat ik nog heel moe en best zwaar op de hand ben. Ik zit nu op cd9. Twijfel om deze maand over te slaan en mijn lijf rust te gunnen. En om ook wel teleurstelling te voorkomen aan het eind van de maand.ik vind beginnen na een miskraam zo confronterend om de een of andere reden.
Kippetje is ook niet zo gek. Het is allemaal gebeurd. Gun jezelf de rust en het verdriet. Het is allemaal niet niks. :hug: hoe is het met het bloeden?

Aaaah moos wat fijn. Hoe blij kun je zijn net een menstruatie hé? Nou hopelijk alles helemaal schoon dat je daarna weer met een schone lei kan beginnen. En er een plakker kan komen zitten. Hoop 't voor je meid.
En jaaa zeker tel ik de dagen. Dat doe ik elke dag op elk punt van m'n cyclus haha. Heb een App en die open ik elke dag een aantal keer in de hoop dat de tijd ineens sneller gaat.

Shit lacer dat is eventjes heel verwarrend. Snap dat dit eventjes je hoofd van slag brengt.

Wat super fijn nioma en koetjes dat jullie er een goed gevoel bij hebben en lekkere knallers hebben! Dit gaat ook gewoon helemaal goed komen bij jullie allebei dat voel ik!

Ilseanne ik duim voor jullie! Ook voor jou pavo!! Spannende weken

Blue water wanneer ga je er een testje tegenaan gooien? Ben benieuwd
Lieve dames! Ik leef met jullie mee.. Ik heb zelf drie miskramen gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Uit laatste bleek dat ik een baarmoederafwijking heb. Alsnog na 2,5 jaar een gezonde zoon gekregen! Wij laten het ook hierbij! Ik zal nooit vergeten hoe onzeker en verdrietig deze tijd was! Ook vond ik 't soms moeilijk dat de omgeving daar niet heel begripvol in is.. Het is bij mij gelukkig goed gekomen en gun jullie heel erg hetzelfde!!
Kippetje, het is ook echt niet niks van je de afgelopen maanden hebt meegemaakt. Het is vaak maar weer doorgaan en niet te veel stil staan bij hoe ons lijf echt voelt en allemaal heeft doorstaan.
Wat onzttend dapper en knap als je besluit om je lijf wat herstel te kunnen, dubbel is dat gevoel denk ik?

Noonoo, ik weet niet of het de thee is maar het komt al meteen los met stolsels. Sowieso heel fijn dat je het hebt laten weten :heart:

Monkey, hahaha in de hoop dat het sneller gaat open ik een paar keer mn app. Zo herkenbaar!
Hoe is het met jou?
Doortjee schreef:
05-01-2019 20:29
Lieve dames! Ik leef met jullie mee.. Ik heb zelf drie miskramen gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Uit laatste bleek dat ik een baarmoederafwijking heb. Alsnog na 2,5 jaar een gezonde zoon gekregen! Wij laten het ook hierbij! Ik zal nooit vergeten hoe onzeker en verdrietig deze tijd was! Ook vond ik 't soms moeilijk dat de omgeving daar niet heel begripvol in is.. Het is bij mij gelukkig goed gekomen en gun jullie heel erg hetzelfde!!
Wat ontzettend leuk en lief dat je de moeite neemt om zo’n berichtje te posten!
Wat mooi dat het na 2,5 jaar toch gelukt was. Had je onderzoeken laten doen? Hoe gaat het nu met je?
Doortjee schreef:
Wat mooi dat het na 2,5 jaar toch gelukt was. Had je onderzoeken laten doen? Hoe gaat het nu met je?
Doortjee schreef:
Doortje wat lief dat je de moeite neemt! Wat een heftige tijd heb je meegemaakt. Wel met een mooi resultaat. Mag ik vragen wat je baarmoeder afwijking is? Mijne is namelijk ook licht afwijkend. Ze verwachten overigens niet dat daar de miskramen vandaan komen bij mij
Moosforhappines1988 schreef:
05-01-2019 21:06
Dankje!! Ik had een afspraak staan in Gent op de herhaalde miskramen poli. Toen kreeg ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd ontdekt dat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder, namelijk dat maar één gedeelte van mijn baarmoeder ontwikkeld is. Na die bbz werd ik na 4 maanden weer zwanger (inmiddels de 5e keer) en toen bleef het zitten. Wel had ik wat complicaties (stuitligging, geplande keizersnede) maar verder alles super gegaan. Wel bleef ik tot het einde bang om hem alsnog te verliezen. Mijn zoontje is inmiddels 2,5 en het gaat super! Ik had vaak wel moeite met de goedbedoelde cliché opmerkingen waar je geen bal aan hebt.. (misschien moet je er minder mee bezig zijn etc...) Voelde me vaak wel alleen in mijn verdriet! Als ik jullie verhalen zo lees dan weet ik ook weer precies hoe het voelde.. Nogmaals, het is vaak een weg van de lange adem maar ook na veel miskramen kan het echt nog lukken. Mijn gynaecoloog zei eens heel droog: de aanhouder wint.. Maar dat gaat wel op voor ons verhaal! Veel sterkte en vooral veel veel geluk!!
Moos het gaat lastig haha. Ik vind in 't weekend zwaar omdat ik dan er steeds aan kan denken. Maaar nog steeds zere borsten. En nog geen menstruatie te bekennen. Fingers crossed
Monkey123 schreef:
05-01-2019 22:04
Moos het gaat lastig haha. Ik vind in 't weekend zwaar omdat ik dan er steeds aan kan denken. Maaar nog steeds zere borsten. En nog geen menstruatie te bekennen. Fingers crossed
Herken het helemaal, juist het weekend heb je zo veel tijd om van alles te voelen. Wat spannend.
Hoe voel je je vandaag?

Hoop dat er de komende weken weer wat mooie testjes in beeld verschijnen :flirting:
Wat fijn moos dat het nu loskomt! Echt supernieuws! Als er ook echt stolsels meekomen is de kans groot dat je baarmoeder straks schoon is!

Lacer wat verwarrend dat bloedverlies. Bloed je nu helemaal niet meer? Kan evt ook innesteling zijn hoewel dat bloed vaak wat bruiniger is maar je lichaam is na een miskraam sowieso van slag dus alles kan anders gaan dan normaal.

Nog een paar nachtjes slapen monkey!
Doortje, wat fijn dat het nu zo te horen zo goed met je gaat. En die adviezen zijn soms goed bedoeld maar oh zo lastig.
Hebben jullie de wens voor nog een kindje of zijn jullie compleet?

Mijn gyn zei ook, je moet vooral niet opgeven en doorgaan.
Zei ook dat er genoeg vrouwen zijn die juist na bv 6 miskramen alsnog een gezond kindje krijgen.
Na een aantal mks stijgt niet het percentage naar beneden dat het moeilijker wordt.

We gaan ervoor!
Thats the spirit Moos :heart:
Bij jou komt het ook goed!!

Ik merk dat ik het soms wel extra jammer vind dat ik deze ervaringen gehad heb van 2x een miskraam nu ik opnieuw zwanger ben. Tuurlijk is de hele ervaring ruk en had ik het liever niet meegemaakt maar ik bedoel dat het ook in mijn nieuwe zwangerschap die wel heel goed voelt een gevolg laat zien. Mijn vriend is bijv nog steeds heel terughoudend, misschien nog wel meer dan ik ben. Ik voel aan verschillende dingen dat deze zwangerschap anders is dan de vorige twee maar vriend voelt dat natuurlijk niet en moet afgaan op mijn woorden. Toch lijkt hij zich nog niet helemaal over te kunnen geven aan de blijdschap en dat vind ik stiekem wel jammer.. hij zegt ook: eerst de echo afwachten..

Als je zwanger bent en alles gaat goed en je hebt nog niet de ervaring dat het ook mis kan gaan dan lijkt het me meer magisch, een euforisch gevoel. Ik vind het jammer dat dit door de miskramen niet meer kan.. of althans: niet zo vroeg in de zwangerschap en dus pas na een goede echo.
Of is dat het droombeeld dat ik heb? :-$
Doortjee schreef:
05-01-2019 21:56
Dankje!! Ik had een afspraak staan in Gent op de herhaalde miskramen poli. Toen kreeg ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd ontdekt dat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder, namelijk dat maar één gedeelte van mijn baarmoeder ontwikkeld is. Na die bbz werd ik na 4 maanden weer zwanger (inmiddels de 5e keer) en toen bleef het zitten. Wel had ik wat complicaties (stuitligging, geplande keizersnede) maar verder alles super gegaan. Wel bleef ik tot het einde bang om hem alsnog te verliezen. Mijn zoontje is inmiddels 2,5 en het gaat super! Ik had vaak wel moeite met de goedbedoelde cliché opmerkingen waar je geen bal aan hebt.. (misschien moet je er minder mee bezig zijn etc...) Voelde me vaak wel alleen in mijn verdriet! Als ik jullie verhalen zo lees dan weet ik ook weer precies hoe het voelde.. Nogmaals, het is vaak een weg van de lange adem maar ook na veel miskramen kan het echt nog lukken. Mijn gynaecoloog zei eens heel droog: de aanhouder wint.. Maar dat gaat wel op voor ons verhaal! Veel sterkte en vooral veel veel geluk!!
Jeetje wat heftig zeg. Maar wat super dst het uiteindelijk toch gelukt is. Wat ben je dan toch gezegend hé met zoon gezond kindje! Dankje voor je verhaal!
Moosforhappines1988 schreef:
06-01-2019 10:30
Herken het helemaal, juist het weekend heb je zo veel tijd om van alles te voelen. Wat spannend.
Hoe voel je je vandaag?

Hoop dat er de komende weken weer wat mooie testjes in beeld verschijnen :flirting:
Pff echt ja! Ga liever werken want dan gaan de dagen zoveel sneller haha. Maarja ik hou tot nu toe nog steeds vol om niet te testen. Ik heb nog steeds gevoelige borsten af en aan. Ben ook een beetje aan het mopperen. Dat heb ik ook vaak als ik zwanger ben maarja als ik niet zwanger ben ook heus weleens haha. Misschien ook van de spanning. De tijd zal het leren. Nog 3 nachtjes slapen! Hopelijk wordt ik niet ongesteld :bonk:

Moos hoe gaat het met jou? Is de menstruatie al goed op gang? Ik vind het heel fijn voor je een frisse start. Over 2 weken een eisprong en dan komt er een plakker!
Nioma wat super fijn dat je er zoon goed gevoel bij hebt. Dat is echt super. Ik snap je gevoel wel. Je staat er nog meer helemaal onbezorgd in. En in denk ook dat mensen die nooit een miskraam hebben meegemaakt nooit zo onzeker zijn als wij maar aan de andere kant hebben zij ook hun onzekerheden heb ik wel gemerkt bij vriendinnen. Ik denk dat er weinig vrouwen het helemaal als magisch beschouwen en ook allemaal d'r eigen angsten hebben. Voor ons is 't alleen extra bijzonder als 't straks goed gaat en we de kleine voelen schoppen. :flirting:
@doortje Wat heftig wat je mee hebt gemaakt maar zo Zo zie je maar weer: de aanhouder wint. :)

@moos wat fijn dat het nu los komt!

@nioma ik heb zelf juist het idee dat ik bij mijn eerst volgend zwangerschap er niet van kan genieten. Ik ben al iemand die zich veel zorgen maakt. Door de vorige miskramen en medische toestanden ben ik ontzettend onzeker. Ik vind dit zo jammer want als ik naar een kennis kijk die zwanger is op t moment, die straalt gewoon geluk uit. Ben er toch wel erg jaloers op..

Het lijkt hier inderdaad om een menstruatie te gaan.. kan me er niks anders meer bij voorstellen. Ik bloed nu heviger dan mijn gewone menstruatie. Zal wel zijn omdat mijn lichaam gewoon door de war is. Morgen is mijn vakantie voorbij. Ondanks dat ik had gehoopt dat ik uitgerust zou zijn moet ik toch toegeven dat ik net zo vermoeid mijn vakantie eindig zoals ik het begon. Zal wel weer teveel zorgen en stress zijn...
Wat fijn Moos! Eindelijk ongesteld. Een begin aan je nieuwe cyclus. Vanaf nu weer vooruit kijken i.p.v. achteruit! Ik hoop dat het flink doorzet, en dat je na een hevige menstruatie weer mooi schoon bent.

Spannend IlseAnne nog een kleine twee weken afwachten. Ik duim voor je!

Je moet zelf beslissen natuurlijk kippetje en zeker doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Maar denk je niet dat menstrueren na een maand ‘overslaan’ ook heel confronterend is? Lastig hoor :hug:

Oehhh Monkey dat klinkt best goed hè! Ik vind het zo spannend voor je. Ik tel altijd af als een peuter. Nog 3 nachtjes slapen en dan testen voor je!! :hyper: fingers crossed! :fortune:

Nee zeg Lacer! Had zo gehoopt op een innesteling voor je. Jammer dat de vakantie je niet de rust heeft gebracht. Heb je de mogelijkheid nog met iets leuks af te sluiten vandaag? Een lekkere boswandeling? Of een etentje vanavond misschien? :bigkiss:

Nioma ik begijp wat je bedoeld. Maar ik snap je partner ook goed. Hier flink misselijk, fijn :-D :high5:
Hopelijk is het binnenkort anders voor ons, met vertrouwen en lekker genieten!!
Even geen tijd gehad om te reageren, dus hopelijk heb ik alles weer goed bijgelezen.

@Lacer: Heel heftig lijkt mij die periode. Als ik het goed heb, neemt je andere eierstok de taak dan gewoon over toch? Vroegere vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt, zij heeft gewoon een kindje nu. Denkt je oncoloog dat je miskramen in verband staan met de verwijderde eierstok/tumor?
Hopelijk is het gewoon een menstruatie en start je cyclus nu weer gewoon normaal! Menstruatie na een miskraam schijnen heftiger te zijn.
Jammer dat je vakantie weer voorbij is. Ik denk inderdaad dat als de zorgen/stress weer verdwijnen, je je vanzelf weer wat uitgeruster voelt. Hopelijk maken deze negatieve gevoelens snel plaats voor wat rust.

@Noonootje: Wat ontzettend fijn dat je zo goed als schoon bent!! Ben je opgelucht dat je het vruchtje niet hebt gezien? Of zou dat voor jou juist goed zijn geweest voor de verwerking?
Hopelijk blijven de verklevingen weg!
Begrijpelijk dat je nu lekker behoefte hebt aan rust. Ik ervaar dit na een hele verdrietige periode nu ook even en het is even heerlijk om me geen zorgen te hoeven te maken over het zwanger zijn.

@Monkey: Het is bijnaaaaaaa woensdag. Klinkt nog veelbelovend. Hoe zijn de symptomen nu?? Zal het je lukken om niet te testen?

@Bluewater: Voor jou ook onwijs spannend.

@Pavo: Ons wachtbankje gaat ongeveer gelijk op. Ik denk dat ik 1-1 of 2-1 de eisprong heb gehad.

@Nioma: Wat fijn van je knaltest. Dat geeft toch iets meer vertrouwen in een zwangerschap he?!
Ik denk dat wij allemaal niet meer onbevangen de zwangerschap zullen meemaken. Al zul je inderdaad de ene keer wellicht aanvoelen dat het wel goed zit. Bij mijn eerste zwangerschap stond ik er echter ook niet onbevangen in.. Of dat komt doordat er een miskraam aan kwam weet ik niet, maar het was geen magisch moment. Tweede zwangerschap had ik meer vertrouwen.. ging ook goed tot 8 w en 4 dagen. Echter bleven de twijfels ook hier bestaan.
Wel jammer dat je vriend zo terug houdend is.. al is het natuurlijk voor hem ook een beschermingsmechanisme denk ik. Al zou jij nu natuurlijk meer hebben aan een vriend die je vertelt dat het goed komt.

@Koetjesenkalfjes: Hoeveel weken/dagen zou je met je echo moeten zijn? Lastig dat wachten erop ondanks die onzekerheid.

@Moos: Fijn dat er eindelijk weer een cyclus op gang aan het komen is! Hopelijk verlies je het weefsel en heb je binnenkort alweer een eisprong. Weet jij al of je wacht met zwanger worden voor de onderzoeken of dat jullie er meteen weer voor gaan?

@Kippetje: Je moet echt doen wat je gevoel je zegt. Al is zelfs dat nog heel moeilijk. Ik wilde eerst echt een menstruatie afwachten en toen de eisprong daar was wilde ik het benutten en toen het er op aan kwam toch maar weer niet en de dag erna toch weer wel.. en daarna had ik weer spijt.. o_o
Probeer het in ieder geval eerst te verwerken op je eigen tempo. :hug:

@Doortje: Wat super lief dat je de moeite neemt om te reageren in dit topic!

Hier net weer getest, urine was niet geconcentreerd. Test was lichter dan vorige keer (toen was urine wel geconcentreerd). Je ziet het streepje nog wel met het blote oog, maar op de foto al bijna niet meer. Hopelijk is het nu dan echt bijna weg en zorgt het niet voor een vertekend beeld op mn NOD dag.
Ik ben ergens wel bang dat de eisprong niet geweest is. Dit was bij de vorige miskraam namelijk zo. Toen wees alles erop dat de eisprong er was en was het eitje niet gesprongen bleek achteraf.
Hopelijk krijgen we dus een echo woensdag bij de gynaecoloog en kan die het vertellen.
Verder zit ik hier op het wachtbankje NOD zou rond 15 a 16 januari zijn.. al verwacht ik er niet veel van.. 31 januari de LH piek en 1 januari in de ochtend seks gehad.
Blijf wel sinds eisprong doorzichtige afscheiding hebben.. Ovulatietest is nu zo: https://imgur.com/a/1qzntIT
31-12 duidelijk veel dikker, maar had wel verwacht dat het streepje dan nu bijna weg zou zijn.

Verder heb ik wel het idee wat rust gevonden te hebben. Erg druk met de verbouwing, werken etc. Het is wel even lekker om niet zwanger te zijn en mij daar niet druk om te hoeven maken. Al ben ik natuurlijk liever gezond zwanger.
Tussen de 7 en 7.3 weken XLau. Bij een theoretisch perfecte cyclus 7.3.

Wat fijn dat je aangeeft rust gevonden te hebben. Je kunnen richten op iets anders is ook erg fijn!
Lau, je hebt mooi je piek gehad met je ovulatietest. Hij blijft nog een inimini beetje aangeven door iets hcg in je lijf (waar je wel zwanger mee kan worden).
Hoe voel je je nu?
Ik zal zo even een ovulatietest doen, die van mij bleef ook positief, kijken hoe dat nu is.

Nioma, hoop dat je vriend ook snel het vertrouwen voelt. En helaas hebben we deze ervaringen en is het genieten iets lastiger maar dat gaat bij jou helemaal goedkomen!

Hier verlies ik wel bloed maar geen zware stolsels. Nu dus maar afwachten of het weefsel wel meekomt?
Ga zo bellen voor controle afspraak in ziekenhuis.

Monkey, jij mag bijna testen!
Hoe je het nog vol?

Kippetje, ben jij al bij je behandelaar geweest? Weet je wat je doet deze ronde, lastig de keuze om te wachten of toch door te gaan te maken. Ik vind je dapper!
Lacer balen van het bloeden maar hopelijk is dit gewoon de start van de nieuwe cyclus! Ik heb beide keren op onverwachte momenten bloedingen gehad, in wisselende hevigheid. Je kunt er geen touw aan vastknopen. De eerste keer ook flink kwaad geweest, ik wilde geen bloed meer zien. Helaas heb je daar geen invloed op. Nu op naar een eisprong!

Moos, fijn dat alles er nu uit aan het komen is, voor jou ook de start van een nieuwe ronde! Hoe voel je je? Veel krampen of valt het mee? En opluchting dat alles er uit lijkt te komen? Of juist verdriet dat er weer bloed is en je nog steeds aan het wachten bent...
Ik ben heel erg blij met de acupunctuur, het geeft me rust en het idee dat ik ergens toch iets van controle over mijn lijf heb. Ik ben er anderhalf, twee jaar geleden mee begonnen. Niet voor de vruchtbaarheid maar ik heb zenuwschade en daardoor pijnklachten en ontregeling in mijn been. De arsten kunnen daar niets mee, zeker niet met de ontregeling dus op zoek gegaan naar iets anders. En het helpt me gelukkig goed. Gaandeweg overgegaan naar prikken voor de vruchtbaarheid. Soms stop ik, dan begin ik weer. Met alle hectiek deze zomer wilde ik steeds bellen maar nooit het moment gevonden. Toch weer gestart om mijn lijf weer in balans te brengen en nu dus weer overgegaan naar fertiliteit (bij dezelfde acupuncturist).

Kippetje, heb je voor jezelf al kunnen besluiten of je deze ronde overslaat of er toch voor gaat? Heel veel sterkte met welke keus je ook maakt.

Bluewater, al getest? Of blijf je wachten? Ik wil een positieve test zien :-)

Monkey, jij de drang om te testen kunnen weerstaan? Ik ben nu al de dagen aan het tellen tot de 17e. Nog maar 10 te gaan 8-) .

Pavo en xLau, leuk dat we samen ongeveer gelijk lopen. Mijn piek was 2-1. Ik duim maar dat de inseminatie op tijd was maar dat zal wel, de vorige keren ook één dag na de piek en dat was qua timing prima. Alleen niet wat betreft de afloop...
Ik duim voor je xLau dat je woensdag op de echo te horen krijgt dat je eitje gewoon gesprongen is en je deze maand dus gewoon mee doet. Wel fijn dat je rust gevonden hebt! Die had ik ook maar is nu weer foetsie nu ik weet dat ik weer mee doe in de race.

Nioma, ik heb ook geen idee hoe ik er nu de volgende keer in zal staan. Mijn eerste zwangerschap had ik wel angsten en onzekerheden, het kon toch niet de eerste keer raak zijn en goed gaan? Bij mij gaat nooit iets de eerste keer goed. Dus toch wel.
Mijn tweede zwangerschap had ik heel veel angst en dit is ook misgegaan helaas. De derde keer totaal geen angst, iedereen zei me dat dat een goed teken was maar ik zelf hield het op berusting. Als het misgaat dan kun je daar toch niets aan doen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je vriend er nog moeite mee heeft om blij te zijn!

Haha balen dat je misselijk bent Koetjes maar toch ook weer erg fijn om kwaaltjes te hebben lijkt mij :-) Ergens iets van geruststelling.
Koetjesenkalfjes haha zo tel ik ook altijd af. Nog 2 nachtjes te gaan en dan mag ik testen! Ik vind het al heel knap van mezelf dat ik het heel het weekend heb vol gehouden om het niet te doen. :biggrin: Ik moet vandaag en morgen werken dus dat scheelt een hoop. Dan heb ik mooi afleiding.
Wat 'fijn' dat je misselijk bent! Dat is weer een aanwijzing dat er binnen veel gaande is en aan het groeien is. Super.

Fijn Moos dat je een afspraak maakt om te controleren. Is toch altijd fijn als iemand eventjes bevestigd als alles helemaal schoon is. Ik hoop voor je dat je met deze menstruatie toch helemaal schoon wordt. Misschien komen de stukjes weefsel wel in kleine stukjes eruit dat het niet opvalt? Ik duim voor je mee!
pff ik vind het wel spannend worden deze dagen aftellen. Ik had vannacht gedroomd dat ik ongesteld werd. Ik was blij dat het een droom was. Nog geen bloed te zien gelukkig.

xLau Lief dat je ernaar vraagt! De symptomen zijn nog steeds aanwezig. Ik zit heel de dag door mijn tieten te prikken om te kijken of ze nog pijn doen en dat doen ze! Paar dagen terug twijfelde ik nog of ze gevoelige waren maar nu wel duidelijk aanwezig. Ook al een paar keer eventjes met mijn vinger gevoeld of er geen bloed aanwezig was daarbinnen :facepalm: Maar tot nu toe nog niks. Voor mij al een hele overwinning want ik heb ook weleens gehad dat ik 9dpo al mijn menstruatie begon. Nu 12 dpo
Wat fijn dat jouw zwangerschapstesten afnemen xlau! Hopelijk hebben jullie wel mooi nog raak geschoten 1 januari :) Spannende dagen

Bluewater jij maakt het ook spannend. Ben benieuwd of je al getest hebt?

Hier dus nog geen menstruatie te bekennen! Super spannend. Had er zelfs over gedroomd. Mijn borsten doen echt wel zeer. Dus dat vindt ik heel fijn. Verder af en toe menstruatiekrampjes. Op papier klinkt dit goed he? Hopelijk blijkt dit ook zo woensdag. Ik heb me dit weeekend goed kunnen bedwingen met testen omdat mn vriend de testjes heeft verstopt haha, krijg ze pas woensdag. Voelt ook wel fijner. Hopelijk is het dan ook meteen duidelijk ipv dat ik streepjes ga zitten turen (of ongesteld wordt). Nog even 2 dagen duimen draaien :thumbsup:
Hoi meiden. Helaas hier gisteren van het bankje gevallen.
Reageer morgen wat uitgebreider.
Pluk de dag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven